SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
quote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef DerBolle het volgende:
hey ff vraagje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 25 december 2006 21:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
quote:Op maandag 25 december 2006 21:25 schreef Noax het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 25 december 2006 21:41 schreef Noax het volgende:okay, sorry voor de spoiler danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
quote:Op maandag 25 december 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:
een spiler ine en game, dat het bestaat, MikeyMo is nog in het allereerste dorpje, geen idee hoe ik die kat moet pakken
MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
quote:Op maandag 25 december 2006 22:02 schreef Qwea het volgende:
een spiler ine en game, dat het bestaat, MikeyMo is nog in het allereerste dorpje, geen idee hoe ik die kat moet pakken
MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 december 2006 22:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]ja, die heb ik al, en een vis gevangen, moet ik die zeker voor die kat z'n neus houden ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het best knap van mezelf als 3D game noob (ja de 16 bit was mijn laatste geownde spelcomputer en op de N64 kartte ik enkel dus dit is helemaal nieuw voor me) er best nog wel uit kom
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
je moet hem gewoon vangen waar de kat bij isquote:Op maandag 25 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die heb ik al, en een vis gevangen, moet ik die zeker voor die kat z'n neus houden ofzo.
Ik vond het best knap van mezelf als 3D game noob (ja de 16 bit was mijn laatste geownde spelcomputer en op de N64 kartte ik enkel dus dit is helemaal nieuw voor me) er best nog wel uit kom
oh dat deden we laatst, had hem toen opgeborgen ofzo...quote:Op maandag 25 december 2006 22:42 schreef Jesse- het volgende:
[..]
je moet hem gewoon vangen waar de kat bij is
lukte hier ook pas de tweede keerquote:Op maandag 25 december 2006 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh dat deden we laatst, had hem toen opgeborgen ofzo...
tijd kan je zeker pas zetten na de dungeon?quote:Op maandag 25 december 2006 23:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat is iedereen zijn snowboard tijd?Mijnes is 1:24
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
quote:Op maandag 25 december 2006 23:24 schreef DerBolle het volgende:ja, dat is immers westSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
oh, ik ben pas aan begin van hyrule field geweestquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, die heb ik al, en een vis gevangen, moet ik die zeker voor die kat z'n neus houden ofzo.
Kakariko is in het oostenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
ik ben er ook mee bezig en is die nou ook zo groot dan dat ze beweren?quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Net uitgespeeld
Die bossfight was wel lachen, maar tering wat is deze game simpel zeg. Deze game is verder op alle punten perfect, maar het had gewoon een stuk moeilijker moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook wel hoor. Ik heb er 45 uur op zitten, dat is langer dan alle vorige Zelda's bij elkaar. Voor mij dan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:17 schreef DJ_Boelie het volgende:
[..]
ik ben er ook mee bezig en is die nou ook zo groot dan dat ze beweren?
Het moest het grootste zelda avontuur zijn allertijden.
ja redelijk :pquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:24 schreef DJ_Boelie het volgende:
ik heb net death mountain gehad at is zeker pas het begin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |