Okselhaar heb je ook nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 18:59 schreef Pustasu het volgende:
[..]
dat heb ik, ik heb ook al schouders ens0w
Als je met z'n allen risky-biscuit hebt gespeeld!quote:Op zondag 24 december 2006 18:57 schreef Pustasu het volgende:
Wanneer ben ik nou 1 van de jongens?
ja maar jouw schouders kan je niet onderscheiden vergeleken met een 8 jarigequote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Okselhaar heb je ook nodig.
Btw, iedereen heeft schouder sukkel!![]()
dus heel vaak einseinseins!!!11111!!1 gaat roepen enzo?quote:Op zondag 24 december 2006 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je je gaat gedragen zoals wij dat doen !
Nee. Dat juist nietquote:Op zondag 24 december 2006 19:16 schreef Pustasu het volgende:
[..]
dus heel vaak einseinseins!!!11111!!1 gaat roepen enzo?
Net zo als jouj.quote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. Dat juist nietKijk hoe SiemeN, murp twylight, Boem-dikkie, dirktator enzulks zich gedragen
![]()
Ja maar die vind ik helemaal niet grappigquote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. Dat juist nietKijk hoe SiemeN, murp twylight, Boem-dikkie, dirktator enzulks zich gedragen
![]()
Dan zal het met jou dus nooit iets worden.quote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Pustasu het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik helemaal niet grappig
ik ben een legende op andere foraquote:Op zondag 24 december 2006 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zal het met jou dus nooit iets worden.
Gastenboek van de Zaansche Boys?quote:
jij bent dan zeg maar verkozen tot mrs onzin, ik heb jou nooit kunnen betrappen op iets grappigs.quote:
Vertel eens meerquote:Op zondag 24 december 2006 19:25 schreef Pustasu het volgende:
ik heb voor het eerst een account langer dan een maand, wel een afkoeling van 48 uur maar toch. Ik kan me moeilijk inhouden, ik kan wel iedere keer een nieuwe account aanmaken zonder gesnapt te worden, maar toch
Zolderboys ?quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 19:29 schreef Pustasu het volgende:
[..]
het is belangrijker dat het een maand goed gaat
quote:
Je volgt me.quote:Op zondag 24 december 2006 19:26 schreef Pustasu het volgende:
[..]
jij bent dan zeg maar verkozen tot mrs onzin, ik heb jou nooit kunnen betrappen op iets grappigs.
Ik probeer het nog een tijdje hier
wat lief dat je het zo interpreteertquote:Op zondag 24 december 2006 19:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je volgt me.. Wat leuk, een fan.
De held zijn op geenstijl.... hier kan je tenminste ZELF iets toevoegen.......quote:
Ik vraag me af of hij de juiste persoon is om zich dat af te vragenquote:Op zondag 24 december 2006 19:36 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ONZ een goed subforum is om je dat af te vragen![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij de juiste persoon is om zich dat af te vragen![]()
ja dit wist ik al vantevoren, zo vind ik het op fora het leukst. Me against the worldquote:Op zondag 24 december 2006 19:39 schreef -skippybal- het volgende:
Goed bashtopic dit geworden [afbeelding]
Dat mag ook wel eens een keer. Sommige mensen vragen om pwnage pur sang.quote:Op zondag 24 december 2006 19:39 schreef -skippybal- het volgende:
Goed bashtopic dit geworden [afbeelding]
wil je soms dat ik je een digitale draai om je oren geef?quote:Op zondag 24 december 2006 19:43 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat mag ook wel eens een keer. Sommige mensen vragen om pwnage pur sang.![]()
hohohohoho wat een goeie garpquote:Op zondag 24 december 2006 19:44 schreef Pustasu het volgende:
[..]
wil je soms dat ik je een digitale draai om je oren geef?
Bring it on kutuserquote:Op zondag 24 december 2006 19:44 schreef Pustasu het volgende:
[..]
Doe dan. Hack me.quote:Op zondag 24 december 2006 19:44 schreef Pustasu het volgende:
[..]
Jij bent zo'n recalcitrant erwtensoepkind die geilt op aandacht?quote:Op zondag 24 december 2006 19:46 schreef Pustasu het volgende:
[..]
door mij kutuser te noemen voel ik mij al gevleid
quote:Op zondag 24 december 2006 19:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jij bent zo'n recalcitrant erwtensoepkind die geilt op aandacht?![]()
als je bier niet lekker vindt kan je natuurlijk nooit 1 van de jongens wordenquote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef SpecialK het volgende:
ik heb het al eens geprobeerd door te liegen over dat ik bier lekker vond enzo maar ik werd door iedereen uitgelachen
SpecialK slikt alles om lid te worden van de jongens..quote:Op zondag 24 december 2006 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
als je bier niet lekker vindt kan je natuurlijk nooit 1 van de jongens worden
quote:Op zondag 24 december 2006 19:54 schreef VonHinten het volgende:
[..]
SpecialK slikt alles om lid te worden van de jongens..
Mag ik? Mag ik?quote:Op zondag 24 december 2006 19:59 schreef Renesite het volgende:
Stop eens een wortel in je hol en maak er een foto van
Nee.quote:Op maandag 25 december 2006 15:32 schreef Pustasu het volgende:
Aantal posts: 1001 (gemiddeld 35 per dag)
nu dan?
Gokje:ook op partyflock.quote:Op zondag 24 december 2006 19:30 schreef Pustasu het volgende:
flabber ook
Nee hoor. Een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 25 december 2006 16:58 schreef seekfaM het volgende:
[..]
en van lui zijn word je moe
Een paradox
Wil je mijn naam niet meer in zulke walgelijke rijtjes plaatsen?quote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wil je mijn naam niet meer in zulke walgelijke rijtjes plaatsen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wil je mijn naam niet meer in zulke walgelijke rijtjes plaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |