genietenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way
Iedereen kan voetballen behalve Willem II
Zullen wel weer zon 'volkomen terechte' penalty krijgen als vandaagquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef AminBen het volgende:
Feyenoord loopt over van geluk in de Kuip![]()
Ik zou zeggen enjoy it while it lasts. Koeman's ploegen worden met het seizoen minderquote:Op zondag 24 december 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
In de eredivisie is er op Ajax, AZ en Twente na geen ploeg die zich kan meten met PSV. Daarom vind ik het belangrijker wat PSV internationaal presteert. Hoe zien de PSV'ers dit?
In de wedstrijden tegen Vitesse en Groningen had hij nog genoeg te doen anders......quote:Op zondag 24 december 2006 01:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zou Gomes zich niet ergeren dat hij bijna geen ballen krijgt en als hij ze krijgt het vangballen zijn? Ik bedoel, het is niet echt uitdagend in Nederland. PSV steekt er met kop en schouders bovenuit.
En ook die clubs kunnen zich eigenlijk niet meten met PSV.quote:Op zondag 24 december 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
In de eredivisie is er op Ajax, AZ en Twente na geen ploeg die zich kan meten met PSV. Daarom vind ik het belangrijker wat PSV internationaal presteert. Hoe zien de PSV'ers dit?
mwah internationaal kun je je niet zozeer op richten. Je moet alles gewoon geconcentreerd spelen. Het beste speelde PSV toen het een drukke belangrijke reeks had.quote:Op zondag 24 december 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zei al tegen mijn buurman dat ik volgende week een boek meeneem voor de tweede helftquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:29 schreef Soli het volgende:
[..]
genieten
zat ook een keer in het stadion, eerste 25 minuten waren wel vet de rest was ruk![]()
Kluivert![]()
Zit er dik in. PSV heeft het altijd moeilijk in de kuip en we spelen zelden overtuigend in uitwedstrijden dit seizoen. Dat heeft ons in het begin van het seizoen al de nodige punten gekost en dat zal ons dit seizoen nog wel vaker punten kosten, ik zie niet in waarom dat niet dinsdag zou kunnen zijn.quote:
Zo zie ik het al jaren. Kampioen worden we toch wel.quote:Op zondag 24 december 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
Als we geconcentreerd spelen en onze Alex Charisteas in zijn broekzak houdt, dan gaan we 'gewoon' winnen. De verdediging van Feyenoord is gewoon zwaar belabberd, Kone, Farfan en Kluivert moeten daar gewoon kansen tegen krijgen, waar er zeker 1 of 2 in moeten kunnen vliegen. En op de nul spelen achterin kunnen we ondertussen wel, dus dat moet ook lukken. Ik heb er wel vertrouwen in, mits ze geconcentreerd aan de aftrap komen.quote:Op zondag 24 december 2006 10:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit er dik in. PSV heeft het altijd moeilijk in de kuip en we spelen zelden overtuigend in uitwedstrijden dit seizoen. Dat heeft ons in het begin van het seizoen al de nodige punten gekost en dat zal ons dit seizoen nog wel vaker punten kosten, ik zie niet in waarom dat niet dinsdag zou kunnen zijn.
Klopt.quote:Op zondag 24 december 2006 10:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als we geconcentreerd spelen en onze Alex Charisteas in zijn broekzak houdt, dan gaan we 'gewoon' winnen. De verdediging van Feyenoord is gewoon zwaar belabberd, Kone, Farfan en Kluivert moeten daar gewoon kansen tegen krijgen, waar er zeker 1 of 2 in moeten kunnen vliegen. En op de nul spelen achterin kunnen we ondertussen wel, dus dat moet ook lukken. Ik heb er wel vertrouwen in, mits ze geconcentreerd aan de aftrap komen.
AZ ging goed, tegen Ajax was het gewoon matig en mogen we blij zijn dat de 3 punten mee naar huis gingen.quote:Op zondag 24 december 2006 11:12 schreef pascalheister het volgende:
En tegen (top)ploegen juist weer niet
Kluivert is trouwens wel écht goed. Hij is nooit een loper geweest, maar qua inzicht, passing en aanspeelbaarheid op de lange bal heeft hij nu toch wel laten zien dat hij nog steeds een niveau bezit waarmee hij kan wedijveren met de andere spitsen van PSV. Als hij in de ploeg staat, voel je het gevaar van een goeie pass gewoon. Heerlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 10:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als we geconcentreerd spelen en onze Alex Charisteas in zijn broekzak houdt, dan gaan we 'gewoon' winnen. De verdediging van Feyenoord is gewoon zwaar belabberd, Kone, Farfan en Kluivert moeten daar gewoon kansen tegen krijgen, waar er zeker 1 of 2 in moeten kunnen vliegen. En op de nul spelen achterin kunnen we ondertussen wel, dus dat moet ook lukken. Ik heb er wel vertrouwen in, mits ze geconcentreerd aan de aftrap komen.
Idd.quote:Op zondag 24 december 2006 11:20 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Kluivert is trouwens wel écht goed. Hij is nooit een loper geweest, maar qua inzicht, passing en aanspeelbaarheid op de lange bal heeft hij nu toch wel laten zien dat hij nog steeds een niveau bezit waarmee hij kan wedijveren met de andere spitsen van PSV. Als hij in de ploeg staat, voel je het gevaar van een goeie pass gewoon. Heerlijk.
Gisteren ook een paar mooie aanvallen gezien zeg.
Ik gok op een gelijkspel.quote:Op zondag 24 december 2006 11:37 schreef Dylan Dog het volgende:
We verliezen echt niet in de Kuip hoor, geloof ik niks van.
mwah was nou ook geen stormaanvalmiddag in de arenaquote:Op zondag 24 december 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
AZ ging goed, tegen Ajax was het gewoon matig en mogen we blij zijn dat de 3 punten mee naar huis gingen.
Gok even dat we verliezen danquote:Op zondag 24 december 2006 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok op een gelijkspel.
Nou gok ik meestal mis dus is het winnen of verliezen![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 11:12 schreef pascalheister het volgende:
En tegen (top)ploegen juist weer niet
OP ook even aangepast Bos!!
Ik kan me herinneren dat PSV niet de volle 3 punten haalde bij Twente. Tegen Ajax was het ook vrij gelukkig, want ajax had in de eerste helft voor moeten staan. Dus ik vind je nu vrij nonchalant.quote:Op zondag 24 december 2006 01:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En ook die clubs kunnen zich eigenlijk niet meten met PSV.
Naar mijn mening kunnen ze internationaal meer krachten meten dan in de NL competitie. Kijk naar het doelsaldo van PSV in Nederland.. alleen bovengenoemde ploegen kunnen winnen van PSV. Dat zie ik Feijenoord dinsdag echt niet doen. Daarom ben ik benieuwd hoe PSV het tegen Arsenal doet.quote:Op zondag 24 december 2006 02:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah internationaal kun je je niet zozeer op richten. Je moet alles gewoon geconcentreerd spelen. Het beste speelde PSV toen het een drukke belangrijke reeks had.
dat is ook een wedstrijd die er nog toe deed zeker?quote:Op zondag 24 december 2006 13:13 schreef prummeltje het volgende:
Voor de nederlandse competitie is dit PSV inderdaad te sterk. Maar internationaal missen ze toch wel de individuele klasse om echt ver te komen.Niks ten nadele van spelers als Alex, Gomes, Cocu en Farfan. Maar zoals bijvoorbeeld tegen liverpool uit merk je dat PSV op internationaal niveau nog te kort schiet om tot de absolute top te behoren.
tegen Twente was ook een periode dat het niet super liep.quote:Op zondag 24 december 2006 12:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat PSV niet de volle 3 punten haalde bij Twente. Tegen Ajax was het ook vrij gelukkig, want ajax had in de eerste helft voor moeten staan. Dus ik vind je nu vrij nonchalant.
[..]
Thuis tegen Liverpool was het ook vrij matig...quote:Op zondag 24 december 2006 13:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is ook een wedstrijd die er nog toe deed zeker?![]()
PSV won door een lucky goal, dat zegt genoeg over het wedstrijdbeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 13:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegen Twente was ook een periode dat het niet super liep.
Aan de ene kant was het wat gelukkig tegen ajax maar zoveel heeft ajax ook niet gecreerd in die wedstrijd.
dat was de 1e wedstrijd, daarna hebben ze het toch netjes gedaan..quote:Op zondag 24 december 2006 13:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Thuis tegen Liverpool was het ook vrij matig...
Ajax kwam niet verder dan wat schoten buiten de 16quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
PSV won door een lucky goal, dat zegt genoeg over het wedstrijdbeeld.
Maar wel een ingestudeerde lucky goal hoor!quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
PSV won door een lucky goal, dat zegt genoeg over het wedstrijdbeeld.
Poeh hey. zo ingestudeerd was ie niet. De eringen voor Koeman begrijp ik ook niet, die teert op het werk van Hiddink.quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar wel een ingestudeerde lucky goal hoor!
Idd. Als ze zo spelen wordt het een nulletje of 4/5quote:Op zondag 24 december 2006 13:54 schreef PyTh het volgende:
Zoals feyenoord gisteren ook weer tegen Sparta speelde heeft het Dinsdag geen schijn van kans tegen PSV.
Bij Hiddink werd het idd altijd 1-0, onder Koeman heeft PSV al vaak met grote cijfers gewonnen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:05 schreef Radegast het volgende:
Ronald Koeman doet het gewoon uitstekend bij PSV, net als in z'n eerste twee jaar bij Ajax.
Durf zelfs te zeggen dat hij het momenteel zelfs beter doet dan Guus.
stonden we dik een maand geleden niet nog 2 punten achter?quote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef mcyodogg het volgende:
11 punten zullen we inderdaad niet meer verspelen nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar niet tegen onsquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Helly het volgende:
Hmm, toch weer financiële problemen bij PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Helly het volgende:
Hmm, toch weer financiële problemen bij PSV
Ook radio 1 geluisterd gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
Heb je ook voor hem gejuichd gister?quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef the_legend_killer het volgende:
KLuivert laat toch een steeds betere indruk achter.
Zeker speelminuten geven In Rotterdam
laatste 7 wedstrijden 8 punten voor Ajax... goede reeksquote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
11 november 2 punten achter op ajax; 24 december 11 voor
De afgelopen anderhalve maand was echt surrealistisch goedquote:Op zondag 24 december 2006 16:32 schreef rubbereend het volgende:
11 november 2 punten achter op ajax; 24 december 11 voor
het wordt inderdaad weer tijd voor dat topicquote:Op zondag 24 december 2006 16:19 schreef AminBen het volgende:
Wie opent het 'feliciteer hier de kampioen'-topic ?![]()
ff gecorrigeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |