Ik heb het bij dim+ gehaald voor 19,99 euro.quote:
Welke is dat? Die met die harde kaft? Die wil ik namelijk nog hebben.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef Noax het volgende:
Zo die Zelda strategy guide voor de GC gehaald, wat een mooi collectors item!
quote:Includes Cloth Overworld Map
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door star_gazer op 28-12-2006 02:17:45 (Pardon, dit is voor sommigen misschien een spoiler) ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Kakariko village? Dat is toch niet in Zelda TP ? Of zit dat daar ook in...quote:Op donderdag 28 december 2006 01:44 schreef star_gazer het volgende:
Yes! Ik heb een nieuw hartstukje gevonden! Als je in de kloof kijkt vlakbij kakariko village, vind je een rots die uitsteekt in de kloof. Op die rots zit een hartstukje. Moeilijk te zien, maar met je boemerang kun je hem selecteren en eraf halen. Nu heb ik een nieuw hart erbij
jammer van de spoiler danquote:Op donderdag 28 december 2006 01:55 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Kakariko village? Dat is toch niet in Zelda TP ? Of zit dat daar ook in...
Ik heb net de Forest Temple uitgespeeld
Het is die zwarte guide, je kunt em terug vinden op de site van Dim+.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Welke is dat? Die met die harde kaft? Die wil ik namelijk nog hebben.![]()
Deze jaquote:Op donderdag 28 december 2006 02:43 schreef Noax het volgende:
[..]
(tenminste je doelt waarschijnlijk op die gele ogende guide, gok ik zo)
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:29 schreef SureZal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:29 schreef SureZal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je t nog niet snapt vertel ik wel hoe t precies moet
I pwn u!
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:25 schreef weasel85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je t nog niet snapt vertel ik wel hoe t precies moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If Nissan Motorsports is Nismo, than Honda Motorsports must be Homo...
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Chrismo het volgende:later in de game kan dat alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:32 schreef Jesse- het volgende:
er moeten trouwens meer muziekjes in zoals dat muziekje van die dude met zn grote kanon bij het meer
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Chrismo het volgende:Dat heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ik zit nu in de goron mines. Wat een prachtig mooi level zeg!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dungeon 8 had ook een toffe bossfight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Zeg dan gewoon "Nee, zit er niet in"quote:Op donderdag 28 december 2006 02:01 schreef floppie86 het volgende:
[..]
jammer van de spoiler dan
maar t is de volgende plek waar je komt
Dé reden dat ik eerst het spel een heel eind uitspeelde en daarna pas dit topic las .s)quote:Op donderdag 28 december 2006 19:26 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "Nee, zit er niet in"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit nu in City of Air met tijd als 11:17 met 3 levens![]()
[ Bericht 26% gewijzigd door weasel85 op 29-12-2006 01:05:56 ]I pwn u!
review voor wat...quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Shigeru het volgende:
Zo, uitgespeeld. Beetje simpele Zelda....Binnenkort mijn review op Wii-Ds.nl
jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:24 schreef star_gazer het volgende:
Eindelijk heb ik de goron mines uitgespeeld. De eindbaas was, zoals ik van zelda gewend ben, echt magnifiek gaaf. Hij was wel makkelijk, maar echt heel leuk om te doen. Nu heb ik met een bom een ondergronds gangenstelsel ontdekt in hyrule field, maar daar zit ergens een spook met zo'n lampje die me steeds neermept. Moet ik wolf zijn om hem te kunnen zien en af te kunnen maken?
Ah mooi, dan weet ik of ik hem wel of niet moet kopen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:01 schreef Shigeru het volgende:
Zo, uitgespeeld. Beetje simpele Zelda....Binnenkort mijn review op Wii-Ds.nl
Jij raced echt door dit spel heenquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:19 schreef star_gazer het volgende:
Nu (03:17! Echt erg dit spel) de zora's domain ontdooid en op weg naar de spirit
Maar voordat ik de main quest ga doen, is het denk i kwijs om even als wolf dat spookje te mollen! Ik heb trouwens al 7 harten nu, is dat goed?
Jij gebruikt de walkthrough? of... want als beginner kun je die tijd niet halen lijkt me zoquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:19 schreef star_gazer het volgende:
Nu (03:17! Echt erg dit spel) de zora's domain ontdooid en op weg naar de spirit
Maar voordat ik de main quest ga doen, is het denk i kwijs om even als wolf dat spookje te mollen! Ik heb trouwens al 7 harten nu, is dat goed?
Ik denk dat hij bedoelt dat hij tot 3:17 heeft door gespeeld aangezien de post tijd 3:19 isquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:58 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Jij gebruikt de walkthrough? of... want als beginner kun je die tijd niet halen lijkt me zo![]()
Ik ga nu verder met 11:17 op de teller en ben nu bij de ingang van City of Air
Sommige mensen schrijven bij websites en schrijven dan ook een review over bepaalde games. Zo doe ik de review over The Legend of Zelda: Twilight Princess voor de Wiiquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
review voor wat...![]()
iedereen weet dat dit spel goed is... alleen dat het te simpel is, en nog té kort zoals ze beloofd hadden, ze beloofden immers een groots avontuur...
wat moet ik hier nog aan toevoegen?... goede besturing, leuke en vele orginele dingen zitten erin...
review...![]()
![]()
Dit is jouw eerste Zeldaquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Sommige mensen schrijven bij websites en schrijven dan ook een review over bepaalde games. Zo doe ik de review over The Legend of Zelda: Twilight Princess voor de Wii![]()
Anyway, ik vond hem te simpel, te kort en het duurde te lang dat ik het echte Zelda gevoel kreeg. Daarnaast was het te repitatief op het begin: spirit, insecten in twilight, spirit, kerker, spirit, insecten in twilight, spirit, kerker etc. Daarna was het ook kerker in, kerker uit. Een beetje jammer, aangezien ze een heel groot avontuur hadden beloofd en dan verwacht ik toch wel wat meer twists en meer sidequests.
Te kort?quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:46 schreef Shigeru het volgende:
Anyway, ik vond hem te simpel, te kort en het duurde te lang dat ik het echte Zelda gevoel kreeg.
Slechts drie keer, waarbij tussendoor nog een hoop gebeurd ook én waarbij de dungeons briljant zijn.quote:Daarnaast was het te repitatief op het begin: spirit, insecten in twilight, spirit, kerker, spirit, insecten in twilight, spirit, kerker etc.
quote:Daarna was het ook kerker in, kerker uit. Een beetje jammer, aangezien ze een heel groot avontuur hadden beloofd en dan verwacht ik toch wel wat meer twists en meer sidequests.
In TP is de main quest zelf twee keer zo lang.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef BMH het volgende:
Zijn kritiek is oprecht imo. TP heeft veel te weinig side quests. De 2 vorige Zelda games zaten vol met onzinnige quests waarmee je de spelduur van het spel kon verdubbelen.. In TP kan dat helaas niet.
heb jij het over dezelfde wind waker?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef _petjan het volgende:
Maar ook twee keer zo makkelijk.
Moet genoeg zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb de Cave of Ordeals nooit zover gespeeld, omdat ik een item nog niet had. Tijd om die eens uit te spelen dus
tips/advies, is die echt zo moeilijk of valt het allemaal wel mee?
Ik ga naar de CoO en neem mee
3 fairies, gf tears, magic armor, veel rupees, bijna 20 hartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
Toevallig ben ik één van de grootste Zelda-fans op deze aardbol. Ik heb dan ook alle Zelda-games in mijn bezit en ik heb ze allemaal uitgespeeld, op de CDi games na. Die had ik na 5 minuten alweer uitgezetquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:01 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit is jouw eerste Zelda?
Te kort ten opzichte van wat er beloofd was. Je belooft 70 uur en je krijgt de helft. Leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:04 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Te kort?
Wind Waker had ik in de helft uit.
[..]
Slechts drie keer, waarbij tussendoor nog een hoop gebeurd ook én waarbij de dungeons briljant zijn.
[..]
Nee, die review van je stelt tot nu toe niks voor.
Japanse OOT kopen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Toevallig ben ik één van de grootste Zelda-fans op deze aardbol. Ik heb dan ook alle Zelda-games in mijn bezit en ik heb ze allemaal uitgespeeld, op de CDi games na. Die had ik na 5 minuten alweer uitgezet.
Helaas dus, jouw beargumentatie is bij deze ontkracht.
Mijn verzameling (zonder TP nog):
[afbeelding]
Wat is die game in het midden onderin, en dat kleine dingetje bovenin?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:17 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Toevallig ben ik één van de grootste Zelda-fans op deze aardbol. Ik heb dan ook alle Zelda-games in mijn bezit en ik heb ze allemaal uitgespeeld, op de CDi games na. Die had ik na 5 minuten alweer uitgezet.
Helaas dus, jouw beargumentatie is bij deze ontkracht.
Mijn verzameling (zonder TP nog):
[afbeelding]
Zelda game & Watch & boven in zie je de Twilight Princess trailer op DS card.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:26 schreef _petjan het volgende:
[..]
Wat is die game in het midden onderin, en dat kleine dingetje bovenin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Support! Protest! Country! Rock & Roll!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Kiff het volgende:Leuk. En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door weasel85 op 30-12-2006 13:59:07 ]I pwn u!
Succes als je onder de 10 uur komtquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:57 schreef seto het volgende:
Vind eerlijk gezegd maar weinig indrukwekkend aan je run.
Pas als er echte speedruns komen die onder de 10 uur zitten wordt het interessant.
Zelda: Ocarina of Time, The Legend of (4:57:xx)quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef seto het volgende:
Je hebt ook OOT-runs van 2,5 uur, dus dat moet wel haalbaar zijn denk ik.
Maar hij doet het met maar 3 hartjes.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:57 schreef seto het volgende:
Vind eerlijk gezegd maar weinig indrukwekkend aan je run.
Pas als er echte speedruns komen die onder de 10 uur zitten wordt het interessant.
Ja, op het einde kan je niet saven + screen ... of ik moet ... opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:29 schreef Cerbie het volgende:
Op zich bewijst een loginscherm met een naam en tijd nog niets, ik kan ook een foto van een save met 10 uur maken
Maar netjes gedaan toch, ik heb nog nooit een speedrun geprobeerd met Zelda.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef _petjan het volgende:
[..]
Maar hij doet het met maar 3 hartjes.
Daarom... zonder glitches... dan is het een speedrun... met niet...quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef seto het volgende:
Je hebt ook OOT-runs van 2,5 uur, dus dat moet wel haalbaar zijn denk ik.
Edit: Maar dat is natuurlijk al na een paar jaar en met glitches etc, zit weer teveel te trollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ik op n gegeven moment 7 brieven van de postbode![]()
I pwn u!
http://tasvideos.org/Movies-N64.htmlquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Zelda: Ocarina of Time, The Legend of (4:57:xx)
Dus waar is jouw bron?
Hij werkt trouwens aan een verbetering als je geinteresseerd bent.quote:Edit: Maar dat is natuurlijk al na een paar jaar en met glitches etc, zit weer teveel te trollen
Dat is dan wel weer zoquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef _petjan het volgende:
[..]
Maar hij doet het met maar 3 hartjes.
Ik weet hoe het einde gaat, dat is in elk Zeldaspel zo trouwens (wel jammer opzich).quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Ja, op het einde kan je niet saven + screen ... of ik moet ... opnieuw beginnen
en dan op het eind als ganon neergaat, screentje maken naar savegame + ganon ?...
Het is echt gemaakt op het eindje moet me gewoon geloven
tis moeilijk
Ik ben er volgens mij ook al 1 vergetenquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:48 schreef Chrismo het volgende:
GVD ik ben vergeten ook de 3e special skill te activeren, zou iemand mij kunnen vertellen hoe, waar en wanneer ik de 2e en 3e alsnog kan activeren zodat ik ze kan leren?
Wit scherm elke keer als het menu (langzaaaaaaam) geopend wordt. Geëmuleerd dus.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:48 schreef seto het volgende:
[..]
http://tasvideos.org/Movies-N64.html
Tuurlijk is het geëmuleerd. Ze werken ook met savestates. Maar dit doet er niet toe.. Het is gewoon knap.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wit scherm elke keer als het menu (langzaaaaaaam) geopend wordt. Geëmuleerd dus.Of een foute kopie op de GameCube, maar dat betwijfel ik eigenlijk.
Knap ja. Maar ik vind het geen echte speedrun daardoor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk is het geëmuleerd. Ze werken ook met savestates. Maar dit doet er niet toe.. Het is gewoon knap.
Over watertempels gesproken, hoe kom je daar in godsnaam naar binnen? Ikrijg dat rotsblok voor de ingang maar niet weg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:37 schreef Wunk het volgende:
Dit is echt een kuttopic..![]()
Ik wil wel meelezen, maar omdat ik pas in de watertempel ben is 't spoilergehalte te hoog.., ook al staat 't tussen die spoilertags, ga je toch snel even selecteren en weer wegklikken (net alsof dat ik 't dan niet voor mezelf verneuk)
Nieuwjaarsdag ga ik de hele dag met m'n wii uitkateren !!!
Iets met ijzer en schoenenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Over watertempels gesproken, hoe kom je daar in godsnaam naar binnen? Ikrijg dat rotsblok voor de ingang maar niet weg.
Nu lijkt het me logisch om de onderwater bommen te gebruiken, alleen jammer dat ik ze niet kan activeren onder water.![]()
Ik ging tot nu toe fluitend door de hele game heen maar zit nu echt serieus vast, ik zit vanaf gisteravond te kutviolen.
iemand een tip voor me?![]()
![]()
![]()
Die ijzeren schoenen heb ik ook al onder water aan gehad, ik heb ook de hele bodem al 4 afgelopen op zoek naar een aanwijzing.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die ijzeren schoenen heb ik ook al onder water aan gehad, ik heb ook de hele bodem al 4 afgelopen op zoek naar een aanwijzing.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Knap ja. Maar ik vind het geen echte speedrun daardoor.
Ijzer, schoenen, waterbommen, rotsblok.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die ijzeren schoenen heb ik ook al onder water aan gehad, ik heb ook de hele bodem al 4 afgelopen op zoek naar een aanwijzing.
Deze vraag heb ik ook. Ben nu op weg naar de watertempel en heb pas 1 skill.. Mijn drang om niet te exploreren en meteen de volgende dungeon in te duiken was te groot.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef Wunk het volgende:
[..]
Ik ben er volgens mij ook al 1 vergeten![]()
Kun je backtracken voor skills ?
Goed plan, zal ik wel doen zodra camera opgeladen isquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik weet hoe het einde gaat, dat is in elk Zeldaspel zo trouwens (wel jammer opzich).
Video: save laden --> je staat in de laatste dungeon is al overtuigender
Maar je hoeft mij niet te overtuigen, ik geloof het wel.
Jij wel dan? Ik vind het pas een echte speedrun als gewoon de originele versie wordt gespeeld, niet een geëmuleerde versie. Met geëmuleerde versies kan namelijk nogal wat mee gekloot worden.quote:
Een echte speedrun vind ik ook een run die in 1x is gedaan, dus niet loaden/saven!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ik vind het pas een echte speedrun als gewoon de originele versie wordt gespeeld, niet een geëmuleerde versie. Met geëmuleerde versies kan namelijk nogal wat mee gekloot worden.
Ik heb voor allebei respect, het zijn gewoon twee verschillende categorieën.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij wel dan? Ik vind het pas een echte speedrun als gewoon de originele versie wordt gespeeld, niet een geëmuleerde versie. Met geëmuleerde versies kan namelijk nogal wat mee gekloot worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HELP MEE PLZ....Klap eens in je handjes.
Zant is ook al zo makkelijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:45 schreef seto het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan:
Met 27:40 op de teller Zant verslagen en nu echt bijna uitgespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |