Dan is het photoshopquote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef depax het volgende:
illigaal kopieren is toch ook stelen ? if so dan ben ik de tel kwijt.
Nouja, het heeft toch wel iets weg van de marktplaatsgrap..quote:Op zondag 24 december 2006 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk het niet.
Je hebt er toch geen (financieel) voordeel bij?
Nee, dat valt onder Nederlandse cultuur.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:31 schreef Smart_ass het volgende:
Snoep!![]()
Toen ze bij de kassa nog geen weegschalen hadden staan, eerst je zak 3/4 vol scheppen, en prijsstickertje erop, en dan helemaal volscheppen.
Valt dat onder stelen?![]()
net bij appels wegen had ik er 400 gram afgehaaldquote:Op donderdag 28 december 2006 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, dat valt onder Nederlandse cultuur.
kvind dat wel degelijk stelen...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:08 schreef borisz het volgende:
[..]
net bij appels wegen had ik er 400 gram afgehaald![]()
Ahh, wat liefquote:Op donderdag 28 december 2006 17:56 schreef Vida het volgende:
een jas, toen ik nog in barcelona woonde
ik was 9 en had het koud
daarna moest ik meekomen naar het politiebureau waar de agent medelijden met me kreeg en de jas voor me betaalde![]()
Ja maar dan had Vidatje het koudquote:Op donderdag 28 december 2006 19:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ahh, wat lief![]()
Snap alleen niet dat ie betaalt. Hij kan 'm toch ook laten terugbrengen?
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:05 schreef DoorBell het volgende:
Ehhhhh, een plastic pistool, ander speelgoed, een singeltje van een DJ tijdens een feestje en geld uit een bewaarpot thuis. Ik had als kind losse handjes.Ben toch goed terecht gekomen later. Mag eens in de 2 weken een paar uurtjes luchten. Oh, en een keer een appel van de fruitschaal. Vroeger moest je vragen als je iets wou.
![]()
Op het touwtje zit een rotje en als je het touwtje kapot trekt hoor je PANG!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
wdf zijn trektouwtjes?
Dus zo kom je aan je vrouw?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:49 schreef draaijer het volgende:
Als je bij mij zou werken, heb je geen lang en fijn leven!
Ik zou een trekhaak kopen en je met je mond over de kogel slaan en dan naar het Politie bureau slepen..
Zoo, dat lucht op..
Sorry, is voor iedereen die steelt![]()
![]()
je kan ze zelfs aansteken als je het goed doetquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Touwtjes met een mini ladinkje kruit in het midden, soort rotje. Je trekt de touwtjes en uit elkaar: *pang*
Gaaf man, als je zes bent en je van je ouders geen vuurwerk mag hebben
stelen dan hequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:36 schreef Jeff89 het volgende:
Je kan ook gewoon een pak vlinders halen als je dan toch knallers wil..
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Het hart van mijn vriendin.
Onbetaalbaar
Is dat waardevol? Daar heb ik er ook nog wel een van. En een amsterdammertje ook. Plus een of ander bord met "Waterkerende Duinen - Texel" erop. Ik vond het destijds grappig.quote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef Roellio het volgende:
Een verkeersbord!
Hondquote:Op zondag 24 december 2006 00:54 schreef Silvieja het volgende:
250 euro van mijn moeder een keertje.
Ohja, een patatje met bij de Smullers op het station..quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:04 schreef Tramchauffeur het volgende:
Patat speciaal + frikandel speciaal en een cola.
Hadden we wel van te voren geplant, zoals echte mafioso dat doen.
Dat is behoorlijk scandalous, inderdaad. Jeetjesneetje.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:43 schreef Scandalous het volgende:
100 gulden![]()
Toen ik klein was heb ik heel veel gejat. Niet alleen in winkels maar ook veel speelgoed van mijn vriendinnetjesIk had een hele stash verstopt in de kast zodat mijn moeder het niet zou zien.
Hoe kom je erop!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk scandalous, inderdaad. Jeetjesneetje.
Klopt.Daarom heeft de helft het als kind gedaan,dan ben je namelijk nog niet helemaal ontwikkeld.quote:Op zondag 24 december 2006 12:24 schreef draaijer het volgende:
Stelen is zooooooo onderontwikkeld...
Iedereen die wat heeft gestolen is een ongelofelijke SUKKEL
Ik had zelf echt nog niet bedacht dat die grap vaker was gemaakt! Maar goed dat je me er even op wees!quote:
Dat vind ik nog wel origineel, en de volgende klant natuurlijk de deur uit met een gummetje voor 17 euro.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:12 schreef thispicture het volgende:
Ik jatte vroeger best wel veel![]()
Ik had een keer een hele mooie vulpen gezien, die was 17 gulden, en toen heb ik samen met een vriendinnetje het prijsje verwisseld en toen was 'ie nog maar 4 gulden :x
Een gum van 4 gulden is ook al veel eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel origineel, en de volgende klant natuurlijk de deur uit met een gummetje voor 17 euro.
Je hebt natuurlijk gum.. en je hebt Gum..quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een gum van 4 gulden is ook al veel eigenlijk
Nooit spijt van gehad trouwens.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:37 schreef DuchessX het volgende:
Een bh van 98 gulden toen ik 16 of 17 jaar was(oh ik ben nu 33)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |