Hoorde vandaag, weet niet of het waar is, dat beide andere kinderen ook door een ongeluk om het leven zijn gekomen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Gia het volgende:
Ik weet niet of dit al gezegd is, heb niet elke posting gelezen, maar het is al het derde kind dat deze mensen verliezen. Ze hebben nu geen kinderen meer.
Laat je moeder ff je pamper verschonen, want met deze opmerking schat ik je niet ouder dan 2.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef alsem het volgende:
dan doe ze tog iets fout, als ze al 3 dood hebben laten gaan..
Wat een kutopmerking zeg. Aannames dat zij iets fout zouden doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef alsem het volgende:
dan doe ze tog iets fout, als ze al 3 dood hebben laten gaan..
Tragisch ongeval maakt gezin kinderloosquote:De ouders van het jochie verloren in 2003 al hun zoon Floris aan een auto-immuunziekte. Eerder overleed al het dochtertje Myrthe van het gezin enige tijd na de geboorte.
ik jou ook niet, maar oke, het was niet echt een subtiele opmerking, sorriequote:Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Laat je moeder ff je pamper verschonen, want met deze opmerking schat ik je niet ouder dan 2.
In engeland zijn er wel eens mensen in 'n vergelijkbaar geval opgepakt. Statistiek op z'n best: 'de kans dat een kind overlijdt is klein, twee nog veel kleiner, dus drie is voorbedachte rade'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:43 schreef nikky het volgende:
Wat een kutopmerking zeg. Aannames dat zij iets fout zouden doen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:46 schreef Bayswater het volgende:
Van de webpagina van dat ventje dat in 2003 is overleden word je niet echt vrolijk.
http://www.itjeshorst.demon.nl/
Wel prachtig opgezet btw.
Ja, na de eerste hadden ze de smaak te pakkenquote:
Vind je dit nu echt grappig?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, na de eerste hadden ze de smaak te pakken
Oja, ik moet natuurlijk tot in lengte van dagen rouwen omdat er ergens een jongetje van 8 niet heeft opgeletquote:
Nee lul, een beetje sympathie en zo'n kutopmerking achterwege laten zou je echter wel sieren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Oja, ik moet natuurlijk tot in lengte van dagen rouwen omdat er ergens een jongetje van 8 niet heeft opgelet![]()
Je hoeft helemaal niet te rouwen, maar in een egocentrische samenleving even stilstaan rond deze tijd bij de ellende van anderen kan geen kwaad. Heb je daar geen zin in, reageer je toch gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Oja, ik moet natuurlijk tot in lengte van dagen rouwen omdat er ergens een jongetje van 8 niet heeft opgelet![]()
Dat hoef je niet , maar het is ook niet nodig om dit soort opmerkingen te plaatsen. Wat beleef je daar aan, plezier? Ik vraag me dat serieus af. je hebt een heel forum vol debiele topics waar je misplaatste opmerkingen kan plaatsen. Waarom doe je dat in dit topic?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef gronk het volgende:
[..]
zeker niet, maar waarom moet je dat nu zo nadrukkelijk blijven roepen hier, je doet precies hetzelfde wat je anderen verwijt in feite.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef gronk het volgende:
[..]
Vergeet de FP nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef Bep het volgende:
[..]
Dat hoef je niet , maar het is ook niet nodig om dit soort opmerkingen te plaatsen. Wat beleef je daar aan, plezier? Ik vraag me dat serieus af. je hebt een heel forum vol debiele topics waar je misplaatste opmerkingen kan plaatsen. Waarom doe je dat in dit topic?
Ah, nou opeens wordt 't 'wie gedraagt zich het fatsoenlijkste'. In al die anderen duizenden topics mag je probleemloos mensen belachelijk maken, mensen schofferen, doodsbedreigen, doodzwijgen, betweten, doordrammen, etcetera, maar zodra 't om dode nederlandse kindertjes gaat, moet je je netjes gedragen en deemoedig 'R.I.P.' posten.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Haushofer het volgende:
Nee lul, een beetje sympathie en zo'n kutopmerking achterwege laten zou je echter wel sieren.
je laat je nu wel erg leiden door emoties toch, hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Ah, nou opeens wordt 't 'wie gedraagt zich het fatsoenlijkste'. In al die anderen duizenden topics mag je probleemloos mensen belachelijk maken, mensen schofferen, doodsbedreigen, doodzwijgen, betweten, doordrammen, etcetera, maar zodra 't om dode nederlandse kindertjes gaat, moet je je netjes gedragen en deemoedig 'R.I.P.' posten.
Lees het net. Heb meteen gebeld met degene van wie ik dat gehoord had. Zij had het weer van iemand gehoord die waarschijnlijk bij het woordje auto-immuunziekte meteen denkt aan een ongeluk, of zo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:43 schreef nikky het volgende:
Tragisch ongeval maakt gezin kinderloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |