abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44748355
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom hij Gabri gehaald heeft. Feit is wel dat Gabri in de laatste drie seizoenen (waar Ten Cate dus assistent was), maar 31x speelde. Gemiddeld slechts 10 wedstrijden per seizoen, waarvan veel invalbeurten.
Dat kwam ook grotendeels door allerlei blessures. Dat was ook de gok, of hij heel zou blijven. Dat doet ie tot nu toe wel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44748379
quote:
Op maandag 25 december 2006 14:52 schreef S-Two het volgende:

[..]

Zag Juanfran trouwens laatst ook weer spelen, speelt nu bij Betis ofso dacht ik.

edit: Iemand die foto nog waar Juanfran op de lat zit?
Juanfran is momenteel de vaste linksback van Zaragoza. Wel een speler die meer in Spanje past. Ze spelen daar toch heel anders dan hier.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44748623
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 00:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Pryor is een leuk talent, maar zou niet echt iets toevoegen aan dit Ajax. Dan heb ik liever een Sprockel ofzo.
Rot effe lekker op met je Sprockel. Idioot.
pi_44748709
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Rot effe lekker op met je Sprockel. Idioot.

Hij is een prima verdediger hoor, beter dan Vermaelen dit seizoen sowieso. Maar goed...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44748725
quote:
Davids mag weg bij Tottenham

Edgar Davids mag weg bij Tottenham, zo melden Engelse media, voor de middenvelder lijkt geen toekomst meer weggelegd op White Hart Lane.

De Londenaren zullen dan ook elk bod serieus nemen, en behandelen.

De oud-Ajacied zelf hoeft nog niet zo nodig weg, afgelopen zomer ondernam Ajax vele pogingen om hem bij Tottenham los te weken, dit met zonder resultaat.

De afgelopen weken was voor hem zelfs geen bankplaats meer gegund, meerdere malen moest Davids toekijken op de tribune.

Dit lijkt goed nieuws voor Ajax, coach Henk ten Cate wilde er graag nog een middenvelder bij hebben, maar technisch directeur Martin van Geel heeft tot dusver geen gehoor gegeven aan die oproep, wel was het Martin van Geel die Davids afgelopen zomer naar Ajax probeerde te halen.

De financiële mogelijkheden zijn er waarschijnlijk, de Zweed Markus Rosenberg, Olaf Lindenbergh en Michael Krohn-Dehli zouden de Amsterdamse club willen verlaten.

Voor Lindenbergh en Krohn-Dehli heeft zich officieel nog geen club gemeld, Levante zou Rosenberg graag over willen nemen, als dat in de winterstop zou plaatsvinden heeft Ajax voldoende financiële mogelijkheden om Davids te halen.
pi_44748739
Ik vond Juanfran altijd wel grappig
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44748749
Oh dan komt Davids wel denk ik
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44748753
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:32 schreef Black-Death het volgende:
Ik vond Juanfran altijd wel grappig
Ik ook wel, tot die wedstrijd tegen Utrecht
pi_44748778
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Mijn God, van welke site komt dat? Het is echt dramatisch slecht geschreven. Draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid
pi_44748818
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:35 schreef rompompom het volgende:

[..]

Mijn God, van welke site komt dat? Het is echt dramatisch slecht geschreven. Draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid
Ajax Netwerk, beetje simpele vertaling van Engelse media
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:46:43 #291
82589 S-Two
barba macacu
pi_44748937
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 13:33 schreef Black-Death het volgende:
Oh dan komt Davids wel denk ik
Ik zag hem gister nog lopen in Amsterdam, dus ik denk het ook!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44749138
Als Ajax is slim is gaan ze hem toch maar halen idd.
pi_44749299
Toch heb ik ergens dan het gevoel dat Ajax niet zo slim zal gaan zijn...loopt ie straks bij AZ ofzo
pi_44749345
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:11 schreef Terrorbita het volgende:
Toch heb ik ergens dan het gevoel dat Ajax niet zo slim zal gaan zijn...loopt ie straks bij AZ ofzo
Dat gevoel heb ik ook.
pi_44749510
Morgen inlopen op PSV en uitlopen op Feyenoord.

Feyenoord liet wel zien dat PSV niet helemaal ongenaakbaar is
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_44749571
Wij overklasten PSV ook in de eerste helft. We misten alleen een Charisteas die het kon afmaken
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:31:05 #297
80382 manny
30 is best veel
pi_44749582
Ben benieuwd naar de ontvangst van de spelers morgen. Een striemend fluitconcert of meteen allemaal weer achter de ploeg gaan staan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:33:26 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44749598
Het mag de spelers best weleens duidelijk gemaakt worden dat de supporters al jaren snakken naar betere resultaten en dat we zéér teleurgesteld zijn in wéér zo'n kutseizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:40:12 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44749689
Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Natuurlijk wil ik laten merken dat het kut is, maar aan de andere kant lost dat ook gewoon geen ene fuck op. Zal dus wel gewoon de ploeg ondersteunen wanneer ze de warming up beginnen.
pi_44749720
Ja, dat is het hele verhaal .

Ik ga nergens vanuit. De randzaken kijk ik morgen meer naar uit .
pi_44749750
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, dat is het hele verhaal .

Ik ga nergens vanuit. De randzaken kijk ik morgen meer naar uit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')