dat is niet stelen is gewoon voor heel lang lenenquote:Op zondag 24 december 2006 00:05 schreef mvc het volgende:
Op school heb ik ooit eens zo'n doos met 250 pennen mee genomen
Oh, ik heb ook wel eens wat kratten bier gejat uit tuinen en op vakantie van onder caravans..quote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef Ferrox het volgende:
leeg kratje bij de buren op vakantie toen ze lagen te slapen
Schultenbrau?quote:Op zondag 24 december 2006 00:43 schreef Djeez het volgende:
Bier
Het was iig wel Aldi-bier...quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
heb nooit iets gestolen
Ik vind het wel knap dat je een tray van 24 halve liters onder je jas hebt weten te verbergenquote:
Niet zo liegen, kleintjequote:Op zondag 24 december 2006 08:20 schreef Geqxon het volgende:
Een keertje wezen joyriden met een BMW 525i (E39), maar heb hem keurig teruggegeven. Op een krasje op de zijkant na dan
we hebben weleens gasten gesnapt die hadden nog meer gejat, je vroeg je af hoe het mogelijk was dat ze dat nog verstopt kregenquote:Op zondag 24 december 2006 04:44 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je een tray van 24 halve liters onder je jas hebt weten te verbergen
Pricelessquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gisteren nog, een D&G vest.
'Oh schat, zo duur had je echt niet hoeven doen![]()
![]()
'
Doet me denken aan Oesters van Nam Kee (boek only dacht ik)quote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gisteren nog, een D&G vest.
'Oh schat, zo duur had je echt niet hoeven doen![]()
![]()
'
quote:Op zondag 24 december 2006 12:24 schreef draaijer het volgende:
Stelen is zooooooo onderontwikkeld...
Iedereen die wat heeft gestolen is een ongelofelijke SUKKEL
Omdat het niet van jou is, en omdat andere mensen er wel voor gewerkt hebben...quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Als je er geen geld voor hebt, waarom niet.
Ik zal jou auto is lekker bekrassen, gewoon omdat ik het leuk vind en zonde vind van mijn eigen auto. Daarom!quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Als je er geen geld voor hebt, waarom niet.
Zo voelde ik me ook wel ja, en terecht inderdaad. Ik was trouwens een jaar of 7 oud. Is dat een verzachtende omstandigheid?quote:Op zondag 24 december 2006 12:24 schreef draaijer het volgende:
Stelen is zooooooo onderontwikkeld...
Iedereen die wat heeft gestolen is een ongelofelijke SUKKEL
hi hiquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef djenneke het volgende:
10 gulden van mijn broer...
Het schuldgevoel was zo groot, dat ik het een paar dagen later per ongeluk opbiechtte tijdens het eten. En iedereen wist natuurlijk allang dat ik dat gedaan had, maar nu moest ik het ook terug gaan betalen natuurlijk... Duurde best lang met mijn 1 gulden zakgeld per maand. (Ik had het uiteraard ook meteen uitgegeven)
Awwwwquote:Op zondag 24 december 2006 12:34 schreef djenneke het volgende:
10 gulden van mijn broer...
Het schuldgevoel was zo groot, dat ik het een paar dagen later per ongeluk opbiechtte tijdens het eten. En iedereen wist natuurlijk allang dat ik dat gedaan had, maar nu moest ik het ook terug gaan betalen natuurlijk... Duurde best lang met mijn 1 gulden zakgeld per maand. (Ik had het uiteraard ook meteen uitgegeven)
Geef me eens tips hiervoor.quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef Pustasu het volgende:
en ik ontvreemde vaak mooie encyclopedieen uit de bieb
quote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef draaijer het volgende:
Iedereen die steelt is een ongelofelijke LOSER !!
n00bz0rquote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef draaijer het volgende:
Iedereen die steelt is een ongelofelijke LOSER !!
je mag best van winkeliers of de overheid stelen vind ikquote:Op zondag 24 december 2006 19:16 schreef draaijer het volgende:
Mensen die stelen zijn onderontwikkeld en TE simpel voor woorden !
Tssss ga heen en ontwikkel jezelf... Als iemand van hou direct zou stelen b.v. je mobieltje is dat hetzelfde als wat die ondernemer zal ervaren.. VERLIES van iets wat van jou is..quote:Op zondag 24 december 2006 19:17 schreef Pustasu het volgende:
[..]
je mag best van winkeliers of de overheid stelen vind ik
moraalridderquote:Op zondag 24 december 2006 19:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tssss ga heen en ontwikkel jezelf... Als iemand van hou direct zou stelen b.v. je mobieltje is dat hetzelfde als wat die ondernemer zal ervaren.. VERLIES van iets wat van jou is..
Ik heb nog nooit wat gestolen en zal het ook nooit doen...
Sukkel.quote:Op zondag 24 december 2006 19:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tssss ga heen en ontwikkel jezelf... Als iemand van hou direct zou stelen b.v. je mobieltje is dat hetzelfde als wat die ondernemer zal ervaren.. VERLIES van iets wat van jou is..
Ik heb nog nooit wat gestolen en zal het ook nooit doen...
Wat een bullshit, als je jong bent wil je dat nog weleens doen, lekker stoer doen met je vriendjes, hoort gewoon bij je opvoeding.quote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef draaijer het volgende:
Elk persoon die steelt is een ongelofelijke LOSER !!
Das echt stik heul nie liefquote:Op zondag 24 december 2006 20:16 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat een bullshit, als je jong bent wil je dat nog weleens doen, lekker stoer doen met je vriendjes, hoort gewoon bij je opvoeding.
Mijn duurste, een Koikarper, gestolen ´s nachts bij Het Loo over de hekkenEn wilde hem verkopen aan de Chinees, maar toen durfde we niet meer en hebben we hem dood in het riool gedonderd, hij hield het niet vol in onze zak met water.
Is overigens al 9/10 jaar geleden.
Ohnee, dat was ons plan. Maar een vriend van mij zat al direct vast in het hek, en scheurde zijn broek uit en werden opgepakt.quote:
En toen mocht je mos gaan steken tussen de stoeptegels bij de appie?quote:Op zondag 24 december 2006 20:18 schreef honderd het volgende:
[..]
Ohnee, dat was ons plan. Maar een vriend van mij zat al direct vast in het hek, en scheurde zijn broek uit en werden opgepakt.Maar zo dachten we snel rijk te worden.
Nee, warme chocolade melk drinken met de marechaussee, of hoe ze dat daar ook noemen. Toen was ik al gezegend met een charmante glimlach en kregen we zelfs vrij kaartjes om eens legaal het park te bezoeken. Was perfect opgelost want toen maakte wij duidelijk aan al onze vrienden dat Het Loo verboden terrein was.quote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
En toen mocht je mos gaan steken tussen de stoeptegels bij de appie?
Moraalridder?! Ha ha meeloper..quote:
Als het allemaal niet zo erg is, stuur me dan even je mobiel per post. Dan hoef ik niks te stelen. Het maakt je blijkbaar niks uit... SUREquote:
Je hebt van die mensen die altijd overal mee weg komen he?quote:Op zondag 24 december 2006 20:24 schreef honderd het volgende:
[..]
Nee, warme chocolade melk drinken met de marechaussee, of hoe ze dat daar ook noemen. Toen was ik al gezegend met een charmante glimlach en kregen we zelfs vrij kaartjes om eens legaal het park te bezoeken. Was perfect opgelost want toen maakte wij duidelijk aan al onze vrienden dat Het Loo verboden terrein was.
Het was wat vroeger.![]()
Wat is er mis met wat puberaal gedrag? Is gezond voor je.quote:Op zondag 24 december 2006 20:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Moraalridder?! Ha ha meeloper..
Heb je geen eigen mening en wil je het daarom je "vrienden" laten zien wat je allemaal kan en durft.. Most impresive
Heb ik uiteraard ook gedaan, maar daarvoor hoef ik nog niks te stelen!quote:Op zondag 24 december 2006 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat puberaal gedrag? Is gezond voor je.
Dat zeg ik : LOSERquote:Op zondag 24 december 2006 20:28 schreef Pustasu het volgende:
draaier krijg eens een hartaanval, ik steel omdat het goedkoper is
Het is ook weleens goed misgegaan.quote:Op zondag 24 december 2006 20:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die altijd overal mee weg komen he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |