Typfout of typefout, that's the question.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:39 schreef StefanP het volgende:
Integendeel. Het is allang bewezen dat spelling en woordenschat direct gerelateerd zijn aan intellect. Da's dus jammer voor je... Verder hoor ik nog wel van je wanneer je ooit, over 30 jaar misschien, op de helft zit van wat ik verdien. Wie is er dus een sukkeltje?
Absurd, inderdaad, net zoals het idee dat al die levensvormen zijn ontstaan door toeval, zomaar zo zijn zogenaamd geëvolueerd. Het idee alleen al!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Kogando het volgende:
Het idee dat wij mensjes de hele aarde opwarmen.![]()
nieuwquote:Op zondag 7 januari 2007 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb al veel politieke motieven gehoord maar deze is compleet nieuw voor me...
Het begint nou echt een zooitje te worden in dit topic :Squote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat het bakken met geld zal kosten om gedeeltes van onze aarde leefbaar te houden ook. En dat geld moet allemaal opgehoest worden door ons, de simpele burgers waar je blijkbaar zoveel om geeft. Vreemd genoeg is het juist die gedachte die me enige troost biedt.Waarom? Om dat het me doet beseffen dat stellige ontkenners zoals uzelf daar gewoon net zo hard aan mee zullen betalen. Nu niet investeren in het milieu betekent dat je later de rekening gepresenteerd krijgt, dus linksom, rechtsom of op zijn rita's recht door zee (
), betalen zal je
!.
Je bent goed op de hoogte.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef Monidique het volgende:
Absurd, inderdaad, net zoals het idee dat al die levensvormen zijn ontstaan door toeval, zomaar zo zijn zogenaamd geëvolueerd. Het idee alleen al!
Van mijn gedachtengoed.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:47 schreef Monidique het volgende:
Wat bedoel je?
Alles is beter dan geindoctrineerd te worden door de eeuwige Angst die Amerika ons weer voorschotelt. Jij bent echt niet minder erg dan Balkie, die volgens jullie zogenaamd tot zijn schouder bij Bush in zijn reet zat mbt terrorisme.quote:
Ik ben er, dus waarom zou er niets anders zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ah, je bent een ID-er?
Maak toch niet zulke rare vergelijkingen. Ik ben helemaal niet in paniek om het broeikaseffect en zijn gevolgen, ik erger me alleen aan mensen die om onzinnige redenen het gaan ontkennen. Angst speelt geen rol; de enige conclusie die ik voor mezelf, als intellectueel academisch ingesteld mens, kan stellen is dat het wel waar is. Als jezelf ook die houding aanneemt en verder kijkt dan wat bijvoorbeeld groeperingen in Amerika je proberen voor te schotelen en zelf een conlusie trekt naar aanleiding van enig gedegen onderzoek, zal je tot dezelfde conclusie komen. Niks geen angst, realisme tot het bot.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alles is beter dan geindoctrineerd te worden door de eeuwige Angst die Amerika ons weer voorschotelt. Jij bent echt niet minder erg dan Balkie, die volgens jullie zogenaamd tot zijn schouder bij Bush in zijn reet zat mbt terrorisme.
Ook hier geldt voor dat het wel te verklaren is. Hoe duizelingwekkend complex het leven ook is, er is een pad gevonden die naar werkelijke kennis leidt.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:42 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik ben er, dus waarom zou er niets anders zijn.
Ik geloof inderdaad dat er een ontwerp ten grondslag ligt aan het duizelingwekkend complexe en gebalanceerde geheel dat wij 'leven' noemen. En het mag misschien goedgelovig, simpel of onwetenschappelijk klinken, maar ik vind het logischer dat zoiets ontworpen is, dan dat het toevallig zo ontstaan is uit dode chemicaliën.
Probeer het maar goed te praten, maar je laat je gewoon gek maken door de Amerikanen.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Maak toch niet zulke rare vergelijkingen. Ik ben helemaal niet in paniek om het broeikaseffect en zijn gevolgen, ik erger me alleen aan mensen die om onzinnige redenen het gaan ontkennen. Angst speelt geen rol; de enige conclusie die ik voor mezelf, als intellectueel academisch ingesteld mens, kan stellen is dat het wel waar is. Als jezelf ook die houding aanneemt en verder kijkt dan wat bijvoorbeeld groeperingen in Amerika je proberen voor te schotelen en zelf een conlusie trekt naar aanleiding van enig gedegen onderzoek, zal je tot dezelfde conclusie komen. Niks geen angst, realisme tot het bot.
Een paar honderd jaar geleden had Groenland een subtropisch klimaat wil je zeggen?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Kogando het volgende:
[..]
Maar het blijft lulkoek. Een paar honderd jaar geleden liepen er mensen in hun blote bast door Groenland terwijl dat nu een grote ijsbende is.
Niet "misschien", hij warmt op, punt!quote:Tuurlijk, misschien warmt de aarde wel op..
Dus wij zitten nu dan aan het einde van een ijstijd ofzo aangezien het warmer wordt?quote:maar stellen dat dat door het toedoen van mensen is, dat is echt onzin. IJstijden komen en gaan nou eenmaal. Op andere planeten gaat dat net zo.
En hier praat je echt een hele hoop ongelooflijke onzin. Heb je dit zelf bedacht of van een of andere mongool overgenomen?quote:Het idee dat wij mensjes de hele aarde opwarmen.![]()
Je moet het eens omdraaien. Stel je voor dat het wat kouder werd en dat de wereldtop zou voorstellen dat iedereen vuurtjes moet maken en kacheltjes buiten moet zetten zodat we de hele wereldbol op zouden warmen totdat het een lekker temperatuurtje was. Je zou denken dat het om een belachelijke grap ging.
Nu gaat de temperatuur omhoog (een schommeling zoals het al duizenden jaren gaat) en dan zou het ineens komen door onze auto's en kacheltjes.
Nee...quote:
Je "case"? Je hebt geen "case". Nergens kan je ook maar een deukje slaan in de hele theorie van het versterkt broeikaseffect, je maakt wat personen zwart en that's it....quote:Het begint nou echt een zooitje te worden in dit topic :S
Ga jij (en de rest van van die broeikasgelovers) maar lekker mee in die AmerikaanseAngstCultuur.
I rest my case.
goh, dat zeiden ze nou 30 jaar geleden ook over de cfk's en de ozonlaag, het idee dat wij met onze spuitbussen een gat in de ozonlaag zouden maken die het einde van het leven op aarde zou betekenen, wat een onzinquote:Op zondag 7 januari 2007 20:20 schreef Kogando het volgende:
Het idee dat wij mensjes de hele aarde opwarmen.![]()
Maar daar gaat het hier niet over... Of je in het verleden ergens gelijk in had of niet staat helemaal los van het feit dat het versterkte broeikaseffect bestaat.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:30 schreef moussie het volgende:
[..]
goh, dat zeiden ze nou 30 jaar geleden ook over de cfk's en de ozonlaag, het idee dat wij met onze spuitbussen een gat in de ozonlaag zouden maken die het einde van het leven op aarde zou betekenen, wat een onzin
hehe, ik wil mijn gelijk ook niet halen op basis van "toen klopte het ook", ik wil eigenlijk helemaal geen gelijk hebben wel beschouwd, eerder het tegendeel ..quote:Op maandag 8 januari 2007 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier niet over... Of je in het verleden ergens gelijk in had of niet staat helemaal los van het feit dat het versterkte broeikaseffect bestaat.
Kogando gebruikt gewoon debiele logica, de aarde warmt niet op door warmte die de mens produceert maar door de verandering van de samenstelling van de atmosfeer.
Tja, het is idd verbazend dat al die broeikasontkenners en consorten het zo'n absurd idee vinden dat wij mensen de planeet beïnvloeden. Kijk alleen al eens uit je raam zou ik zeggen en beweer dan nog eens dat wij "nietige mensjes" geen invloed hebben op het aanzien van onze planeet.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:05 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, ik wil mijn gelijk ook niet halen op basis van "toen klopte het ook", ik wil eigenlijk helemaal geen gelijk hebben wel beschouwd, eerder het tegendeel ..
het is alleen opvallend dat er nu, vrijwel woordelijk, precies dezelfde argumenten worden gebruikt om het gevaar te bagatelliseren of zo mogelijk zelfs te ontkennen, en dan bedoel ik incluis het belachelijk maken van wetenschappers en opmerkingen zoals die van Kogando : het idee dat de mens, wij "mensjes" in al onze nietigheid, verantwoordelijk zouden kunnen zijn .. ha ha ha
Dat klopt en wij stoten gassen uit waardoor de zon nog meer invloed heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar de zon heeft ook invloed op de aarde en wel iets meer als wij mensen.
Klopt, zonder zon verandert de aarde in een ijsbal en is er niks wat wij mensen daar aan kunnen doen. Dat neemt niet weg dat het de mens is die de samenstelling van de atmosfeer verandert en daarmee weer allerlei mechanismen in gang zet die aan ons geopenbaard worden als klimaatsverandering en opwarming van onze aardkloot.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar de zon heeft ook invloed op de aarde en wel iets meer als wij mensen.
Heb je nou echt een The Onion-plaatje zitten na te painten?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:38 schreef L.Denninger het volgende:
Bewijs voor het broeikaseffect :
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |