abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44767806
Extreem-rechtse volkskrant?

Mis ik iets?
pi_44768208
Een grap van PJO .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44781891
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44788768
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef K33T het volgende:
VOLVO POWERRR.

Blonde Arische meiden, die bevrucht kunnen worden.

Geen negers.

Gezelligheid, versholen in je houten huis in de koude winter, voor de open haard met je blonde meiden.
het walhalla
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 12:46:42 #55
45833 crew  Fogel
pi_44789820
Ik dacht eigenlijk dat POL een iets hoger niveau had dan ONZ, maar dat blijkt een foute aanname te zijn...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_44790856
de belasting zijn er tiegelijk hoog, wat daar goed aan is snap ik niet want dan koopt dus de overheid producten voor je die je misschien helemaal niet wilt.
pi_44792323
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Corelli het volgende:
de belasting zijn er tiegelijk hoog, wat daar goed aan is snap ik niet want dan koopt dus de overheid producten voor je die je misschien helemaal niet wilt.
Er is goede zorg en goed onderwijs voor iedereen. Snap niet wat daar slecht aan is .

In Noorwegen won de laatste verkiezingen een partij die aankondigde de belastingen te willen verhogen . Als je maar kan en wil verantwoorden wat je ermee gaat doen en daar steun voor hebt zijn belastingen niet erg.
pi_44793053
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er is goede zorg en goed onderwijs voor iedereen. Snap niet wat daar slecht aan is .
Dat de prijs die je er voor betaalt erg hoog is.
quote:
In Noorwegen won de laatste verkiezingen een partij die aankondigde de belastingen te willen verhogen . Als je maar kan en wil verantwoorden wat je ermee gaat doen en daar steun voor hebt zijn belastingen niet erg.
Dat is toch heel apart. Een land met zoveel olie en dan nog de belastingen verhogen. Ik observeer iets anders. Voor overheden is het nooit genoeg. Ze willen altijd meer. Waarom goedkoop als het duur kan zeg maar.
pi_44793276
Nee. De snelheids boete's zijn er enorm hoog. Ook auto's en motoren zijn erg duur.
I think I'm a banana tree
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 14:36:01 #60
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44793447
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:24 schreef Corelli het volgende:
Ik heb je die opmerking al in een ander topic zien maken, waarschijnlijk nog veel meer wat ik niet gezien heb, maar zo werkt dat nou eenmaal. Als je bij wil houden voor elk persoon wat die gebruikt krijg je een enorm bureaucratisch systeem wat heel die effectiviteit weer weg haalt.

Sowieso denk ik niet dat de meeste er blij mee zullen zijn die zeggen dat ze alleen willen betalen voor wat ze gebruiken. Wegen, etc. zijn dure grappen.

Wat je wel doet op de manier hoe Zweden het doet is gratis school geven, dus geef je iedereen een kans en niet alleen de rijken. Je haalt dan uit iedereen de potentie.

Bovendien is alles zo duur niet meer daar. Dat komt meer omdat het hier duurder is geworden, maar in het hartje van de grote steden in Zweden betaal ik evenveel voor mij bier als in Amsterdam.

Goed leven kost nou eenmaal veel, dan kan je wel zeuren dat jij er niet voor wil betalen, maar dan ga je toch gewoon daar niet wonen.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 14:39:26 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44793557
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:30 schreef PietjePuk2 het volgende:
Nee. De snelheids boete's zijn er enorm hoog. Ook auto's en motoren zijn erg duur.
De bezine is goedkoper

Alleen Noorwegen is duurder. Bovendien zijn op de meeste wegen niet eens controle's, dus de boete-onzin veeg ik van tafel.
Carpe Libertatem
pi_44793633
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:26 schreef Corelli het volgende:

[..]

Dat de prijs die je er voor betaalt erg hoog is.
[..]
Niet hoger dan bij een private partij gok ik.
quote:
Dat is toch heel apart. Een land met zoveel olie en dan nog de belastingen verhogen. Ik observeer iets anders. Voor overheden is het nooit genoeg. Ze willen altijd meer. Waarom goedkoop als het duur kan zeg maar.
Dat is helemaal niet zo apart. Als ze met zo'n slogan de verkiezingen in gaan (wij zorgen voor beter onderwijs en betere zorg maar dat kost geld) en dan de verkiezingen winnen is dat toch gewoon heel duidelijk?
En een groot deel van het oliegeld wordt opgespaard voor het moment dat de olie op is heb ik begrepen.
pi_44793662
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet hoger dan bij een private partij gok ik.
[..]
Dus overheden hebben een betere bedrijfsvoering dan bedrijven? Het ging anders aardig mis in de sovjetunie.
pi_44793718
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef Corelli het volgende:

[..]

Dus overheden hebben een betere bedrijfsvoering dan bedrijven? Het ging anders aardig mis in de sovjetunie.
Denk inderdaad niet dat zorg en onderwijs door private partijen veel efficienter, toegankelijker, beter en goedkoper geregeld kan worden.

En waarom vergelijken met de Sovjetunie? Die heeft niets met een Nederlands of Scandinavisch systeem te maken.
pi_44793853
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik heb je die opmerking al in een ander topic zien maken, waarschijnlijk nog veel meer wat ik niet gezien heb, maar zo werkt dat nou eenmaal. Als je bij wil houden voor elk persoon wat die gebruikt krijg je een enorm bureaucratisch systeem wat heel die effectiviteit weer weg haalt.
bijhouden? dat is toch nergens voor nodig?
quote:
Sowieso denk ik niet dat de meeste er blij mee zullen zijn die zeggen dat ze alleen willen betalen voor wat ze gebruiken. Wegen, etc. zijn dure grappen.
linksom of rechtsom betaal je nu al voor die dure grappen
quote:
Wat je wel doet op de manier hoe Zweden het doet is gratis school geven, dus geef je iedereen een kans en niet alleen de rijken. Je haalt dan uit iedereen de potentie.
"gratis" scholen?
quote:
Bovendien is alles zo duur niet meer daar. Dat komt meer omdat het hier duurder is geworden, maar in het hartje van de grote steden in Zweden betaal ik evenveel voor mij bier als in Amsterdam.
je moet ook geen biertjes vergelijken maar de gemiddlede koopkracht en die loopt in Zweden al sinds het eind van de jaren 70 achter.
quote:
Goed leven kost nou eenmaal veel, dan kan je wel zeuren dat jij er niet voor wil betalen, maar dan ga je toch gewoon daar niet wonen.
ik heb een beter plan. Als de mensen die goed willen leven er nou gewoon zelf voor betalen en de mensen die het "niet" willen gewoon niet dan zijn alle problemen opgelost.
pi_44793854
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De bezine is goedkoper

Alleen Noorwegen is duurder. Bovendien zijn op de meeste wegen niet eens controle's, dus de boete-onzin veeg ik van tafel.
Haha... ga jij maar eens te snel rijden op de E6 in Noorwegen dan. Ik zou maar alvast gaan sparen Daar staan ze EN veel EN het is ontzettend duur..

Noorwegen valt ook onder "Scandinavie" dus.
I think I'm a banana tree
  donderdag 28 december 2006 @ 14:50:05 #67
164039 BonteAvond
Het was gezellig
pi_44793902
Zweden heeft een gigantisch probleem met immigranten, en dat zal alleen nog maar erger worden. Aan de andere kant is het land natuurlijk veel groter dan Nederland.
Ik had me verkleed als Freddie Mercury, en we playbackten Queen
pi_44794019
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef Dylanesque het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen zomer in Stockholm wezen stappen, en ik heb nog nooit zoveel blonde schoonheden bij elkaar gezien
now we are talking Gewoon de gemiddelde kroegen of ben je nog naar speciale uitgaansgelegenheden gegaan. En waar blijven de pics Was je daar voor je studie?
  donderdag 28 december 2006 @ 14:59:04 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44794158
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef du_ke het volgende:
Onderwijs in linkse landen is meestal multikulpropaganda en handel in CO2-angst.
quote:
Maar nu staat de Fremdskrittpartiet bovenaan in de peilingen...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 28 december 2006 @ 15:03:15 #70
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_44794285
Gothenburg Melo-Death
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 15:12:34 #71
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44794558
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Corelli het volgende:
now we are talking Gewoon de gemiddelde kroegen of ben je nog naar speciale uitgaansgelegenheden gegaan. En waar blijven de pics Was je daar voor je studie?
Elke kroeg, overal. De vrouwen zijn daar gewoon mooi. Kom er al een jaartje of 28, dus kan het wel oordelen
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:50 schreef BonteAvond het volgende:
Zweden heeft een gigantisch probleem met immigranten, en dat zal alleen nog maar erger worden. Aan de andere kant is het land natuurlijk veel groter dan Nederland.
Gigantisch probleem met immigraten? Die paar verdwaalde immigranten? Ze zijn xenofoob, dat lijkt mij een groter probleem.
Carpe Libertatem
  donderdag 28 december 2006 @ 15:56:50 #72
164039 BonteAvond
Het was gezellig
pi_44796011
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:12 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Elke kroeg, overal. De vrouwen zijn daar gewoon mooi. Kom er al een jaartje of 28, dus kan het wel oordelen
[..]

Gigantisch probleem met immigraten? Die paar verdwaalde immigranten? Ze zijn xenofoob, dat lijkt mij een groter probleem.
Ongeveer 15% van de Zweedse bevolking is van buitenlandse afkomst. Wellicht zijn ze verdwaald, maar dat zijn meer dan een miljoen mensen.
Ik had me verkleed als Freddie Mercury, en we playbackten Queen
  † In Memoriam † donderdag 28 december 2006 @ 16:02:43 #73
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44796222
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:56 schreef BonteAvond het volgende:
Ongeveer 15% van de Zweedse bevolking is van buitenlandse afkomst. Wellicht zijn ze verdwaald, maar dat zijn meer dan een miljoen mensen.
Bron?
Carpe Libertatem
pi_44797288
quote:

[..]

In Nederland is dat zeker 20% (dat is enkel de allochtonen dus niet de opvolgende generaties)
pi_44797445
quote:

[..]

en hoeveel % is niet westers
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')