het walhallaquote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef K33T het volgende:
VOLVO POWERRR.
Blonde Arische meiden, die bevrucht kunnen worden.
Geen negers.
Gezelligheid, versholen in je houten huis in de koude winter, voor de open haard met je blonde meiden.
Er is goede zorg en goed onderwijs voor iedereen. Snap niet wat daar slecht aan isquote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Corelli het volgende:
de belasting zijn er tiegelijk hoog, wat daar goed aan is snap ik niet want dan koopt dus de overheid producten voor je die je misschien helemaal niet wilt.
Dat de prijs die je er voor betaalt erg hoog is.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er is goede zorg en goed onderwijs voor iedereen. Snap niet wat daar slecht aan is.
Dat is toch heel apart. Een land met zoveel olie en dan nog de belastingen verhogen. Ik observeer iets anders. Voor overheden is het nooit genoeg. Ze willen altijd meer. Waarom goedkoop als het duur kan zeg maar.quote:In Noorwegen won de laatste verkiezingen een partij die aankondigde de belastingen te willen verhogen. Als je maar kan en wil verantwoorden wat je ermee gaat doen en daar steun voor hebt zijn belastingen niet erg.
Ik heb je die opmerking al in een ander topic zien maken, waarschijnlijk nog veel meer wat ik niet gezien heb, maar zo werkt dat nou eenmaal. Als je bij wil houden voor elk persoon wat die gebruikt krijg je een enorm bureaucratisch systeem wat heel die effectiviteit weer weg haalt.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Corelli het volgende:
de belasting zijn er tiegelijk hoog, wat daar goed aan is snap ik niet want dan koopt dus de overheid producten voor je die je misschien helemaal niet wilt.
De bezine is goedkoperquote:Op donderdag 28 december 2006 14:30 schreef PietjePuk2 het volgende:
Nee. De snelheids boete's zijn er enorm hoog. Ook auto's en motoren zijn erg duur.
Niet hoger dan bij een private partij gok ik.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dat de prijs die je er voor betaalt erg hoog is.
[..]
Dat is helemaal niet zo apart. Als ze met zo'n slogan de verkiezingen in gaan (wij zorgen voor beter onderwijs en betere zorg maar dat kost geld) en dan de verkiezingen winnen is dat toch gewoon heel duidelijk?quote:Dat is toch heel apart. Een land met zoveel olie en dan nog de belastingen verhogen. Ik observeer iets anders. Voor overheden is het nooit genoeg. Ze willen altijd meer. Waarom goedkoop als het duur kan zeg maar.
Dus overheden hebben een betere bedrijfsvoering dan bedrijven?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet hoger dan bij een private partij gok ik.
[..]
Denk inderdaad niet dat zorg en onderwijs door private partijen veel efficienter, toegankelijker, beter en goedkoper geregeld kan worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dus overheden hebben een betere bedrijfsvoering dan bedrijven?Het ging anders aardig mis in de sovjetunie.
bijhouden? dat is toch nergens voor nodig?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb je die opmerking al in een ander topic zien maken, waarschijnlijk nog veel meer wat ik niet gezien heb, maar zo werkt dat nou eenmaal. Als je bij wil houden voor elk persoon wat die gebruikt krijg je een enorm bureaucratisch systeem wat heel die effectiviteit weer weg haalt.
quote:Sowieso denk ik niet dat de meeste er blij mee zullen zijn die zeggen dat ze alleen willen betalen voor wat ze gebruiken. Wegen, etc. zijn dure grappen.
"gratis" scholen?quote:Wat je wel doet op de manier hoe Zweden het doet is gratis school geven, dus geef je iedereen een kans en niet alleen de rijken. Je haalt dan uit iedereen de potentie.
je moet ook geen biertjes vergelijken maar de gemiddlede koopkracht en die loopt in Zweden al sinds het eind van de jaren 70 achter.quote:Bovendien is alles zo duur niet meer daar. Dat komt meer omdat het hier duurder is geworden, maar in het hartje van de grote steden in Zweden betaal ik evenveel voor mij bier als in Amsterdam.
ik heb een beter plan. Als de mensen die goed willen leven er nou gewoon zelf voor betalen en de mensen die het "niet" willen gewoon niet dan zijn alle problemen opgelost.quote:Goed leven kost nou eenmaal veel, dan kan je wel zeuren dat jij er niet voor wil betalen, maar dan ga je toch gewoon daar niet wonen.
Haha... ga jij maar eens te snel rijden op de E6 in Noorwegen dan. Ik zou maar alvast gaan sparenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De bezine is goedkoper
Alleen Noorwegen is duurder. Bovendien zijn op de meeste wegen niet eens controle's, dus de boete-onzin veeg ik van tafel.
now we are talkingquote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer in Stockholm wezen stappen, en ik heb nog nooit zoveel blonde schoonheden bij elkaar gezien![]()
Onderwijs in linkse landen is meestal multikulpropaganda en handel in CO2-angst.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef du_ke het volgende:
Er is goede zorg en goed onderwijs voor iedereen. Snap niet wat daar slecht aan is.
Maar nu staat de Fremdskrittpartiet bovenaan in de peilingen...quote:In Noorwegen won de laatste verkiezingen een partij die aankondigde de belastingen te willen verhogen. Als je maar kan en wil verantwoorden wat je ermee gaat doen en daar steun voor hebt zijn belastingen niet erg.
Elke kroeg, overal. De vrouwen zijn daar gewoon mooi. Kom er al een jaartje of 28, dus kan het wel oordelenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Corelli het volgende:
now we are talkingGewoon de gemiddelde kroegen of ben je nog naar speciale uitgaansgelegenheden gegaan. En waar blijven de pics
Was je daar voor je studie?
Gigantisch probleem met immigraten? Die paar verdwaalde immigranten? Ze zijn xenofoob, dat lijkt mij een groter probleem.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef BonteAvond het volgende:
Zweden heeft een gigantisch probleem met immigranten, en dat zal alleen nog maar erger worden. Aan de andere kant is het land natuurlijk veel groter dan Nederland.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Elke kroeg, overal. De vrouwen zijn daar gewoon mooi. Kom er al een jaartje of 28, dus kan het wel oordelen
[..]
Gigantisch probleem met immigraten? Die paar verdwaalde immigranten? Ze zijn xenofoob, dat lijkt mij een groter probleem.
Bron?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef BonteAvond het volgende:Ongeveer 15% van de Zweedse bevolking is van buitenlandse afkomst. Wellicht zijn ze verdwaald, maar dat zijn meer dan een miljoen mensen.
In Nederland is dat zeker 20% (dat is enkel de allochtonen dus niet de opvolgende generaties)quote:Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef BonteAvond het volgende:
[..]Ongeveer 15% van de Zweedse bevolking is van buitenlandse afkomst. Wellicht zijn ze verdwaald, maar dat zijn meer dan een miljoen mensen.
en hoeveel % is niet westersquote:Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef BonteAvond het volgende:
[..]Ongeveer 15% van de Zweedse bevolking is van buitenlandse afkomst. Wellicht zijn ze verdwaald, maar dat zijn meer dan een miljoen mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |