Oke, hij is van voor 1980. Daar moet je het mee doen. Komt nog regelmatig op bezoek bij 'de hogeren' van Feyenoord en is goed bevriend met Koeman.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Dan kunnen we ongeveer gokken hoe oud je pa is![]()
Eens een jood, altijd een joodquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Harry bleek niet zo dramatisch als iedereen dacht, om hem na een half jaar nog steeds af te blijven kraken om z'n verleden vind ik triest. Hij werkt hard, zeurt niet en begint ook te scoren nu.
Want?quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik gok op van Hanegem , maar groot gelijk dat je het niet wilt zeggen.
Precies ik kan ook zoveel zeggen!quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Want?
Als je met zulke dingen kan smijten, moet je ook meer zeggen.
Anders ben ik, bij deze, de verloren zoon van Garrincha
Hij was voor 1980 trainer??? Hoe kan jij dan klasgenoot van Bruins zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:36 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, hij is van voor 1980. Daar moet je het mee doen. Komt nog regelmatig op bezoek bij 'de hogeren' van Feyenoord en is goed bevriend met Koeman.
Raar ja.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij was voor 1980 trainer??? Hoe kan jij dan klasgenoot van Bruins zijn![]()
+2 scherp...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij was voor 1980 trainer??? Hoe kan jij dan klasgenoot van Bruins zijn![]()
Lekkere wedstrijd. Harry wederom sterk![]()
Griek wordt Cultquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
+2 scherp...
toch blijft Harry een talentloze kutjood, zal hem niet te hard uitjoelen want helaas moeten we het hier mee doen, maar een zogenaamde publiekslieveling, cultheld, topper oid zal het nooit worden zoals sommigen hier blerren, mijn applaus krijgt ie niet![]()
Een topper niet, maar als ie zo doorgaat, wordt ie wel degelijk cult hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
+2 scherp...
toch blijft Harry een talentloze kutjood, zal hem niet te hard uitjoelen want helaas moeten we het hier mee doen, maar een zogenaamde publiekslieveling, cultheld, topper oid zal het nooit worden zoals sommigen hier blerren, mijn applaus krijgt ie niet![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Een topper niet, maar als ie zo doorgaat, wordt ie wel degelijk cult hoor
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Vind het onzin dat mensen hun peilen op Harry richten, het bestuur heeft hem gekocht, zij zijn verantwoordelijk. Hij wil gewoon voetballen en z'n best doen. Accepteer het, zij het met tegenzin, maar accepteer het...
Precies.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Vind het onzin dat mensen hun peilen op Harry richten, het bestuur heeft hem gekocht, zij zijn verantwoordelijk. Hij wil gewoon voetballen en z'n best doen. Accepteer het, zij het met tegenzin, maar accepteer het...
Zucht.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[afbeelding] - [afbeelding]
zoek de 7 verschillen![]()
Reacties zoals deze hierboven geven maar weer eens aan dat je een simpel en triest figuur bent.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat de helft van de mensen die wekelijks met hun club meereizen aan de drank/wiet/coke zitten en niet meer kunnen dan anderhalf uur "we love you Feyenoord" bléren en alleen het verschil zien tussen een 'kankerjood' en een "geen kankerjood", en hun mening dus niet relevant is. Ik geef m'n mening over het beleid van Feijenoord, dat staat los van of ik nou elke week de club bezoek of niet.
Ik zal hem niet wegpesten; dat is pure kapitaalvernietiging en momenteel zou hij toch vervangen worden door een volgende miskoop. Wil niet zeggen dat hij zelf z'n krabbel onder dat papiertje heeft gezet, en dat hij had kunnen weten dat we hem nooit zullen mogen. Ik accepteer het, maar met heel heel heel heel heeeel veel tegenzinquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:15 schreef TC03 het volgende:
Gyan met zijn hoofddeksel. Blijft hilarisch.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
[afbeelding] - [afbeelding]
zoek de 7 verschillen![]()
Geef me je e-mail/msn en ik stuur je het hele filetjequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef renz0r het volgende:
Kan iemand mij de link geven dat jules deelder flink kankert op Amsterdam?
Zegt iemand die vindt dat de spits van z'n eigen club maar z'n poten moet brekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Reacties zoals deze hierboven geven maar weer eens aan dat je een simpel en triest figuur bent.
Ik zeg helemaal niet dat je niets van spelers of voetbal weet, want dat doe je heus wel. Jammer dat je je soms laat verleiden tot primitieve emoties voordat je even nadenkt wat je roept.quote:En ja, ik ben het ook want ik zuip/snuif/blow (?) en scheld iedereen, waaronder jou, uit voor kankerjood. Weet totaal niet waar ik het over heb. Weet niks over de spelers, niks over het beleid en weet niks van voetbal. Ben eigenlijk maar een triest figuur.
Hoi C_Mquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Reacties zoals deze hierboven geven maar weer eens aan dat je een simpel en triest figuur bent.
En ja, ik ben het ook want ik zuip/snuif/blow (?) en scheld iedereen, waaronder jou, uit voor kankerjood. Weet totaal niet waar ik het over heb. Weet niks over de spelers, niks over het beleid en weet niks van voetbal. Ben eigenlijk maar een triest figuur.
Laat ik weer tot een reactie verleiden, door dat misbaksel.
Zie profiel, gelieve mailen, bij voorbaat dankquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Geef me je e-mail/msn en ik stuur je het hele filetje
Dat is het mooie van sport / voetbalquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Malibu-06 het volgende:
dat je je soms laat verleiden tot primitieve emoties
Donequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef renz0r het volgende:
[..]
Zie profiel, gelieve mailen, bij voorbaat dank
Hangt er vanaf, je kan de emoties wel hebben maar even nadenken voordat je er een actie aan verbindt die een vervelend gevolg voor je eigen club kan hebben is wel zo slim.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat is het mooie van sport / voetbal
quote:Anders ga je toch even bij een emotieloos psgay zitten waar ze snuivert warm binnenhalen![]()
Arco.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Steve_I. het volgende:kom net weer eens wat namen tegen van nog redelijk recente ex-Feyenoorders, die nog redelijk veel gespeeld hebben ook, maar die je gelijk weer vergeet (en ook wilt vergeten, dus sorry voor de herinnering
); Arco Jochemsen, jan de Visser, Samardzic
!
Die ben ik niet vergetenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Steve_I. het volgende:
jan de Visser
klopt. Maar eerst even nadenken en vervolgens joden halen is ook niet echt de oplossingquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, je kan de emoties wel hebben maar even nadenken voordat je er een actie aan verbindt die een vervelend gevolg voor je eigen club kan hebben is wel zo slim.
[..]
quote:Kolkka heeft ook afgedaan vandaag, prutser joh.
Het is geen Feijenoorder, punt! Op het vliegtuig naar Griekenland ermee!quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zegt iemand die vindt dat de spits van z'n eigen club maar z'n poten moet breken
Feijenoord gaat mij aan het hart. Dan komt het weleens voor dat ik me laat verleiden tot emotionele of non-rationele reacties. Vrij menselijk allemaal.quote:Ik zeg helemaal niet dat je niets van spelers of voetbal weet, want dat doe je heus wel. Jammer dat je je soms laat verleiden tot primitieve emoties voordat je even nadenkt wat je roept.
Ja? Is er wat?quote:
Doe is niet, joh.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Erasmusch het volgende:
ff een post van CM van een ander forum: vind je niet erg toch?
[..]
![]()
ah mooi, wist niet meer zeker of jij het wasquote:
Noem je mij een kutjood?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
tyft op, kutjood!
Gyan is Cult! Uli idem, harry![]()
Twee kloontjes die iedereen kent, en als vanouds met elkaar 'discussieren' onder een andere naam.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef Happel het volgende:
Ja? Is er wat?
Ik zeg niet dat hij het is, ik zeg dat hij het word/ kan worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Een Jood cult noemen in Rotterdam is NOT DONE
- Die Griek mag inderdaad oprotten, al scoort hij er 20
- Een Feyenoord supporter een jood noemen is zeer beledigend
Ja en? Is dat erg? Ga je ergens anders druk over maken, kneus.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twee kloontjes die iedereen kent, en als vanouds met elkaar 'discussieren' onder een andere naam.
Lekkere supporters dan, diegene die hem in de toekomst cult zullen gaan vinden. Kunnen beter thuisblijven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het is, ik zeg dat hij het word/ kan worden.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekkere supporters dan, diegene die hem in de toekomst cult zullen gaan vinden. Kunnen beter thuisblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |