Jezus, het speelgoed bij Anne was te duur zeker waardoor ze al op ontploffen stondenquote:
Hij gaf mij de eerste keer de schuld dat ik er geen benzine in had gedaan (hij stond een stukkie onder een kwart). En gisteren kon ie het nou echt de schuld niet gevenquote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
en laat heem de Fiesta eens goed checken danTerugduwen uit Boxmeer is natuurlijk niet leuk
Ik heb niet eens geleerd, maar Ik heb eigenlijk ook niet eens gewerkt neequote:Op zondag 24 december 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jezus, het speelgoed bij Anne was te duur zeker waardoor ze al op ontploffen stonden
Of ze werden niet tijdig geholpen omdat een zeker juffrouwtje gewoon zat te leren en niet doorhad dat er klanten waren die wilde afreken
quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geleerd, maar Ik heb eigenlijk ook niet eens gewerkt nee.
Maar ik heb geen Politie gezien. Ik weet niet eens waar die ijsbaan is.
quote:18:31:04 hugster@hotmail.com: je kon toch alsnog niet leren vandaag door de drukte denk ik?
18:31:31 anneijsmeisenzo@hotmail.com: jawel.
18:31:42 hugster@hotmail.com: oh
Vacuum probleempjequote:Op zondag 24 december 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij gaf mij de eerste keer de schuld dat ik er geen benzine in had gedaan (hij stond een stukkie onder een kwart). En gisteren kon ie het nou echt de schuld niet geven. Hij stond op halfvol en er kon maar 17 liter bij. (elke keer als hij er benzine bijdoet doet ie het na 5 minuten weer, maar das meer toeval denk ik)
Dus jaaaaaaaaaaaa, hij gaat er naar kijken.
Klok, klepelquote:Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vacuum probleempjehij heeft de tank vacuum getrokken en dan krijgt ie geen benzine meer
![]()
Ofzo
Dat is dan zeker heel toevallig net niet aangekomen waarna je meteen over fok begintquote:Op zondag 24 december 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarna zei ik "maar dat heb ik niet gedaan".
Er zijn soms mensen die benzine dop er niet meer af krijgen omdat deze vacuum is getrokken toch?quote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klok, klepel
Hij krijgt juist geen vacuum waardoor hij zonder benzine komt te zitten
Maar het kunnen zoooooooooooveel meer dingen zijn.
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 24 december 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn soms mensen die benzine dop er niet meer af krijgen omdat deze vacuum is getrokken toch?
Als het goed is zit er een of ander ontluchtding in de tank zodat hij niet vacuum trekt
quote:Op zondag 24 december 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is dan zeker heel toevallig net niet aangekomen waarna je meteen over fok begint
Ja. Er is nog nooit naar de auto gekeken.quote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klok, klepel
Hij krijgt juist geen vacuum waardoor hij zonder benzine komt te zitten
Maar het kunnen zoooooooooooveel meer dingen zijn.
Tsss en ik maar haastenquote:Op zondag 24 december 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Komt door tonks.
Ik heb gisteren pas een kaart op de bus gedaan.
En ik heb druiven gegeten. Yvonne trakteerdeen ik heb voor haar 2 cadeautjes ingepakt en versierd
met mijn cadeaupapier.
En ik ben naar de hema geweest en heb daar een broodje met Zalm en Mozzarella gehaald.
En voor de rest hebben we geen fluit gedaan.
De mensen bleven wel langer hangen aan de kassaquote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tsss en ik maar haasten![]()
Lekker druk geweest zie ik
quote:Op zondag 24 december 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.
Ik heb eens 2 uur aan mijn kart lopen douwen doordat het vacuüm slangetje lek was, ik dat niet wist en hij dus alleen vonkte
Ban aanvragen ook.... maar doe het toch maarquote:Op zondag 24 december 2006 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
TVP's sind verboten.
Voor? En vooral, waarom?quote:Op zondag 24 december 2006 12:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ban aanvragen ook.... maar doe het toch maar![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah das wel erg lullig man![]()
maar zo slecht is ie niet hoor, alleen totaal niet mijn smaak met dat stuur en die velgen. Plus dat ik weet hoe Peu rijd![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 12:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi, BaraCuda doet hier een banaanvraag, dus ik geloof dat ie er zelf een wil: [PTA SC] Peugeot 306 cabrio @ 1208 kg
Ja man, het was een klein scheurtje in het vacuüm slangetje wat je niet zagquote:Op zondag 24 december 2006 12:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn van die leuke dingen waar je een uur naar kan zoeken
Bij rotax zit er juist een gaatje in dat expansievatje bij je stuur om niet vacuum te trekken.
Dat is bij schakel niet het geval?
F&F.quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
Discovery was vannacht weer goed voor mensen die niet konden slapen![]()
Bouw van een superziek aquarium in Japan voor o.a. 3 walvishaaien, American Chopper, Rides, straaljagers![]()
![]()
Met dat glas van 40cm dik ofzo toch?quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
Discovery was vannacht weer goed voor mensen die niet konden slapen![]()
Bouw van een superziek aquarium in Japan voor o.a. 3 walvishaaien, American Chopper, Rides, straaljagers![]()
![]()
Wat?quote:
60cm, volledig onzichtbaar verlijmdquote:Op zondag 24 december 2006 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met dat glas van 40cm dik ofzo toch?Was idd supermooi...
Dat je ff een topic over dat aquarium moet openen in F&Fquote:Op zondag 24 december 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat?
[..]
60cm, volledig onzichtbaar verlijmdAardbeving proof en alles blijft er perfect in leven
quote:Op zondag 24 december 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je ff een topic over dat aquarium moet openen in F&F
Ik doe het ff voor:
"Gisternacht kon ik niet slapen, ik lag de hele tijd woelend in mn bed aan mn favoriete F&F mod ijsmeis te denken. Toen ben ik er maar weer uit gegaan, en ben ik naar Discovery Channel gaan kijken. Daar was een programma voor over een gigantisch aquarium, met wanden van 40 cm dik glas, en er passen een heeeeeeeeeleboel vissen in, zelfs haaien! Wie heeft dit programma ook gezien?"
Ik lees m netquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor mijn reactie in dat zweetbloktopic.
Wel doenquote:Op zondag 24 december 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lees m net![]()
Weet ej dat ik me gisteravond in heb gehouden m zelf niet te posten?
Juist en helemaal geen verstevigingen nodig, bleef zo staanquote:Op zondag 24 december 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat?
[..]
60cm, volledig onzichtbaar verlijmdAardbeving proof en alles blijft er perfect in leven
Post het dan wel onder je eigen naamquote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik bewar mn kutreacties voor F&F en B&H
bedoel je soms snachts, aangeschoten, nachtblind hebben zijn en dan toch scheuren in de Jeep op bochtige bergweggetjes...?quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]volgens mij heb ik meer angstige momenten bij jou in de auto beleefd dan jij bij mij
![]()
Er zijn mensen die de afgelopen weken nogal hard gewerkt hebben en geen award hebben gekregenquote:
Bo drinkt alleen maar Nespresso geloof ikquote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
T is vast een koffidrinkaward, met Starbucks als klant.
nee denk ikquote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaat die shit italiaan eindelijk de deur uit?![]()
quote:
Aleen voor het geluid zou ik zo'n bak al willen hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
blijf gewoon lekker in die Q4 rijden, redelijk unieke wagen in NL. Zo'n amerikaan is alleen maar leuk vanwege de cc's onder motorkap, rwd en als je mazzel hebt met wat pk's.![]()
Als ik V8 geluiden wil hebben ga ik wel een A8/7-serie oid halen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Aleen voor het geluid zou ik zo'n bak al willen hebben![]()
dan komt toch helemaal ni in de buurt van zo'n dikke 5.7 liter V8 van de amerikanenquote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik V8 geluiden wil hebben ga ik wel een A8/7-serie oid halen.
Met name het blok in de Camaro is dramatisch ja. Persoonlijk vind ik het geluid van een 'europese' V8 mooier dan zo'n Amerikaanse sound.quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dan komt toch helemaal ni in de buurt van zo'n dikke 5.7 liter V8 van de amerikanen
Tis wel een schijtblok qua vermogen, maar het geluid![]()
Ik moet gewoon een staatslot kopen en de hoofdprijs winnenquote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef M5 het volgende:
[..]
[afbeelding]
blijf gewoon lekker in die Q4 rijden, redelijk unieke wagen in NL. Zo'n amerikaan is alleen maar leuk vanwege de cc's onder motorkap, rwd en als je mazzel hebt met wat pk's.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht het is kerstavond, zit niemand die goed bij zn verstand is achter de computer nu
Sneeuwschep?quote:Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Gister wat spulletjes gekocht voor in de Visa.....
WAAR????quote:Op zondag 24 december 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Within Temptation Java Eiland Concert
quote:Op zondag 24 december 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tijdens het eten op de DVD speler beneden, en nu de CD in de computer!
hieruit maak ik op dat er iets mis is met een drijfstang en dat dat tegen meerprijs te repareren is.quote:PETIT BRUIT MOTEUR PROBABLEMENT AXE DE PISTON VENDUE DANS L'ETAT TEL QUEL { POSSIBILITER D ACHETER LA VOITURE SANS MECANIQUE ET SANS LA RAMPE DE PHARE SUPERIEURE PRIX A DISCUTEE}
dat soort fratsen gebeurd in de praktijk helaas ook maar al te vaak... best een groet dode hoek hebben die dumpersquote:Op zondag 24 december 2006 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.thatvideosite.com/video/2310
Voor alex![]()
Welnee, ik heb er al veel uurtjes op gespeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
binnen een dag ben je verveeld van dat ding.
* Alfisti felictaart ijsmeisquote:Op zondag 24 december 2006 21:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een Xbox 360Ik zei het toch
![]()
Jodeleehihooooooooo!
*meteen aansluiten gaat*
Dan zou ik ook wel weten wat ik ging kopen jaquote:Op zondag 24 december 2006 16:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een staatslot kopen en de hoofdprijs winnen
Kan de Camaro naast de Q4, Delta Integrale en Lancer Evo staan
Is dat een knijpkat? Anders niet vergeten je batterijen eruit te halenquote:Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Gister wat spulletjes gekocht voor in de Visa.....
Geen knijpkat.quote:Op zondag 24 december 2006 22:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat een knijpkat? Anders niet vergeten je batterijen eruit te halen
Februari als de rust een beetje in mn rooster is teruggekeerd. En nu meen ik het. Na de kerstvakansjie loop ik eens binnen bij de rijschool hier vlakbij en moeten we er maar eens aan gaan geloven.quote:Op zondag 24 december 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, wanneer ga jij aan je rijlesen beginnen?
Tof! Al voor een W123 aan het sparen?quote:Op zondag 24 december 2006 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Februari als de rust een beetje in mn rooster is teruggekeerd. En nu meen ik het. Na de kerstvakansjie loop ik eens binnen bij de rijschool hier vlakbij en moeten we er maar eens aan gaan geloven.
Ruitenwisservloeistof met antivriesquote:Op zondag 24 december 2006 22:40 schreef Paladijn het volgende:
Wat heb je allemaal voor vloeistoffen gehaald eigenlijk, ik heb alleen ruitenwisservloeistof mee
Neequote:Op zondag 24 december 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof! Al voor een W123 aan het sparen?
quote:Op zondag 24 december 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ruitenwisservloeistof met antivries
slotontdooier
ramenontdooier
anticondensspray (2x)
echt heel veel last van condens in de Visa.
Druk druk druk altijdquote:
Ik ken mezelf, ik ga die raamhoes regelmatig vergeten.quote:Op zondag 24 december 2006 22:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]ramenontdooier heb je niet nodig als je tijdig je dak/raamhoes erop doet als men regen+beneden het vriespunt voorspelt. Voor de rest redde ik me wel met kachel en krabber.
En condens niet echt aan gedacht, heb tot nu toe altijd met airco geredenGezien je trouwens katten hebt, zodra je de auto hebt ff een bakje kattegrid in de auto zetten (en er weer uithalen voor je gaat rijden
Dat schijnt goed te helpen tegen condens.
Kilo zout met een kilo rijst mengen, maakt een perfecte vochtvreter.quote:Op zondag 24 december 2006 22:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ramenontdooier heb je niet nodig als je tijdig je dak/raamhoes erop doet als men regen+beneden het vriespunt voorspelt. Voor de rest redde ik me wel met kachel en krabber.
En condens niet echt aan gedacht, heb tot nu toe altijd met airco geredenGezien je trouwens katten hebt, zodra je de auto hebt ff een bakje kattegrid in de auto zetten (en er weer uithalen voor je gaat rijden
Dat schijnt goed te helpen tegen condens.
En dan ook nog wakker gebeld worden door Markquote:Op zondag 24 december 2006 22:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Druk druk druk altijd![]()
Nu even 2 kerstdagen dat ik relaxed kan doen
Mwa, zodra je merkt wat de voordelen zijn en je met koude klauwen alsnog moet krabben houd je er wel rekening mee, trust mequote:Op zondag 24 december 2006 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, ik ga die raamhoes regelmatig vergeten.
Ja, want koud en oude Citroën's gaat niet goed samen. Toen wij nog een eend hadden was het ook iedere keer plezier met de nachtvorst.quote:Op zondag 24 december 2006 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Verhuizen naar een huis met garage lijkt me de beste oplossing btw.
Die chick in die astra gaat wel hard trouwensquote:Op zondag 24 december 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Programma over girl racers op discovery. Is er zo'n mokkel dat zegt dat ze straatraces doet, heeft ze een stock 5-deurs clio.![]()
Ik heb er nog geenquote:Op zondag 24 december 2006 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti felictaart ijsmeis![]()
wat is je livetag?
Mja dat is ook de enige die een fatsoenlijke racewagen heeft.quote:Op zondag 24 december 2006 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die chick in die astra gaat wel hard trouwens
1.2 clioquote:Op zondag 24 december 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Programma over girl racers op discovery. Is er zo'n mokkel dat zegt dat ze straatraces doet, heeft ze een stock 5-deurs clio.![]()
zou je denken?quote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
oh goid, tommy online.... EN het is zondagavond
dat word rellen
Een beetje wielrenner fietst dat ding er nog uitquote:Op zondag 24 december 2006 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hahah en NIEMAND wil met een 1.2 tegen haar racen![]()
![]()
Is 'ie nog steeds zo kapot?quote:Op zondag 24 december 2006 23:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
er ligt trouwens een turbo te wachten op de Sierra
Denk het niet. Wil deze zo veel mogelijk origineel houden.quote:Op zondag 24 december 2006 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
Alex ga je nog een Fryske vlag op het dak van je visa zetten?
Die Eupfel is kaputtquote:Op zondag 24 december 2006 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een beetje wielrenner fietst dat ding er nog uit
OK, ik heb Bo onterecht de barrelkoning genoemd dus.quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, erger
laatst is tijdens het rijden het zij raam er zomaar uitgevallen:D
Dan brengen de onderdelen over een jaar meer op?quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk het niet. Wil deze zo veel mogelijk origineel houden.
Roflsquote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, erger
laatst is tijdens het rijden het zij raam er zomaar uitgevallen![]()
Nee, vind ik gewoon leuk. D eplannen die ik had zijn plannen voor een Niva. EN die Niva komt er wel. Maar die is gewoon niet zo geschikt om mee te beginnen. De Visa is techisch ook wat simpeler (ja, dat kan!), dus beter om mezelf de techniek van een auto eigen mee te maken.quote:Op zondag 24 december 2006 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan brengen de onderdelen over een jaar meer op?
was best grappig moet ik zeggen.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, ik heb Bo onterecht de barrelkoning genoemd dus.
Ik voorspel dat er meer onderdelen af gaan vallen danquote:Op zondag 24 december 2006 23:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
was best grappig moet ik zeggen.
ding ziet er echt niet meer uit.
We hebben er nu een 2 liter 8v OHC inzitten want de DOHC is spontaan ontbrandt
daar komt dus een turbo op, ik denk dat dat wel lachen wordt
zou je denken??quote:Op zondag 24 december 2006 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er meer onderdelen af gaan vallen dan
Tof. Neuken?quote:Op zondag 24 december 2006 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij, heb ik iets teveel gedronken.
Ik ga dinsdag winkelenquote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef BaraCuda het volgende:
Nouja liever zo'n vrouw dan zo'n saaie shopkut![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 23:32 schreef BaraCuda het volgende:
Nouja liever zo'n vrouw dan zo'n saaie shopkut![]()
De sierra van m'n ouders heeft het 12 jaar en 300.000km probleemloos uitgehouden. Toen ging de koppaking en hebben ze 'm ingeruild.quote:Op zondag 24 december 2006 23:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zou je denken??
Opzich valt het me allemaal nog wel voor een Ford
Ja, of gewoon leuk voor als je een manwijf bentquote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
er zijn wel van die vuige achterwielaangedreven polotjes. leuk op 't circuit als je 't leven niet meer ziet zitten
quote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mag jij 24/7 werken en ze brengt het vervolgens naar een paar boeren om een Polo te verbouwen..
was 't de ouwe (grote vierkante koplampen voorop in de grille) of nieuwe versie. mijne is nu 20 jaar en ik tik dadelijk de 200.000 aan.quote:De sierra van m'n ouders heeft het 12 jaar en 300.000km probleemloos uitgehouden. Toen ging de koppaking en hebben ze 'm ingeruild.
Ja het zijn opzich prima bakken... alleen hebben die dingen op de cossie na echt een onwijs slechte wegligging.quote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De sierra van m'n ouders heeft het 12 jaar en 300.000km probleemloos uitgehouden. Toen ging de koppaking en hebben ze 'm ingeruild.
Nieuwequote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
was 't de ouwe (grote vierkante koplampen voorop in de grille) of nieuwe versie. mijne is nu 20 jaar en ik tik dadelijk de 200.000 aan.
quote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
was 't de ouwe (grote vierkante koplampen voorop in de grille) of nieuwe versie. mijne is nu 20 jaar en ik tik dadelijk de 200.000 aan.
Dat belooft veel leuks inderdaad.quote:Op zondag 24 december 2006 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja het zijn opzich prima bakken... alleen hebben die dingen op de cossie na echt een onwijs slechte wegligging.
verder rotten ze op erg enge plekken (b.v. waar je stoel vastzit)
missionarisstand is goed genoeg hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 23:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan nog net rechtop zitten menp
Ach man, jij hebt toch wel de ultieme pussymagnet met je eupfelquote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al die jappen daar![]()
Europeanen met hun schijt FWD![]()
Daarom heb ik ook een Sierra... redelijk vermogen voor weinig + RWD..quote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Al die jappen daar![]()
Europeanen met hun schijt FWD![]()
Eupfel... heb ik weer wat gemistquote:Op zondag 24 december 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach man, jij hebt toch wel de ultieme pussymagnet met je eupfel
Bara wees een braaf en doe foto'tje voor Tommyquote:Op zondag 24 december 2006 23:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Eupfel... heb ik weer wat gemist
I know i knowquote:Op zondag 24 december 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach man, jij hebt toch wel de ultieme pussymagnet met je eupfel
quote:
Toch geen 1.2 Corsa hè...quote:Op zondag 24 december 2006 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bara wees een braaf en doe foto'tje voor Tommy
jap style..quote:Op zondag 24 december 2006 23:42 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe kan dat wijf banden aan schaffen en ze vervolgens kapot driften zonder baan?![]()
1.5 dieselquote:Op zondag 24 december 2006 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Toch geen 1.2 Corsa hè...
En jezelf laten onderschijten, kotsen etc. met een inktvis op je hoofd in een dubieuze aziatische videoproductiequote:Op zondag 24 december 2006 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jap style..
blowjobs enzo
Discovery channelquote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
Over welk wijf gaat het eigenlijk over?
die herinner ik me nog wle.quote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jezelf laten onderschijten, kotsen etc. met een inktvis op je hoofd in een dubieuze aziatische videoproductie
ik vind het toch maar een eng idee dat je op je aanhanger en karts fapt.quote:Op zondag 24 december 2006 23:49 schreef BaraCuda het volgende:
m'n aanhanger met een laadruimte van 300x150 cm is toch wel een mooi ding![]()
Met 2 karts erop is het heulemaal een geile bedoeling![]()
Nou zonder de karts erop is het niet echt een opwindende bedoeling hoorquote:Op zondag 24 december 2006 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik vind het toch maar een eng idee dat je op je aanhanger en karts fapt.
ik zei enquote:Op zondag 24 december 2006 23:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou zonder de karts erop is het niet echt een opwindende bedoeling hoor
wel een V-tecje he?quote:
Daar heb ik nog wel een lollig filmpje van, van een vrouw die opgewonden raakt van een pookquote:Op zondag 24 december 2006 23:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je raakt vast wel een beetje opgewonden van die schakelpook![]()
![]()
Ja zoiets heb ik eerder gezien jaquote:Op zondag 24 december 2006 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel een lollig filmpje van, van een vrouw die opgewonden raakt van een pook
Gedaan, kon niet echt wat over em vindenquote:
Zit je niet per ongeluk je eigen advertentie te bekijken?quote:Op maandag 25 december 2006 01:32 schreef PeuRac het volgende:
shit zooi, dr wordt nu toch een mooie 155 aangebodennet nu ik naar t buitenland ga, misschien toch mn vlucht maar annuleren en met de auto gaan
De laatste keer dat ik keek was mn eigen auto roodquote:Op maandag 25 december 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zit je niet per ongeluk je eigen advertentie te bekijken?
Je weet over welk ik t heb?quote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef BoJo het volgende:
als ik door een wonder mijn 33 kan verkopen dan kaap ik die 155 voor je neus weg![]()
Hoezo, ze zijn van carbon gemaakt?quote:Op maandag 25 december 2006 01:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof, 324 personenwagenfoto's voor op BB ter beschikking gekregen, waarvan een aanzienlijk deel in Monaco gemaakt. Morgen ff uppen. Zlefs voor Hugster zal er leuk grut tussen zitten.
doh... ik heb ook in dat topic gereageerdquote:Op maandag 25 december 2006 01:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet over welk ik t heb?![]()
Ik kan em altijd bij Leon kwijt als het moetalleen staat die dan buiten en dat heb ik liever niet. Maar die 155 is wel verdomd mooi
2e kerstdag is toch altijd shop dag?quote:Op maandag 25 december 2006 01:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
doh... ik heb ook in dat topic gereageerd![]()
Euh, ja geloof het wel.quote:Op maandag 25 december 2006 01:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, ze zijn van carbon gemaakt?
Dat is geen verkeerd lijstje nee, daar noem je zo'n beetje elke sportauto van dit moment wel mee op volgens mij.quote:Op maandag 25 december 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ja geloof het wel.
ff wat namen, helft komt me neit zo bekend voor, weet soms ook niet of het merken of types zijn
Antas
Bugatti
Caparo
Carver (die ken ik wel, heb nota bene bij de importeur gesolliciteerd)
Continental GTC
Donkervoort
Enzo
Ford GT
GSpyder
GranSport
Gumpert
Invicta
LP640
LeBlanc
Mosler
Phantom
Radical
SLR
Sagaris
Saleen
Spyder
Spyker
Tramonto
venturi
Wiesmann
Zonda F
zit ondertussen ook nog eens te mailen voor iets voor de V6... zuchtquote:Op maandag 25 december 2006 01:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2e kerstdag is toch altijd shop dag?Bemmel is zowat om de hoek
en die onderdelen heb ik nog liggen ook
lulloquote:Op maandag 25 december 2006 01:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit ondertussen ook nog eens te mailen voor iets voor de V6... zucht![]()
Neeequote:Op maandag 25 december 2006 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)1206_jamesbrown.html
He's going up (get on up!)... een groot verlies (voor de muziek)
je strijd nog steeds voor een onafhankelijk Friesland?quote:Op maandag 25 december 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Carver (die ken ik wel, heb nota bene bij de importeur gesolliciteerd)
Nee beste jongen, het beestje word in Salzburg in elkaar gesleuteld. Ik vodn het ook vreemd, maar ze noemen zich toch echt importeur van Carver. En het is nog niet eens zo lang geleden dat DAF ook een importeur had in Nederland, voor ze die activitiet zlef op zich namen. Raar maar waar.quote:Op maandag 25 december 2006 12:41 schreef vlad het volgende:
[..]
je strijd nog steeds voor een onafhankelijk Friesland?![]()
ik wist dat ie in het buitenland geassembleerd werd, maar niet dat ze zich dan importeur noemdenquote:Op maandag 25 december 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee beste jongen, het beestje word in Salzburg in elkaar gesleuteld. Ik vodn het ook vreemd, maar ze noemen zich toch echt importeur van Carver. En het is nog niet eens zo lang geleden dat DAF ook een importeur had in Nederland, voor ze die activitiet zlef op zich namen. Raar maar waar.
Sun op het verkeerde been zetten is OKquote:Op maandag 25 december 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zit net sun's topic te lezen over de kerstgratie en daar zegt Danny nog geen sprake van![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 14:34 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff4.entensity.net/122206/media.php?media=emo.wmv![]()
Whehehehequote:Op maandag 25 december 2006 14:48 schreef Alfisti het volgende:
http://youtube.com/watch?v=MAglt4KPIH4
GoW staat ook nog op mijn lijstje maar voorlopig ben ik nog wel even bezig met TDUquote:Op maandag 25 december 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Gears of War is tof. Ik denk dat ik die dinsdag zelf ook maar even ga halen. Pief paf poef
.
Ik ben zelfs beter dan mijn broertje -> "Jij hebt dit veel vaker gespeeld" -> "wat?! Dit is mijn eerste keer" -> "Yeah right
".
En toen wilde ie niet meer![]()
.
Hij heeft een "Fugie'tje" gedaanquote:
de jaguar XJ220quote:Op maandag 25 december 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit ook alweer? Iets met puntje van de tong
Ah! U verwacht een acceptgiro uit Leeuwarden met het verzoek uw contributie weer te betalen?quote:Op maandag 25 december 2006 21:33 schreef BoJo het volgende:
3 weken niet met de V6 rijden is niet goed voor me, nu ik er weer mee rijd kan ik me maar niet aan de snelheid houden
http://www.hartvan.nlquote:Op maandag 25 december 2006 21:55 schreef ook_gek het volgende:
is er ergens een lijst waar de boetes op staan betreft te hart rijden...
Daimler SP250quote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is t?
[afbeelding]
Merk en type: ???????????????/
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: België
Datum: 2006
Fotograaf/Bron: DavkeG
dat hoop ik echt niet, je weet hoe hard we gisteren gingenquote:Op maandag 25 december 2006 21:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ah! U verwacht een acceptgiro uit Leeuwarden met het verzoek uw contributie weer te betalen?
Zeker als je familie in dronken toestand the sound of music mee zit te blerenquote:Op maandag 25 december 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Kerst is maar een vermoeiende bedoeling
quote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeker als je familie in dronken toestand the sound of music mee zit te bleren![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeker als je familie in dronken toestand the sound of music mee zit te bleren![]()
Hier zit ik nog als enige in de woonkamer, de rest is afgetaaidquote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
DVDR7310?quote:Op maandag 25 december 2006 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Papa heeft een nieuw speeltje gevonden. Leuk speelgoed met HDMI uitgang![]()
past mooi bij mijn TV. Papa wilt deze hebben![]()
Server tijd zal wel goed staan alleen heeft phpbb de fijne gewoonte om te klooien met de timezone, tijdens wintertijd moet hij op GMT +1 staan en tijdens zomertijd op GMT +2.quote:Op maandag 25 december 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
@Alfisti: BB werkt nu op de servertijd na weer geod!
die ja maar in het zwart want dan past hij goed bij mijn tvquote:
nee, de posts worden door elkaar gehusseld, iedereen heeft een andere tijdquote:Op maandag 25 december 2006 23:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Server tijd zal wel goed staan alleen heeft phpbb de fijne gewoonte om te klooien met de timezone, tijdens wintertijd moet hij op GMT +1 staan en tijdens zomertijd op GMT +2.
Barbaarquote:Op maandag 25 december 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wat is dit ook alweer? Iets met puntje van de tong
Zal ik eens een sturen naar Bo?quote:Op maandag 25 december 2006 21:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ah! U verwacht een acceptgiro uit Leeuwarden met het verzoek uw contributie weer te betalen?
Mijn vader wou gelukkig LotR zien, dat valt nog te behappenquote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
is ook een query voor, zet iedereen op 1 tijdzonequote:Op maandag 25 december 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de posts worden door elkaar gehusseld, iedereen heeft een andere tijd
Ja, maar sportwagens hebben niet mijn hoofdinteressequote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Barbaar
Dat is zo ongeveer de geilste sportwagen gemaakt
Dat komt bij mij vooral door dat kerstontbijtquote:Op maandag 25 december 2006 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
Kerst is maar een vermoeiende bedoeling
Nee, het heeft niks met tijdsoznes te maken. Echt minutenwerk. Stel, bij mij stata de forumtidj op 23:33. En ik post iets. Jij zite datm en reageert daar op. Mara bij een van ons tweeëmn klopt iets niet, en daardoro stata JOu servertijd op 23:31. Dan is jour reactie op mijn bericht, dus databasetechniscjh, 2 minuten geplaatst VOOR ik het bericht zelf heb gepost! en staat er op het forum dus ook voorquote:Op maandag 25 december 2006 23:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
is ook een query voor, zet iedereen op 1 tijdzone
(draai ik ook twee keer per jaar op ARTC forum )
ah zo bedoel je............. was me niet geheel duidelijkquote:Op maandag 25 december 2006 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, het heeft niks met tijdsoznes te maken. Echt minutenwerk. Stel, bij mij stata de forumtidj op 23:33. En ik post iets. Jij zite datm en reageert daar op. Mara bij een van ons tweeëmn klopt iets niet, en daardoro stata JOu servertijd op 23:31. Dan is jour reactie op mijn bericht, dus databasetechniscjh, 2 minuten geplaatst VOOR ik het bericht zelf heb gepost! en staat er op het forum dus ook voorEn das best lastig soms. Maar daar is PCextreme al mee bezig. maar die doen ook aan kerst.
(...)quote:Op maandag 25 december 2006 23:57 schreef PeuRac het volgende:
ik zit nu te kijken naar een eventuele 'finland bak' een gare goedkope bak, liefst op LPG en oldtimer, maar veel ruimte en comfort is t belangrijkst. Dan kom je toch een zut tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |