Jack und Jonesquote:Op maandag 8 januari 2007 17:48 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die zijn cool, wat zijn dat voor schoenen?
quote:Op zondag 24 december 2006 18:42 schreef Devolution het volgende:
Zonder het karakteristieke kale hoofd erboven, btw
Best triest dat we dat er altijd bij moeten vermeldenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:48 schreef het.ismij het volgende:
en nee ik ben niet kaal,.. en draag ook geen lonsdale.
yeapz,..quote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef Devolution het volgende:
[..]
[..]
Best triest dat we dat er altijd bij moeten vermelden
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef het.ismij het volgende:
[..]
yeapz,..
maarjah,.. fok!,.. met alle linkse fapperts hiero.voordat de vooroordelen weer over tafel vliegen.
ik denk omdat de helft verslten isquote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?![]()
omdat ze lekker lopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mag ik jou iets vragen, waarom zoveel paar nike air max?![]()
en aan mij vragen ze waarom k 3 paar nike's heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:25 schreef Soli het volgende:
Ik heb drie paar allstars en iedereen weet wel hoe die eruit zien
vaalrode, zwarte en navyblauwe...
Oja en nog halfhoge sneakers die enorm veel op allstars lijken...
3x raden wat mijn favo schoenen zijn
Het getuigt ook niet van veel originaliteit ofzo.... Maar ze zijn zó handig en ik moet niets hebben van al die witte sneakers etc., dus dan is de keus heul makkelijk, hoef alleen nog een kleurtje uit te zoekenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en aan mij vragen ze waarom k 3 paar nike's heb.
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:30 schreef Soli het volgende:
[..]
Het getuigt ook niet van veel originaliteit ofzo.... Maar ze zijn zó handig en ik moet niets hebben van al die witte sneakers etc., dus dan is de keus heul makkelijk, hoef alleen nog een kleurtje uit te zoeken
die moet je ook ontwijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?![]()
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kansquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
die moet je ook ontwijken
of loop je altijd door plassen als je de kans krijgt?![]()
idd, ik loop er altijd zorgvuldig omheen, stel dat ze vies zouden worden!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Heb je nou geen koude poten in die Allstars? Ik vind ze ook dope, denk erover om ze ook te halen maar lijkt me zo koud en wat als je nou in een plas stapt?![]()
zal wel meevallen denk k?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kans![]()
Maar uberhaupt..in de winter..koud?
Geitenwollen sokkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Lauzie het volgende:
[..]
oke oke, dat je in een plas stapt is misschien een kleine kans![]()
Maar uberhaupt..in de winter..koud?
Ik had het over koud, niet viesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:51 schreef Soli het volgende:
[..]
idd, ik loop er altijd zorgvuldig omheen, stel dat ze vies zouden worden!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Skisokken!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:42 schreef Lauzie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |