+ Hagary in de spits zijn we ook meteen van die mislukte griek af.quote:Op zondag 24 december 2006 16:05 schreef Erasmusch het volgende:
Na de winterstop mogen Sammuel, Davids, Altheer en die Canadees wel een kans krijgen wmb
Mwa, vind m toch best aardig spelen. Beter dan PvH die enkel vrije trappen kan versieren om ze vervolgens zelf in de muur te knallenquote:Op zondag 24 december 2006 16:06 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
+ Hagary in de spits zijn we ook meteen van die mislukte griek af.
Pierre vergane glorie, die griek is gewoon drama.quote:Op zondag 24 december 2006 16:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mwa, vind m toch best aardig spelen. Beter dan PvH die enkel vrije trappen kan versieren om ze vervolgens zelf in de muur te knallen
Drama ook weer niet, hij doet het best aardig.quote:Op zondag 24 december 2006 16:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Pierre vergane glorie, die griek is gewoon drama.
Tim is fysiek te zwak. Heb altijd het gevoel dat ie zo doormidden breekt als er een grote verdediger op hem afkomt.quote:Op zondag 24 december 2006 15:53 schreef Happel het volgende:
Pfff, Tim is een held.
Hij mag ook wel mee bij de zoveelste grote schoonmaak binnen de club.
En dat weet de tegenstander ook, dus die geeft m meteen in de 1e min een flinke tik.quote:Op zondag 24 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tim is fysiek te zwak. Heb altijd het gevoel dat ie zo doormidden breekt als er een grote verdediger op hem afkomt.
Gefrusteerd dat je maatje Kolkka niet brengt wat je ervan hoopt?quote:Op zondag 24 december 2006 15:53 schreef Happel het volgende:
Pfff, Tim is een held.
Hij mag ook wel mee bij de zoveelste grote schoonmaak binnen de club.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 24 december 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gefrusteerd dat je maatje Kolkka niet brengt wat je ervan hoopt?
Jeugdspelers die niet goed genoeg zijn mogen opflikkeren, ja. Vincken is er een van.quote:Wel zitten te janken dat Feyenoord te slecht gebruikt maakt van de jeugd, staat er een goede jeugdspeler, moet die weer opflikkeren... Make up your mind...
Blinde.quote:Op zondag 24 december 2006 16:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
[..]
Jeugdspelers die niet goed genoeg zijn mogen opflikkeren, ja. Vincken is er een van.
Vergeet Castelen niet.quote:Op zondag 24 december 2006 17:05 schreef AminBen het volgende:
Met Slory zal Vincken het wel heel moeilijk krijgen.
quote:Op zondag 24 december 2006 17:05 schreef AminBen het volgende:
Met Slory zal Vincken het wel heel moeilijk krijgen.
quote:
Gelukkig ben je zelf het voorbeeld van goed gedrag.quote:Van Persie kritisch over Feyenoord en Oranje
23 december 2006
"Het klinkt misschien hard, maar ik ben blij dat ik niets meer met Feyenoord te maken heb." Was getekend, Robin van Persie. De spits van Arsenal spreekt in een interview met De Volkskrant openhartig over Feyenoord, maar ook over het Nederlands elftal. "Wij behoren niet tot de beste landen van de wereld."
De 23-jarige Van Persie stapte twee jaar geleden over van Feyenoord naar Arsenal en is dolblij dat hij vertrokken is uit Rotterdam-Zuid. Hij heeft het gehad met Feyenoord, zo laat hij weten. "Het klinkt misschien hard, maar ik ben blij dat ik niets meer met die club (Feyenoord, red.) te maken heb."
"Ik werk nu met topprofessionals. Ik ben blij dat ik in Londen zit en niet in Rotterdam. Feyenoord zit in een spiraal naar beneden, Arsenal wil naar de top. Arsenal denkt groot, dat is het verschil met Feyenoord. Bij die club denken de meeste mensen slechts aan de korte termijn", gaat hij verder.
Van Persie heeft het niet alleen gehad met Feyenoord, maar met heel Nederland. "Spreek een jochie van twaalf jaar aan in Kralingen, waar ik ben opgegroeid, of hier in Londen en je ontdekt zoveel verschillen in normen en waarden! Daar schrik je echt van. Kinderen worden in Engeland heel anders opgevoed. Ze zijn veel beleefder. De Nederlander is veel negatiever."
De negatieve sfeer merkt Van Persie ook rondom het Nederlands elftal. De verwachtingen zijn te hoog, bij de kleinste tegenslag springen de mensen direct op de barricade. "Geloof me: iedereen bij Oranje wil dominant voetbal laten zien. Maar in Nederland barst meteen de hel los als het niet lukt," zegt hij. "Ik vind dat niet eerlijk. Iedereen moet zich misschien maar eens realiseren dat wij niet tot de beste landen van de wereld behoren."
Castelen is kut, ja. Wel vele malen beter dan brekebeentje.quote:Op zondag 24 december 2006 17:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[..]
Castelen, kutspeler. Slory is eenzelfde type.
Ik snap niet zo goed waar brekebeentje op slaat. Castelen is nu ook al een half jaar geblesseerd, maar niemand noemt hem brekebeentje. Allemaal van die non-argumenten van sommige mensenquote:Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Castelen is kut, ja. Wel vele malen beter dan brekebeentje.
De geschiedenis leert dat we PSV pwnen.quote:Op zondag 24 december 2006 18:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Lekker weekend, ondanks die zwaar slechte wedstrijd gisteren... dinsdag stuntje?
Die gozer ziet er uit als een anorexiahoer. Wegh.quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar brekebeentje op slaat. Castelen is nu ook al een half jaar geblesseerd, maar niemand noemt hem brekebeentje. Allemaal van die non-argumenten van sommige mensen. Als ze eens wat meer nadachten en niet zomaar elkaar bullshit overnamen...
Ik snap niet dat jij altijd zo overkomt als een gefrustreerde malloot.quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar brekebeentje op slaat. Castelen is nu ook al een half jaar geblesseerd, maar niemand noemt hem brekebeentje. Allemaal van die non-argumenten van sommige mensen. Als ze eens wat meer nadachten en niet zomaar elkaar bullshit overnamen...
quote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die gozer ziet er uit als een anorexiahoer. Wegh.
Castelen heeft tenminste een stevige bouw. Forse negert. enzo.
Ja, dat hebben we gezienquote:Op zondag 24 december 2006 18:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik snap niet waarom Castelen toch altijd afgekraakt wordt.
Castelen in vorm kan véél voor dit Feyenoord betekenen.
Nee, nu heb je me uitgeluld...quote:Op zondag 24 december 2006 18:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij altijd zo overkomt als een gefrustreerde malloot.
Gemiddeld 10 doelpunten per seizoen, veel assists. Snelheid en balvast. Vincken heeft alleen dat eerste.quote:Op zondag 24 december 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]! Deze is echt geniaal
. Het sarcasme
[..]
Ja, dat hebben we gezien. Wanneer is hij in vorm
. Misschien heb ik dat al een paar jar gemist dan...
[..]
Nee, nu heb je me uitgeluld...
pwnen??quote:Op zondag 24 december 2006 18:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
De geschiedenis leert dat we PSV pwnen.
Maargoed, daar kijk ik ALLANG niet meer naar.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gemiddeld 10 doelpunten per seizoen, veel assists. Snelheid en balvast. Vincken heeft alleen dat eerste.
Ook heeft Castelen af en toe nog wat variatie in z'n acties. Bij onze Belgische vriend zie ik een minuut vantevoren al welke actie hij gaat maken, om over Kolkka maar te zwijgen.
Dan nog is hij minder voorspelbaar dan elke buitenspeler in onze selectie dit jaar.quote:Op zondag 24 december 2006 18:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]NOU DUS ECHT NIET HE! Castelen gaat ALTIJD binnendoor naar het doel i.p.v. buitenom een voorzet of buitenom de 16 meter in. TERINGVOORSPELBAAR. Hij kreeg zelfs een award voor "voorspelbaarste speler van 2005/2006"
!
Mooi, toch meer mensen hebben geen plaat voor hun kop.quote:Op zondag 24 december 2006 18:33 schreef BiMeWet het volgende:
Niet dat ik een supergrote fan van Vincken ben hoor. Maar is iedereen niet vergeten dat vorig jaar eind van het seizoen castelen ALTIJD binnendoor stak en daar de bal verloor?
Echt, dat was om te kotsen. Die verdedigers gingen zo'n beetje in het gras zitten, zagen castelen aankomen, stonden even op: "Ha, daar bén je weer!" tikten het balletje tussen zn benen door en ze scoorden uit een counter.
Kon echt géén voorzet geven vanaf de flanken toen, en was zo teringvoorspelbaar dat ik spontaan spetterpoep op voelde komen.
Castelen is kut, zeker vorig jaar.
Jij bedoelt Kalou? Ze waren soms best wel moeilijk uit elkaar te houden ja. Maargoed, dat overkomt te beste.quote:Op zondag 24 december 2006 18:31 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gemiddeld 10 doelpunten per seizoen, veel assists. Snelheid en balvast. Vincken heeft alleen dat eerste.
Ook heeft Castelen af en toe nog wat variatie in z'n acties. Bij onze Belgische vriend zie ik een minuut vantevoren al welke actie hij gaat maken, om over Kolkka maar te zwijgen.
Vertel, wat was dan je doel? Dat ik niet meer tegen je in durf te gaan ofzoquote:
Ben te lui om nog verder te gaan met mijn anti-Castelen campagnequote:Op zondag 24 december 2006 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mooi, toch meer mensen hebben geen plaat voor hun kop.
Ik had persoonlijk verwacht dat we in Utrecht hadden gewonnen, en WIST dat de joden punten zouden verliezen tegen of excelsior of vitesse (lees maar terug een aantal topics terug).quote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef venomsnake het volgende:
Nog maar 3 puntjes achter Ajax, had ik niet verwacht na de waardeloze seizoensstart..
Wat een kut tvp..
Even zorgen dat je van PSV wintquote:Op zondag 24 december 2006 20:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Als we van utrecht hadden gewonnen stonden we op gelijke hoogte
?quote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
zondag voor de wedstrijd
Schipper mag ik overvaren, kan dat aan in de kuip![]()
Idd Harryquote:
je houd je muil hè, ik moet nog aan mijn kerstmaaltijdquote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Dinsdag halen we de 90e min niet![]()
Snap er niks van. Waarom Kolkka en geen Hofs.quote:Op zondag 24 december 2006 17:50 schreef Erasmusch het volgende:
Van Feyenoord.nl
Vermoedelijke opstellingen
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Vlaar, Bahia, Drenthe; Lucius, Buijs, De Guzman; Kolkka, Charisteas en Huysegems.
Laat ie Hofs er weer uit?
Omdat Koeman een debiel is.quote:Op maandag 25 december 2006 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap er niks van. Waarom Kolkka en geen Hofs.
quote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je houd je muil hè, ik moet nog aan mijn kerstmaaltijd
Je bent echt hersenloos.quote:Op zondag 24 december 2006 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
zondag voor de wedstrijd
Schipper mag ik overvaren, kan dat aan in de kuip![]()
Ik weet niet waar die vermoedelijke opstelling op gebaseerd is, maar volgens mij klopt dat ding nooit. In de vorige stond dat Derijck zou spelen (wat op zich prima zou zijn geweest aangezien toen pardo erin stond), maar die begon ook niet in de basis, om maar 's iets te noemen.quote:Op maandag 25 december 2006 01:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap er niks van. Waarom Kolkka en geen Hofs.
Verkozen tot de beste speler van de Oekraine. Dus die zal wel veel te duur zijn.quote:Op maandag 25 december 2006 12:46 schreef methodmich het volgende:
Wie zal nou die speler zijn die ze in de winterstop willen aantrekken? Toch weer Tymoschuk?
Mag hopen dat het niet waar is.quote:Op maandag 25 december 2006 13:07 schreef Joeriii het volgende:
Ik las op het forum van Feyenoord Netwerk dat Feyenoord bezig is met Bouma en Vogel.
Als dat echt zo is moeten er toch meer mensen weg, naast van den Herik...quote:Op maandag 25 december 2006 13:07 schreef Joeriii het volgende:
Ik las op het forum van Feyenoord Netwerk dat Feyenoord bezig is met Bouma en Vogel.
(Dit is een gerucht en hoeft niet waar te zijn)
Dat moet sowieso al gebeuren. Woerts, Jacobs, Jansen, Bosz en Koeman kunnen wieberen wat mij betreft.quote:Op maandag 25 december 2006 13:09 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als dat echt zo is moeten er toch meer mensen weg, naast van den Herik...
Bouma is een klasse beter dan Saidi en Bahia. Geen topper, maar zou het geen ramp vinden als ie kwam.quote:Op maandag 25 december 2006 13:07 schreef Joeriii het volgende:
(Dit is een gerucht en hoeft niet waar te zijn)
Woerts mag blijven. Jacobs en Jansen evt.quote:Op maandag 25 december 2006 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat moet sowieso al gebeuren. Woerts, Jacobs, Jansen, Bosz en Koeman kunnen wieberen wat mij betreft.
Idd, de schoonmaak moet niet alleen onder spelers gehouden worden maar ook in de top.quote:Op maandag 25 december 2006 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat moet sowieso al gebeuren. Woerts, Jacobs, Jansen, Bosz en Koeman kunnen wieberen wat mij betreft.
Nou, ik juich het juist toe. Bouma is een goede, betrouwbare en sterke verdediger. Vogel is een betrouwbare middenvelder die daar een beetje voor rust kan zorgen.quote:
Kom op zeg. Denk aub niet zo kortzichtig. Feyenoord heeft geen geld voor toppers en voor goede talenten uit het buitenland moet je eerst jarenlang scouten, waar Feyenoord hopelijk mee bezig is.quote:Op maandag 25 december 2006 13:57 schreef Happel het volgende:
Ik zit niet te wachten op al die ex-spelers en bankzitters van ploegen als psv, ajax en az. Zijn nog meer spelers op de wereld die vast en zeker beter en betaalbaar zijn.
Uh nee, opkankeren met Bahia, die negert heeft steeds ons verlies op zn geweten, ELKE keer weer. Doelpunten van Wisla waren ook weer eens door catastrofale blunder van Bahia, net als al die andere miljoenen fouten.quote:Op maandag 25 december 2006 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bouma en Vogel zouden enorme versterkingen zijn!
alleen omdat ze van psv komen zijn ze zeker niks...![]()
Timmer / Greene / Bouma / Bahia
Buijs / Lucius / Vogel
Castelen / Charisteas / Huysegems
Hoe kan het dat Heereveen elke keer een of andere scandanaviër heeft rondlopen of een andere mongeaul die ze voor een miljoen of 6 tot 9 kunnen slijten?quote:Op maandag 25 december 2006 14:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Kom op zeg. Denk aub niet zo kortzichtig. Feyenoord heeft geen geld voor toppers en voor goede talenten uit het buitenland moet je eerst jarenlang scouten, waar Feyenoord hopelijk mee bezig is.
Harry moet als eerste vervangen worden volgend seizoen. En daarna misschien nog Bahia en Tiendalli, afhangend van hun ontwikkelingquote:Op maandag 25 december 2006 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Timmer
Greene / Bouma / Bahia / Tiendalli
Buijs / Lucius / Vogel
Hij heeft wel een punt. 50 % van onze selectie bestaat uit afdankertjes van AZ, Ajax en PSV. Het liefst zie ik Feijenoord ook 'onbekende' spelers halen die uitgroeien tot een topper (of eigen talent natuurlijk, nog beter), maar als ik mag kiezen tussen spelers als Léonard en Bahia of Bouma en Vogel ga ik toch voor de 2e. Maar eerst verder zoeken, pas als het echt niet anders meer kan, maar weer een ex-lampjequote:Op maandag 25 december 2006 14:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Kom op zeg. Denk aub niet zo kortzichtig. Feyenoord heeft geen geld voor toppers en voor goede talenten uit het buitenland moet je eerst jarenlang scouten, waar Feyenoord hopelijk mee bezig is.
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 14:01 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Heereveen elke keer een of andere scandanaviër heeft rondlopen of een andere mongeaul die ze voor een miljoen of 6 tot 9 kunnen slijten?
Face it, ons Feyenoord zn scouting is teringklote de laatste tijd.
Timmer kan prima uit de voeten als rechtsbackquote:Op maandag 25 december 2006 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Buijs / Lucius / Vogel
Bouma en Vogel zijn om te beginnen geen afdankertjes van PSV. Ze probeerden het hogerop te zoeken na een succesvolle periode bij PSV. En ten tweede moet je wat betreft deze spelers niet kijken naar hun clubverleden, maar naar hn voetbalkwaliteiten. En die zijn uitstekend en zijn een directe versterking voor Feyenoord, dus ik zeg Kopen!quote:Op maandag 25 december 2006 14:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. 50 % van onze selectie bestaat uit afdankertjes van AZ, Ajax en PSV. Het liefst zie ik Feijenoord ook 'onbekende' spelers halen die uitgroeien tot een topper (of eigen talent natuurlijk, nog beter), maar als ik mag kiezen tussen spelers als Léonard en Bahia of Bouma en Vogel ga ik toch voor de 2e. Maar eerst verder zoeken, pas als het echt niet anders meer kan, maar weer een ex-lampje
Vogel was geen bankzitter bij PSV, ze hadden hem liever gehouden indertijd. Verder ben ik het wel met je eens, want er loopt teveel rond in het eerste dat ex Eindhoven, Alkmaar en Amsterdam is. Daar gaat de identiteit.quote:Op maandag 25 december 2006 13:57 schreef Happel het volgende:
Ik zit niet te wachten op al die ex-spelers en bankzitters van ploegen als psv, ajax en az. Zijn nog meer spelers op de wereld die vast en zeker beter en betaalbaar zijn.
Bahia en Greene mogen inderdaad optyfen. Vorig seizoen dacht ik nog dat Greene Oranje ging halen dus kreeg hij voordeel van de twijfel. Maar nu doet hij niks anders dan ex-jood zijn. Die arrogante joden kut kop van hem, afvoeren.quote:Op maandag 25 december 2006 14:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Uh nee, opkankeren met Bahia, die negert heeft steeds ons verlies op zn geweten, ELKE keer weer. Doelpunten van Wisla waren ook weer eens door catastrofale blunder van Bahia, net als al die andere miljoenen fouten.
Bahia optyften voor Vlaar dus. En Greene mag ook opdonderen, fucking jood. Ik kots nog altijd op dat gepijp van zn ex-vriendjes van ajax bij de 0 - 4![]()
![]()
En what the fuck heeft iedereen ineens rust met harry? Die gozer scoort de komende 2 maanden niet meer hoor, ....
Op zich is dat wel wat veel ja. Zegt genoeg over het aankoopbeleid van Feyenoord laatste jaren. Bedroevend slecht. Maar we moeten nu kijken naar de toekomst en niet leren van het verleden.quote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Timmer : Ajax/AZ
Greene : Ajax
Bouma : PSV
Lucius : PSV
Vogel : PSV
Vlaar : AZ
Charisteas : Ajax
Huysegems : AZ
Tiendalli : Ajax
Kunnen ze jou niet weer gevangen nemenquote:Op maandag 25 december 2006 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Nog een goede aankooptip voor Feyenoord: Mike Zonneveld
quote:Op maandag 25 december 2006 14:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet weer gevangen nemen![]()
Wat is er mis met die jongen?? Groot talent eerder in zijn loopbaan, alleen lange blessure achter de rug. Is nu weer op de weg terug en doet het zeer verdienstelijk moet ik zeggen. Kan uit de voeten als linkermiddenvelder en linksbackquote:Op maandag 25 december 2006 14:13 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet weer gevangen nemen![]()
Komt van Ajax.quote:Op maandag 25 december 2006 14:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?? Groot talent eerder in zijn loopbaan, alleen lange blessure achter de rug. Is nu weer op de weg terug en doet het zeer verdienstelijk moet ik zeggen. Kan uit de voeten als linkermiddenvelder en linksbackEn daarnaast heeft hij ook nog eens een verwoestend schot in zijn linker. Kopen kopen kopen kopen
Sowhat?? Komt niet op mij over als vuile Amsterdammer. Weer zo'n kortzichtige opmerking, zo komt Feyenoord er welquote:
Er is niks kortzichtigs aan. Hoe kan Feijenoord zich in godsnaam nog serieus nemen als ze continue weer (eX)spelers halen van de directe concurrenten. Feijenoord groeit niet naar een hoger niveau door afdankertjes en exspelers van onze concurrenten te halen. Zit geen enkele filosofie achter.quote:Op maandag 25 december 2006 14:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is nou iemand die allang bij Feijenoord had moeten spelen.quote:Op maandag 25 december 2006 14:12 schreef erkel het volgende:
[..]Nog een goede aankooptip voor Feyenoord: Mike Zonneveld
Gehele jeugdopleiding tot het tweede.quote:Op maandag 25 december 2006 14:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Sowhat?? Komt niet op mij over als vuile Amsterdammer. Weer zo'n kortzichtige opmerking, zo komt Feyenoord er wel![]()
En daar is ie al dan een hele tijd weg (Je mag wel ff een bron geven voor zijn verleden bij Ajax) Hij kwam van Go Ahead naar NEC en nu zit ie bij NAC.
Fortuné zal wel een aardig prijskaartje aan hangen.quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef PaRaR het volgende:
Fortune anyone ?
Ik snap niet dat je met Greene wel problemen hebt vanwege z'n verleden, maar niet met hem dan.quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef Happel het volgende:
Dat is nou iemand die allang bij Feijenoord had moeten spelen.
Best een leuke spits hoor. Mag van mij volgend jaar ipv Pierre komen.quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef PaRaR het volgende:
Fortune anyone ?
Wat voor argumenten heb je daarvoor?? Hij heeft nog niet eens 10 goals gescoord, volgens mij in 2 seizoenen bij Utrecht. Vorig seizoen was hij vaak dramatisch en dit seizoen is hij ook niet constant te noemen.quote:Op maandag 25 december 2006 15:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede vervanger voor Charisteas
Echt triest eigenlijkquote:Op maandag 25 december 2006 14:08 schreef Malibu-06 het volgende:
Timmer : Ajax/AZ
Greene : Ajax
Bouma : PSV
Lucius : PSV
Vogel : PSV
Vlaar : AZ
Charisteas : Ajax
Huysegems : AZ
Tiendalli : Ajax
Lodewijks : PSV
Kolkka : PSV
![]()
Die is op zijn plek bij Utrecht, moet eerst maar eens meer gaan scoren.quote:Op maandag 25 december 2006 14:22 schreef PaRaR het volgende:
Fortune anyone ?
Ik ben racist.quote:Op maandag 25 december 2006 15:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je met Greene wel problemen hebt vanwege z'n verleden, maar niet met hem dan.
quote:Op maandag 25 december 2006 15:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben racist.
Zie net pas dat hij van gene zijde komt. Weg ermee.
Allemaal angst, dat is het.quote:Op maandag 25 december 2006 20:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Morgen eentje met Kluivert die in z'n auto een hoer aan het verkrachten is?
Inderdaad, hoop dat Patje morgen gewoon met de spelersbus meerijdt.quote:
Bewaar je traantjes maar voor morgenquote:
In Kralingen wonen dan ook bijna geen Nederlandse kinderen....................................quote:Van Persie kritisch over Feyenoord en Oranje
23 december 2006
"Het klinkt misschien hard, maar ik ben blij dat ik niets meer met Feyenoord te maken heb." Was getekend, Robin van Persie. De spits van Arsenal spreekt in een interview met De Volkskrant openhartig over Feyenoord, maar ook over het Nederlands elftal. "Wij behoren niet tot de beste landen van de wereld."
De 23-jarige Van Persie stapte twee jaar geleden over van Feyenoord naar Arsenal en is dolblij dat hij vertrokken is uit Rotterdam-Zuid. Hij heeft het gehad met Feyenoord, zo laat hij weten. "Het klinkt misschien hard, maar ik ben blij dat ik niets meer met die club (Feyenoord, red.) te maken heb."
"Ik werk nu met topprofessionals. Ik ben blij dat ik in Londen zit en niet in Rotterdam. Feyenoord zit in een spiraal naar beneden, Arsenal wil naar de top. Arsenal denkt groot, dat is het verschil met Feyenoord. Bij die club denken de meeste mensen slechts aan de korte termijn", gaat hij verder.
Van Persie heeft het niet alleen gehad met Feyenoord, maar met heel Nederland. "Spreek een jochie van twaalf jaar aan in Kralingen, waar ik ben opgegroeid, of hier in Londen en je ontdekt zoveel verschillen in normen en waarden! Daar schrik je echt van. Kinderen worden in Engeland heel anders opgevoed. Ze zijn veel beleefder. De Nederlander is veel negatiever."
De negatieve sfeer merkt Van Persie ook rondom het Nederlands elftal. De verwachtingen zijn te hoog, bij de kleinste tegenslag springen de mensen direct op de barricade. "Geloof me: iedereen bij Oranje wil dominant voetbal laten zien. Maar in Nederland barst meteen de hel los als het niet lukt," zegt hij. "Ik vind dat niet eerlijk. Iedereen moet zich misschien maar eens realiseren dat wij niet tot de beste landen van de wereld behoren."
Ach, waar wel.quote:Op maandag 25 december 2006 20:29 schreef Luni het volgende:
[..]
In Kralingen wonen dan ook bijna geen Nederlandse kinderen....................................
Van Persie is wel de laatste persoon die opmerkingen moet maken over normen en waardenquote:Op maandag 25 december 2006 20:29 schreef Luni het volgende:
[..]
In Kralingen wonen dan ook bijna geen Nederlandse kinderen....................................
Gemiddeld gezien zijn Engelsen veel beleefder dan Nederlanders, dat ben ik met Robin eens. Eigenlijk ben ik het met het hele verhaal eens, alleen hij brengt het nogal ondankbaar.quote:Op maandag 25 december 2006 20:40 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja, in Engeland zijn er natuurlijk geen achterstandswijken, en loopt er geen jeugdig tuig rond
Iemand die zelf een grote bek heeft en vreemd gaat heeft geen recht van spreken.quote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien zijn Engelsen veel beleefder dan Nederlanders, dat ben ik met Robin eens. Eigenlijk ben ik het met het hele verhaal eens, alleen hij brengt het nogal ondankbaar.
Iemand die loopt te rellen in Nancy ook nietquote:Op maandag 25 december 2006 22:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Iemand die zelf een grote bek heeft en vreemd gaat heeft geen recht van spreken.
quote:Op maandag 25 december 2006 22:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iemand die loopt te rellen in Nancy ook niet
Bouma is een prutser en onbetaalbaar (Engeland hey).quote:Op maandag 25 december 2006 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Buijs / Lucius / Vogel
quote:Op maandag 25 december 2006 15:59 schreef Happel het volgende:
Zie net pas dat hij van gene zijde komt. Weg ermee.
En Van Persie moet stil zijnquote:Op maandag 25 december 2006 14:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En heeft altijd gezegd voor Feyenoord te willen spelen
De Guzman en Hofs maar gewoon op de bank zetten?quote:Op maandag 25 december 2006 13:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Buijs / Lucius / Vogel
Nee die hebben we natuurlijk verkocht voor ¤50 miljoenquote:Op maandag 25 december 2006 23:26 schreef Kadoc het volgende:
[..]
De Guzman en Hofs maar gewoon op de bank zetten?
Hofs en de Guzman.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:17 schreef AminBen het volgende:
Wat een kut middenveld, Buijs, Vogel, Lucius. Ik mis heel veel techniek.
Net als Gio, gelukkig bleef van Gastel behouden voor de clubquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, niets van die jongen terecht gekomen
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Net als Gio, gelukkig bleef van Gastel behouden voor de club![]()
zie niksquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:44 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
sterf eens
[afbeelding]
Van Gastel
Van Persie is anders wel een expert als het gaat over het missen van normen en waardenquote:Op maandag 25 december 2006 20:36 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Van Persie is wel de laatste persoon die opmerkingen moet maken over normen en waarden![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:00 schreef BiMeWet het volgende:
En what the fuck heeft iedereen ineens rust met harry? Die gozer scoort de komende 2 maanden niet meer hoor, ....
Dit was een mooi doelpunt ja. Maar toch, twee maanden terug pistte iedereen nog over hem heen en nu loopt iedereen hem te pijpen alsof het Kuijt is. Gadveredammequote:
Wat een onzin. Harry bleek niet zo dramatisch als iedereen dacht, om hem na een half jaar nog steeds af te blijven kraken om z'n verleden vind ik triest. Hij werkt hard, zeurt niet en begint ook te scoren nu.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:18 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dit was een mooi doelpunt ja. Maar toch, twee maanden terug pistte iedereen nog over hem heen en nu loopt iedereen hem te pijpen alsof het Kuijt is. Gadveredamme
Ik SMS'te mijn manager: "De 4-op-een-rij in de Kuip gaat absoluut nog wel vallen", en daar was 'ie dan ook. Dat zag je vandaag al meteen, dat Harry erg goed balde. Met name dat eerste schot op doel van hem heb ik staan springen en juichen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Harry bleek niet zo dramatisch als iedereen dacht, om hem na een half jaar nog steeds af te blijven kraken om z'n verleden vind ik triest. Hij werkt hard, zeurt niet en begint ook te scoren nu.
tyf op kutjoodquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Harry bleek niet zo dramatisch als iedereen dacht, om hem na een half jaar nog steeds af te blijven kraken om z'n verleden vind ik triest. Hij werkt hard, zeurt niet en begint ook te scoren nu.
Eensch. Wat mij betreft ben jij een van de weinige met wat voetbalverstand EN een clubhart tegelijk hier. Vind hem nog steeds erg matig. Kan altijd nog veranderen, en als hij hier over 5 jaar nog speelt en er 30 per seizoen inlegt verander ik ongetwijfeld van mening, maar een paar puntjes maakt hem niet ineens goed! sterker nog, hij doet nu pas wat hij allang had moeten doen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik SMS'te mijn manager: "De 4-op-een-rij in de Kuip gaat absoluut nog wel vallen", en daar was 'ie dan ook. Dat zag je vandaag al meteen, dat Harry erg goed balde. Met name dat eerste schot op doel van hem heb ik staan springen en juichen.
Maar dat is maar één pot. Tegen Wisla was een gelukstreffertje, Roda JC trek ik me de bek niet eens over open, Sparta.. tjauh, dat is Sparta, sorry hoor, maar....
Het is gewoon zo dat die jongen zeer waarschijnlijk weer een hele tijd droog komt te staan, en iedereen weer loopt te kankeren. Daar kots ik dus gewoon op.
Vandaag een goede wedstrijd, nog steeds wel een zaadspeler.
Ja, maar niet onvoorspelbaar. Mag je als keeper met zo veel ervaring best weten en pakken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:11 schreef Sloggi het volgende:
Wat een zwabberbal die goal van Cocu.
Dan maar triest. Die tyfusjood moet zijn poten breken en opkankeren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat je hem weg wilt hebben ok, maar op zo'n manier... blijkt maar weer hoe zielig jij bent, wat heeft die kerel jou aangedaan? Was jij niet degene die vond dat je nooit je eigen spelers uit moest fluiten oid?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan maar triest.
Die tyfusjood moet zijn poten breken en opkankeren.
Ik heb nog niet over van Persie zitten zeuren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat je hem weg wilt hebben ok, maar blijkt maar weer hoe zielig jij bent, wat heeft die kerel jou aangedaan?
En dan op van Persie zeuren over z'n 'grote bek'
Dat is zo, betekent niet dat ik daar mee moet instemmen. Het is en blijft een tyfusjood.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Harry speelt nou eenmaal voor ons, en we moeten het daar mee doen.
Ik zie Kolkka juist helemaal niet graag vertrekken. Hij doet gewoon goed zijn werk. Leuke speler voor op de bank voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Harry speelt nou eenmaal voor ons, en we moeten het daar mee doen.
Ik zie overigens liever Léonard, Kolkka, Boussaboun en Bahia eerst vertrekken.
Wanneer is dat gemeld? Een tijd terug zeker.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is zo, betekent niet dat ik daar mee moet instemmen. Het is en blijft een tyfusjood.
Zelfde geld voor Lindenberg, die volgens Radio Rijnmond ook in de belangstelling staat van Feijenoord. Er zijn al gesprekken gevoerd tussen hem en de club.
te zwak voor de basis, en volgend jaar hebben we ook Slory er nog bij... toch begin ik idd zowaar ook respect voor hem te krijgen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik zie Kolkka juist helemaal niet graag vertrekken. Hij doet gewoon goed zijn werk. Leuke speler voor op de bank voor volgend seizoen.
Maar Castelen gaat volgend jaar ook weg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:11 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
te zwak voor de basis, en volgend jaar hebben we ook Slory er nog bij... toch begin ik idd zowaar ook respect voor hem te krijgen...![]()
jammer dat hij bij die bal van kromkamp niet harder doorliep, had er zomaar in gekund...
Dan hoeft ie z'n benen niet te breken. Als persoon is er weinig mis met hem, meer Feijenoorder dan jood. Het was je favoriete speler geweest als ie rechtstreeks vanuit Bremen was gekomen waarschijnlijk. Ik had ook liever Dembele, Koevermans of Kuyt ofzo gezien op die plek, maar alles wat we kunnen doen is afwachten en hopen dat Harry er nog wat inschiet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is zo, betekent niet dat ik daar mee moet instemmen. Het is en blijft een tyfusjood.
Ik geloof niet dat dit waar is, het bestuur heeft toch gezien wat er de laatste keer dat ze een speler van Ajax kochten gebeurde? Ik denk niet dat Kerkum en die andere knakker het zichzelf nu al onmogelijk willen maken...quote:Zelfde geld voor Lindenberg, die volgens Radio Rijnmond ook in de belangstelling staat van Feijenoord. Er zijn al gesprekken gevoerd tussen hem en de club.
Die gozer is niet een 'eigen' speler. Dat is hij pas als hij zelfmoordneigingen had dat hij ooit naar Ajax heeft kunnen gaan en een tattoo van feyenoord op zn lijf laat brandmerken, terwijl hij eeuwige trouw aan de club zweert en zonder salaris gaat voetballen, terwijl hij er 45 per jaar inlegt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat je hem weg wilt hebben ok, maar op zo'n manier... blijkt maar weer hoe zielig jij bent, wat heeft die kerel jou aangedaan? Was jij niet degene die vond dat je nooit je eigen spelers uit moest fluiten oid?
van Persie is een ondankbaar pleurisjong die niet moet vergeten dat hij, ondanks het hoge niveau wat hij als jochie al haalde, dankzij ONS zit waar hij nu zit. Dat huftertje kan dan wel op ons neer gaan lopen kijken, maar hij had NOOIT gevoetbald waar hij dat nu doet als hij naar sparta was gegaan, wat hij wilde (daar zaten al zn maatjes).quote:En dan op van Persie zeuren over z'n 'grote bek'
Ik herinner me nog hoe het logo'tje bijna uit het shirtje gerukt werd bij Roda JC na zn eerste doelpunt, prachtig was dat. De jongen is ook niet echt een jood, niet zo erg als wanneer sneijder of VdV, of erger nog: kluivert naar de Kuip zou komen in ons shirt. Desondanks is dit net zo gevoelig als een overgang van Ronaldinho van Barca naar Real; het zou hem nooit vergeven worden door Barca en in Real zou hij uitgekotst worden, ondanks zn voetbalkwaliteiten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan hoeft ie z'n benen niet te breken. Als persoon is er weinig mis met hem, meer Feijenoorder dan jood.
Ik durf nu al voor hém te zeggen dat dat niet zo is. Misschien als hij er 30 per jaar inlegde. Maar dat doet ie niet.quote:Het was je favoriete speler geweest als ie rechtstreeks vanuit Bremen was gekomen waarschijnlijk.
Als wij net als jou als een mak lammetje achterover gaan hangen, lopen volgend jaar Lindenbergh en de rest van het muppetteam van Ajax rond bij ons. Flikker toch op man.quote:Ik had ook liever Dembele, Koevermans of Kuyt ofzo gezien op die plek, maar alles wat we kunnen doen is afwachten en hopen dat Harry er nog wat inschiet.
Geloof mij nou maar. Die gasten zijn minder slim dan je denkt. En zeker nu iedereen aan het harry-pijpen geslagen is omdat hij er 4 ingetrapt heeft, is bij mij de angst steeds groter aan het worden.quote:Ik geloof niet dat dit waar is, het bestuur heeft toch gezien wat er de laatste keer dat ze een speler van Ajax kochten gebeurde? Ik denk niet dat Kerkum en die andere knakker het zichzelf nu al onmogelijk willen maken...
Ik eis ook dat Buijs ons kampioen maakt want dat is ie verplicht als Feijenoorder, anders mag ie beide benen breken want spelers die hun best niet doen om ons kampioen te laten worden moeten opkankerenquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:59 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die gozer is niet een 'eigen' speler. Dat is hij pas als hij zelfmoordneigingen had dat hij ooit naar Ajax heeft kunnen gaan en een tattoo van feyenoord op zn lijf laat brandmerken, terwijl hij eeuwige trouw aan de club zweert en zonder salaris gaat voetballen, terwijl hij er 45 per jaar inlegt.
Ja, jij bent de alwetende en iedereen die het niet met jouw gedachten eens is, snapt het nietquote:Die jongen heeft simpelweg geen feyenoordhart. Dat opzich hebben er meerdere niet, maar die komen niet van de gehate concurrent. Jij snapt écht niet wat er in feyenoord speelt he?
Als v. Persie naar Sparta was gegaan, hadden PSV of AZ hem wel gehaald daarna, dat zijn clubs die wel met talenten om kunnen gaan, hoe lastig ze ook zijn.quote:van Persie is een ondankbaar pleurisjong die niet moet vergeten dat hij, ondanks het hoge niveau wat hij als jochie al haalde, dankzij ONS zit waar hij nu zit. Dat huftertje kan dan wel op ons neer gaan lopen kijken, maar hij had NOOIT gevoetbald waar hij dat nu doet als hij naar sparta was gegaan, wat hij wilde (daar zaten al zn maatjes).
Mee eens, al had ie wel gelijk. Hij had het alleen niet op zo'n manier moeten brengen.quote:Iemand dan een mes in de rug steken is niet netjes.
Bij Feijenoord had ie toch ook altijd een grote bek? Tip : lees het boek "tussen vaders en zonen" van Hugo Borst eens, zo erg als v. Persie werd neergezet door de media en die tyfus-van Marwijk en Jorien is ie echt niet.quote:En daarnaast, hij wordt o.a. betaald om geen grote bek te hebben. Dat is ie jarenlang geweest. En nu ineens kan hij weer een grote bek opzetten omdat het geld niet meer uit Feyenoord maar een andere club komt?
Ik vind het juist wel van lef getuigen dat Charisteas die overstap durfte te maken. Het is nooit een echte Ajacied geweest idd, en Feijenoord sprak hem aan. Hij had daar ook op de bank kunnen blijven zitten, lekker cashen, want bij Ajax stond er weinig druk op hem en verdiende ie ook nog eens tonnen meer. Maar hij maakte de stap, terwijl hij wist wat hem te wachten stond. Nogmaals : niets persoonlijks tegen die jongen. Ik zou er niet rouwig om zijn als ie vertrok, maar om te roepen dat ie z'n poten mag breken en dat het een kankerjood is, vind ik te ver gaan. Val liever Koeman er op aan.quote:Ik herinner me nog hoe het logo'tje bijna uit het shirtje gerukt werd bij Roda JC na zn eerste doelpunt, prachtig was dat. De jongen is ook niet echt een jood, niet zo erg als wanneer sneijder of VdV, of erger nog: kluivert naar de Kuip zou komen in ons shirt. Desondanks is dit net zo gevoelig als een overgang van Ronaldinho van Barca naar Real; het zou hem nooit vergeven worden door Barca en in Real zou hij uitgekotst worden, ondanks zn voetbalkwaliteiten.
Ik ook niet hoor, ik stond/sta ook niet te juichen met alle ex-PSVers, AZ-ers en Ajacieden. Hoeven er van mij ook niet meer bij te komen.quote:Ik wil simpelweg geen neuzen in mn team, zo simpel ligt het. Zelfs al zouden we er 5 keer landskampioen mee worden en de CL pakken. Niet met 11 neuzen op het veld. Hell no.
Onzin, al legt een spits er 40 in, daar verandert jouw/Happels mening niet.quote:Ik durf nu al voor hém te zeggen dat dat niet zo is. Misschien als hij er 30 per jaar inlegde. Maar dat doet ie niet..
Haha wel grappig, de ene keer ben ik een zeikerd die nooit tevreden is, en dan opeens een mak lammetje die alles maar accepteert?quote:Als wij net als jou als een mak lammetje achterover gaan hangen, lopen volgend jaar Lindenbergh en de rest van het muppetteam van Ajax rond bij ons. Flikker toch op man.. Duidelijk geen idee wat er in de club speelt.
Het lijkt me gewoon een vervelend gerucht dat onstaan is door eerdere gebeurtenissen (Feijenoord koopt allemaal matige overbodige spelers in van de andere topclubs + Lindenbergh zoekt nieuwe club)quote:Geloof mij nou maar. Die gasten zijn minder slim dan je denkt. En zeker nu iedereen aan het harry-pijpen geslagen is omdat hij er 4 ingetrapt heeft, is bij mij de angst steeds groter aan het worden.
Gasten waren Timmy aan het opnaaien.... Timmy maak jezelf onsterfelijk sla die moordenaar op zijn muil!quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:41 schreef BiMeWet het volgende:
Die fluitconcerten toen ie ging warmlopen was idd.
Waar zeg ik dat harry ons kampioen moet maken? Cursusje begrijpend lezen volgen? Ik zeg alleen maar dat die jongen nooit een van 'onze' jongens zal zijn omdat dat gevoel simpelweg niet in hem speelt. Hij speelt puur bij feyenoord om het geld (zie dalijk verdere argumentatie)quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:42 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik eis ook dat Buijs ons kampioen maakt want dat is ie verplicht als Feijenoorder, anders mag ie beide benen breken want spelers die hun best niet doen om ons kampioen te laten worden moeten opkankeren(even om te laten zien hoe dom je lult)
Hoe kan het dat iedereen die wekelijks Feyenoord ziet het met mij eens is, en jij - die twee wedstrijdjes per jaar bezoekt uit de fokking achterhoek ofzo, en dus nooit Feyenoorders spreekt buiten internet-fora, iig. niet dagelijks zoals ik doe - me continue tegenspreekt? Omdat jij simpelweg niet weet wat er speelt! Jij snapt het dus inderdaad nietquote:Ja, jij bent de alwetende en iedereen die het niet met jouw gedachten eens is, snapt het nietCharisteas werkt zich de pleuris omdat ie wil dat Feijenoord wint, hoe kun jij er nou over oordelen of hij een Feijenoord-hart heeft??? Die jongen had de Kuip tot vorig jaar waarschijnlijk nooit gezien...
Haha, van Gaal kan met talenten omgaan, AZ niet. PSV, laat me niet lachen man. Die hadden echt niet elk spelertje onder de duim gekregen hoor. Van Persie had een internationale club nodig met veel aanzien, óf van Gaal, waar hij geen grote bek tegen durven zou hebben.quote:Als v. Persie naar Sparta was gegaan, hadden PSV of AZ hem wel gehaald daarna, dat zijn clubs die wel met talenten om kunnen gaan, hoe lastig ze ook zijn.
Hij had geen gelijk. We zaten al jarenlang op een lager niveau, o.a. vanwege JvdH. Kuijt en Kalou hadden ons nooit kampioen kunnen maken, omdat de rést simpelweg niet kloptte. Ik noem een bosschaart in de verdediging. Zulke cruciale aspecten die niet aangepakt worden. Ook al waren die 2 een gouden duo, ook in die periode was het al klote bij Feyenoord. Eigenlijk al sinds 2002. Niets te 'neerwaardse spiraal', we gaan de komende jaren juist ómhoog. Nieuwe RvC, er komt binnenkort meer geld vrij (watch my words, en nee, dan bedoel ik geen 'derr snor 25 miljoen!??!'), en we gaan actief de jeugd beter stimuleren. Daarnaast komen er volgend jaar twee ontzettend goede scouts met een feyenoord hart bij, geloof me.quote:Mee eens, al had ie wel gelijk. Hij had het alleen niet op zo'n manier moeten brengen.
Boek gelezen, met veel dingen oneens geweest, hoewel Borst een geweldige vent is. En het was echt wel een ettertje hoor. Geloof mij nou maar. Ik heb nog regelmatig een balletje met die jongen getrapt toen ie jonger was, en weet echt hoe zijn karakter was. Veel te dichtbij meegemaakt wat dat betreft.quote:Bij Feijenoord had ie toch ook altijd een grote bek? Tip : lees het boek "tussen vaders en zonen" van Hugo Borst eens, zo erg als v. Persie werd neergezet door de media en die tyfus-van Marwijk en Jorien is ie echt niet.
Twee weken van tevoren: "Ik zou nooit naar een club zoals Feyenoord gaan"quote:Ik vind het juist wel van lef getuigen dat Charisteas die overstap durfte te maken. Het is nooit een echte Ajacied geweest idd, en Feijenoord sprak hem aan.
Als de jongen wist wat goed voor onze club was, had hij de overstap nooit gemaakt. Simpel als dat.quote:Hij had daar ook op de bank kunnen blijven zitten, lekker cashen, want bij Ajax stond er weinig druk op hem en verdiende ie ook nog eens tonnen meer. Maar hij maakte de stap, terwijl hij wist wat hem te wachten stond. Nogmaals : niets persoonlijks tegen die jongen. Ik zou er niet rouwig om zijn als ie vertrok, maar om te roepen dat ie z'n poten mag breken en dat het een kankerjood is, vind ik te ver gaan. Val liever Koeman er op aan.
Fijn, tenminste 1 ding waar je hersens nog niet fucked-up over zijn.quote:Ik ook niet hoor, ik stond/sta ook niet te juichen met alle ex-PSVers, AZ-ers en Ajacieden. Hoeven er van mij ook niet meer bij te komen.
Snap je nou niet wat ik zeg? Ik zal het even duidelijk in teletubbietaal formuleren.quote:Onzin, al legt een spits er 40 in, daar verandert jouw/Happels mening niet.
[..]
Jij gaat als een mak lammetje Harry zitten accepteren hiero ja. Jij zeikt over de verkeerde dingen.quote:Haha wel grappig, de ene keer ben ik een zeikerd die nooit tevreden is, en dan opeens een mak lammetje die alles maar accepteert?![]()
Ik wéét dat er gesprekken zijn geweest tussen Feyenoord en Lindenbergh van mijn vader.quote:Het lijkt me gewoon een vervelend gerucht dat onstaan is door eerdere gebeurtenissen (Feijenoord koopt allemaal matige overbodige spelers in van de andere topclubs + Lindenbergh zoekt nieuwe club)
Oja?quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Maar Castelen gaat volgend jaar ook weg.
Nou ben ik toch wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:03 schreef BiMeWet het volgende:
Goed, voor mij is het makkelijk praten sinds mijn vader ooit trainer van Feyenoord-1 geweest is (ik ga geen naam noemen, had beter mn smoel kunnen houden zelfs, maargoed), dus ik ken zowel de Vak X kant als alle inside-information.
Omdat de helft van de mensen die wekelijks met hun club meereizen aan de drank/wiet/coke zitten en niet meer kunnen dan anderhalf uur "we love you Feyenoord" bléren en alleen het verschil zien tussen een 'kankerjood' en een "geen kankerjood"quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat harry ons kampioen moet maken? Cursusje begrijpend lezen volgen? Ik zeg alleen maar dat die jongen nooit een van 'onze' jongens zal zijn omdat dat gevoel simpelweg niet in hem speelt. Hij speelt puur bij feyenoord om het geld (zie dalijk verdere argumentatie)
[..]
Hoe kan het dat iedereen die wekelijks Feyenoord ziet het met mij eens is, en jij - die twee wedstrijdjes per jaar bezoekt uit de fokking achterhoek ofzo, en dus nooit Feyenoorders spreekt buiten internet-fora, iig. niet dagelijks zoals ik doe - me continue tegenspreekt? Omdat jij simpelweg niet weet wat er speelt! Jij snapt het dus inderdaad niet
AZ heeft alles beter voor elkaar wat betreft het laten doorbreken van talenten en scouting.quote:Haha, van Gaal kan met talenten omgaan, AZ niet.
Kan me niet herinneren wanneer er bij PSV een groot talent met knallende ruzie is weggegaan.quote:PSV, laat me niet lachen man. Die hadden echt niet elk spelertje onder de duim gekregen hoor. Van Persie had een internationale club nodig met veel aanzien, óf van Gaal, waar hij geen grote bek tegen durven zou hebben.
We zijn nu slechter dan vorig jaar, en komend seizoen gaat dit team echt niet opeens meedoen om de titel hoor.quote:Hij had geen gelijk. We zaten al jarenlang op een lager niveau, o.a. vanwege JvdH.
Een echte Feijenoorder, die zien jullie nou toch zo graag? Zo lang ie maar hard werkt?quote:Kuijt en Kalou hadden ons nooit kampioen kunnen maken, omdat de rést simpelweg niet kloptte. Ik noem een bosschaart in de verdediging.
Als ik de jaren 2002-2006 bekijk zitten we WEL in een neerwaartse spiraal...quote:Zulke cruciale aspecten die niet aangepakt worden. Ook al waren die 2 een gouden duo, ook in die periode was het al klote bij Feyenoord. Eigenlijk al sinds 2002. Niets te 'neerwaardse spiraal',
Ik moet nog maar zien of die het echt beter doen.quote:we gaan de komende jaren juist ómhoog. Nieuwe RvC
Van de sponsoren? een andere manier om een beetje geld binnen te halen is er niet, tenzij we de Guzman verkopen ofzo...quote:er komt binnenkort meer geld vrij (watch my words, en nee, dan bedoel ik geen 'derr snor 25 miljoen!??!'),
Dat hoop ik maar.quote:en we gaan actief de jeugd beter stimuleren.
Namen?quote:Daarnaast komen er volgend jaar twee ontzettend goede scouts met een feyenoord hart bij, geloof me.
Hehequote:Goed, voor mij is het makkelijk praten sinds mijn vader ooit trainer van Feyenoord-1 geweest is (ik ga geen naam noemen, had beter mn smoel kunnen houden zelfs, maargoed),
Zoals ik al zei, vak X bestaat uit veel mensen die de hele wedstrijd onder invloed zijn en zelfs de helft van de wedstrijd niet meekrijgen omdat ze alleen op Kluivert letten, dus daar hecht ik weinig waarde aan.quote:dus ik ken zowel de Vak X kant als alle inside-information.
Als het echt een etter was geweest, was ie nu nooit basisspeler bij Arsenal geweest. Dan moet je heus wel een beetje na kunnen denken.quote:Boek gelezen, met veel dingen oneens geweest, hoewel Borst een geweldige vent is. En het was echt wel een ettertje hoor. Geloof mij nou maar. Ik heb nog regelmatig een balletje met die jongen getrapt toen ie jonger was, en weet echt hoe zijn karakter was. Veel te dichtbij meegemaakt wat dat betreft.
Ooit van pushende managers en nare journalisten gehoord?quote:Twee weken van tevoren: "Ik zou nooit naar een club zoals Feyenoord gaan"![]()
Feyenoord sprak hem aan?
![]()
Lees je eens in jongen. Ongelofelijk hoe onbezonnen jij dingen zomaar uitschreeuwt.
Vind ik ook over Buijs. Als ie niet zeker weet of ie goed genoeg voor de Nederlandse top is, en echt van Feijenoord hield, had ie maar naar Utrecht moeten gaan. Dan heeft ie bij ons ook niets te zoeken.quote:Als de jongen wist wat goed voor onze club was, had hij de overstap nooit gemaakt. Simpel als dat.
Hoeveel doelpunten heeft Kolkka gemaakt?quote:"Als Harry van Bremen was gekomen (Leest: nooit bij ajax had gespeeld), en eenzelfde aantal doelpunten maakte zoals hij nu doet, zou hij Happels' favoriet niet zijn geweest."
Nogmaals : dat staat bij jullie toch niet op de 1e plaats?quote:Hij zou dat zijn geweest als hij van Bremen kwam en er evenveel inlegde als Kuijt. Dán wel ja. Nu hij van ajax komt zal hij het SOWIESO nooit worden nee.
Nee, hem elke week voor kankerjood uitmaken terwijl ie z'n best doet en ons vandaag zelf een punt bezorgde, dat heeft zinquote:Jij gaat als een mak lammetje Harry zitten accepteren hiero ja. Jij zeikt over de verkeerde dingen.
Als dat echt zo is, dan dient de gehele technische staff en directie net zo hard aangepakt te worden als GKL.quote:Ik wéét dat er gesprekken zijn geweest tussen Feyenoord en Lindenbergh van mijn vader.
Laten we hopen dat het in elk geval niet doorgaat. Blijkbaar zit er nog steeds heel veel fout bij Feijenoord.quote:In eerste instantie dacht ik ook dat het een gerucht was (zie 3 topics terug) van bijv. Derksen die Feyenoord onder nog meer negatieve spanning wilde brengen, maar er blijkt dus meer aan de hand.
Geen weg terug mogelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef Vakkie_W het volgende:
BiMeWet nou moet je eigenlijk ook zeggen wie jou vader is!
Dat geldt voor de gemiddelde bezoeker tussen de 18 en 21 jaar ja. Ik spreek wel met wat intelligentere mensen, maar ook dit soort gasten. En het grappige is; ze denken er allemaal hetzelfde over, alleen verwoorden ze het wat anders.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Omdat de helft van de mensen die wekelijks met hun club meereizen aan de drank/wiet/coke zitten en niet meer kunnen dan anderhalf uur "we love you Feyenoord" bléren en alleen het verschil zien tussen een 'kankerjood' en een "geen kankerjood", en hun mening dus niet relevant is. Ik geef m'n mening over het beleid van Feijenoord, dat staat los van of ik nou elke week de club bezoek of niet.
Van Gaal heeft altijd alles beter gehad.quote:AZ heeft alles beter voor elkaar wat betreft het laten doorbreken van talenten en scouting.
Zij hebben dan ook nooit talenten gehad met eenzelfder karakter als leonardo of van Persie. Kijk naar de Guzman: een van de grootste talenten van de eredivisie, en zó ontzettend met twee benen op de grond.quote:Kan me niet herinneren wanneer er bij PSV een groot talent met knallende ruzie is weggegaan.
Een opwaardse spiraal in de vorm van een verbeterd beleid wat met de tijd betere resultaten zal betekenen. "de komende jaren", zoals ik al schreef. We zitten nu in de minimale waarde van de dalparabool.quote:We zijn nu slechter dan vorig jaar, en komend seizoen gaat dit team echt niet opeens meedoen om de titel hoor.
Bosschaart werktte niet hard en kwam duidelijk tekort voor Feyenoord. We kunnen ook mn oom (sleepbootmedewerker) in de basis gooien, die werkt zich kapot met het sjouwen en dragen van kabels van 200 kilo. Maakt hem dat een goede voetballer?quote:Een echte Feijenoorder, die zien jullie nou toch zo graag? Zo lang ie maar hard werkt?
DAT ZEG IK TOCH OOK? O MIJN GOD!quote:Als ik de jaren 2002-2006 bekijk zitten we WEL in een neerwaartse spiraal...
Iedereen moet dat nog zien.quote:Ik moet nog maar zien of die het echt beter doen.
Laat ik me allemaal niet over uit. Mijn vader is iig. geen neger en is nog steeds zeer hooggeëerd onder Feyenoorders. Daar laat ik eht bij.quote:Van de sponsoren? een andere manier om een beetje geld binnen te halen is er niet, tenzij we de Guzman verkopen ofzo...
Dat hoop ik maar.
Namen?
Heheinteressant
Gullt?
![]()
Ik spreek gasten van W1, W4, X, S, EE, JJ, et cetera. Ik ken rond de 300 feyenoorders. Zit dus wel goed.quote:Zoals ik al zei, vak X bestaat uit veel mensen die de hele wedstrijd onder invloed zijn en zelfs de helft van de wedstrijd niet meekrijgen omdat ze alleen op Kluivert letten, dus daar hecht ik weinig waarde aan.
Gozertje is keihard aangepakt bij Arsenal, en is héél bang 'gestart' daarzo. Echt onder de indruk van Arsenal, een stuk erger dan 'maar PSV' , "maar ajax" en "maar Feyenoord".quote:Als het echt een etter was geweest, was ie nu nooit basisspeler bij Arsenal geweest. Dan moet je heus wel een beetje na kunnen denken.
Heb het hem zelf horen zeggen. Daarnaast heb ik hem nou nooit bepaald horen spreken over 'mijn droomclub feyenoord'quote:Ooit van pushende managers en nare journalisten gehoord?
Buijs is de laatste tijd een absolute meerwaarde in dit elftal, die zich nog altijd goed ontwikkeld. Doet het zeker niet slecht, absoluut een topper binnen nu en 3 jaar.quote:Vind ik ook over Buijs. Als ie niet zeker weet of ie goed genoeg voor de Nederlandse top is, en echt van Feijenoord hield, had ie maar naar Utrecht moeten gaan.
IEDEREEN wil type Kuijt zien.quote:Hoeveel doelpunten heeft Kolkka gemaakt?Happel kijkt niet puur naar doelpunten/succes maar ook naar inzet en karakter. Niet dat daar iets mis mee is, maar een speler moet ook kwaliteit hebben... Kuijt is wat dat betreft het type speler dat ik wil zien.
Ik heb het meer over de talloze acties die wij hebben georganiseerd/aan hebben meegedaan om duidelijk te maken dat aanschaffen a la Harry ECHT NIET door de beugel kunnen. Ik ga niet achterover hangen zoals jij nee. Ik maak duidelijk wat ik en de rest van het legioen denkt, desnoods een beetje dwingend ende grof.quote:Nee, hem elke week voor kankerjood uitmaken terwijl ie z'n best doet en ons vandaag zelf een punt bezorgde, dat heeft zin
Wop-deh-fokking-d00. Maar nu nog meer paniek veroorzaken is ook niet de beste aanpak. Gewoon rustig afwachten tot de 'geruchten' heviger worden. Dan toebijten. Van te voren blaffen helpt niet.quote:Als dat echt zo is, dan dient de gehele technische staff en directie net zo hard aangepakt te worden als GKL.
En ook steeds meer gaat goed. Daar gaan we over 2 jaar de vruchten van plukken.quote:Laten we hopen dat het in elk geval niet doorgaat. Blijkbaar zit er nog steeds heel veel fout bij Feijenoord.
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef Vakkie_W het volgende:
BiMeWet nou moet je eigenlijk ook zeggen wie jou vader is!
Weet je het zeker? Ook niet als we net zo lang gaan gokken totdat je toegeeft?quote:
Dat is 'em niet nee, maar ik zal sowieso stellig blijven ontkennen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ook niet als we net zo lang gaan gokken totdat je toegeeft?
Ik gok op Thijs Libregts.
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Dan kunnen we ongeveer gokken hoe oud je pa isquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat is 'em niet nee, maar ik zal sowieso stellig blijven ontkennen.Wie weet laat ik het ooit nog wel een keertje weten. Wanneer via mn achternaam niet zoveel teringzooi te vinden is op google.
Oke, hij is van voor 1980. Daar moet je het mee doen. Komt nog regelmatig op bezoek bij 'de hogeren' van Feyenoord en is goed bevriend met Koeman.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Dan kunnen we ongeveer gokken hoe oud je pa is![]()
Eens een jood, altijd een joodquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik gok op van Hanegem , maar groot gelijk dat je het niet wilt zeggen.
Precies ik kan ook zoveel zeggen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want?
Als je met zulke dingen kan smijten, moet je ook meer zeggen.
Anders ben ik, bij deze, de verloren zoon van Garrincha
Hij was voor 1980 trainer??? Hoe kan jij dan klasgenoot van Bruins zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, hij is van voor 1980. Daar moet je het mee doen. Komt nog regelmatig op bezoek bij 'de hogeren' van Feyenoord en is goed bevriend met Koeman.
Raar ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij was voor 1980 trainer??? Hoe kan jij dan klasgenoot van Bruins zijn![]()
+2 scherp...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lekkere wedstrijd. Harry wederom sterk![]()
Griek wordt Cultquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
+2 scherp...
toch blijft Harry een talentloze kutjood, zal hem niet te hard uitjoelen want helaas moeten we het hier mee doen, maar een zogenaamde publiekslieveling, cultheld, topper oid zal het nooit worden zoals sommigen hier blerren, mijn applaus krijgt ie niet![]()
Een topper niet, maar als ie zo doorgaat, wordt ie wel degelijk cult hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
+2 scherp...
toch blijft Harry een talentloze kutjood, zal hem niet te hard uitjoelen want helaas moeten we het hier mee doen, maar een zogenaamde publiekslieveling, cultheld, topper oid zal het nooit worden zoals sommigen hier blerren, mijn applaus krijgt ie niet![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een topper niet, maar als ie zo doorgaat, wordt ie wel degelijk cult hoor
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Vind het onzin dat mensen hun peilen op Harry richten, het bestuur heeft hem gekocht, zij zijn verantwoordelijk. Hij wil gewoon voetballen en z'n best doen. Accepteer het, zij het met tegenzin, maar accepteer het...
Precies.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Vind het onzin dat mensen hun peilen op Harry richten, het bestuur heeft hem gekocht, zij zijn verantwoordelijk. Hij wil gewoon voetballen en z'n best doen. Accepteer het, zij het met tegenzin, maar accepteer het...
Zucht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[afbeelding] - [afbeelding]
zoek de 7 verschillen![]()
Reacties zoals deze hierboven geven maar weer eens aan dat je een simpel en triest figuur bent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat de helft van de mensen die wekelijks met hun club meereizen aan de drank/wiet/coke zitten en niet meer kunnen dan anderhalf uur "we love you Feyenoord" bléren en alleen het verschil zien tussen een 'kankerjood' en een "geen kankerjood", en hun mening dus niet relevant is. Ik geef m'n mening over het beleid van Feijenoord, dat staat los van of ik nou elke week de club bezoek of niet.
Ik zal hem niet wegpesten; dat is pure kapitaalvernietiging en momenteel zou hij toch vervangen worden door een volgende miskoop. Wil niet zeggen dat hij zelf z'n krabbel onder dat papiertje heeft gezet, en dat hij had kunnen weten dat we hem nooit zullen mogen. Ik accepteer het, maar met heel heel heel heel heeeel veel tegenzinquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Gyan met zijn hoofddeksel. Blijft hilarisch.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[afbeelding] - [afbeelding]
zoek de 7 verschillen![]()
Geef me je e-mail/msn en ik stuur je het hele filetjequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef renz0r het volgende:
Kan iemand mij de link geven dat jules deelder flink kankert op Amsterdam?
Zegt iemand die vindt dat de spits van z'n eigen club maar z'n poten moet brekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Reacties zoals deze hierboven geven maar weer eens aan dat je een simpel en triest figuur bent.
Ik zeg helemaal niet dat je niets van spelers of voetbal weet, want dat doe je heus wel. Jammer dat je je soms laat verleiden tot primitieve emoties voordat je even nadenkt wat je roept.quote:En ja, ik ben het ook want ik zuip/snuif/blow (?) en scheld iedereen, waaronder jou, uit voor kankerjood. Weet totaal niet waar ik het over heb. Weet niks over de spelers, niks over het beleid en weet niks van voetbal. Ben eigenlijk maar een triest figuur.
Hoi C_Mquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Reacties zoals deze hierboven geven maar weer eens aan dat je een simpel en triest figuur bent.
En ja, ik ben het ook want ik zuip/snuif/blow (?) en scheld iedereen, waaronder jou, uit voor kankerjood. Weet totaal niet waar ik het over heb. Weet niks over de spelers, niks over het beleid en weet niks van voetbal. Ben eigenlijk maar een triest figuur.
Laat ik weer tot een reactie verleiden, door dat misbaksel.
Zie profiel, gelieve mailen, bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Geef me je e-mail/msn en ik stuur je het hele filetje
Dat is het mooie van sport / voetbalquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Malibu-06 het volgende:
dat je je soms laat verleiden tot primitieve emoties
Donequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef renz0r het volgende:
[..]
Zie profiel, gelieve mailen, bij voorbaat dank
Hangt er vanaf, je kan de emoties wel hebben maar even nadenken voordat je er een actie aan verbindt die een vervelend gevolg voor je eigen club kan hebben is wel zo slim.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat is het mooie van sport / voetbal
quote:Anders ga je toch even bij een emotieloos psgay zitten waar ze snuivert warm binnenhalen![]()
Arco.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Steve_I. het volgende:kom net weer eens wat namen tegen van nog redelijk recente ex-Feyenoorders, die nog redelijk veel gespeeld hebben ook, maar die je gelijk weer vergeet (en ook wilt vergeten, dus sorry voor de herinnering
); Arco Jochemsen, jan de Visser, Samardzic
!
Die ben ik niet vergetenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Steve_I. het volgende:
jan de Visser
klopt. Maar eerst even nadenken en vervolgens joden halen is ook niet echt de oplossingquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, je kan de emoties wel hebben maar even nadenken voordat je er een actie aan verbindt die een vervelend gevolg voor je eigen club kan hebben is wel zo slim.
[..]
quote:Kolkka heeft ook afgedaan vandaag, prutser joh.
Het is geen Feijenoorder, punt! Op het vliegtuig naar Griekenland ermee!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt iemand die vindt dat de spits van z'n eigen club maar z'n poten moet breken
Feijenoord gaat mij aan het hart. Dan komt het weleens voor dat ik me laat verleiden tot emotionele of non-rationele reacties. Vrij menselijk allemaal.quote:Ik zeg helemaal niet dat je niets van spelers of voetbal weet, want dat doe je heus wel. Jammer dat je je soms laat verleiden tot primitieve emoties voordat je even nadenkt wat je roept.
Ja? Is er wat?quote:
Doe is niet, joh.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Erasmusch het volgende:
ff een post van CM van een ander forum: vind je niet erg toch?
[..]
![]()
ah mooi, wist niet meer zeker of jij het wasquote:
Noem je mij een kutjood?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op, kutjood!
Gyan is Cult! Uli idem, harry![]()
Twee kloontjes die iedereen kent, en als vanouds met elkaar 'discussieren' onder een andere naam.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Happel het volgende:
Ja? Is er wat?
Ik zeg niet dat hij het is, ik zeg dat hij het word/ kan worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Een Jood cult noemen in Rotterdam is NOT DONE
- Die Griek mag inderdaad oprotten, al scoort hij er 20
- Een Feyenoord supporter een jood noemen is zeer beledigend
Ja en? Is dat erg? Ga je ergens anders druk over maken, kneus.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twee kloontjes die iedereen kent, en als vanouds met elkaar 'discussieren' onder een andere naam.
Lekkere supporters dan, diegene die hem in de toekomst cult zullen gaan vinden. Kunnen beter thuisblijven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het is, ik zeg dat hij het word/ kan worden.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekkere supporters dan, diegene die hem in de toekomst cult zullen gaan vinden. Kunnen beter thuisblijven.
Vader was iig. boven de 40 toen hij mij kreeg. Reken maar door enzo. Bruins zat in 2004 ( ? ) bij mij in de eindexamenklas (god dat weet ik niet eens zeker, even mn diploma opsnorrenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Lekkere wedstrijd. Harry wederom sterk![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Keltie het volgende:
Op Studio Voetbal ... Een supporter, van Feijenoord, die een handtekening vraagt van kluivert..
Die zou thuis moeten blijven
Nee, laat het hier maar bij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:36 schreef Keltie het volgende:
Jezus, noem gewoon een naam.
Zielige hintjes.
vertel dat eens in het Sparta topicquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef BiMeWet het volgende:
Ik vind het een zalig idee volgend jaar weer 3 010-teams in de eredivisie te hebben! Zijn toch 12 gratis punten die we krijgen!
Gyan en Van Gobbel zijn cult. Spelers als Charisteas niet, zelfs al had ie een 'rein' verleden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het is, ik zeg dat hij het word/ kan worden.
Je zal wel uit 1986 of 1987 komen. Je vader was toen boven de 40, laten we zeggen 45. Moet je vader omstreeks 1940 geboren zijn. Welke trainers zijn omstreeks 1940 geboren en trainden Feyeoord voor 1980? Even opzoeken.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:34 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Vader was iig. boven de 40 toen hij mij kreeg. Reken maar door enzo. Bruins zat in 2004 ( ? ) bij mij in de eindexamenklas (god dat weet ik niet eens zeker, even mn diploma opsnorren). Laten we het daarbij houden.
Ik vind het een zalig idee volgend jaar weer 3 010-teams in de eredivisie te hebben! Zijn toch 12 gratis punten die we krijgen!
Waarom niet, als hij een 'rein' verleden zou hebben?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gyan en Van Gobbel zijn cult. Spelers als Charisteas niet, zelfs al had ie een 'rein' verleden.
Wiel C.?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zal wel uit 1986 of 1987 komen. Je vader was toen boven de 40, laten we zeggen 45. Moet je vader omstreeks 1940 geboren zijn. Welke trainers zijn omstreeks 1940 geboren en trainden Feyeoord voor 1980? Even opzoeken.
Omdat hij de X-factor mist.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom niet, als hij een 'rein' verleden zou hebben?
Ben ik benieuwd naar
Ik gok op Ben Peeters.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wiel C.?
EDIT:
Nein! Die is te oud..
Trainer rond 1969?quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:50 schreef ruud_fr het volgende:
Ben Peeters?
zie editquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Trainer rond 1969?
Dubbel gewonnen.
Te oud, die is al 80 ofzo.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:01 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij hebben jullie het goed, al zou Coerver ook nog kunnen?
maakt me misselijkquote:Op woensdag 27 december 2006 01:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ingezonden: We moeten charisteas steunen
Die reacties.![]()
Doe eens liefvquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Noem je mij een kutjood?
Moet je schrale kankermuil houden, randmongool.
truequote:
quote:Dana moeder van doodgereden kind
Hallo ik lees hier nog al wat af.
Ik ben de moeder van het kind dat is doodgereden door kluivert.
Het ergste vind ik nog dat die man niet gestraft is.
Iedere keer als ik zijn naam zie barst ik in huilen uit.
Die man heeft mij niet eens een kaartje gestuurt of medeleven getoont.
Hij heeft me 400.000 euro aangeboden als ik geen rechtzaak zou beginnen.
Natuurlijk sla ik dit af hij heeft me kapot gemaakt en denkt dat hij mijn kind kan afkopen met wat geld.Het ergste het aller ergste vind ik dat hij nooit is gestraft.Mijn man wou hem doodschieten ik had hem tegen gehouden anders dan zijn we net zo erg als hem.
Toch bedankt dat jullie allemaal zijn verleden niet zijn vergeten net zoals hij is vergeten.
Een traan dana,
quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:44 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
sterf eens
[afbeelding]
Van Gastel
Dat van die handtekening is beetje triest, maar zijn complimenten geven over zijn spel en zijn mentaliteit heden ten dage vind ik alleen maar op zijn plaats. Kluivert verdient gewoon respect met hoe hij zich tegenwoordig presenteert en voor zijn hele voetbalcarriere. Dan moet je niet zijn verleden weer oprakelen en zielig gaan zitten fluiten en trieste, kinderachtige spreekkoortjes zingen. Zo'n jongen verdient gewoon een kans.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Keltie het volgende:
Op Studio Voetbal ... Een supporter, van Feijenoord, die een handtekening vraagt van kluivert..
Toch maar overgelopen?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
steeeeeeeerk in rotterdam
steeeeeeeerk in nederland
niets is sterker dan dat ene woord
feeeyeeeenoooord ja feeeyeeenooord!
Nou ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat van die handtekening is beetje triest, maar zijn complimenten geven over zijn spel en zijn mentaliteit heden ten dage vind ik alleen maar op zijn plaats. Kluivert verdient gewoon respect met hoe hij zich tegenwoordig presenteert en voor zijn hele voetbalcarriere. Dan moet je niet zijn verleden weer oprakelen en zielig gaan zitten fluiten en trieste, kinderachtige spreekkoortjes zingen. Zo'n jongen verdient gewoon een kans.
Lucius snoerde de supporters toch de mond? Goede actie![]()
Waarom verdient hij respect? Wat doet hij zo goed? Het blijft een omhoog gevallen Ajacied. Kluivert is de verpersoonlijking van waarom Ajax zo gehaat is.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Omdat het vroeger een ajacied was zeker? Nou succes in je kortzichtige denkwereldje![]()
Al die goals die hij tegen ons heeft gemaakt?quote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kluivert is de verpersoonlijking van waarom Ajax zo gehaat is.
Hij verdient respect, omdat hij weer omhoog krabbelt na de vele blessures en mislukte uitstapjes. En hij stelt zich juist wel professioneel op bij PSV. Ik heb hem nog geen klaagwoord horen uitspreken en wacht geduldig op zijn kansjes. Hij blijft uiterst vriendelijk tegen de pers en komt sympathiek over. En daarbij is hij topscorer van het Nederlands elftal aller tijden, lijkt mij duidelijk waarom je respect moet hebben voor zo'n iemand.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom verdient hij respect? Wat doet hij zo goed? Het blijft een omhoog gevallen Ajacied. Kluivert is de verpersoonlijking van waarom Ajax zo gehaat is.
Bovendien stelt hij zich helemaal niet zo professioneel op. Een speler als Seedorf zou (zou) eerder mijn respect verdienen.
Gewoon aan het einde van het siezoen de deur uit doen, tenzij hij een wereldspits wordt en er meer dan 15 inschopt nog de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:24 schreef Bayswater het volgende:
Lekker lopen juichen voor Charisteas vandaag![]()
Nog steeds mag ie dan oprottenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Gewoon aan het einde van het siezoen de deur uit doen, tenzij hij een wereldspits wordt en er meer dan 15 inschopt nog de rest van het seizoen.
D'ohh... Die gast was toen de directeur van de stadsgehoorzaal in 'mijn eigen' Vlaardingen...quote:Op woensdag 27 december 2006 02:48 schreef BobbyHill het volgende:
Wat een onzin. Kluivert reed een volwassen man dood.
Ach die gast heeft een steekje los. Heb hem in het begin van het seizoen een paar keer gezien rond de Kuip. Tegen Chelsea liep hij met een bloemetje rond voor Kuijt omdat hij volgens hem verkocht was aan Chelsea. Tegen ajax zat hij bij ons in de trein en had hij het over matten op de brug en zat hij kut moppen te vertellen. Gozer is heel niet wijs. Hij kwam volgens mij uit Leiden, dus ik hoop dat ze hem daar een keer tegen komen in zijn Feyenoord shirtje en dat ze hem eens flink te graze nemen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:33 schreef Keltie het volgende:
Jij maakt anders ook een snuggere indruk..quote:Op woensdag 27 december 2006 10:16 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ach die gast heeft een steekje los. Heb hem in het begin van het seizoen een paar keer gezien rond de Kuip. Tegen Chelsea liep hij met een bloemetje rond voor Kuijt omdat hij volgens hem verkocht was aan Chelsea. Tegen ajax zat hij bij ons in de trein en had hij het over matten op de brug en zat hij kut moppen te vertellen. Gozer is heel niet wijs. Hij kwam volgens mij uit Leiden, dus ik hoop dat ze hem daar een keer tegen komen in zijn Feyenoord shirtje en dat ze hem eens flink te graze nemen.
Wat ik typte is spreektaalquote:Op woensdag 27 december 2006 10:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij maakt anders ook een snuggere indruk..
hoe vaak krijgen we nog te horen "Nu geen aankopen" ?quote:Nu geen nieuwe spelers
woensdag 27-12-2006-
Feyenoord zal zich in de komende, korte winterstop niet versterken. ,,Zoals de zaken er nu voorstaan zijn daarvoor de middelen niet voorhanden,’’ zegt technisch manager Peter Bosz.
De Rotterdamse club legde inmiddels Excelsior-aanvaller Andwélé Slory vast, maar deze zal zich pas in de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Kuip melden.
Ook trainer Erwin Koeman gaat er vanuit dat deze selectie de competitie afmaakt. Feyenoord moet bij de eerste vijf eindigen, om daarna in de play-offs een verrassing na te jagen.
,,Deze groep zou nog één of twee ervaren jongens kunnen gebruiken,’’ aldus Koeman. ,,Voetballers aan wie anderen zich mooi kunnen optrekken.’’
Een andere routinier, Alfred Schreuder, zit na een lange blessureperiode weer op de bank, maar maakte nog niet zijn rentree.
Dieptepunt in de Kuip waren gisteren de beledigende spreekkoren aan het adres van PSV-invaller Patrick Kluivert. Hoewel deze massaal werden meegezongen, volgde er zelfs geen waarschuwing door speaker Peter Houtman. Het duel werd ook niet stilgelegd.
bron: AD
Amen. Dure aangelegenheid, dat wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:52 schreef ruud_fr het volgende:
las net in de krant dat Feyenoord een enquete gaat houden onder de supporters om de thuiswedstrijden voortaan op zaterdagavond te spelen, van mij mag het wel
Hij weet zelf ook wel dat hij schuldig is aan dat ene feit.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:59 schreef ruud_fr het volgende:
ach, iedereen wist het al
Kluivert doet geen aangifte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |