Ik doelde meer op de inhoud van je post.Iets met overdreven reageren.quote:Op maandag 25 december 2006 21:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zit niet in bold postings te plaatsen.
Niet echt denk ik, zo te lezen.quote:
Ben je dom ofzo?quote:Op maandag 25 december 2006 22:35 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Niet echt denk ik, zo te lezen.
Ik kan uit de posts halen hier dat ze zwanger is en ik kan er alleen maar uit opmerken dat ze het hele jaar door van haar kind zal houden en niet alleen met kerst.
Volgens mij is het hier op fok een beetje van dat iemand of te weinig typt of dat de anderen het verkeerd interpreteren?
Daar kan ik niet over oordelen.quote:
Ik dwing jullie toch niet iets om te vinden? Ik zeg alleen wat ik ervan vind en hoe ik het ervaar. Als je denkt dat ik wilde dwingen je ( jullie ) mening aan te passen oid dan spijt mij dat. dat was niet mijn bedoeling.quote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb het idee dat wij moeten vinden wat zij vindt.
Maar dat is het nadeel van meningsverschillen;daar blijf je over discussieren.Alleen eens wordt je het nooit,want de één voelt het anders dan de ander.
Hier word dus niet gediscussierd ....quote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen.
Ik heb het idee dat wij moeten vinden wat zij vindt.
Maar dat is het nadeel van meningsverschillen;daar blijf je over discussieren.Alleen eens wordt je het nooit,want de één voelt het anders dan de ander.
Inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Leed is niet te vergelijken.
Niet in getallen, niet in gevallen en ook niet in ervaring.
Zucht. Ik probeer net duidelijk te maken dat het juist wél erg is, ook al gebeurt het elke dag, maar waarom maken jullie hier onderscheid tussen een Nederlands kind en een kindje in Afrika? Voor een Afrikaans kindje open je toch ook geen topic? Jullie wekken hiermee de schijn dat de dood van een Nederlands kind erger is dan de dood van een Afrikaans kind, want 'ach, in Afrika gaan elke dag zoveel mensen dood, dat boeit niet verder'.quote:Op maandag 25 december 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tuurlijk, maar om dan te zeggen: och er gaan elke dag kinderen in afrika dood dus het is niet zo erg, zo'n reactie vind ik dan dom. het is gewoon erg, punt, net of het niet stoer is om te zeggen dat je het kut vind dat het gebeurt.
maar goed, het schijnt DE trent te zijn, zo numb mogelijk reageren.
Belabberd spellen en vooral geen hoofdletters gebruiken waar je ze verwacht is ook een trend.quote:Op maandag 25 december 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
maar goed, het schijnt DE trentte zijn, zo numb mogelijk reageren.
Ik reageer hier al geeneens meer op.quote:Op maandag 25 december 2006 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie wekken hiermee de schijn dat de dood van een Nederlands kind erger is dan de dood van een Afrikaans kind, want 'ach, in Afrika gaan elke dag zoveel mensen dood, dat boeit niet verder'.
ik ga morgen eens de vele dooddoeners tellen in dit topic, maar nu ga ik eerst slapen. Trusten!quote:Op maandag 25 december 2006 23:57 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ik reageer hier al geeneens meer op.
taalpuristje spelen is ook een trendquote:Op maandag 25 december 2006 23:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Belabberd spellen en vooral geen hoofdletters gebruiken waar je ze verwacht is ook een trend.
Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 december 2006 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ga morgen eens de vele dooddoeners tellen in dit topic, maar nu ga ik eerst slapen. Trusten!![]()
.
die suggestie wekken jullie zelf door hier wel een topic over te openen en daarover niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:00 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Je begrijpt best wat ik bedoel.
Niemand heeft gezegd dat dode kinderen in Afrika "niet zo erg is". Dat verzin je allemaal in je eigen wereldje.
Ow komop, je hoort mij nooit miepen over spelvauten. Maar op de een of andere manier vind ik een beroep op een hogere ethische moraal, waarbij de auteur overduidelijk geen moeite doet om z'n tekstje te proeflezen of goed te spellen niet zo heel overtuigend. Ik kan 't niet helemaal duiden, maar 't neigt naar 'deze persoon vindt goede manieren eigenlijk helemaal niet zo belangrijk, maar goedkoop scoren wel'quote:Op maandag 25 december 2006 23:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
taalpuristje spelen is ook een trend. maar je hebt wel gelijk
![]()
Oh, en een "topic openen" is hetzelfde als "iets ergs vinden"?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die suggestie wekken jullie zelf door hier wel een topic over te openen en daarover niet.
Typfouten maken is iets anders dan spelfouten maken. En nee, ik gebruik vaak weinig hoofdletters, aangezien ik als een razende typ tussen alle bedrijven door. Maar goed, jij hebt je stok weer gevonden, hit me as hard as you can.quote:Op maandag 25 december 2006 23:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Belabberd spellen en vooral geen hoofdletters gebruiken waar je ze verwacht is ook een trend.
ow?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Ow komop, je hoort mij nooit miepen over spelvauten. Maar op de een of andere manier vind ik een beroep op een hogere ethische moraal, waarbij de auteur overduidelijk geen moeite doet om z'n tekstje te proeflezen of goed te spellen niet zo heel overtuigend. Ik kan 't niet helemaal duiden, maar 't neigt naar 'deze persoon vindt goede manieren eigenlijk helemaal niet zo belangrijk, maar goedkoop scoren wel'
Want jaaaa, we hebben het zoooo drukquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:07 schreef Jerruh het volgende:
aangezien ik als een razende typ tussen alle bedrijven door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |