Ik begrijp dat je dat graag zou willen. Dat is n.m. niet voor jou weggelegd.quote:Op zondag 24 december 2006 20:37 schreef Pustasu het volgende:
als je niet uitkijk he draaier, ontvoer ik je vriendin en kind
waarom word je niet boos, je leek me zo'n type a figuur.quote:Op zondag 24 december 2006 20:38 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat graag zou willen. Dat is n.m. niet voor jou weggelegd.![]()
Ik weet wie het zegt.quote:Op zondag 24 december 2006 20:39 schreef Pustasu het volgende:
[..]
waarom word je niet boos, je leek me zo'n type a figuur.
Ga aub door het lint
Nee helemaal niet. Ik vroeg me alleen af of je wel alle bolletjes hebt uitgepoept.. Zou balen zijn als er 1 in je buik kapot zou gaan.quote:
je kan moeilijk je eigen geld stelen he, nee dusquote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb de belastingdienst wel eens getild voor meer dan ¤10000.
Is dat ook diefstal?
Tuurlijk, dat is overheidsgeld en dus voor ons allenquote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb de belastingdienst wel eens getild voor meer dan ¤10000.
Is dat ook diefstal?
ik wurg je kindquote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik vroeg me alleen af of je wel alle bolletjes hebt uitgepoept.. Zou balen zijn als er 1 in je buik kapot zou gaan.
Dit is dan wel weer grappigquote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef Pustasu het volgende:
[..]
je kan moeilijk je eigen geld stelen he, nee dus
Dank je voor deze fijne Kerstgedachtequote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef Pustasu het volgende:
[..]
je kan moeilijk je eigen geld stelen he, nee dus
Denk het niet.quote:Op zondag 24 december 2006 20:46 schreef Piovan het volgende:
Is een winkel platbranden ook stelen?
als ik ga werken heb ik een financieel voordeel t.o.v. als ik niet ga werken, steel ik als ik werk?quote:Op zondag 24 december 2006 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk het niet.
Je hebt er toch geen (financieel) voordeel bij?
Mensen van het leven beroven hoeft ook niet altijd een financieel voordeel op te leveren.quote:Op zondag 24 december 2006 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk het niet.
Krijgen we dat verhaal ook nog te horen?quote:Op zondag 24 december 2006 20:31 schreef honderd het volgende:
[..]
Het is ook weleens goed misgegaan.
Draaijer laat je niet zo opnaaien man.
Ik ben goed geschoold. Kom uit een warm gezin, kwam nooit iets te kort thuis, mijn vader heeft een goedbetaalde baan.quote:Op zondag 24 december 2006 19:16 schreef draaijer het volgende:
Mensen die stelen zijn onderontwikkeld en TE simpel voor woorden !
lekkere gast ben jij... Ik ben alleen wel heel erg nieuwsgierig naar die kerfstok van jequote:Op zondag 24 december 2006 21:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ben goed geschoold. Kom uit een warm gezin, kwam nooit iets te kort thuis, mijn vader heeft een goedbetaalde baan.
Het ging me puur om de kick. Inbraken (de spanning, het onbekende), auto's jatten (joyriden), loodsen (van fabrieken grote partijen goederen), winkels (kattekwaad zo zag ik het) etc.
Ach ja, ik was een baldadige puber, verre van een brave borst, doe het nu zeker niet meer en mocht ik ooit kinderen hebben ze ook zeker aanpakken wanneer ze iets flikken. Ik ben telkens zeer goed weggekomen, gelukkig maar, moet er niet denken dat ik een strafblad had gehad. Indertijd, dacht ik er niet aan.
Daarom, verantwoordelijkheid van de ouders om de kids goed in de gaten te houden en ze verantwoordelijkheidsgevoel mee te brengen. Ja indirect zeg ik dat mijn ouders me heel vrij, misschien wel te vrij lieten. Want je wilt niet weten wat ik allemaal nog meer op me kerfstok heb.
Ik hoop dat een groot geschapen neger jou ooit -puur voor de kick natuurlijk- bruut in je kont neukt.quote:Op zondag 24 december 2006 21:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ben goed geschoold. Kom uit een warm gezin, kwam nooit iets te kort thuis, mijn vader heeft een goedbetaalde baan.
Het ging me puur om de kick. Inbraken (de spanning, het onbekende), auto's jatten (joyriden), loodsen (van fabrieken grote partijen goederen), winkels (kattekwaad zo zag ik het) etc.
Ach ja, ik was een baldadige puber, verre van een brave borst, doe het nu zeker niet meer en mocht ik ooit kinderen hebben ze ook zeker aanpakken wanneer ze iets flikken. Ik ben telkens zeer goed weggekomen, gelukkig maar, moet er niet denken dat ik een strafblad had gehad. Indertijd, dacht ik er niet aan.
Daarom, verantwoordelijkheid van de ouders om de kids goed in de gaten te houden en ze verantwoordelijkheidsgevoel mee te brengen. Ja indirect zeg ik dat mijn ouders me heel vrij, misschien wel te vrij lieten. Want je wilt niet weten wat ik allemaal nog meer op me kerfstok heb.
Dat heb ik ook wel eens gehad, alleen was ik toen die stommerd die wel het pasje er uit haalde, maar het briefje van honderd gulden vergatquote:Op zondag 24 december 2006 23:48 schreef Intrepidity het volgende:
Afgezien van software.. 100 euro bij de flappentap, had iemand laten liggenMaarja dat vind ik achteraf gezien geen stelen, had die kerel maar niet zo dom moeten wezen
Ik snap echt serieus niet dat mensen nou juist dát kunnen vergeten.quote:Op maandag 25 december 2006 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad, alleen was ik toen die stommerd die wel het pasje er uit haalde, maar het briefje van honderd gulden vergat![]()
Ja,ja, guldens, en ik ben er nog steeds niet overheen![]()
Dan is iedereen denk ik een diefquote:Op maandag 25 december 2006 00:34 schreef Intrepidity het volgende:
Trouwens, draaijer.. Vertel me eens recht in m'n gezicht dat jij nooit illegale software gebruikt hebt, dat je nooit een MP3-tje gedownload hebt terwijl je er geen recht op had, en dat je nooit een film zonder te betalen van internet gehaald hebt, en dan zonder te lachen?
Ok, truequote:Op maandag 25 december 2006 00:53 schreef Geqxon het volgende:
Een MP3 downloaden, net als een film, is legaal.
Dat begreep ik, los van de bekendheid ervan, maar wat wou je ermee zeggen?quote:Op zondag 24 december 2006 21:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Djenneke's overbekende () sarcasme.
![]()
Neequote:Op maandag 25 december 2006 01:58 schreef Schlumberger het volgende:
Muziek en films downloaden en gebruiken is inderdaad legaal. Geldt dat eigenlijk ook voor programma's en games?
Wat een geweldig en ontroerend verhaal.quote:Op maandag 25 december 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
een kerstpakket...
Werkte in een magazijn... De directeuren hadden kerstpaketten afgeschafd dat jaar... Een overdatume kerststol meotsen we het mee doen. Magazijn ging dicht op 31 december, en wij ozuden op strata komen te staan. Waarvan de chef zelfs na 40 jaar trouwe dienst. Ineens komt er een vrachtwagentje aangereden.... En die laad 5 kerstpaketten uit... Voor de 5 directeuren.... Gelukkig waren er ook 5 magazijnmedewerkers. En de directeuren konden neit nara de kerstpaketten vragenWant er waren dat jhaar toch geen kerstpaketten?
![]()
Met het blikje vis dat in het pakket zat heb ik btw nog het leven van een kitten gered
Als je de letters in de goede volgorde zet wel hoorquote:Op maandag 25 december 2006 02:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Wat een geweldig en ontroerend verhaal..
dAT had ik niet ee4ns gezien, ik was niet sarcastisch hoor. *kattesmiley.quote:Op maandag 25 december 2006 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je de letters in de goede volgorde zet wel hoor![]()
Zo jij bent wel nieuwsgierig he.quote:Op zondag 24 december 2006 20:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Krijgen we dat verhaal ook nog te horen?![]()
Dan is het photoshopquote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef depax het volgende:
illigaal kopieren is toch ook stelen ? if so dan ben ik de tel kwijt.
Nouja, het heeft toch wel iets weg van de marktplaatsgrap..quote:Op zondag 24 december 2006 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |