quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
kunnen ze in de Kuip weer een doek maken
Hooligan!quote:Op zondag 24 december 2006 14:16 schreef Zwoerd het volgende:
Heubach rood
Da's inderdaad voor het eerst dit seizoenquote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef WooZ het volgende:
Hej de joden met 10 man, voor de verandering
dat is lekker wakker worden![]()
![]()
Dat zat er wel in. Wellenberg woensdagquote:Op zondag 24 december 2006 14:16 schreef Zwoerd het volgende:
Heubach rood
Roept een kakkerlakquote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMM
mooie kerstgedachtequote:
zelf verzonnenquote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Leg je het wel ff vast op film!quote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Arockalypse het volgende:
Mijn kerstboom moet d'r dus écht aan geloven nu..
Gelukkig kan Feyenoord nog kampioen worden en de beker winnen en gaan ze Tottenham oprollen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Deed het toch goed vorig seizoen?quote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zat er wel in. Wellenberg woensdag
Ja, en Ten Napel vindt het fantastisch...quote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
en wie niet springt
met zijn gezeik over de gele kaart van Benson,met dat moet je begrijpen als scheidsrechterquote:Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
En die gore Ten Napel moet zn janksmoel houden.
en ze hebben een hekel aan Ajaxquote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef BigFire het volgende:
als de haat tegen Ajax groot is weet je als Ajacied dat het goed zit![]()
Againzender, zoals je ziet goden bestaan![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef Arockalypse het volgende:
[quote]Op zondag 24 december 2006 14:17 schreef Ludacriss het volgende:
Henk ten Cate ziet eruit alsof ie een gun uit zijn jas gaat halen om zo heel vitesse neer te knallen.
[/quote
Met zijn altijd trouwe sidekick Kenneth Perez bestrijden zij het voetbalonrecht in Nederland
Geen dank.quote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
Goed team neergezet hoor, TC, knap zooitje ongeregeld
quote:Op zondag 24 december 2006 14:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig kan Feyenoord nog kampioen worden en de beker winnen en gaan ze Tottenham oprollen.
geen risico's nemenquote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
Roda verdedigt alleen maar en dan zingen ze 'iedereen kan voetballen behalve Enschede'
Orgineelquote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
Roda verdedigt alleen maar en dan zingen ze 'iedereen kan voetballen behalve Enschede'
Deze neem ik ff meequote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sterf aan een gezwel aan je kontgat.
Inderdaad!quote:Op zondag 24 december 2006 14:19 schreef Messenga het volgende:
Nouja, dan kan ik vanavond tenminste rustig eten met Kerst, zonder De Wedstrijden te hoeven missen..
Jij kan beter de goal van Taddei 100 keer terugkijken als je in een goed humeur wilt komen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:21 schreef manny het volgende:
pffffff.... wat een k-zooi.
Al die kut kakkerlakken komen nu weer zeiken, maar wacht maar tot Dinsdagquote:
NOG 1 KEERTJEquote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De ''goddelijke'' Lazovic hebben we tot dusver niet in actie gezien
Whoehaahahahhahaquote:
gelukkig is jullie gelach van korte duur. 2de kerstdag op de broek tegen PSV. Hattrick Kluivertquote:Op zondag 24 december 2006 14:21 schreef Malibu-06 het volgende:
HAHAHAHAHAHA TEN CATEOOOW WAT MOOI
DIE TYFUS-KOP VAN HEM
WAT ZAL IE NU NAAR BARCA VERLANGEN ZEG
![]()
4-2!!!
die is orgineel manquote:
Hoop dat het op talpa komt.quote:Op zondag 24 december 2006 14:22 schreef Ludacriss het volgende:
Omg dat huppeltje van Aad de Mos.... serieus de actie van het jaar!!!![]()
Is het nou eens klaar met deze randdebiel?quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef Yoppertje het volgende:
HAHAHA 4-2 wat een afgang WHAHAHAHA AJAX WAT EEN MONGOLEN
PSV PSV PSV PSV PSV OLEEEEEEE
Het verschil is dat wij niet met 2-0 voor gaan komenquote:Op zondag 24 december 2006 14:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Al die kut kakkerlakken komen nu weer zeiken, maar wacht maar tot Dinsdag![]()
Voor 1x ben ik het met je eensquote:Op zondag 24 december 2006 14:22 schreef frenzy2003 het volgende:
en nog 1 erin hoor,ja
HET ZIJN DE HOMO'S YESS YESS,HET ZIJN DE HOMO'S YESS YESS,HET ZIJNDE HOMO'S YESS YESS DEEEEE HOMO'S VAN VITESSS!
rekenenquote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doet de Mos?
Hij is weer van toepassingquote:
Hij is nog maar nieuwquote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is het nou eens klaar met deze randdebiel?
Trap em dan meteen weg...quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
We kunnen winnen of verliezen
Maar een beet're club dan deze, is er niet.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef numero_uno het volgende:
iemand het huppeltje van de Mos op video
Koop een bril.quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
Komen die winnende doelpunten van Vitesse ook nog online? Daarbij zou ik dan graag het huppeltje van de Mos aan willen vragen.
Pas een jaar of zesquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Draaien ze het Slavenkoor bij RKC.
In januari Ado - Fenerbahce hequote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef Ludacriss het volgende:
Lekker verdedigt trouwens van Huntelaar bij de 3-2
quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Kampioen worden was toch al uitgesloten. Nu gewoon concentreren op de playoffs en de UEFA Cup.
Idd en die play-offs gaan we toch wel weer winnen net als vorig jaar.. iedereen lacht nu maar wij lachen het laatste .. let maar op!quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Kampioen worden was toch al uitgesloten. Nu gewoon concentreren op de playoffs en de UEFA Cup.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
We kunnen winnen maar vooral verliezen
Maar een beet're club dan deze, is er niet.
Knip.quote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Even de kansloze reacties van die 020 supporters teruglezen in dit deel en het vorige deel. AZ begint toch pas over een paar minuten.
Triest menneke. Dat je dat dit jaar durft te roepen zegquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijg je daar een kleine stijve piemel van?
Ben je Evert zelf?quote:
En de beker komt ook weer naar ons toequote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd en die play-offs gaan we toch wel weer winnen net als vorig jaar.. iedereen lacht nu maar wij lachen het laatste .. let maar op!
Het gat is nog maar 3 punten hoor, maar na Dinsdag weer 6 waarschijnlijk als jullie tenminste van Roda (die nu in de winning mood zijn) weten te winnen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Triest menneke. Dat je dat dit jaar durft te roepen zeg.
als jij nou eens. .. .. laat maarquote:Op zondag 24 december 2006 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Even de kansloze reacties van die 020 supporters teruglezen in dit deel en het vorige deel. AZ begint toch pas over een paar minuten.
Wat een Mourinho reactiequote:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en we spuiten allemaal op da sandman
The Hunterquote:Op zondag 24 december 2006 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een fout van The Hunter bij de 3-2
knipquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en we spuiten allemaal op da sandman
Tja, ken je nagaan. Ajax draait zo slecht, en dan nog op achterstand staan, maar dan wel Ajax uitlachen. Dat is toch triestquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het gat is nog maar 3 punten hoor, maar na Dinsdag weer 6 waarschijnlijk als jullie tenminste van Roda (die nu in de winning mood zijn) weten te winnen.
Ja dus? Je punt? Je hebt het al gepost, waarom nog een keer?quote:
*fap *fapquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die arrogante reacties van die 020 supporters hier toen ze voorkwamen.![]()
AZ reeds begonnen.
Je sig.quote:
quote:En we lachen met z'n allen om 020!
Mijn punt is, is dat je ongeloofwaardig bentquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dus? Je punt? Je hebt het al gepost, waarom nog een keer?
Ik vind ook dat je dan niet moet lachen, maar jullie roepen altijd dat jullie zo goed zijn, dan roep je dat soort reacties wel een beetje over je af vind ik....quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, ken je nagaan. Ajax draait zo slecht, en dan nog op achterstand staan, maar dan wel Ajax uitlachen. Dat is toch triest.
quote:
Ben ik nog steeds mod?quote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mijn punt is, is dat je ongeloofwaardig bent
Sevilla ook hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
En hee, we zijn anders wel de enige club met een prijs dit seizoen tot nu toe!
Ach, dat is overdreven. Wij roepen niet altijd dat wij zo goed zijn, dat is ooit eens gedaan en sindsdien heeft iedereen het daar nog over. Vaak zeggen we het wel, maar goed, cynisme en sarcasme is niet voor iedereen weggelegd. Het is de laatste tijd vaker raak vanuit Eindhoven, Alkmaar en zelfs Rotterdam...quote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je dan niet moet lachen, maar jullie roepen altijd dat jullie zo goed zijn, dan roep je dat soort reacties wel een beetje over je af vind ik....
quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
En hee, we zijn anders wel de enige club met een prijs dit seizoen tot nu toe!
Dús? Fuck hee, ik roep in emotie ook eens wat zeg. Wat een ophef om niets zeg...quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus als je geen mod bent mag je gaan schelden
En je bent nog steeds wél crew
quote:
Lazovic is een topspits. Al aan het begin van het seizoen gezegd dat hij topscorer zou worden. Gaat de goede kant op, helaas vandaag ook.quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Lazovic kan dus wel degelijke en ploeg op sleeptouw nemen. Heerlijk gespeelt die gozer.
TC weet niet wat m overkomtquote:
niet alleen Ten Cate hoorquote:
Neem een elastiekjequote:Op zondag 24 december 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dús? Fuck hee, ik roep in emotie ook eens wat zeg. Wat een ophef om niets zeg...
Ik weet nog steeds niet hoe je PM kan sturen, maar kijk ff in het R&P topicquote:
quote:
Zou je dat niet zelf kunnen doen en dan die belachelijke sig weg halen? Wat ongelofelijk in en in triest zeg...quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Neem een elastiekje
Doe die om je pols heen.
Als je weer zulke emoties voelt trek dan aan dat elastiekje (niet te hard anders kan je weer een nieuw elastiekje pakken) en laat dan weer los
ik vond het niet kunnen van jequote:Op zondag 24 december 2006 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dús? Fuck hee, ik roep in emotie ook eens wat zeg. Wat een ophef om niets zeg...
Dat beschouw ik van jou als een compliment.quote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik vond het niet kunnen van je![]()
AZ paar kleine kansjesquote:Op zondag 24 december 2006 14:45 schreef RayMania het volgende:
Iemand die naar AZ kijkt? Hoe gaat het daar?
"Belachelijke sig"quote:Op zondag 24 december 2006 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou je dat niet zelf kunnen doen en dan die belachelijke sig weg halen? Wat ongelofelijk in en in triest zeg....
en terrechtquote:Op zondag 24 december 2006 14:45 schreef LudoSanders het volgende:
Het wonder is geschiedt.
Ten Cate legt de schuld volledig bij Ajax zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |