Je sig.quote:
quote:En we lachen met z'n allen om 020!
Mijn punt is, is dat je ongeloofwaardig bentquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dus? Je punt? Je hebt het al gepost, waarom nog een keer?
Ik vind ook dat je dan niet moet lachen, maar jullie roepen altijd dat jullie zo goed zijn, dan roep je dat soort reacties wel een beetje over je af vind ik....quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, ken je nagaan. Ajax draait zo slecht, en dan nog op achterstand staan, maar dan wel Ajax uitlachen. Dat is toch triest.
quote:
Ben ik nog steeds mod?quote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mijn punt is, is dat je ongeloofwaardig bent
Sevilla ook hoorquote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
En hee, we zijn anders wel de enige club met een prijs dit seizoen tot nu toe!
Ach, dat is overdreven. Wij roepen niet altijd dat wij zo goed zijn, dat is ooit eens gedaan en sindsdien heeft iedereen het daar nog over. Vaak zeggen we het wel, maar goed, cynisme en sarcasme is niet voor iedereen weggelegd. Het is de laatste tijd vaker raak vanuit Eindhoven, Alkmaar en zelfs Rotterdam...quote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je dan niet moet lachen, maar jullie roepen altijd dat jullie zo goed zijn, dan roep je dat soort reacties wel een beetje over je af vind ik....
quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Me_Wesley het volgende:
En hee, we zijn anders wel de enige club met een prijs dit seizoen tot nu toe!
Dús? Fuck hee, ik roep in emotie ook eens wat zeg. Wat een ophef om niets zeg...quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dus als je geen mod bent mag je gaan schelden
En je bent nog steeds wél crew
quote:
Lazovic is een topspits. Al aan het begin van het seizoen gezegd dat hij topscorer zou worden. Gaat de goede kant op, helaas vandaag ook.quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Lazovic kan dus wel degelijke en ploeg op sleeptouw nemen. Heerlijk gespeelt die gozer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |