quote:This is a new, segmented speedrun of Ocarina of Time by Erik 'fluffy_kitten' Beisick done in 2 hours, 33 mins and 12 seconds.
Hoe komt ie dan aan al die bommen in t beginquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Even over de OOT speed run:
http://thehylia.com/index.php?subaction=showfull&id=1167464767&archive=&start_from=&ucat=3&
Slechts een deel. Als je op de site (geweldige site overigens) verder kijkt kun je nog andere delen vinden. Het is op een echte console.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Grappig..volgens mij is die foto van Anihawk op het Neogaf forum als ik me niet vergis..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Toevallig ben ik één van de grootste Zelda-fans op deze aardbol. Ik heb dan ook alle Zelda-games in mijn bezit en ik heb ze allemaal uitgespeeld, op de CDi games na. Die had ik na 5 minuten alweer uitgezet.
Helaas dus, jouw beargumentatie is bij deze ontkracht.
Mijn verzameling (zonder TP nog):
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 december 2006 01:14 schreef Cid het volgende:
Geweldige game TPNog niet zo lang bezig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I pwn u!
Ah, thanx!quote:Op zondag 31 december 2006 11:18 schreef Chanty87 het volgende:
NopeZit al flash geheugen in de Wii, dus je hebt geen kaart nodig om het op te kunnen slaan. Gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op zondag 31 december 2006 13:54 schreef Chrismo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel een leuk einde.
[ Bericht 38% gewijzigd door seto op 31-12-2006 15:47:11 ]
Maak er een topic over in Vraag & Aanbodquote:Op zondag 31 december 2006 15:42 schreef Sirtalis het volgende:
Mag dit?
Ik heb een Zelda TP over in Den Bosch, te ruil voor Rayman. Niet mijn game, helaas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Fenks, done!quote:Op zondag 31 december 2006 15:47 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Maak er een topic over in Vraag & Aanbod![]()
Ik zit nu op zo'n 35 uur en ben klaar dunguon in het zand. Ik doe veel steeds opnieuw terug zoeken om te kijken of ik niks gemist heb. Heb nu dan ook bijna 12 hartjes, aardig wat gevist etc, en heb het gevoel dat ik er niet veel gemist heb. Respect voor de mensen die het spel al snel hebben uitgespeeld.quote:Op zondag 31 december 2006 15:40 schreef seto het volgende:
Je kan ook gewoon jezelf wegschieten met dat kanon, dan kom je daarboven uit.
Net uitgespeeld trouwens na zo'n 29,5 uur, beetje kort maar wel een geweldig spel.
Verder wel een leuk einde.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:04 schreef weasel85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar dacht ik vannacht aan, vanmorgen geprobeerd en bingo
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Ik heb nog nooit gevist en het spel met 13 hartjes uitgespeeld.quote:Op zondag 31 december 2006 16:25 schreef fr3d het volgende:
[..]
Ik zit nu op zo'n 35 uur en ben klaar dunguon in het zand. Ik doe veel steeds opnieuw terug zoeken om te kijken of ik niks gemist heb. Heb nu dan ook bijna 12 hartjes, aardig wat gevist etc, en heb het gevoel dat ik er niet veel gemist heb. Respect voor de mensen die het spel al snel hebben uitgespeeld.
Ik ben even ver als jouw maar ik heb 12 hartjes en 3 pieces of heart, maar ik zoek mezelf dan ook helemaal sufquote:Op zondag 31 december 2006 16:25 schreef fr3d het volgende:
[..]
Ik zit nu op zo'n 35 uur en ben klaar dunguon in het zand. Ik doe veel steeds opnieuw terug zoeken om te kijken of ik niks gemist heb. Heb nu dan ook bijna 12 hartjes, aardig wat gevist etc, en heb het gevoel dat ik er niet veel gemist heb. Respect voor de mensen die het spel al snel hebben uitgespeeld.
Dan heb je echt lopen rushen! Ik weet zeker dat ik 13 hartjes heb voordat ik dungeon 5 in spring! Ik snap het niet dat mensen zelda spelen en dan zo snel mogelijk uitspelen.. Het is niet voor niets zelda, lekker secrets zoeken en vooral niet haasten!quote:Op zondag 31 december 2006 16:53 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gevist en het spel met 13 hartjes uitgespeeld.
Binnenkort nog maar eens wat van die sidequests doen
Valt mee, deed gemiddeld 2-2,5 uur over elke dungeon en wat je daarbuiten moest doen was je meestal zo mee klaar. Je kreeg natuurlijk bij zo'n beetje alles hints wat je moest doen en waar je heen moest, dus erg moeilijk was het allemaal niet.quote:Op zondag 31 december 2006 18:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan heb je echt lopen rushen! Ik weet zeker dat ik 13 hartjes heb voordat ik dungeon 5 in spring! Ik snap het niet dat mensen zelda spelen en dan zo snel mogelijk uitspelen.. Het is niet voor niets zelda, lekker secrets zoeken en vooral niet haasten!
Nou, je hebt buiten de dungeons om geen kloot uitgevoerd als je met maar 13 hartjes de game uitspeelt. Geen wonder dat je er 'zo klaar mee bent'. Je hebt echt gigantisch veel dingen gemist, vind ik persoonlijk echt zonde!quote:Op zondag 31 december 2006 18:38 schreef seto het volgende:
[..]
Valt mee, deed gemiddeld 2-2,5 uur over elke dungeon en wat je daarbuiten moest doen was je meestal zo mee klaar. Je kreeg natuurlijk bij zo'n beetje alles hints wat je moest doen en waar je heen moest, dus erg moeilijk was het allemaal niet.
jahoor je kan gewoon naar zo'n huil steen gaan, of naar de lichtgevende wolf. Geen probleem!quote:Op zondag 31 december 2006 20:04 schreef Chrismo het volgende:
Hebben jullie ook dat zodra je de Wii uit doet je meteen weer wilt spelen om verder te komen in het spel?![]()
Het werkt zeeeeeeeeér verslavend bij mij!
Nog een vraagje, zoals al eerder vermeld ben ik special skill 2 en 3 vergeten te activeren, kan ik die nu als nog activeren. Ik ben nl. weer in een wolf veranderd na de lakebed temple.
En alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen met veel spelplezier!
Cool! nog een lot genoot hahaquote:Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben even ver als jouw maar ik heb 12 hartjes en 3 pieces of heart, maar ik zoek mezelf dan ook helemaal suf
Gewoon verder gaan, die heart pieces en skills kun je later ook nog gewoon halenquote:Op maandag 1 januari 2007 12:33 schreef RipCore het volgende:
Ik zit nou in de watertempel met 6 hartjes en 1 secret skill.. Ik zit er over te denken om helemaal opnieuw te beginnen.. Maar aan de andere kant wil ik gewoon weer verder.. Dilemma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Konijnenjager op 01-01-2007 14:42:08 ]but it ain't right either.
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:33 schreef star_gazer het volgende:
Gezien mijn ervaringen met de water tempel in OOT heb ik geen zin om de lake temple in te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NWC: 3445 7628 8614 7793
nooit MQ gespeeld, maar ik kan me de ergernis voorstellenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:44 schreef star_gazer het volgende:
Probeer de water temple maar eens in de master quest van OT
Huil je het wel goed na? Als het goed is kun je ze in elk moment van het spel dat je wolf bent triggeren, ik heb er zelfs eentje getriggered die de wolf in een onontdekt gebied neerzette.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef RipCore het volgende:
Met die huilstenen he... Wanneer kan je daar gebruik van maken? Want ik ben er nou 3 tegen gekomen, huil dat melodietje na, maar er gebeurt geen reet...Moet er iets getriggered worden eer je die dingen kan gebruiken of doe ik het gewoon niet goed?
Tijdje geleden dat ik een nieuwe skill heb geleerd, maar nu ben ik vergeten waar die rare wolf ook al weer was... word nog leuk om die te vindenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Huil je het wel goed na? Als het goed is kun je ze in elk moment van het spel dat je wolf bent triggeren, ik heb er zelfs eentje getriggered die de wolf in een onontdekt gebied neerzette.
Staat op je map, zo'n gouden stipquote:Op maandag 1 januari 2007 18:03 schreef McGilles het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik een nieuwe skill heb geleerd, maar nu ben ik vergeten waar die rare wolf ook al weer was... word nog leuk om die te vinden![]()
Ooohjoh, wist ik helemaal niet! Ik weet wel dat je ziet waar hij heen gaat als je net een nieuwe skill hebt geleerd, maar dat is al lang geledenquote:
Deed 't idd niet goed (genoeg). Nu wel, en nu ben ik ook meteen 4 u verder (of zo...)!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:51 schreef floppie86 het volgende:
[..]
nooit MQ gespeeld, maar ik kan me de ergernis voorstellen
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:26 schreef creno het volgende:
Ik wil een grotere geldbuidel !! maar waar haal ik die ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:29 schreef seto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef SevenWonders het volgende:
Jeetje, wat een enorme freaks zijn jullie hier zeg. Ben helemaal geen gamer, maar mijn vrienin heeft Zelda voor haar verjaardag gehad en ik ben het ook aan het spelen, ik vindhet cool, maar als ik julie hier zo lees...
Leuk dat je het even komt meldenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:43 schreef SevenWonders het volgende:
Jeetje, wat een enorme freaks zijn jullie hier zeg. Ben helemaal geen gamer, maar mijn vrienin heeft Zelda voor haar verjaardag gehad en ik ben het ook aan het spelen, ik vindhet cool, maar als ik julie hier zo lees...
quote:Op zondag 31 december 2006 14:38 schreef DJ_Boelie het volgende:
ik heb een probleem ik moet waterbommen hebben en die zijn in kakarikko village maar daar kan ik niet komen want alle bruggen zijn kappot en ik heb ze nodig om in de derde dungen te komen help!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weet..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:46 schreef MeZZiN het volgende:
vraagje is er nog een trading sequence in TP?
Baggerquote:
Ja een behoorlijk eindquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef star_gazer het volgende:
Je kunt wel bij kakariko komen, je moet alleen omrijden
Epona is een stuk sneller in Hyrule field als ergens anders trouwensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:35 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja een behoorlijk eindmaar wel leuk om te doen ^_^ rijden op eponia is geweldig
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:34 schreef Chrismo het volgende:
Waar in Lake Hylia bevind zich Lanayru's Spirit Spring? Ik heb me eigen net gek lopen zoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
Vooral met pijl-en-boogquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:35 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja een behoorlijk eindmaar wel leuk om te doen ^_^ rijden op eponia is geweldig
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:50 schreef MeZZiN het volgende:
[..]Spuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef creno het volgende:
Even een vraagje over het hotspring-water !
Hoe geef je dat aan een Goron ? als ik het probeer gooit Link het flesje voor z'n voeten leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:33 schreef creno het volgende:
Even een vraagje over het hotspring-water !
Hoe geef je dat aan een Goron ? als ik het probeer gooit Link het flesje voor z'n voeten leegMet hem praten terwijl je het flesje in je inventory hebt. Hij zal het ruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:22 schreef Oksel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cerbie op 03-01-2007 14:45:25 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Je moet net als in elke Zelda gewoon met iedereen praten en beetje overal naar toe lopen. Zo kom je er zelf achter en is het spel veel leuker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Nick109 het volgende:
Oke ik voel me nu een grote n[][]b maargoed:
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat de bedoeling is in het 1e dorp.. ?
Gewoon rondlopen, praten. Kijk wat de mensen willen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:32 schreef Nick109 het volgende:
Oke ik voel me nu een grote n[][]b maargoed:
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat de bedoeling is in het 1e dorp.. ?
Tegenwoordig plakken ze overal de ondertitel 'collector's edition' op.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef floppie86 het volgende:
een collector's edition van de guide? moet niet gekker worden
Inclusief hardcover, gouden randjes en map van stof?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:48 schreef Chrismo het volgende:
Die gids is ook te downloaden op usenet.
Alsof ik alles op ga zoeken... Ik heb het spel allang uitgespeeld, het is gewoon een prachtig boek om te hebben. Zeker voor een long-time Zelda-fan als ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:58 schreef Tware het volgende:
Blerg, met zon gids vernueck je de hele game.Zelf ontdekken is nou net de magie van zelda
als je een goede printer hebt wel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Inclusief hardcover, gouden randjes en map van stof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |