SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
quote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef DerBolle het volgende:
hey ff vraagje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 25 december 2006 21:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
quote:Op maandag 25 december 2006 21:25 schreef Noax het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 25 december 2006 21:41 schreef Noax het volgende:okay, sorry voor de spoiler danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 25 december 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:
een spiler ine en game, dat het bestaat, MikeyMo is nog in het allereerste dorpje, geen idee hoe ik die kat moet pakken
MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op maandag 25 december 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:
een spiler ine en game, dat het bestaat, MikeyMo is nog in het allereerste dorpje, geen idee hoe ik die kat moet pakken
MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 22:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]ja, die heb ik al, en een vis gevangen, moet ik die zeker voor die kat z'n neus houden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het best knap van mezelf als 3D game noob (ja de 16 bit was mijn laatste geownde spelcomputer en op de N64 kartte ik enkel dus dit is helemaal nieuw voor me) er best nog wel uit kom
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
je moet hem gewoon vangen waar de kat bij isquote:Op maandag 25 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die heb ik al, en een vis gevangen, moet ik die zeker voor die kat z'n neus houden ofzo.
Ik vond het best knap van mezelf als 3D game noob (ja de 16 bit was mijn laatste geownde spelcomputer en op de N64 kartte ik enkel dus dit is helemaal nieuw voor me) er best nog wel uit kom
oh dat deden we laatst, had hem toen opgeborgen ofzo...quote:Op maandag 25 december 2006 22:42 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je moet hem gewoon vangen waar de kat bij is
lukte hier ook pas de tweede keerquote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh dat deden we laatst, had hem toen opgeborgen ofzo...
tijd kan je zeker pas zetten na de dungeon?quote:Op maandag 25 december 2006 23:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat is iedereen zijn snowboard tijd?Mijnes is 1:24
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
quote:Op maandag 25 december 2006 23:24 schreef DerBolle het volgende:ja, dat is immers westSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
oh, ik ben pas aan begin van hyrule field geweestquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die heb ik al, en een vis gevangen, moet ik die zeker voor die kat z'n neus houden ofzo.
Kakariko is in het oostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
ik ben er ook mee bezig en is die nou ook zo groot dan dat ze beweren?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Net uitgespeeld
Die bossfight was wel lachen, maar tering wat is deze game simpel zeg. Deze game is verder op alle punten perfect, maar het had gewoon een stuk moeilijker moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook wel hoor. Ik heb er 45 uur op zitten, dat is langer dan alle vorige Zelda's bij elkaar. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:17 schreef DJ_Boelie het volgende:
[..]
ik ben er ook mee bezig en is die nou ook zo groot dan dat ze beweren?
Het moest het grootste zelda avontuur zijn allertijden.
ja redelijk :pquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:24 schreef DJ_Boelie het volgende:
ik heb net death mountain gehad at is zeker pas het begin ?
Je kan ook het item uit dungeon 5 gebruiken?quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:48 schreef -Dries- het volgende:
Zit ik net best ver in de cave of ordeals kan ik niet verder omdat ik geen bommen heb, kutzooi
Nee, het waren van die skeletten die je alleen met bommen kunt opblazen -_- Maar ik hoor net dat je het item uit dungeon 7 ook nodig hebt, dus het heeft zoiezo geen zin om de cave in te gaan, omdat ik nog niet bij dungeon 7 ben.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je kan ook het item uit dungeon 5 gebruiken?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:58 schreef DJ_Boelie het volgende:
ik ga nu naarde 3de dungen alleen weet niet hoe ik er in moet komen in het water??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something for your mind, your body and your soul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap eens in je handjes.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:49 schreef Knoflook het volgende:
Help me vast in Dungeon 4 spoiler :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:45 schreef _petjan het volgende:dit filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was heel vaag jaWaarschijnlijk één van de meest creepy tussenfilmpjes die Nintendo ooit heeft gemaakt?
Ik kan me trouwens geen één Zeldagame herinneren zonder Octoroks, maar hier heb ik ze niet gezien. Zien ze er zo anders uit, of zitten ze er echt niet in?
[ Bericht 12% gewijzigd door Cerbie op 27-12-2006 00:10:21 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:The Legend of Zelda: Twilight Princess
Most Zelda fans were originally upset when it seemed that there were no Octoroks in this game. However, they do make an appearance in the game, just being very rare. They are only found in three places: two rooms in the Goron Mines dungeon, and also in a secret grotto found by digging in a ring of grass behind the Lake Hylia skill stone. Their appearance has changed slightly from previous Zelda games, resembling a frog more than an octopus.
In TP ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef Jesse- het volgende:
trouwens, kan je na uitspelen nog wel vrij rondlopen door heel het land?
in the wind waker niet
dat is nou echt een minpunt, als je dan nog eens lekker over hyrule field wil knallen met epona, of lekker wil vissen, of sidedingen wil doen moet je opnieuwquote:
jawel, maar ik wil mensen aanspreken die blij zijn dat ik de boel gered hebquote:
Nee hoor. Ik heb voor het laatst gesaved voor de deur van de laatste eindbaas en heb 'm uitgespeeld. Als ik nu TP opstart begin ik gewoon aan het begin van de laatste dungeon en kan ik gewoon teruglopen en over Hyrule Field galopperen en sidequests doen die ik niet heb gedaanquote:Op woensdag 27 december 2006 01:45 schreef Jesse- het volgende:
[..]
dat is nou echt een minpunt, als je dan nog eens lekker over hyrule field wil knallen met epona, of lekker wil vissen, of sidedingen wil doen moet je opnieuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:27 schreef Jonnyboy het volgende:
Vraagje over waterbommenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Het spel slaat niet meer op nadat je hem hebt uitgespeeld. Dus als je na het uitspelen weer opnieuw begint ga je weer verder met de savegame die je had voordat je aan Ganondorf begon.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef Jesse- het volgende:
trouwens, kan je na uitspelen nog wel vrij rondlopen door heel het land?
in the wind waker niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* hyrule stad is geweldig mooi en het leeft, maar je hoeft er helemaal niks echt noodzakelijk te doen.
behalve dan een bepaalde plek constant te bezoeken! zonde van de enorme tijd en moeite die erin gestoken is.
* het openen van kistjes duurt gewoon te lang als je ook nog eens 3 pagina's tekst erbij door moet drukken
Van alle 9 tempels volgens mij vond ik er 3 geweldig met een uitschieter van de temple of time 3 zeer ok en 3 matig
Ik waardeer het spel op een 8 rekening houdend met een zeer lange development cycles van denk ik 4 jaar.. De min punten hadden er allemaal uitgewerkt kunnen worden. Ik heb perfectie geeist en kreeg maar een enkel geweldig spel _/-o_ voor TP is het bijna ondoenelijk om een stuk beter te zijn dan LTTP en OOT, maar had het wel verwacht met 4 jaar development cyclus! er zijn gewoon wat project matige missers gemaakt
Hoeveel heb jij op de klok staan, na het uitspelen van de 1e dungeon?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef star_gazer het volgende:
*meldt!
Gisteren dit spel onder de boom gevonden. Gelijk gaan hakken en zagen, en nu heb ik de forest temple uitgespeeld. Ik heb 3 pieces of heart (heb ik iets gemist?), de boemerang, de katapult, de lantaarn en 2 flesjes. Echt een prachtig spel zeg!! De sfeer is er zeker, de lichteffecten zijn briljant en link heeft gezichtsuitdrukkingen. Heel leuk
Hebben jullie geen Intertoys?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef King_of_cubes het volgende:
Kut zeg.. ik ben langs 3 plaatsen geweest en Zelda is nergens meer te verkrijgen.
Na het uitspelen van de eerste tempel moet je toch al 4 hartjes hebben. Waarschijnlijk heb je die heart container niet opgepakt na de boss battle.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:34 schreef star_gazer het volgende:
*meldt!
Gisteren dit spel onder de boom gevonden. Gelijk gaan hakken en zagen, en nu heb ik de forest temple uitgespeeld. Ik heb 3 pieces of heart (heb ik iets gemist?), de boemerang, de katapult, de lantaarn en 2 flesjes. Echt een prachtig spel zeg!! De sfeer is er zeker, de lichteffecten zijn briljant en link heeft gezichtsuitdrukkingen. Heel leuk
Misschien bedoelt ie stukjes hart, omdat je er vijf moet hebben om een extra hart te krijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Na het uitspelen van de eerste tempel moet je toch al 4 hartjes hebben. Waarschijnlijk heb je die heart container niet opgepakt na de boss battle.![]()
mmm toen had ik er al 5 goed zoekenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:16 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Na het uitspelen van de eerste tempel moet je toch al 4 hartjes hebben. Waarschijnlijk heb je die heart container niet opgepakt na de boss battle.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:29 schreef backontrack het volgende:
* 5 - 8 puzzels die echt bijna onmogelijk om zijn om zonder hulp op te lossen en dan denk ik bijvoorbeeld aan de eerste 2 keer je visje vangen enzo. er waren zelfs 2 of 3 puzzels die ik niet zelf had kunnen bedenken na het lezen van een guide/faq!
Ik Had geen enkele probleem met puzzels, ik vind puzzels erg leuk moet ik zeggen! Als ik eerlijk mag zijn heb ik 2x de faq gebruikt, omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*vijanden zijn te makkelijk, de bazen zijn te makkelijk.
Agree, de meesten bazen in het begin gewoon 3x3 hitten ( 9x ) en ze zijn dood
* niet kunnen uitzoemen met de camera achter link (mega frusterend)
Ja, ik heb de GC versie, ik kon achteruit kijken.
* eind gevecht erg matig en te traag
Ik irriteerde me dood aan dieDaarnaast ben ik bezig om het spel in een vrij snel tempo uit te spelen, zie het maar als een speedrecord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I pwn u!![]()
Ik ben langs de intertoys in Bussum geweest maar daar hadden ze er geen.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Intertoys?
Intertoys Herenhof Alphen a/d Rijn had er maandag nog een stuk of 20 (ja twintig).![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:44 schreef weasel85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanmiddag even in de Cave of Ordeals vertoeft, onder het motto 'ik zie wel hoever ik kom' nog niet eens al m'n hartjes bijgevuld vantevoren. Onderweg ben ik 3 fairy's tegengekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk toch 'game over' gegaan bij van die grote harnasridders met hakbijlen (had daar nog slechts 1/2 hartje over na die dekselse streken van de gillende mummies). Leek me nog niet zo'n ramp, ik dacht dat ik de cave even door kon rennen via alle geopende deuren tot waar ik geëindigd was. Blijkt dus dat ik weer helemaal overnieuw kan beginnen en ieder beestje opnieuw moet slaan, daar had ik dus niet op gerekend.
![]()
Kan iemand zeggen hoe lang die Cave nog doorloopt of hoeveel fairy's er nog komen?
Heb je ook nog extra lampolie nodig, anders neem ik de 2de ronde gewoon 4 potten met fairy's mee.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
![]()
Wat moet ik doen om te voorkomen dat die goron me van de wand afbeukt? Ik probeer, net als bij die geit, met A (GC) hem te stoppen, maar geen succes. Ik word er gewoon vanaf geduwd
Iemand een hint? Het hoeft geen spoiler te zijn, gewoon een tipje van de sluier is genoeg
Ik weiger een FAQ te gebruiken tot ik m heb uitgespeeld, want ik ken mezelf: dan ga ik 'm elke 10seconden gebruiken en los ik zelf niets meer op
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:32 schreef star_gazer het volgende:Wat moet ik doen om te voorkomen dat die goron me van de wand afbeukt? Ik probeer, net als bij die geit, met A (GC) hem te stoppen, maar geen succes. Ik word er gewoon vanaf geduwd
Iemand een hint? Het hoeft geen spoiler te zijn, gewoon een tipje van de sluier is genoeg
Ik weiger een FAQ te gebruiken tot ik m heb uitgespeeld, want ik ken mezelf: dan ga ik 'm elke 10seconden gebruiken en los ik zelf niets meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:35 schreef _petjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Zo die Zelda strategy guide voor de GC gehaald, wat een mooi collectors item!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omfg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:33 schreef SureZal het volgende:
omfg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 23:36 schreef _petjan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ![]()
Waar koop je die?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:08 schreef Noax het volgende:
Zo die Zelda strategy guide voor de GC gehaald, wat een mooi collectors item!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: