Okselhaar heb je ook nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 18:59 schreef Pustasu het volgende:
[..]
dat heb ik, ik heb ook al schouders ens0w
Als je met z'n allen risky-biscuit hebt gespeeld!quote:Op zondag 24 december 2006 18:57 schreef Pustasu het volgende:
Wanneer ben ik nou 1 van de jongens?
ja maar jouw schouders kan je niet onderscheiden vergeleken met een 8 jarigequote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Okselhaar heb je ook nodig.
Btw, iedereen heeft schouder sukkel!![]()
dus heel vaak einseinseins!!!11111!!1 gaat roepen enzo?quote:Op zondag 24 december 2006 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je je gaat gedragen zoals wij dat doen !
Nee. Dat juist nietquote:Op zondag 24 december 2006 19:16 schreef Pustasu het volgende:
[..]
dus heel vaak einseinseins!!!11111!!1 gaat roepen enzo?
Net zo als jouj.quote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. Dat juist nietKijk hoe SiemeN, murp twylight, Boem-dikkie, dirktator enzulks zich gedragen
![]()
Ja maar die vind ik helemaal niet grappigquote:Op zondag 24 december 2006 19:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. Dat juist nietKijk hoe SiemeN, murp twylight, Boem-dikkie, dirktator enzulks zich gedragen
![]()
Dan zal het met jou dus nooit iets worden.quote:Op zondag 24 december 2006 19:22 schreef Pustasu het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik helemaal niet grappig
ik ben een legende op andere foraquote:Op zondag 24 december 2006 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan zal het met jou dus nooit iets worden.
Gastenboek van de Zaansche Boys?quote:
jij bent dan zeg maar verkozen tot mrs onzin, ik heb jou nooit kunnen betrappen op iets grappigs.quote:
Vertel eens meerquote:Op zondag 24 december 2006 19:25 schreef Pustasu het volgende:
ik heb voor het eerst een account langer dan een maand, wel een afkoeling van 48 uur maar toch. Ik kan me moeilijk inhouden, ik kan wel iedere keer een nieuwe account aanmaken zonder gesnapt te worden, maar toch
Zolderboys ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |