dat is niet stelen is gewoon voor heel lang lenenquote:Op zondag 24 december 2006 00:05 schreef mvc het volgende:
Op school heb ik ooit eens zo'n doos met 250 pennen mee genomen
Oh, ik heb ook wel eens wat kratten bier gejat uit tuinen en op vakantie van onder caravans..quote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef Ferrox het volgende:
leeg kratje bij de buren op vakantie toen ze lagen te slapen
Schultenbrau?quote:Op zondag 24 december 2006 00:43 schreef Djeez het volgende:
Bier
Het was iig wel Aldi-bier...quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
heb nooit iets gestolen
Ik vind het wel knap dat je een tray van 24 halve liters onder je jas hebt weten te verbergenquote:
Niet zo liegen, kleintjequote:Op zondag 24 december 2006 08:20 schreef Geqxon het volgende:
Een keertje wezen joyriden met een BMW 525i (E39), maar heb hem keurig teruggegeven. Op een krasje op de zijkant na dan
we hebben weleens gasten gesnapt die hadden nog meer gejat, je vroeg je af hoe het mogelijk was dat ze dat nog verstopt kregenquote:Op zondag 24 december 2006 04:44 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je een tray van 24 halve liters onder je jas hebt weten te verbergen
Pricelessquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gisteren nog, een D&G vest.
'Oh schat, zo duur had je echt niet hoeven doen![]()
![]()
'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |