Ik wilde er één gaan maken, omdat ik zag dat er gister nog geen nieuwe was, maar jij hebt 'm al gemaakt.quote:
om je studie af te ronden, wnat dat is belangrijk..?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:32 schreef Ocelot360 het volgende:
Er is een grote mogelijkheid dat ik ga wonen in Leiden en studeren in Den Haag.
Ik kom zelf uit Enschede, en de bedoeling is dat ik samen met men vriendin een flat/appartament ga nemen en dan onze studies gaan afronden.
Om welke redenen zou ik het absoluut moeten gaan doorzetten? want ik twijfel!
Omdat Leiden een gezellige stad isquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:32 schreef Ocelot360 het volgende:
Er is een grote mogelijkheid dat ik ga wonen in Leiden en studeren in Den Haag.
Ik kom zelf uit Enschede, en de bedoeling is dat ik samen met men vriendin een flat/appartament ga nemen en dan onze studies gaan afronden.
Om welke redenen zou ik het absoluut moeten gaan doorzetten? want ik twijfel!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:10 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Omdat Leiden een gezellige stad isTis net een dorp in het groot.
En 3 Oktober is het NOG gezelligerquote:
Oegstgeest? Leiderdorp? Zoeterwoude-R? Wat is in de buurt?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:57 schreef Goover het volgende:
Over iets minder dan 2 wekken woon ik ook eindelijk weer bij Leiden in de buurt
Waar woonde je dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:57 schreef Goover het volgende:
Over iets minder dan 2 wekken woon ik ook eindelijk weer bij Leiden in de buurt
Een van die 3quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Oegstgeest? Leiderdorp? Zoeterwoude-R? Wat is in de buurt?
pff dat is zo ver fietsen, heb daar vrienden wonen. Takke eind vind ik hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef Grumpey het volgende:
ik kom oorspronkelijk uit voorschoten, even tvp hier
ben opgegroeit in het allernoordelijkste puntje van voorschoten, dus op zich viel het nog mee hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:05 schreef Goover het volgende:
[..]
pff dat is zo ver fietsen, heb daar vrienden wonen. Takke eind vind ik het![]()
merenwijk is voor mij VEEL dichterbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ben opgegroeit in het allernoordelijkste puntje van voorschoten, dus op zich viel het nog mee hoor. Stevenshof is verder fietsen, of merenwijk
ik bedoelde de afstand van die wijken naar het centrum van leiden toequote:Op woensdag 10 januari 2007 10:02 schreef Goover het volgende:
[..]
merenwijk is voor mij VEEL dichterbij
(Woon in Oegstgeest enzo)
Vanuit de merenwijk kan je zo doorsteken, dan kom je bij de pelikaanstraat uit.. echt niet ver fietsen ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik bedoelde de afstand van die wijken naar het centrum van leiden toe
Dat is het ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Morsweg represent!![]()
woon er nu sinds september, ik vind het een mooie stad.
Wat nou gebrek aan vrienden. Woon maar 40 min bij je vandaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
heheben alleen nog maar 1 x gaan stappen
ivm met geldgebrek, maar vooral gebrek aan vrienden
ik hoop toch dat daar snel verandering in komt na mijn tentamen periode
![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Lotte. het volgende:
Kent iemand cafe de gulzige geus in de steenstraat?
Wel als ik aan het werk ben!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Is het gezellig daar?
Ik ben oproepkracht, werk er nu een week of vier en heb in totaal twee keer proefgedraaid en er verder nog nooit gewerkt. Wat nou reclamequote:
Gisteren nog bij 1e Kamer geweest...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Maar niemand schijnt het te kennen, vandaar dat ik het vroeg. Het zit naast de eerste kamer..
Vorige week hingen er nog rode lampjes voor de ramen vanwege een feestje, weet niet of dat er nu nog zit. Best een donker cafeetje, precies tussen de avondwinkel en de 1e kamerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Gisteren nog bij 1e Kamer geweest...
Hele café niet gezien, alleen de avondwinkel..![]()
(Ik moest ook hard nadenken over steenstraat... Steenstraat, steenstraat, waar ken ik dat van? Ohja, eerste halte na Centraal)
Tuurlijk, ben er in geen jaren meer geweest, maar kwam er vroeger regelmatig op de vrijdagavond.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Lotte. het volgende:
Kent iemand cafe de gulzige geus in de steenstraat?
Dat kan dodelijk zijn, met al die fietsen er in!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef Uccella het volgende:
en ja hoor, het stormt ook in Leiden. Waaide net bijna de gracht in.
![]()
vertel!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:54 schreef SiemeN het volgende:
SiemeN's pussy palace te Leiden is een groot succes!
Leiden!
Mwoah. Niks.quote:
waar woon je dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah. Niks..
Woon sinds een ruime maand in Leiden. Huur appartementje, en dat bevalt uitstekend.
Wel postcode en huisnummer?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:00 schreef SiemeN het volgende:
Als je het niet erg vind post ik mijn straatnaam dan weer net ff niet..
Voor jou welquote:
ben je bang dat ze je op komen zoeken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:00 schreef SiemeN het volgende:
Als je het niet erg vind post ik mijn straatnaam dan weer net ff niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |