abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44772361
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mensen die dus fysiek hard werk doen, idd, en geen lui die tonnen verdienen door in een commissietje of raad vna bestuur zitten en zo hun geld opstrijken.
Rechtse rakker .
pi_44785406
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Poorten openzetten voor iedereen?! Ben je gek geworden? Hoe dan? Verklaar je nader
Die zielige negers geloven, ze kunnen ook niks aan doen dat hun inferieure negervolkje de strijd aanging met een andere negerstam. Alleen maar om wat kapsones bij hun met Aids bevlekte Umwabatu-vrouwtjes te kunnen genereren.
pi_44786249
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mensen die dus fysiek hard werk doen, idd, en geen lui die tonnen verdienen door in een commissietje of raad vna bestuur zitten en zo hun geld opstrijken.
Rechtse rakker .
Hou is op. Doe is niet zo direct.
Ik vind het dus belachelijk dat de mensen die hard werken 52% en volgens de SP het liefst 62% belasting moeten betalen. Belachelijk!
pi_44786262
quote:
Op donderdag 28 december 2006 08:30 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hou is op. Doe is niet zo direct.
Ik vind het dus belachelijk dat de mensen die hard werken 52% en volgens de SP het liefst 62% belasting moeten betalen. Belachelijk!
En als ze met heel weinig doen een ton verdienen mogen ze wel 52% betalen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2006 @ 09:23:10 #155
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_44786637
en als ik ik nou keihard(79 uur per week) vakken vul, hoef ik dan helemaal geen belasting te betalen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_44786911
quote:
Op donderdag 28 december 2006 08:31 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

En als ze met heel weinig doen een ton verdienen mogen ze wel 52% betalen ?
NEE, ook niet. Er zal vast een reden zijn waarom mensen zoveel verdienen. Waarom moeten die mensen boeten voor hun succes?
pi_44786927
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:23 schreef donald_dick het volgende:
en als ik ik nou keihard(79 uur per week) vakken vul, hoef ik dan helemaal geen belasting te betalen
Ik denk dat je dan ander werk moet gaan zoeken. Als je 72 uur zou willen investeren, dan ben je gek dat je dat met vakken vullen zou doen..
Ieder z'n eigen verantwoordelijkheid
pi_44787106
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:53 schreef draaijer het volgende:

[..]

NEE, ook niet. Er zal vast een reden zijn waarom mensen zoveel verdienen. Waarom moeten die mensen boeten voor hun succes?
Om dezelfde reden dat mensen die geen succes hebben, en dus maar 25.000 verdienen 34 % betalen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_44787548
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat mensen die geen succes hebben, en dus maar 25.000 verdienen 34 % betalen ?
TRUE, maar waarom meer dan de helft van je top moeten afstaan. Dat is toch ziekelijk hoog/veel
  donderdag 28 december 2006 @ 11:13:38 #160
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44787840
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef draaijer het volgende:

[..]

TRUE, maar waarom meer dan de helft van je top moeten afstaan. Dat is toch ziekelijk hoog/veel
Tsja, de begroting moet ergens van betaald worden.

Overigens, als je even narekent, dan betaal je zelfs nog meer aan belasting: 52 % belasting over je laatste paar duizend euro, maar 19% over alles wat je uitgeeft. En daar hoor ik je niet over
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44790406
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:13 schreef gronk het volgende:

[..]

Tsja, de begroting moet ergens van betaald worden.

Overigens, als je even narekent, dan betaal je zelfs nog meer aan belasting: 52 % belasting over je laatste paar duizend euro, maar 19% over alles wat je uitgeeft. En daar hoor ik je niet over
Of 6, afhankelijk van wat je koopt...

En dan de brandstof-, alcohol- en tabaksaccijnsen nog.
En je belasting via de energierekening.

Maar gelukkig heeft hij de hypotheekrenteaftrek nog
pi_44790961
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Of 6, afhankelijk van wat je koopt...

En dan de brandstof-, alcohol- en tabaksaccijnsen nog.
En je belasting via de energierekening.

Maar gelukkig heeft hij de hypotheekrenteaftrek nog
Dankzij de HRA loop ik binnen
pi_44792540
En toch,als ik alles zo lees bedoelt TS wat anders dan de TT zegt:

TS bedoelt: Mensen die veel verdienen moeten we belonen.

Kortom,de rijken nog rijker maken.
pi_44797483
Strekking zou moeten zijn: wie geld verdient, mag het houden.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_44798980
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:27 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dankzij de HRA loop ik binnen
Oh, als je er niets aan hebt kan 't ook net zo goed afgeschaft worden.
En het was nog wel zo'n heikel punt voorheen.
pi_44799049
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Neuralnet het volgende:
Ah... Als ze morgen de belasting omlaag gooien zijn alleen de werkgevers beter af. Denk je dat je meer loon gaat krijgen?

En als je eventueel toch met z'n allen meer gaat verdienen gaan de prijzen van normale goederen en levensmiddelen ook omhoog omdat iedereen het toch wel kan betalen...
pi_44800550
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Neuralnet het volgende:
Zou een zeer goed alternatief kunnen zijn al dan niet beter
pi_44800566
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oh, als je er niets aan hebt kan 't ook net zo goed afgeschaft worden.
En het was nog wel zo'n heikel punt voorheen.
HRA is ook een zeer heikel punt. Daar moet men van afblijven. Ik heb een maand geleden een nieuw huis gekocht.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:54:14 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44801207
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef draaijer het volgende:

[..]

HRA is ook een zeer heikel punt. Daar moet men van afblijven. Ik heb een maand geleden een nieuw huis gekocht.
Ah, dus eigenlijk gaat het er vooral om dat je je centjes wilt houden, net zoals de rest van NL .

[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 28-12-2006 23:03:53 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 28 december 2006 @ 19:39:49 #170
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44802775
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je laat nu wel heel erg je opportunistische kant zien, draaijer..
pi_44803103
Hard werken is niet juist.

Gemiddeld werken is beter. Gemiddeld werken en niet uitsloven en alsnog ruim kunnen leven.

Hard werken doet pijn. Werk gemiddeld en sleep geld binnen en zwem in geld en je hebt een veel beter bestaan

Bij hard werken maak ik de associatie dat je je kapot moet werken tegen een honger-salaris en dat je niet eens tijd over hebt om je zuur verdiende geld te besteden aan leuke zaken

Misschien draait het wel om slim werken

Slim werken is beter. Slim te werk gaan, daar word je rijk van. En bij slim werken heb je een zee van tijd om leuke dingen te doen
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44803292
quote:
Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ah, dus eigenlijk gaat het er vooral dat je je centjes wilt houden, net zoals de rest van NL .
Ja tuurlijk. Want in deze belasting categorie val je al buiten alle soorten subsidies. Overal mag je de hoofdprijs voor betalen.
pi_44803324
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Want in deze belasting categorie val je al buiten alle soorten subsidies. Overal mag je de hoofdprijs voor betalen.
Neem een uitkering, ben je vast beter af
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_44803347
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef Sight_key het volgende:
Hard werken is niet juist.

Gemiddeld werken is beter. Gemiddeld werken en niet uitsloven en alsnog ruim kunnen leven.

Hard werken doet pijn. Werk gemiddeld en sleep geld binnen en zwem in geld en je hebt een veel beter bestaan

Bij hard werken maak ik de associatie dat je je kapot moet werken tegen een honger-salaris en dat je niet eens tijd over hebt om je zuur verdiende geld te besteden aan leuke zaken

Misschien draait het wel om slim werken

Slim werken is beter. Slim te werk gaan, daar word je rijk van. En bij slim werken heb je een zee van tijd om leuke dingen te doen
Vertel mij maar even hoe ik slim kan werken. Ik weet dat je van veel geld nog veel meer geld kan maken, alleen moet je dan wel eerst veel geld hebben.
pi_44803375
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Neem een uitkering, ben je vast beter af
ha ha mafkees. Ik vind werken ook veel te leuk om het niet te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')