Op Iens vind ik dit.. Albatros Seafoodhouse, Westerstraat 264, Jordaan. Geen idee of het wat is.quote:Op maandag 25 december 2006 01:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Een Amerikaanse vriendin wil in april naar Amsterdam (centrum) en zou graag kreeft willen eten in een goed seafood-restaurant.
Mijn restaurantervaring daar reikt niet verder dan de Dim Sum Court op de Zeedijk (ook niks mis mee, maar dat bedoelt ze vast niet).
Wie weet een goed restaurant, middenin het centrum?
Kans bestaat dat ze me tracteert!
En wat is aan de prijs? Weet je dat zo?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef Tha_Butcha het volgende:
beetje laat misschien
maar ik geef golfer gelijk
lucius is geweldig, zit op de spuistraat (uit me hoofd)
wel aan de prijs, maar dan krijg je ook wat.
Word helemaal strontmisselijk van die site...quote:Op maandag 25 december 2006 16:07 schreef golfer het volgende:
Midden in het centrum en leuk voor toeristen:
http://www.lucius.nl/
als je nou ff kijkt op de site luilakquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:47 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
En wat is aan de prijs? Weet je dat zo?
Hey Obli!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Word helemaal strontmisselijk van die site...![]()
![]()
Hoi, d-m...![]()
Ik heb geen idee wat "aan de prijs" is... Ik ben zo'n pauper die vanmiddag voor nog geen tientje waanzinnig heeft zitten smullen bij een chinees in een zijsteegje van het Damrak...quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
als je nou ff kijkt op de site luilak
maar ong. 16,50 voor een leuk voorgerechtje en 22,50 voor een hoofdgerecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |