Te breed?Kan je dat niet met de hartdiepte van je velg oplossen ?quote:Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef wouter37 het volgende:
[..]
2cm is helaas te veel de auto wordt dan te breed. Ik moet dus weer opzoek naar een andere oplossing (schijfremmen?)
helaas het gaat allemaal niet passen. Dus heb ik maar besloten om er schijfremmen onder te zetten. als nog iemand belang heeft bij een paar trommelremmen voor een sierraquote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Te breed?Kan je dat niet met de hartdiepte van je velg oplossen ?
Volgens mij is dat een belangrijk aspect als je begint met het bouwen van een KitCar, geduld, heel veel geduld. Je moet volgens mij niks overhaasten want als je in het begin iets onnauwkeurig afmaakt kom je daarmee later in de problemen.quote:
Jij zou het natuurlijk in 2 dagen voor elkaar hebben...quote:
Mark Evans had 5 dagen nodig voor zn SuperTrikequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij zou het natuurlijk in 2 dagen voor elkaar hebben...![]()
![]()
maar goed dat smaken verschillenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:51 schreef Pumatje het volgende:
moo ding, maar daar hadden velen malen leukere ( en even betaalbare ) velgen onder gekund!
quote:Op zondag 27 mei 2007 00:51 schreef Pumatje het volgende:
moo ding, maar daar hadden velen malen leukere ( en even betaalbare ) velgen onder gekund!
Ja, iknow...quote:
zekers welquote:Op zondag 27 mei 2007 13:47 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, iknow...
Vind je spaakwielen niet mooi dan?
er hoefde gelukkig niks geperst te worden en volgens mij zit alles op de goede plek (dit was de eerste keer dat ik lagers inelkaar zette )quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kreeg je die lagers allemaal goed op de plekken waar ze horen te zitten?ik haat lagers die geperst moeten worden enzo
![]()
Zelftappersquote:Op zondag 27 mei 2007 12:28 schreef wouter37 het volgende:
[..]
maar goed dat smaken verschillen![]()
Vrijdag ook maar een blindklinkmoer tang aangeschaft is toch mooier dan overal bouten door het chassis
http://www.daytonwirewheels.com/wirewheels.htmlquote:Op zondag 27 mei 2007 14:31 schreef wouter37 het volgende:
[..]
zekers welheb je nog een mooi voorbeeld? vind de minilite ook wel mooi maar die zijn een stuk duurder
sry das niet echt mijn smaak en ze zijn een stuk duurder dan deze velgenquote:Op zondag 27 mei 2007 19:44 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
http://www.daytonwirewheels.com/wirewheels.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |