abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:10:23 #101
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44741633
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:08 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Ik ook. Flamen is leuk.
flame ik dan?
put
your
clothes
on!
pi_44741651
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:10 schreef Jerruh het volgende:

[..]

flame ik dan?
nee, viking84
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:13:54 #103
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44741720
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:10 schreef gronk het volgende:

[..]

Want jaaaa, we hebben het zoooo druk
.
put
your
clothes
on!
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:23:01 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44746818
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Oh, en een "topic openen" is hetzelfde als "iets ergs vinden"?

Dan Fok! je echt te veel, als je je gevoelsleven al laat afhangen van je topic history.
mensen openen meestal een topic (zeker als het een nieuwsbericht betreft) als ze iets bijzonder, vermeldenswaardig vinden. Als je vertelt dat je op de plee hebt gezeten (jaja, ook daar wordt een topic over geopend), dan is dat niet nieuwswaardig en wordt je topic weer gesloten.

Wat is hier de nieuwswaarde van dan? Je moet eens ophouden mijn vragen steeds te ontwijken.

Ik wil weten: waarom je wel een topic voor een Nederlands jongetje opent en niet voor een Afrikaans jongetje.

Waarom zit ik nu ineens te flamen Ik ben hartstikke serieus. Beetje sneu om iemand die het niet met je eens is gelijk te beschuldigen van flamen. Verder ben ik een meisje .
Niet meer actief op Fok!
pi_44748980
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mensen openen meestal een topic (zeker als het een nieuwsbericht betreft) als ze iets bijzonder, vermeldenswaardig vinden. Als je vertelt dat je op de plee hebt gezeten (jaja, ook daar wordt een topic over geopend), dan is dat niet nieuwswaardig en wordt je topic weer gesloten.

Wat is hier de nieuwswaarde van dan? Je moet eens ophouden mijn vragen steeds te ontwijken.

Ik wil weten: waarom je wel een topic voor een Nederlands jongetje opent en niet voor een Afrikaans jongetje.

Waarom zit ik nu ineens te flamen Ik ben hartstikke serieus. Beetje sneu om iemand die het niet met je eens is gelijk te beschuldigen van flamen. Verder ben ik een meisje .
Als je ergens een topic over opent omdat je het nieuwswaardig vindt, betekent het niet dat je al dat andere NIET nieuwswaardig vindt.

Als je een golden retriever een hond vindt, betekent het niet dat je een tekkel, een bouvier en een chihuahua geen hond vindt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2006 @ 20:57:55 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_44753677
Mijn god

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 26 december 2006 @ 22:17:09 #107
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_44755371
Voor de mensen die hier quasi achteloos overheen stappen;

Het jongetje dat is omgekomen was een van de beste vriendjes van mijn jongste zoon. Voor de sint nog een surprise en gedicht voor gemaakt.

Als ik je dan daarbij nog vertel dat er in dat gezin al 2 kinderen zijn overleden, dan zou ik een bijdehandte opmerking niet snel voor mijn rekening willen nemen.

En nu mag dit topic gewoon dicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door clarify op 27-12-2006 00:15:33 ]
[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2006 @ 22:36:11 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_44755829
Ok doe maar snel op slot
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44776751
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:17 schreef clarify het volgende:
Voor de mensen die hier quasi achteloos overheen stappen;

Het jongetje dat is omgekomen was een van de beste vriendjes van mijn jongste zoon. Voor de sint nog een surprise en gedicht voor gemaakt.

Als ik je dan daarbij nog vertel dat er in dat gezin al 2 kinderen zijn overleden, dan zou ik een bijdehandte opmerking niet snel voor mijn rekening willen nemen.

En nu mag dit topic gewoon dicht.
Inderdaad, dat jongetje kwam hier bij mn buurmeisje nog op haar verjaardag, ze zit bij hem in de klas, die mensen hebben nu 3 kinderen verloren, dit is niet te bevatten.........................
  woensdag 27 december 2006 @ 21:57:30 #110
92279 N.icka
Windforce 11
pi_44777455
Waar zijn die andere kinderen aan overleden?
  woensdag 27 december 2006 @ 22:28:38 #111
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44778665
RIP aan de nabestaanden.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 27 december 2006 @ 22:47:48 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44779343
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Inderdaad, dat jongetje kwam hier bij mn buurmeisje nog op haar verjaardag, ze zit bij hem in de klas, die mensen hebben nu 3 kinderen verloren, dit is niet te bevatten.........................
de dood van een kind is sowieso niet te bevatten en niet alleen omdat jij dat kind toevallig 'kent'. Waarom willen mensen altijd om het hardst roepen dat ze een overledene hebben gekend? "Oh die ken ik. Die zat bij de achternicht van de buurvrouw van mijn tante in de klas" .
Niet meer actief op Fok!
pi_44779467
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

de dood van een kind is sowieso niet te bevatten en niet alleen omdat jij dat kind toevallig 'kent'. Waarom willen mensen altijd om het hardst roepen dat ze een overledene hebben gekend? "Oh die ken ik. Die zat bij de achternicht van de buurvrouw van mijn tante in de klas" .
Wat ben jij bot zeg.
  woensdag 27 december 2006 @ 22:54:10 #114
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44779570
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:50 schreef Puzzelaar het volgende:

[..]

Wat ben jij bot zeg.
Ik vind dat wel meevallen. Ik vraag me namelijk ook altijd af waarom die lui die dat posten zichzelf zo willen etaleren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 27 december 2006 @ 22:57:27 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44779680
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen. Ik vraag me namelijk ook altijd af waarom die lui die dat posten zichzelf zo willen etaleren.
Idd.
Ik herinner me nog van de dood van Frederique Huydts dat er toen ook iemand op Fok! was die constant moest vertellen dat hij haar 'een keer op een feestje had gezien' en dat hij het 'maar niet kon bevatten dat zo'n mooie, lieve, aardige bla bla blaaah vrouw was heen gegaan' . Hij kénde haar niet eens.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 december 2006 @ 22:57:42 #116
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_44779690
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Omdat ze mee willen liften op de media-aandacht van de overledene.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  woensdag 27 december 2006 @ 22:59:06 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44779730
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:57 schreef Rosbief het volgende:

[..]

En interessant willen doen. Misschien komen ze nog wel met hun snufferd op tv, omdat ze de overledene eens een keer in de verte hebben zien lopen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:06:03 #118
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44780001
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:57 schreef Viking84 het volgende:

Idd.
Ik herinner me nog van de dood van Frederique Huydts dat er toen ook iemand op Fok! was die constant moest vertellen dat hij haar 'een keer op een feestje had gezien' en dat hij het 'maar niet kon bevatten dat zo'n mooie, lieve, aardige bla bla blaaah vrouw was heen gegaan' . Hij kénde haar niet eens.
Inderdaad, ontzettend irritant. En zodra je d'r iets van zegt ben je opeens een ongevoelige klootzak.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:08:36 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44780103
Mensen die zo enorm lopen door te drammen over hoe erg het wel niet is moeten eens leren relativeren. Zoals ik al vaker heb gezegd gaan er elke dag kinderen dood en dat jij dit ene kind toevallig kent, maakt het wel erger voor jou, maar niet voor een ander die dat kind niet heeft gekend. Snap dat dan .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:11:03 #120
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44780191
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die zo enorm lopen door te drammen over hoe erg het wel niet is moeten eens leren relativeren. Zoals ik al vaker heb gezegd gaan er elke dag kinderen dood en dat jij dit ene kind toevallig kent, maakt het wel erger voor jou, maar niet voor een ander die dat kind niet heeft gekend. Snap dat dan .
Noem het relativatie.
Waarom moeten mensen die dat hebben relativeren? Ze zitten alleen in een andere empathiehoek dan jij misschien. Nu doe je alsof het fout is, een slechte eigenschap is etc.
put
your
clothes
on!
pi_44780214
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:57 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Wij hebben zelf twee kinderen in die leeftijd, en als je daar van dichtbij mee wordt geconfronteerd en bovenstaande posten hebt gelezen, want dat was naar aanleiding van, dan kan ik alleen maar medelijden hebben met types zoals jij, maar daar kom je nog wel achter als je zelf ooit kinderen krijgt.

Want als jij denkt dat mensen willen meeliften op media aandacht van een overleden kind van 8, dan ben je zeker
niet goed bij je kersenpit,
  Trouwste user 2022 woensdag 27 december 2006 @ 23:13:44 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_44780278
Trieste reacties

woensdag 27 december 2006 @ 23:14:27 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44780304
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Noem het relativatie.
Waarom moeten mensen die dat hebben relativeren? Ze zitten alleen in een andere empathiehoek dan jij misschien. Nu doe je alsof het fout is, een slechte eigenschap is etc.
die mensen moeten net zo goed beseffen dat wij, de buitenstaanders, ook in een andere empathiehoek zitten en ons niet zomaar van 'ongevoeligheid' betichten als wij niet net zo getroffen zijn als zijzelf.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:14:37 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44780311
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
Trieste reacties

nogal ja .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:15:03 #125
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44780332
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef awesomedude het volgende:

Wij hebben zelf twee kinderen in die leeftijd,
Hebben, of hadden?
quote:
Want als jij denkt dat mensen willen meeliften op media aandacht van een overleden kind van 8, dan ben je zeker niet goed bij je kersenpit,
Mijn ervaring is dat inderdaad, die narcistische lui die het meest ach en wee en medeleven tonen, inderdaad niet goed bij hun kersenpit zijn. Dus daar heb je helemaal gelijk in.
  woensdag 27 december 2006 @ 23:16:12 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44780378
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:11 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Wij hebben zelf twee kinderen in die leeftijd, en als je daar van dichtbij mee wordt geconfronteerd en bovenstaande posten hebt gelezen, want dat was naar aanleiding van, dan kan ik alleen maar medelijden hebben met types zoals jij, maar daar kom je nog wel achter als je zelf ooit kinderen krijgt.

Want als jij denkt dat mensen willen meeliften op media aandacht van een overleden kind van 8, dan ben je zeker
niet goed bij je kersenpit,
moeilijk hè om de waarheid onder ogen te zien .
Kijk maar eens hoeveel boeken, docu's, interviews er verschijnen als er een beroemd iemand overlijdt. Dan heeft iedereen die beroemdheid gekend (als in: een keertje de hand geschud, een keer in de verte zien lopen) en dan vindt iedereen die persoon helemaal geweldig. Over de doden niets dan goeds hè. Mensen krijgen nu eenmaal graag aandacht en als ze die aandacht kunnen krijgen over de rug van een ander, prima dan!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:19:10 #127
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44780475
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die mensen moeten net zo goed beseffen dat wij, de buitenstaanders, ook in een andere empathiehoek zitten en ons niet zomaar van 'ongevoeligheid' betichten als wij niet net zo getroffen zijn als zijzelf.
Ja prima toch, niks mis mee, ik zou het zelf niet snappen, maar goed. Niks op tegen. Maar vind je het dan niet een beetje....raar... dat als jij zelf besef eist van mensen dat jij er zo over denkt, je wel hier iemand een mediageilaard noemt die het van dichtbij aan het meemaken is en dit misschien WEL erg vind en dat hier post? my 2 cents for instance...
put
your
clothes
on!
pi_44781673
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die zo enorm lopen door te drammen over hoe erg het wel niet is moeten eens leren relativeren.
Nee, jij relativeert lekker.

Iemand vind iets erg en jij spreekt gelijk van hypocrisie.
pi_44787913
Mmmm, bekend patroon.

• Een ( jong en/of Nederlands en of beroemd ) persoon komt om
  • Dat grijpt mensen aan
  • Daar reageren ze naar
  • Dan komt er iemand die opmerkt dat er elke dag mensen doodgaan, die niet bekend zijn
  • En omdat daar geen aandacht aan wordt besteed, ben je hypocriet als dit bericht je aangrijpt

Enzo.
  • pi_44787926
    Ohja, er is vaak ook nog wel iemand die moet opmerken dat RIP van oorsprong een Latijnse afkorting is, en niet een Engelse. Dat is natuurlijk ook van levensbelang
    pi_44788045
    Iets raakt je meer naarmate het herkenbaarder is. Voor ons is een Nederlands kind dichterbij -niet alleen fysiek- dan een kind in Afrika. Meeleven met een je onbekend Nederlands kind afdoen met 'je leeft ook niet zo mee met een jou even onbekend kind in Afrika' is stupide.

En dat het op kerst is, zal voor velen het extra erg maken. Niet omdat het moment van sterven uitmaakt, maar het moment van herinneren - alle komende jaren.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      donderdag 28 december 2006 @ 11:28:08 #132
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_44788068
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef Haushofer het volgende:
    Mmmm, bekend patroon.

• Dat grijpt mensen aan
  • Daar reageren ze naar
  • Dan komt er iemand die opmerkt dat er elke dag mensen doodgaan, die niet bekend zijn
  • En omdat daar geen aandacht aan wordt besteed, ben je hypocriet als dit bericht je aangrijpt

Enzo.
  • Bijna goed:
  • Dat grijpt mensen aan, en daar reageren ze naar
  • Dan komt er iemand die opmerkt dat er elke dag mensen doodgaan, die niet bekend zijn, en dat daar geen aandacht aan wordt besteed.
  • De tegenreactie is dat mensen van de bovenstaande groep worden uitgemaakt voor ongevoelige klootzakken, omdat ze het 'niet erg' vinden dat persoon genoemd onder het eerste punt is overleden.
  • De tegenreactie daarop is dat de RIP-roepers melodramatische clowns zijn.

...and there was much rejoicing.

Overigens is er nog maar een iemand geweest die 't heeft gehad over RIP als latijnse term
  • I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
      donderdag 28 december 2006 @ 13:53:27 #133
    3542 Gia
    User under construction
    pi_44791710
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 11:26 schreef sigme het volgende:
    Iets raakt je meer naarmate het herkenbaarder is. Voor ons is een Nederlands kind dichterbij -niet alleen fysiek- dan een kind in Afrika. Meeleven met een je onbekend Nederlands kind afdoen met 'je leeft ook niet zo mee met een jou even onbekend kind in Afrika' is stupide.

En dat het op kerst is, zal voor velen het extra erg maken. Niet omdat het moment van sterven uitmaakt, maar het moment van herinneren - alle komende jaren.
    Inderdaad. Heb dit topic met verbazing zitten lezen. Sommige reacties slaan echt nergens op. Zoals doorzagen over de datum 25-12. Nee, natuurlijk hou je dan niet meer van je kinderen, maar je zult Kerst nooit meer leuk vinden. Het gaat niet om het missen. Het gemis slijt echt wel. Mensen die een kind verliezen kunnen op een dag weer leuk kerstmis vieren. Maar als dat kind juist met kerstmis is overleden, is dat niet meer mogelijk.

Heb zelf vroeger een vriendje verloren (hersentumor) op Goede Vrijdag. En hoewel dat ieder jaar op een andere datum valt, denk ik daar elke Goede Vrijdag aan, zelfs nu, na 30 jaar nog.

Het is vreselijk wat met dit kind gebeurd is. Heb zelf twee jongens en ook die liepen altijd over stapels boomstammen. Ze waren wel altijd minstens met zijn tweeën en meestal waren we er zelf bij, maar dan toch. Je staat er niet bij stil dat ze daar ónder kunnen geraken.

Moet er niet aan denken dat zoiets met één van mijn kinderen gebeurd zou zijn.

Ik wens de ouders heel veel sterkte.
      donderdag 28 december 2006 @ 15:57:00 #134
    3542 Gia
    User under construction
    pi_44796023
    Ik weet niet of dit al gezegd is, heb niet elke posting gelezen, maar het is al het derde kind dat deze mensen verliezen. Ze hebben nu geen kinderen meer.

En ja, het is ook erg dat er kindertjes in Afrika sterven van de honger. Maar dit vind ik toch ook wel heel erg. En toevallig gaat dit topic hierover, dus wil ik even zeggen hoe erg ik dit vind.

Bij deze.
    pi_44797017
    quote:
    Op dinsdag 26 december 2006 11:23 schreef Viking84 het volgende:

Da's logisch: dat staat verder van mensen af. En daar sterven ze met bosjes in een heel andere "maatschappij" dan hier. Als het hier dan gebeurt is het minder vanzelfsprekend, en dat spreekt mensen aan. Zo gek is dat toch niet? Denk dat je dat zelf ook wel begrijpt. Dat kun je hypocriet vinden, ik noem zoiets menselijk.
      donderdag 28 december 2006 @ 16:33:06 #136
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_44797241
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Gia het volgende:
    Ik weet niet of dit al gezegd is, heb niet elke posting gelezen, maar het is al het derde kind dat deze mensen verliezen. Ze hebben nu geen kinderen meer.
    'See it as evolution in action'
      donderdag 28 december 2006 @ 16:44:29 #137
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_44797543
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef gronk het volgende:

[..]

'See it as evolution in action'
    Tsja...
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_44797657
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 11:18 schreef Haushofer het volgende:
    Mmmm, bekend patroon.

• Dat grijpt mensen aan
  • Daar reageren ze naar

Enzo.
  • Ja. Als zij het voor het zeggen zouden hebben mag je je emoties niet meer tonen en alleen maar als een soort computer te werk gaan.
      vrijdag 29 december 2006 @ 12:25:03 #139
    3542 Gia
    User under construction
    pi_44821520
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 16:25 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Da's logisch: dat staat verder van mensen af. En daar sterven ze met bosjes in een heel andere "maatschappij" dan hier. Als het hier dan gebeurt is het minder vanzelfsprekend, en dat spreekt mensen aan. Zo gek is dat toch niet? Denk dat je dat zelf ook wel begrijpt. Dat kun je hypocriet vinden, ik noem zoiets menselijk.
    Ach, als Viking een topic wil over een gestorven Afrikaans jongetje, dan opent hij er toch zelf een.
      vrijdag 29 december 2006 @ 12:32:02 #140
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_44821741
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 12:25 schreef Gia het volgende:
    Ach, als Viking een topic wil over een gestorven Afrikaans jongetje, dan opent hij er toch zelf een.
    Whehehe

is dat nou een compliment?
      vrijdag 29 december 2006 @ 17:53:37 #141
    3542 Gia
    User under construction
    pi_44832171
    quote:
    Op donderdag 28 december 2006 15:57 schreef Gia het volgende:
    Hoorde vandaag, weet niet of het waar is, dat beide andere kinderen ook door een ongeluk om het leven zijn gekomen.
    pi_44832627
    dan doe ze tog iets fout, als ze al 3 dood hebben laten gaan..
    pi_44833329
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef alsem het volgende:
    Laat je moeder ff je pamper verschonen, want met deze opmerking schat ik je niet ouder dan 2.
      Milf vrijdag 29 december 2006 @ 18:43:49 #144
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_44833578
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 18:08 schreef alsem het volgende:
    Wat een kutopmerking zeg. Aannames dat zij iets fout zouden doen .
    quote:
    De ouders van het jochie verloren in 2003 al hun zoon Floris aan een auto-immuunziekte. Eerder overleed al het dochtertje Myrthe van het gezin enige tijd na de geboorte.
    Tragisch ongeval maakt gezin kinderloos
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_44833660
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Laat je moeder ff je pamper verschonen, want met deze opmerking schat ik je niet ouder dan 2.
    ik jou ook niet, maar oke, het was niet echt een subtiele opmerking, sorrie
      vrijdag 29 december 2006 @ 18:46:48 #146
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_44833672
    Van de webpagina van dat ventje dat in 2003 is overleden word je niet echt vrolijk.
    http://www.itjeshorst.demon.nl/

Wel prachtig opgezet btw.
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_44833682
    ja, het is vreselijk.. zou er ook niet aan moeten denken dat een van mijn kinderen dat overkwam.
    rip voor de ouders.
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:17:24 #148
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_44834620
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 18:43 schreef nikky het volgende:

Wat een kutopmerking zeg. Aannames dat zij iets fout zouden doen .
    In engeland zijn er wel eens mensen in 'n vergelijkbaar geval opgepakt. Statistiek op z'n best: 'de kans dat een kind overlijdt is klein, twee nog veel kleiner, dus drie is voorbedachte rade'.
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:41:45 #149
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_44835430
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 18:46 schreef Bayswater het volgende:
    Van de webpagina van dat ventje dat in 2003 is overleden word je niet echt vrolijk.
    http://www.itjeshorst.demon.nl/

Wat een ellende maken die mensen door , werkelijk onvoorstelbaar
      vrijdag 29 december 2006 @ 19:54:24 #150
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_44835782
    quote:
    Op vrijdag 29 december 2006 18:46 schreef Bayswater het volgende:

Ja, na de eerste hadden ze de smaak te pakken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')