Je kan je leven dus nog beteren pony lover.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Gooi dit topic maar opslot, jullie komen er toch niet uit.![]()
en zolang negers andere negers afmaken of moslims andere moslims zit ik er eigenlijk ook niet zo mee.
Dat is een genuanceerde conclusie waar ik het zeker wel mee eens kan zijn. Maar mensen die hier roepen dat alle ellende in Irak en het Midden-Oosten de schuld is van Amerikaans imperialisme moet je nog minder vertrouwen dan Bush.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef sp3c het volgende:
dan was het tribaal in aard, maar het geweld zou er denk ik niet minder om zijn ... een en anders is gewoon verkeerd aangepakt afgehandeld ook door de Amerikanen
Dat de verkiezingen zo snel werden gehouden, is te danken aan ayatollah Sistani, die het niet eens was met het Amerikaanse plan, dat bestond uit door de Amerikanen samengestelde raden op verscheidene niveau's, zodat Washington meer invloed uit kon oefenen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef sp3c het volgende:
die hele rush naar verkiezingen alsof dat een soort alheilig doel is vind ik onzinnig, die figuren kunnen iet eens met elkaar in dezelfde kamer zitten, en dan zouden ze samen een regering moeten vormen?
of een leger?
Vooruit speciaal voor jou "de kans op de vestiging van een democratische rechtstaat in Somalie".quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat voor zinnetjes? Het is een heel normale vraag. Welke democratie willen ze afschaffen?
Natuurlijk. Dat hebben we wel gezien in Iran of Afghanistan. Of Somalië...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht, maar de Islamitische fascisten hadden nooit de macht kunnen grijpen zonder het Amerikaans Imperialisme, de eindverantwoordelijke.
Door wie?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vooruit speciaal voor jou "de kans op de vestiging van een democratische rechtstaat in Somalie".![]()
En jullie anti-amerikanisme.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht, maar de Islamitische fascisten hadden nooit de macht kunnen grijpen zonder het Amerikaans Imperialisme, de eindverantwoordelijke.
Nee, het is allemaal de schuld van moslims toch klez, de Amerikanen willen alleen de verlichting brengen zonder bloedvergieten of enig eigen belang. En ze doen nooit iets verkeerds.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef klez het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat hebben we wel gezien in Iran of Afghanistan. Of Somalië...![]()
Allemaal de schuld van Amerika.
Er wordt verwezen naar verkiezingen en politieke partijen, maar niet duidelijk is hoe en wat.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door wie?De huidige interim regering wil geen verkiezingen uitschrijven, nergens blijkt dat ze dat willen doen, nergens blijkt dat ze een democratische rechtsstaat willen, sterker nog in de post van Monidique staat heel wat anders.
quote:The Parliament envisaged under article 28 above shall be
selected by the sub sub sub-clan Somali political Leaders
invited to the consultation meetings in Nairobi as from 9th
January 2004, comprising: Transitional National Government
(TNG); National Salvation Council (NSC); Regional
Administrations; Somali Restoration and Reconciliation Council
(SRRC); Group-8 (G8) Political Alliance and Civil Society and
must be endorsed by genuine traditional leaders.
Waarom kunnen islamisten in Irak en Somalie nou niet gewoon hun fascistische terreur stoppen ?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal de schuld van moslims toch klez, de Amerikanen willen alleen de verlichting brengen zonder bloedvergieten of enig eigen belang. En ze doen nooit iets verkeerds.
Wier anti-Amerikanisme?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En jullie anti-amerikanisme.
Tuurlijk is dat niet duidelijk, dat zou natuurlijk hen niet uitkomen, ze willen de macht behouden en alles zo vaag mogelijk definieren, waarschijnlijk zouden oppositie partijen niet eens toegestaan worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Er wordt verwezen naar verkiezingen en politieke partijen, maar niet duidelijk is hoe en wat.
Vuile liegende haatzaaier. Wanneer blaas je je trouwens zelf op ?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, en ook geen 650.000 doden.
nee het conflict boeit mequote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Gooi dit topic maar opslot, jullie komen er toch niet uit.![]()
en zolang negers andere negers afmaken of moslims andere moslims zit ik er eigenlijk ook niet zo mee.
Nee. Maar de Amerikanen dragen zeker niet meer schuld dan veel Arabieren. Of Europeanen. Of Russen. Of Somaliers.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal de schuld van moslims toch klez, de Amerikanen willen alleen de verlichting brengen zonder bloedvergieten of enig eigen belang. En ze doen nooit iets verkeerds.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Vuile liegende haatzaaier. Wanneer blaas je je trouwens zelf op ?
zeker, maar Amerika (niet zozeer Bush, al helpt het in de soep laten lopen van de kwestie Irak niet heel erg hard mee) deelt hier wel enige schuldquote:Op woensdag 27 december 2006 20:54 schreef klez het volgende:
[..]
Dat is een genuanceerde conclusie waar ik het zeker wel mee eens kan zijn. Maar mensen die hier roepen dat alle ellende in Irak en het Midden-Oosten de schuld is van Amerikaans imperialisme moet je nog minder vertrouwen dan Bush.
Ik geloof niet in een "softe" aanpak van de radicale islam. Tegelijkertijd weet ik dat ik in ogen van velen daarmee mezelf bestempel tot "extreem-rechts" en "Bush-aanhanger", wat ik zeker niet ben.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker, maar Amerika (niet zozeer Bush, al helpt het in de soep laten lopen van de kwestie Irak niet heel erg hard mee) deelt hier wel enige schuld
persoonlijk geloof ik nog steeds in een goede afloop van de oorlog in Afghanistan en in mindere mate in Irak maar de laatste zal radicaal anders aangepakt moeten worden
Over 850.000 doden in Irak door de VS.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waar liegt-ie en waar zaait hij haat?
Jij denkt dat je met bommen en granaten extremisten gaat overwinnen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef klez het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een "softe" aanpak van de radicale islam. Tegelijkertijd weet ik dat ik in ogen van velen daarmee mezelf bestempel tot "extreem-rechts" en "Bush-aanhanger", wat ik zeker niet ben.
Ach Spec noemt mij al xenofoob.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef klez het volgende:
[..]
Ik geloof niet in een "softe" aanpak van de radicale islam. Tegelijkertijd weet ik dat ik in ogen van velen daarmee mezelf bestempel tot "extreem-rechts" en "Bush-aanhanger", wat ik zeker niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |