quote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen die dus fysiek hard werk doen, idd, en geen lui die tonnen verdienen door in een commissietje of raad vna bestuur zitten en zo hun geld opstrijken.
Rechtse rakker.
Die zielige negers geloven, ze kunnen ook niks aan doen dat hun inferieure negervolkje de strijd aanging met een andere negerstam. Alleen maar om wat kapsones bij hun met Aids bevlekte Umwabatu-vrouwtjes te kunnen genereren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Poorten openzetten voor iedereen?! Ben je gek geworden? Hoe dan? Verklaar je nader
Hou is op. Doe is niet zo direct.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen die dus fysiek hard werk doen, idd, en geen lui die tonnen verdienen door in een commissietje of raad vna bestuur zitten en zo hun geld opstrijken.
Rechtse rakker.
En als ze met heel weinig doen een ton verdienen mogen ze wel 52% betalen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 08:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hou is op. Doe is niet zo direct.
Ik vind het dus belachelijk dat de mensen die hard werken 52% en volgens de SP het liefst 62% belasting moeten betalen. Belachelijk!
NEE, ook niet. Er zal vast een reden zijn waarom mensen zoveel verdienen. Waarom moeten die mensen boeten voor hun succes?quote:Op donderdag 28 december 2006 08:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En als ze met heel weinig doen een ton verdienen mogen ze wel 52% betalen ?
Ik denk dat je dan ander werk moet gaan zoeken. Als je 72 uur zou willen investeren, dan ben je gek dat je dat met vakken vullen zou doen..quote:Op donderdag 28 december 2006 09:23 schreef donald_dick het volgende:
en als ik ik nou keihard(79 uur per week) vakken vul, hoef ik dan helemaal geen belasting te betalen
Om dezelfde reden dat mensen die geen succes hebben, en dus maar 25.000 verdienen 34 % betalen ?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
NEE, ook niet. Er zal vast een reden zijn waarom mensen zoveel verdienen. Waarom moeten die mensen boeten voor hun succes?
TRUE, maar waarom meer dan de helft van je top moeten afstaan. Dat is toch ziekelijk hoog/veelquote:Op donderdag 28 december 2006 10:13 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mensen die geen succes hebben, en dus maar 25.000 verdienen 34 % betalen ?
Tsja, de begroting moet ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
TRUE, maar waarom meer dan de helft van je top moeten afstaan. Dat is toch ziekelijk hoog/veel
Of 6, afhankelijk van wat je koopt...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Tsja, de begroting moet ergens van betaald worden.![]()
Overigens, als je even narekent, dan betaal je zelfs nog meer aan belasting: 52 % belasting over je laatste paar duizend euro, maar 19% over alles wat je uitgeeft. En daar hoor ik je niet over
Dankzij de HRA loop ik binnenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of 6, afhankelijk van wat je koopt...
En dan de brandstof-, alcohol- en tabaksaccijnsen nog.
En je belasting via de energierekening.
Maar gelukkig heeft hij de hypotheekrenteaftrek nog
Oh, als je er niets aan hebt kan 't ook net zo goed afgeschaft worden.quote:
Ah... Als ze morgen de belasting omlaag gooien zijn alleen de werkgevers beter af. Denk je dat je meer loon gaat krijgen?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Neuralnet het volgende:
Strekking zou moeten zijn: wie geld verdient, mag het houden.
Zou een zeer goed alternatief kunnen zijn al dan niet beterquote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Neuralnet het volgende:
Strekking zou moeten zijn: wie geld verdient, mag het houden.
HRA is ook een zeer heikel punt. Daar moet men van afblijven. Ik heb een maand geleden een nieuw huis gekocht.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, als je er niets aan hebt kan 't ook net zo goed afgeschaft worden.
En het was nog wel zo'n heikel punt voorheen.
Ah, dus eigenlijk gaat het er vooral om dat je je centjes wilt houden, net zoals de rest van NLquote:Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
HRA is ook een zeer heikel punt. Daar moet men van afblijven. Ik heb een maand geleden een nieuw huis gekocht.
quote:Op donderdag 28 december 2006 18:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
HRA is ook een zeer heikel punt. Daar moet men van afblijven. Ik heb een maand geleden een nieuw huis gekocht.
Ja tuurlijk. Want in deze belasting categorie val je al buiten alle soorten subsidies. Overal mag je de hoofdprijs voor betalen.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk gaat het er vooral dat je je centjes wilt houden, net zoals de rest van NL.
Neem een uitkering, ben je vast beter afquote:Op donderdag 28 december 2006 19:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Want in deze belasting categorie val je al buiten alle soorten subsidies. Overal mag je de hoofdprijs voor betalen.
Vertel mij maar even hoe ik slim kan werken. Ik weet dat je van veel geld nog veel meer geld kan maken, alleen moet je dan wel eerst veel geld hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 19:49 schreef Sight_key het volgende:
Hard werken is niet juist.
Gemiddeld werken is beter. Gemiddeld werken en niet uitsloven en alsnog ruim kunnen leven.
Hard werken doet pijn. Werk gemiddeld en sleep geld binnen en zwem in geld en je hebt een veel beter bestaan
Bij hard werken maak ik de associatie dat je je kapot moet werken tegen een honger-salaris en dat je niet eens tijd over hebt om je zuur verdiende geld te besteden aan leuke zaken
Misschien draait het wel om slim werken
Slim werken is beter. Slim te werk gaan, daar word je rijk van. En bij slim werken heb je een zee van tijd om leuke dingen te doen![]()
ha ha mafkees. Ik vind werken ook veel te leuk om het niet te doen..quote:Op donderdag 28 december 2006 19:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Neem een uitkering, ben je vast beter af![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |