Ik heb je gestalk een paar dagen moeten missen. Fijn dat je weer terug bent.quote:
Heb je anders constant een rode kop?quote:Op maandag 25 december 2006 20:30 schreef Bep het volgende:
Soms?
Ah het wordt een tong80-fan topic.quote:Op maandag 25 december 2006 20:32 schreef Bullebak het volgende:
Zegt iemand met een miljard posts en geen normaal leven![]()
Zwaai Zwaai![]()
en dat boeit omdat?quote:Op maandag 25 december 2006 20:32 schreef Bullebak het volgende:
Zwaai Zwaai![]()
Helemaal eenschquote:
Die vermijd ik inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2006 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Als je dit al erg vind ben je zeker nog nooit op de FOK!FP geweest
Je hebt iig nooit de reacties gezien onder een nieuwsbericht over een moslim
daarom kom ik nooit meer op de FP.quote:Op maandag 25 december 2006 20:47 schreef Devrim_ het volgende:
Als je dit al erg vind ben je zeker nog nooit op de FOK!FP geweest
Je hebt iig nooit de reacties gezien onder een nieuwsbericht over een moslim
Het is maar waar je je druk om maakt. In elk serieus topic zijn er mensen die moeten provoceren, dat zou je toch moeten weten na 498 ziljard posts per dag. Als je er na zo'n tijd nog niet tegen kan moet je maar een andere hobby zoeken.quote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dat boeit omdat?
die embryonale eenvoudigheid van sommige users, ja daar zou ik me ook voor schamen.
en dat zegt iemand die er net iets minder dan een miljard heeft...
Dus jij vind dat je niet mag zeggen wat je wil?quote:Op maandag 25 december 2006 20:59 schreef ikJur het volgende:
toch vind ik dat die gast gelijk heeft
Het moet niet beledigend zijn voor andere mensen. Wat benadrukt werd in de kerstwens van het Koningshuis.quote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je niet mag zeggen wat je wil?![]()
Onbeschaafde site!quote:Op maandag 25 december 2006 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, moet je eens op GeenStijl kijken![]()
omdat het er niet om gaat dat ik niet tegen zo'n reactie kan, ik kan er prima tegen. maar ik schaam me er bijna voor dat iemand gewoon zo dom en zo recalcitrant over wilt doen. wat vind je er niet erg aan dat iemand dood is, vertel mij dat.quote:Op maandag 25 december 2006 20:54 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt. In elk serieus topic zijn er mensen die moeten provoceren, dat zou je toch moeten weten na 498 ziljard posts per dag. Als je er na zo'n tijd nog niet tegen kan moet je maar een andere hobby zoeken.
![]()
wat lul jij dan :/ daar gaat t niet eens overquote:Op maandag 25 december 2006 21:06 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je niet mag zeggen wat je wil?![]()
Ze kan niet serieus zijnquote:Op maandag 25 december 2006 21:27 schreef Chriz2k het volgende:
Jongen (8) omgekomen op vakantiepark.
Ik wel met jouw domme opmerkingen in dat topicquote:Op maandag 25 december 2006 21:36 schreef nikky het volgende:
Problemen mee?
Ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je zelf wel eens hinder ervaart van je grenzeloze domheid.quote:Op maandag 25 december 2006 21:36 schreef nikky het volgende:
Problemen mee?
Heel fijn voor jou.quote:Op maandag 25 december 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel met jouw domme opmerkingen in dat topic
Wie zegt dat in hemelsnaam ?quote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef nikky het volgende:
Ik schaam me voor users als jullie die niet normaal kunnen doen en onderscheid maken. Dat jullie wel even bepalen wat erger is..
Want als dit twee weken later zou zijn dan is het allemaal niet zo heel erg. Het is immers geen kerst.
Lichaam verneukt?quote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef Flashwin het volgende:
ow ja, die gast..fitnesst al jaren om zn mongooltjesgezicht te compenseren. heeft daarbij zn lichaam ook nog eens verneukt..je kan alleen maar medelijden met zulke mensen hebben
Inderdaad fijn voor mij. Je leert mensen wel selecteren op deze manier.quote:
quote:Of je kind nu op 25 december om het leven komt of op 25 juni... Het is niet zo voor de ouders dat 1 van de dagen "erger is". Je kind verliezen is ten aller tijde verschrikkelijk.
Mensen die nu roepen dat het zo erg is met de kerst. Hoezo? Hou je dan op die dagen meer van je kinderen?
quote:Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad fijn voor mij. Je leert mensen wel selecteren op deze manier.
Ow maar ik snap jullie redenatie wel.quote:Op maandag 25 december 2006 21:42 schreef Repeat het volgende:
die nikky is echt renkerdekenerdom,. nog erger dan die eerste omdat zij het nog blijft verdedigen en het echt niet snapt![]()
D
Nee ik heb heel die discussie van jou gelezen net. En je krijgt het antwoord waarom dat harder zou aan kunnen komen dan normaal en dan ga je er een beetje om heen draaien zeg wat je bedoelt duidelijk.quote:Op maandag 25 december 2006 21:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ow maar ik snap jullie redenatie wel.
Maar als je even verder zou denken dan zou je ook mijn standpunt kunnen begrijpen. Maar nee dat is niet iets wat een gemiddelde FOK!ker kan.
Het liefste iemand met een andere mening en of standpunt zo snel mogelijk bestempelen als dom en achterlijk.
dat schamen komt vanzelf wel een keer als ze volwassen zijn en terugdenken aan de dingen die ze hier gezegt hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 21:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Ach ik kijk er niet eens meer raar van op, en ga er dus ook niet meer op reageren. Negeren is bij deze de makkelijkste optie.![]()
Ze zouden zich zelf moeten schamen voor wat ze zeggen, maar achter hun pctje hebben ze natuurlijk een 'iets' grotere mond![]()
het is geen momentopname waar ik dit op baseer. wees maar niet bang.quote:Op maandag 25 december 2006 21:44 schreef nikky het volgende:
[..]
Ow maar ik snap jullie redenatie wel.
Maar als je even verder zou denken dan zou je ook mijn standpunt kunnen begrijpen. Maar nee dat is niet iets wat een gemiddelde FOK!ker kan.
Het liefste iemand met een andere mening en of standpunt zo snel mogelijk bestempelen als dom en achterlijk.
Dat je het niet met iemand eens bent prima. Maar het is niet nodig om persoonlijk te worden en te gaan schelden.quote:Op maandag 25 december 2006 21:57 schreef bonke het volgende:
ik mis een paar posts van users
jammer hoor dat je je nu laat kennen nikky
gooi dan et topic op slot maar laat de posts staan
dit had je kunnen verwachten hequote:Op maandag 25 december 2006 21:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat je het niet met iemand eens bent prima. Maar het is niet nodig om persoonlijk te worden en te gaan schelden.
Kijk hem doen alsof deze rel er dankzij hem is.quote:Op maandag 25 december 2006 22:00 schreef RealZeus het volgende:
Goh,ik open ook eens een topic in NWS.
Maar goed dat er popcorn in het kerstpakket zat.
Je bent ook een emotioneel meegaand type natuurlijk. Fideel van je.quote:Op maandag 25 december 2006 22:00 schreef tonks het volgende:
Hey nikky ik zei als enige wat liefs tegen je
Ik wil mijn gelijk niet bewijzen. Ik heb een discussie en dat is heel wat anders. Ik heb een andere mening en dan ben ik dom? En dan ook nog even het feit erbij halen dat ik een kindje op de wereld ga zetten en dat even belachelijk maken? En dan ook nog even Jerruh uitschelden?quote:Op maandag 25 december 2006 22:01 schreef bonke het volgende:
[..]
dit had je kunnen verwachten he
je weet dat er een aantal users zijn die jou slimheid niet erg hoog achten
dan kun je gewoon na een opmerking niet meer reageren want door jezelf te willen bewijzen van je gelijk worden ze alleen maar harder tegen je
maar door nu hun posts te editten geef je ze eigenlijk gelijk
Doe normaal joh, ze edit posts waar iemand een ander allochtoon noemde en homogezicht (oid)quote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef Repeat het volgende:
ik vind niet dat nikky deze posts zelf moet verwijderen dan wel editten, zij is immers in deze situatie niet langer objectief.
Of bannenquote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef Repeat het volgende:
ik vind niet dat nikky deze posts zelf moet verwijderen dan wel editten, zij is immers in deze situatie niet langer objectief.
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef Repeat het volgende:
dat werd er dus ook bedoeld.quote:Op maandag 25 december 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
In die zin ben ik het wel met Nikky eens dat het overlijden van iemand op 22 december even erg is dan op 25december. Máár de gedachte aan het overlijden op 25 december is wél wat meer aanwezig dan op 22 december. Gewoon, daarom.
[..]
Je bent ook een emotioneel meegaand type natuurlijk. Fideel van je.
schokkende opmerkingen waren dat trouwens. er worden toch veel ergere dingen gezegd op fok. en homogezicht is alleen maar grappig.quote:Op maandag 25 december 2006 22:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Doe normaal joh, ze edit posts waar iemand een ander allochtoon noemde en homogezicht (oid)
het verschil met jou en de andere users is dat jij een editknopje hebt waar je nu gebruik van maaktquote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik wil mijn gelijk niet bewijzen. Ik heb een discussie en dat is heel wat anders. Ik heb een andere mening en dan ben ik dom? En dan ook nog even het feit erbij halen dat ik een kindje op de wereld ga zetten en dat even belachelijk maken? En dan ook nog even Jerruh uitschelden?
Er is een grens. Het is niet nodig om persoonlijk te worden. Je ziet mij toch ook niet persoonlijk posten in dat topic?
Ja je hebt een mening maar je moet toch kunnen inleven dat mensen waar van hun kind overlijd in de periode van bijvoorbeeld kerstmis dat die mensen er meer mee worden geconfronteerd dat er gelukkige gezinnen zijn bijvoorbeeld tv-films op tv.quote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik wil mijn gelijk niet bewijzen. Ik heb een discussie en dat is heel wat anders. Ik heb een andere mening en dan ben ik dom? En dan ook nog even het feit erbij halen dat ik een kindje op de wereld ga zetten en dat even belachelijk maken? En dan ook nog even Jerruh uitschelden?
Er is een grens. Het is niet nodig om persoonlijk te worden. Je ziet mij toch ook niet persoonlijk posten in dat topic?
Daar hebben we PM voorof crewnaam@fok.nl of forum@fok.nl.quote:Op maandag 25 december 2006 22:05 schreef bonke het volgende:
[..]
het verschil met jou en de andere users is dat jij een editknopje hebt waar je nu gebruik van maakt
als een user zonder editknopje op dezelfde manier afgebrand word, dan kan die zich niet verdedigen met een editknopje
en in 95% van dat soort gevallen word er door een modje niets aan gedaan
waarom ban je Jerruh trouwens niet, die zei ergere dingen dan YOussef.quote:Op maandag 25 december 2006 22:06 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar hebben we PM voorof crewnaam@fok.nl of forum@fok.nl.
O ja? Waar dan?quote:Op maandag 25 december 2006 22:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
waarom ban je Jerruh trouwens niet, die zei ergere dingen dan YOussef.
Ik ga me voor je schamen als je zwart wasquote:Op maandag 25 december 2006 22:07 schreef ElisaB het volgende:
Hoi,
Ik schaam me regelmatig voor mede-users
ja, kan het moeilijk nog aantonen nu alles wegge-edit is.quote:Op maandag 25 december 2006 22:09 schreef nikky het volgende:
[..]
O ja? Waar dan?
Forum@fok.nl graag.
Kan dit topic weer ontopic worden.
das het voordeel van admin zijnquote:Op maandag 25 december 2006 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, kan het moeilijk nog aantonen nu alles wegge-edit is.
Je weet toch zo goed wat er stond? Dan kun je dat ook mailen. Wij kunnen alle berichten nalezen die een edit hebben.quote:Op maandag 25 december 2006 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja, kan het moeilijk nog aantonen nu alles wegge-edit is.
doe eens rustigquote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef nikky het volgende:
Ik schaam me voor users als jullie die niet normaal kunnen doen en onderscheid maken. Dat jullie wel even bepalen wat erger is..
Want als dit twee weken later zou zijn dan is het allemaal niet zo heel erg. Het is immers geen kerst.
ik ga toch niet mailen over een ander die gebanned isquote:Op maandag 25 december 2006 22:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Je weet toch zo goed wat er stond? Dan kun je dat ook mailen. Wij kunnen alle berichten nalezen die een edit hebben.
Nee dat zegt iets als iemand hier ook maar een beetje een kleurtje heeft ben je het er mee eensquote:Op maandag 25 december 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
In die zin ben ik het wel met Nikky eens [..]
Relativeer eens.quote:Op maandag 25 december 2006 22:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee dat zegt iets als iemand hier ook maar een beetje een kleurtje heeft ben je het er mee eens
Ik negeer je niet tonks.quote:Op maandag 25 december 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
NIKKY NEGEER ME NIET!
quote:Op maandag 25 december 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
Open ik voor het eerst van m'n leven een topic op Fok, krijgen we dit.
quote:Op maandag 25 december 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
Open ik voor het eerst van m'n leven een topic op Fok, krijgen we dit.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef Repeat het volgende:
Eensch.quote:Op maandag 25 december 2006 22:33 schreef tonks het volgende:
Ik schaam me voor realzeus die inlikker
quote:Op maandag 25 december 2006 22:33 schreef tonks het volgende:
En je bent ook al niet grappig. Vrouwen zullen je geweldig vinden!quote:Op maandag 25 december 2006 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lik mij nergens in.Ik ben Lassie niet.
Het zijn er heul geen miljard!quote:Op maandag 25 december 2006 20:32 schreef Bullebak het volgende:
Zwaai Zwaai![]()
Ik las in r&p van nietquote:Op maandag 25 december 2006 22:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
En je bent ook al niet grappig. Vrouwen zullen je geweldig vinden!
Proef het sarcasme, mijn goede vriend, Tonks.quote:
Proef mijn schaamteloze diss jegens zijn persoontjequote:Op maandag 25 december 2006 22:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Proef het sarcasme, mijn goede vriend, Tonks.
Dikke dis, je weet swa.quote:Op maandag 25 december 2006 22:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Proef mijn schaamteloze diss jegens zijn persoontje
Als je dat niet bent, is er niets om je druk over te maken, toch.quote:Op maandag 25 december 2006 22:55 schreef RealZeus het volgende:
Enneh,krijg ik nog te lezen waarom ik een inlikker ben?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk.
Klopt,maar ik wil graag wel even weten waarop hij dat baseert.quote:Op maandag 25 december 2006 22:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als je dat niet bent, is er niets om je druk over te maken, toch.
Ja vrede op aardequote:
Jij ook fijne feestdagen.quote:Op maandag 25 december 2006 23:03 schreef seto het volgende:
Ammaal homogezichten in dit topic.
intrigant!!quote:
Ja de boodschapper wordt weer onthoofdquote:Op maandag 25 december 2006 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]
intrigant!!![]()
iedereen ruzie met iedereen en jij zet ondertussen een![]()
![]()
Wat maakt het nou uit als het niet zo is? Lekker boeiend.quote:Op maandag 25 december 2006 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt,maar ik wil graag wel even weten waarop hij dat baseert.
Ik vind het prima dat ik ergens van beschuldigd word,maar dan wil ik het ook gedaan hebben.
* RealZeus bedenkt bij wie hij zich in gaat likken.
Het Kerstdiner in de Gouden Kooi was iid geweldigquote:Op maandag 25 december 2006 23:08 schreef popolon het volgende:
't Past wel in de traditie, juist tijdens kerst en de 'gezellige' etentjes onstaan vaak de grootste ruzies.
iid?quote:Op maandag 25 december 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het Kerstdiner in de Gouden Kooi was iid geweldig
In mijn kerstpakket zit ook popcorn dus kom op danquote:Op maandag 25 december 2006 23:08 schreef popolon het volgende:
't Past wel in de traditie, juist tijdens kerst en de 'gezellige' etentjes onstaan vaak de grootste ruzies.
Je vraagt toch niet aan mij om een ruzie op te starten he?quote:Op maandag 25 december 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In mijn kerstpakket zit ook popcorn dus kom op dan [afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 22:33 schreef tonks het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2006 22:00 schreef tonks het volgende:
Hey nikky ik zei als enige wat liefs tegen je
Was jij niet het broertje van anthony de milfhunter?quote:Op maandag 25 december 2006 22:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt,maar ik wil graag wel even weten waarop hij dat baseert.
Ik vind het prima dat ik ergens van beschuldigd word,maar dan wil ik het ook gedaan hebben.
* RealZeus bedenkt bij wie hij zich in gaat likken.
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Was jij niet het broertje van anthony de milfhunter?
Hoe kan een mening nou dom zijnquote:Op maandag 25 december 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel met jouw domme opmerkingen in dat topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |