quote:Jongen (8) dood onder stapel bomen op vakantiepark
Uitgegeven op maandag 25 december 2006 om 15:51:59, bijgewerkt om 15:59:58
(Novum) - Een 8-jarige jongen uit Den Haag is maandag om het leven gekomen tijdens het buitenspelen op een vakantiepark in Ede. Het jongetje speelde op een stapel boomstronken en kwam onder de stammen terecht.
Het incident gebeurde rond 13.00 uur toen de jongen in zijn eentje aan het spelen was. Hulpdiensten probeerden nog het leven van de jongen te redden, maar zij kwamen te laat.
[Copyright 2006, Novum]
Gister werd ik beat met mn AA vs. KK. Kwam op de turn een K. Dan voel je je ook niet fris hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
dát is dus 1 van de ergste dingen die me zou kunnen overkomen lijkt me![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Jajoh, en die landmijnen dan.
Blij dat 3FM geld heeft ingezameld om er nog meer te kopen
Nee idd, waarschijnlijk heeft dat kind nog een fatsoenlijk leven gehad ook. Heeft nooit hoeven te werken, en weet niet wat dementeren isquote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef P8 het volgende:
ach ivosnivo heeft wel een punt. 1 dood kind in Nederland = minimaal 1 topic.
Zal ik eens voor elk kind in de wereld dat een veel pijnlijkere dood sterft een topic openen? Dan zijn we morgen de grens van 2 miljoen topics gepasseerd (even de wetten der natuur opzij gezet, want 1 miljoen topics kan ik natuurlijk niet in mn eentje in 1 dag openen hihi)
Ik zeg: verplaats die aandacht eens naar belangrijkere zaken. De dood van dat kindje is heel zielig voor de ouders/omgeving van dat kind, maar niks waar ook maar iemand hier wakker van ligt.
Gister ging ik all-in met een flush ace high, heeft die nicht tegen over mij een straight flush, heel mijn zorvuldig opgebouwde stack kwijt.quote:Op maandag 25 december 2006 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gister werd ik beat met mn AA vs. KK. Kwam op de turn een K. Dan voel je je ook niet fris hoor.
Doe maar , laat je compassie maar zienquote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef P8 het volgende:
ach ivosnivo heeft wel een punt. 1 dood kind in Nederland = minimaal 1 topic.
Zal ik eens voor elk kind in de wereld dat een veel pijnlijkere dood sterft een topic openen? Dan zijn we morgen de grens van 2 miljoen topics gepasseerd (even de wetten der natuur opzij gezet, want 1 miljoen topics kan ik natuurlijk niet in mn eentje in 1 dag openen hihi)
ja, raar hè?quote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef nikky het volgende:
Of je kind nu op 25 december om het leven komt of op 25 juni... Het is niet zo voor de ouders dat 1 van de dagen "erger is". Je kind verliezen is ten aller tijde verschrikkelijk.
Mensen die nu roepen dat het zo erg is met de kerst. Hoezo? Hou je dan op die dagen meer van je kinderen?
Omdat de meeste mensen met kerst speciaal gezellige familie dingen doen,en daar nu elke kerst extra mee geconfronteerd worden....... zo dat was moeilijk te begrijpen he?quote:Op maandag 25 december 2006 21:16 schreef nikky het volgende:
Mensen die nu roepen dat het zo erg is met de kerst. Hoezo? Hou je dan op die dagen meer van je kinderen?
Hahahaha, verliezen van je nichtje.quote:Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Gister ging ik all-in met een flush ace high, heeft die nicht tegen over mij een straight flush, heel mijn zorvuldig opgebouwde stack kwijt.![]()
![]()
dus jij zou je kinderen met kerst belangrijker vinden? Met kerst zijn jouw kinderen waardevoller?quote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Bep het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen met kerst speciaal gezellige familie dingen doen,en daar nu elke kerst extra mee geconfronteerd worden....... zo dat was moeilijk te begrijpen he?
Wat een onzin. Als je kind op 25 juni doodgaat dan is kerst minder erg zonder je kinderen?quote:Op maandag 25 december 2006 21:20 schreef Bep het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen met kerst speciaal gezellige familie dingen doen,en daar nu elke kerst extra mee geconfronteerd worden....... zo dat was moeilijk te begrijpen he?
Je bent echt dom hè ?quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je kind op 25 juni doodgaat dan is kerst minder erg zonder je kinderen?
Dus voor alle mensen die hun kinderen verliezen niet met kerst en of oud en nieuw is het minder erg en hebben zij minder verdriet dan mensen die hun kinderen met deze periode verliezen of hebben verloren?
Wat een klinkklare onzin.
Wat een hopeloos mens ben jij zegquote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je kind op 25 juni doodgaat dan is kerst minder erg zonder je kinderen?
Dus voor alle mensen die hun kinderen verliezen niet met kerst en of oud en nieuw is het minder erg en hebben zij minder verdriet dan mensen die hun kinderen met deze periode verliezen of hebben verloren?
Nee ik ben niet dom. Ik zie dat er onderscheid wordt gemaakt voor kinderen die overlijden. 20 -12 is niet erg vijf dagen is het ineens een ramp.quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]
EEN nicht, een homo met zo'n sjaaltje en een fag-bag, niet mijn nichtje.quote:Op maandag 25 december 2006 21:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hahahaha, verliezen van je nichtje.
Wie zegt dat ? Ik kan me voorstellen dat als je kind met Kerst overlijdt. En je wordt daar jaren later steeds mee geconfronteerd dat dat harder aankomt. Je ziet iedereen feesten en lekker eten terwijl jezelf met je gedachten bij je overleden kindje bent. Dat ben je op 17 april ook, maar deze dagen zijn de dagen die harder aankomen. Het is dubbel zo confrontrerend.quote:Op maandag 25 december 2006 21:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dom. Ik zie dat er onderscheid wordt gemaakt voor kinderen die overlijden. 20 -12 is niet erg vijf dagen is het ineens een ramp.
Ja bladibladiabla.quote:Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ? Ik kan me voorstellen dat als je kind met Kerst overlijdt. En je wordt daar jaren later steeds mee geconfronteerd dat dat harder aankomt. Je ziet iedereen feesten en lekker eten terwijl jezelf met je gedachten bij je overleden kindje bent. Dat ben je op 17 april ook, maar deze dagen zijn de dagen die harder aankomen. Het is dubbel zo confrontrerend.
het is confronterender, omdat diegenen die het kind hebben verloren met kerst in een omgeving zitten waarin juist familiebanden, familiegevoel, samenzijn etc extra worden benadrukt. het gaat niet om erg of minder erg, het gaat om het feit dat juist in zo'n periode het contrast tussen verdriet en geluk samenzijn veel groter is.quote:Op maandag 25 december 2006 21:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja bladibladiabla.
Ofwel. Voor mensen die hun kinderen verliezen met kerst is het erger dan voor andere mensen. Ook mensen die op 17 april hun kind verliezen is Kerst een crime. Ook hun gezin is niet compleet en ook die dagen komen hard aan. Ook die mensen hebben een kerst zonder het overleden kind terwijl iedereen gezellig en vrolijk is en de complete familie bij elkaar is.
Leer eens lezen mens.quote:Op maandag 25 december 2006 21:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja bladibladiabla.
Ofwel. Voor mensen die hun kinderen verliezen met kerst is het erger dan voor andere mensen. Ook mensen die op 17 april hun kind verliezen is Kerst een crime. Ook hun gezin is niet compleet en ook die dagen komen hard aan. Ook die mensen hebben een kerst zonder het overleden kind terwijl iedereen gezellig en vrolijk is en de complete familie bij elkaar is.
GODVERDOMME, WAT IS JE PROBLEEM NOU DAN?!quote:Op maandag 25 december 2006 21:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dom. Ik zie dat er onderscheid wordt gemaakt voor kinderen die overlijden. 20 -12 is niet erg vijf dagen is het ineens een ramp.
Wat is de jouwe dat je zo overdreven reageerd?quote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
GODVERDOMME, WAT IS JE PROBLEEM NOU DAN?!
zo, dat is er uit.
Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand zo autistisch over een reactie blijft door zemelen.quote:Op maandag 25 december 2006 21:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Wat is de jouwe dat je zo overdreven reageerd?.
mooi, dan hoef ik ook niet voor elk wissewasje met moslims een topic, ook niet als rita weer voor de honderdduizendste keer een fout maakt, of als mensen elkaar weer willen afzeiken, laten we meteen het forum eraf pleuren, 1 bericht over een onderwerp is toch zat? het feit dat er tegenwoordig al zo laks wordt gereageerd over een gebeurtenis die keihard kan aankomen vind ik eerlijk gezegd minder geweldig dan het feit dat er 100 van die berichten staan, me dunkt...quote:Op maandag 25 december 2006 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap die stampij hier niet zo, hoor. Ga eens naar Afrika. Sterven duizenden kinderen op een dag en daar wordt geen topic over geopend. Dat maakt het niet minder erg, maar wel minder nieuwswaardig. De dood hoort bij het leven, daar hoeft niet steeds een nieuw topic voor te worden geopend.
Je hapte hihihihiihihihihihii.quote:Op maandag 25 december 2006 21:27 schreef Skazminko het volgende:
[..]
EEN nicht, een homo met zo'n sjaaltje en een fag-bag, niet mijn nichtje.![]()
Dat is mijn nieuwe stoer bodybuilderslach.quote:
als jij er zo over denkt, dan open ik vanaf 1 januari elke dag een topic voor de kindertjes in Afrika, ok?quote:Op maandag 25 december 2006 21:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mooi, dan hoef ik ook niet voor elk wissewasje met moslims een topic, ook niet als rita weer voor de honderdduizendste keer een fout maakt, of als mensen elkaar weer willen afzeiken, laten we meteen het forum eraf pleuren, 1 bericht over een onderwerp is toch zat? het feit dat er tegenwoordig al zo laks wordt gereageerd over een gebeurtenis die keihard kan aankomen vind ik eerlijk gezegd minder geweldig dan het feit dat er 100 van die berichten staan, me dunkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |