quote:Op maandag 25 december 2006 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Alie b?
Oh echt?quote:Op maandag 25 december 2006 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Die laatste 2 punten worden bij dit topic opgeteld
Te laat..is reeds verwerktquote:Op maandag 25 december 2006 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan verander ik de vorige post even.
Jeejquote:Op maandag 25 december 2006 00:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ali B. it is!
Yurithemaster + 2
quote:Op maandag 25 december 2006 00:44 schreef Mark het volgende:
Staat er al: British Broadcasting Corperation?
Inderdaad.quote:Op maandag 25 december 2006 00:52 schreef doeka het volgende:
Volgens mij heb jij ge-edit Mark; toen ik dat antwoord gaf stond er bij jou: vraag?
Roof +1quote:Op maandag 25 december 2006 01:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Bruce Sprinsteen.
En jij de Bruce.quote:Op maandag 25 december 2006 01:02 schreef Jojoortje het volgende:
IK KRIJG HET PUNT! HIJ HEEFT DE G VERGETEN!
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 01:02 schreef DeSiever het volgende:
Ook nog in het Nederlands gedaan door Sylvia Millecam: "Brand!"
Dat klopt! Ze was een hele leuke actrice, theatermaakste en prachtige vrouw; maar ik vond dit erg flauw.quote:Op maandag 25 december 2006 01:05 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ze was een grappenmaakster, geen zangeres.
Het is inderdaad 'dikke Dennis', maar het is een klein potje, daar past geen huid in. Het is wel afkomstig van zijn lichaam.quote:Op maandag 25 december 2006 01:10 schreef doeka het volgende:
Fat Dennis? stukken huid met tatoeages?
Nee, het heeft te maken met een van zijn hobby's. Sex ... and Rock & Rollquote:Op maandag 25 december 2006 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
Zn weggezogen vet?
Het is niet de 'zanger' van PPSR, meer soort van permanent aanhangsel. Hij zingt meestal maar één nummer, 'schoppen aas' Verder loopt hij rond, zuipt Whiskey uit een fles en trekt zijn kleren uit.quote:Op maandag 25 december 2006 01:12 schreef doeka het volgende:
Ja, Zanger van Peter Pan Speedrock; wat een smerig tiep.
Ja, jij ook.quote:Op maandag 25 december 2006 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrolijk kerstfeest iedereen trouwens
Yuri, had ik die BBC vraag goed? anders moet ik even de stand aanpassen.quote:Op maandag 25 december 2006 01:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Vrolijk kerstfeest iedereen trouwens
Neequote:Op maandag 25 december 2006 01:16 schreef doeka het volgende:
[..]
Yuri, had ik die BBC vraag goed? anders moet ik even de stand aanpassen.
Stukken UIT zijn neus. Hij kan zijn neus helemaal plat tegen zijn gezicht aan drukken, alles is eruit gesnoven en zit in het potje. Liet hij laatst zien op TV (bij spuiten en slikken)quote:Op maandag 25 december 2006 01:15 schreef doeka het volgende:
stukjs neus?
okquote:
Wat een kerelquote:Op maandag 25 december 2006 01:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Stukken UIT zijn neus. Hij kan zijn neus helemaal plat tegen zijn gezicht aan drukken, alles is eruit gesnoven en zit in het potje. Liet hij laatst zien op TV (bij spuiten en slikken)
Heb ik een stukje van gezien; ik wist dat het iets ranzigs was; wat een smerig tiep.quote:Op maandag 25 december 2006 01:18 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Stukken UIT zijn neus. Hij kan zijn neus helemaal plat tegen zijn gezicht aan drukken, alles is eruit gesnoven en zit in het potje. Liet hij laatst zien op TV (bij spuiten en slikken)
Doeka +1
Punten behaald deel 521:
Doeka 2
RoofingBurner 1
Sorry Nemquote:Op maandag 25 december 2006 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Coca-Cola
Ik vind het een hele moeilijke; hij zei eerst Dr. Pepper en gelijk daarna cola ipv Coca Cola; het antwoord van Tim klopte wel.quote:Op maandag 25 december 2006 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom wordt het antwoord van nem niet goed gerekend?
quote:Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.
Ja, ook weer waar, ik snap wel dat het een ingeving was maar had nou lekker coca cola getyperd ipv cola.quote:
Dan was ik niet op tijd geweestquote:Op maandag 25 december 2006 01:35 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, ook weer waar, ik snap wel dat het een ingeving was maar had nou lekker coca cola getyperd ipv cola.
Ik had hem hier nooit gezienquote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan was ik niet op tijd geweest
Daarbij is deze vraag al 10000x voorbij gekomen en weten we allemaal dat Pepsi Cola niet bedoeld wordt
Nou goed...daargaan met die hap.
Nu niet meer zo boos doen tegen mij!quote:Op maandag 25 december 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
Pity points
Zit ik niet op te wachten
Die zou krom zijn indien de vraag niet al zo vaak langs gekomen was. Er is volgens mij nog nooooit iets over Pepsi gevraagd.quote:Op maandag 25 december 2006 01:37 schreef DeSiever het volgende:
Haha, die laatste redenatie is zo krom dat 'ie wel weer leuk is.
Dat heeft er nooit in gezeten.quote:Op maandag 25 december 2006 01:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Er zit cocaine in?
Nope, er is wel een recept voor warme Dr Pepper kom ik net achterquote:Op maandag 25 december 2006 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
Die leveren ook warme Dr. Pepper?
Ook niet, het is zelfs een vrij klein luizig fabriekjequote:Op maandag 25 december 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Die fabriek is de grootste leverancier van de siropen in Amerika?
Dan komt het daaruit met de originele fles en de originele naam met een "." erin?quote:Op maandag 25 december 2006 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook niet, het is zelfs een vrij klein luizig fabriekje
Niet de originele fles en niet met de punt. Wel een ander etiket. Het heeft te maken met een van de ingrediënten uit het receptquote:Op maandag 25 december 2006 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan komt het daaruit met de originele fles en de originele naam met een "." erin?
Wat voor soort suiker? Begint niet met de letter bquote:Op maandag 25 december 2006 01:57 schreef Nembrionic het volgende:
of suiker natuurlijk...
Sitethief +1quote:Op maandag 25 december 2006 01:59 schreef Sitethief het volgende:
rietsuiker?
quote:Op maandag 25 december 2006 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Mario?
quote:Op maandag 25 december 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
Donkey Kong?
Slaapze,quote:Op maandag 25 december 2006 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet nodig naar bed
Mensen..veel plezier de komende dagen!
Slapen jij,quote:
Nee geen Pong.quote:
+ Nembrionicquote:Op maandag 25 december 2006 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
Super Mario Bros?
Doeka +1quote:Op maandag 25 december 2006 10:17 schreef doeka het volgende:
Ik geloof 9......
Rudolph
Donder
Blitzen
Dancer
Vixen
Prettig kerstfeest Chris.quote:
Mohammed Ali is goed; maar ik wil ook graag weten hoe dit (echt wereldberoemde) gevecht heet.quote:Op maandag 25 december 2006 10:39 schreef Neleos het volgende:
Mohammed Ali en Joe Frasier?
Ik weet wel dat mijn vader toen er nog speciaal midden in de nacht voor is opgestaan, maar geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 25 december 2006 10:42 schreef doeka het volgende:
[..]
Mohammed Ali is goed; maar ik wil ook graag weten hoe dit (echt wereldberoemde) gevecht heet.
Nee, dat was in 1971; en gevecht tussen Joe Frasier en Mohammed Ali; toen verloor Ali; dit moest natuurlijk worden goedgemaakt met dit gevecht.quote:Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef barney74 het volgende:
Fight of the Century?
Weet je wel wie er tegen elkaar boksten?quote:Op maandag 25 december 2006 10:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet wel dat mijn vader toen er nog speciaal midden in de nacht voor is opgestaan, maar geen idee hoe het heet.
Ik heb het opgezocht.quote:Op maandag 25 december 2006 10:47 schreef doeka het volgende:
[..]
Weet je wel wie er tegen elkaar boksten?
George Forman is ook goed; nu nog de naam van het gevecht.quote:Op maandag 25 december 2006 10:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Cassius Clay en George Foreman? Battle of the giants?
En DeSiever kopt 'm inquote:Op maandag 25 december 2006 10:54 schreef DeSiever het volgende:
Rumble in the Jungle
Dat is goed!quote:Op maandag 25 december 2006 11:03 schreef barney74 het volgende:
dan gok ik op deelname aan het WK voetbal
Dat wist ik helaas niet.....quote:Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef SaskiaR het volgende:
maar deze vraag is vorige week ook al geweest
Deze meneer komt eerder gitaarhalzen tekort, algemeen gezien als een der beste spelers ter wereldquote:Op maandag 25 december 2006 11:24 schreef ChopperMick het volgende:
iemand die handen te kort komt.
Qua naam zit je er echt heel dicht bij: voornaam (Steve) is goed, achternaam is combinatie van wat je nu gafquote:Op maandag 25 december 2006 11:29 schreef ChopperMick het volgende:
Stevie Ray Vaugn?
quote:Op maandag 25 december 2006 11:32 schreef ChopperMick het volgende:
Is het die gozer die in die film Crossroad speelde?
Toch wel!quote:Op maandag 25 december 2006 11:34 schreef ChopperMick het volgende:
nee, is het niet Steve Vai!
Grootvadertje is goed, tweede woord fout (ook een letter teveel als je m'n X-en telt)quote:Op maandag 25 december 2006 11:47 schreef SaskiaR het volgende:
Grootvadertje winter?
warmquote:Op maandag 25 december 2006 11:54 schreef barney74 het volgende:
koude?
Dat vermoeden had ik al....was kennelijk niet echt een goede vraag...excuses daarvoorquote:Op maandag 25 december 2006 12:30 schreef Mark het volgende:
Ik kijk het nooit, dus van mij hoef je geen antwoord te verwachten. En gezien het gebrek aan reacties denken meer mensen er zo over
die was het in 2003quote:Op maandag 25 december 2006 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moneymaker?
je zit er heel dichtbij nu , alleen het geslacht is fout, en het aantal letters van de voor- en achternaam (1 letter is goed)...quote:Op maandag 25 december 2006 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kate Hudson?
dan weet je meer dan ik, ik dacht namelijk dat K.H. alleen een erg aantrekkelijke actrice was...quote:Op maandag 25 december 2006 12:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan heb ik geen idee, dat zijn de twee pokerspelers waarvan ik de naam ken
Whoeps, dan was er een pokerspeelster met een naam die daarop leek... sorry!quote:Op maandag 25 december 2006 12:44 schreef barney74 het volgende:
[..]
dan weet je meer dan ik, ik dacht namelijk dat K.H. alleen een erg aantrekkelijke actrice was...
dat zou inderdaad goed kunnen zijn (is lastig om te rekenen), maar ik zoek nog lagerquote:Op maandag 25 december 2006 12:55 schreef Mikkie het volgende:
16,49?
nee, hij heeft nog nooit de wsop gewonnen, alhoewel hij wel mijn favoriete speler is ( en een van de besten in het veld)quote:Op maandag 25 december 2006 13:01 schreef erkel het volgende:
Gus Hansen>? die pokervraag
Die gast speelt bijna elke handquote:Op maandag 25 december 2006 13:04 schreef barney74 het volgende:
[..]
nee, hij heeft nog nooit de wsop gewonnen, alhoewel hij wel mijn favoriete speler is ( en een van de besten in het veld)
Juist'em! SaskiaR +1quote:Op maandag 25 december 2006 13:09 schreef SaskiaR het volgende:
1,79
Het is wel explosief.quote:Op maandag 25 december 2006 13:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Buskruit?
gooi er dan ff een hint inquote:Op maandag 25 december 2006 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmwah, ik laat em nog even open staan
Goed, en heb geen zin meer om te wachten op de voornaamquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Mercurius, Venus, Aarde, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |