Deeeee-troitquote:
TVPquote:Op zondag 24 december 2006 04:19 schreef popolon het volgende:
16 blocks voor de Pistons.
Maxiell.Wat heeft die een energie, niet voor niets de bijnaam Mini-Ben.
Haha, ik wist dat dat hier zou staan, stoere assist ookquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 24 december 2006 11:51 schreef pfaf het volgende:
Een post, zodat dit topic in mijn MyActive Topics verschijnt, wat het volgen vergemakkelijkt.
Ik hoop dat de wedstrijd te zien is op tvuquote:Op maandag 25 december 2006 11:43 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond geen verplichtingen. Denk dat ik tvuplayer maar eens aanslinger en Lakers-Heat ga kijken![]()
O-TSN Sports (engels commentaar) of CCTV-5 (Chinees commentaar) en ja op tvuquote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef F1Bas het volgende:
Is het op TVUplayer en welk kanaal?
Kobe schijnt ziek te zijn...? Hij schiet in elk geval vrij ziek...quote:Op maandag 25 december 2006 22:33 schreef popolon het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd.
Als Turiaf van LAL je topscorer is is er wel iets goed mis vandaag.
edit
Die vrouw van Wadedie borsten helemaal opgepropt en opgeblazen.
Geen gezicht.
3-17 driepuntrers nu.quote:
Dat ging maar nét goed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:30 schreef popolon het volgende:
Zonder center Kristic, hele seizoen weg, zie ik de Pistons vanavond vrij makkelijk winnen van de Nets. Gewoon de paint domineren met Maxiellllllll.
Tja, ik heb in tijden de Pistons geen veegpartij zien geven. Het moet altijd zo.quote:
Meer 540, maar toch geweldig!quote:Op woensdag 27 december 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Ook leuk, uit de AND1 wedstrijden, een echte 720 dunk.
http://www.youtube.com/watch?v=9Xpcgthwdp0&NR
Het gaat me om dallas-phoenix, alleen heb ik geen enkele zender in de lijst staan.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef F1Bas het volgende:
Vanavond live Dallas - Phoenix en morgen Detroit - Indiana![]()
Verwacht het niet, hoop het niet in ieder geval, go phoenixquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef F1Bas het volgende:
Hopenlijk niet wéér een veeg partij van Dallas als ik kijk maar daar is Phoenix te goed voor.
Eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:15 schreef Deensgras25 het volgende:
[..]
Verwacht het niet, hoop het niet in ieder geval, go phoenix![]()
Pech voor de PAcers dat de Pistons wat goed te maken hebben na gisteren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:54 schreef F1Bas het volgende:
Laten we morgen bij Indiana - Pistons op een betere afloop hopen.
Zonder Jermaine winnen jullie helaas makkelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 04:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Pech voor de PAcers dat de Pistons wat goed te maken hebben na gisteren.![]()
Shit, da's nog maar de vraag. Hoe minder de tegenstander hoe moeilijker het is voor Detroit om te winnen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zonder Jermaine winnen jullie helaas makkelijk.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 05:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Shit, da's nog maar de vraag. Hoe minder de tegenstander hoe moeilijker het is voor Detroit om te winnen.
Ik ga live Pacers kijken, tussendoor ben ik er ook welquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:25 schreef J-Will het volgende:
wie vergezelt mij voor miami - new jersey zometeen
Tot straks dan, ik ga nu nog even op bed liggen. Om twee uur zit ik er weer
Wat een combinatiequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef J-Will het volgende:
Pakje melk, bonbons, ik ben er klaar voor
Oke, na 1 kwart al genoeg gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 02:21 schreef F1Bas het volgende:
Jermaine speelt, goed begin, nu volhouden.
Kut FSN, de score valt bij hun altijd buiten beeld
Niet dus. 21-0 run voor de Nets. Belachelijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:48 schreef J-Will het volgende:
Halftime
Jason neemt geen goede schoten. Op het eind eindelijk geen rare drietjes meer en een geslaagde layup, eentje ging er eerder mis. Voor de rest een goede wedstrijd, vooral in defence! Kidd 6 punten en 2 assists tot dusver, maar komt ook door Carter die goed bezig is. Maar de defence van Miami en Williams ziet er strak uit, 7 blocks en 7 steals en veel moeilijke schoten voor New Jersey. Als ze die op 38% kunnen houden hebben ze nog een dikke kans![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:12 schreef J-Will het volgende:
[..]
21-0 run voor de Nets. Belachelijk
Die gast raakt geen pepernoot en dan krijg je dit.quote:
Pacers laten Detroit terugkomen. Dodelijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die gast raakt geen pepernoot en dan krijg je dit.
Jep.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Pacers laten Detroit terugkomen. Dodelijk.
Wallace ook amper gezien, vreemd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 03:59 schreef popolon het volgende:
Blijft vaag: Pacers dik voor, Detroit dik voor, dan weer de Pacers met 14 verschil en nu weer bijna gelijk.![]()
Sheed is er of is er niet, da's al een tijdje zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wallace ook amper gezien, vreemd.
Klopt, de Pacers geven de wedstrijd wéér uit handen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:14 schreef popolon het volgende:
Geen beste partij, wel spannend.
Ik zou zeggen dat Detroit gewoon slecht speelt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, de Pacers geven de wedstrijd wéér uit handen.
Nog niet, ik ben erger gewendquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:22 schreef popolon het volgende:
Pacers goede D, dat wel. Next game.
Alleen kramp denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:30 schreef popolon het volgende:
Shit dat verlies maakt me geen reet uit maar Billups een blessure.
Wel een leuke 3 trouwens. 1 puntje.
Ongelooflijk, altijd leuk winnen in Detroit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:39 schreef popolon het volgende:
Die fout van Delfino, beginnersfout. Anders OT, maar goed, zou ook niet verdient geweest zijn. Leuk voor de Pacers, zo blijven ze een beetje meedoen.
Was je er bij?quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ongelooflijk, altijd leuk winnen in Detroit.
quote:
Vraag het aan Rip, die had er 51 tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 04:46 schreef popolon het volgende:
Kobe 58 pts en toch verliezen, het kan.
Het is meestal niet goed als er zoveel offense van een speler komt. Ik zie Kobe liever 25 punten scoren met 8 assists en 7 rebounds dan dat-ie bijna 60 punten scoort. Balans in de offense...quote:Op zaterdag 30 december 2006 04:46 schreef popolon het volgende:
Zag net het einde van Lakers - Bobcats.Lekker tripple OT.
Kobe 58 pts en toch verliezen, het kan.
Daar moet je toch uiteindelijk doorheen. Maar de enige mogelijke weg is nu door de division te winnen, cleveland, chicago en detroit haal je normaal gezien niet meer in.quote:Op zondag 31 december 2006 11:38 schreef J-Will het volgende:
Miami moet inderdaad gaan oppassen. 'Het gaat allemaal om het eind van het seizoen', dat zal wel Riley maar dan moet je de playoffs wel eerst halen. En het liefst met een goeie seed want je wilt niet meteen tegen de Pistons of de Bulls aanlopen.
Via welke stream kijk je?quote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef popolon het volgende:
Straks maar even Suns @ Pistons bekijken.
D vs O, dat kan best aardig worden.
Ik geloof je op je woord, heb zelf geen beeldenquote:Op zondag 31 december 2006 23:11 schreef popolon het volgende:
Detroit speelt best aardig zonder Billups.
Van hetzelfdequote:Op maandag 1 januari 2007 00:00 schreef popolon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor alle NBA'ers!
Thnx.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:00 schreef popolon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar voor alle NBA'ers!
Ik denk dat Iverson alles alleen wil doen en dat gaat niet lukken. There is no I in TEAMquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:23 schreef Warrior28 het volgende:
Vanavond leuke game: Iverson met de Nuggets tegen oude liefde Philly! Ik hoop dat ie opblaast want ik heb Iverson in mn Yahoo fantasy team!
Was 'ie laatst ook al. Is die titel dan toch per ongeluk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:09 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat een drama, alweer een double-digit blowout......
Ik ga maar mijn slaap pakken, als Jason Kapono de go-to guy is![]()
Zeker mooi schot, maar die buzzer beater van Arenas vond ik mooier, ook van ver! Die gozer is goed bezig!quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:36 schreef Robertje het volgende:
Pat Riley gaat ff weg. En dat schot van LBJ [afbeelding]
wat slecht zeg dat ze verlorenquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat denken jullie van
San Antonio 14
Minnesota 19
nu, san antonio moet toch wel kunnen winnen
Moeten de Sonics kunnen winnen. Have fun.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:33 schreef bassieVL het volgende:
Morgenavond naar de Seattle Supersonics - New York Knicks als ik op tijd klaar ben met werken. Duurste tickets zijn 2000$ courtside en de goedkoopste 10$.
Volgens mij speelt Chris Paul niet mee aan de zijde van New Orleans, dus dat heft elkaar dan weer opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Moeten de Sonics kunnen winnen. Have fun.
Vanavond moeten de Pistons weer eens winnen, drie op rij verliezen is niet best. Ok, zonder Billups maar dat is slechts een klein excuus.
Gaat lekker hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Moeten de Sonics kunnen winnen. Have fun.
Vanavond moeten de Pistons weer eens winnen, drie op rij verliezen is niet best. Ok, zonder Billups maar dat is slechts een klein excuus.
Nu ook zonder Kwame. Bynum is nu de startin center en ook Turiaf en Cook spelen center...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Lakers draaien toch best goed zonder Lamar.
Niet vergeten dat ik de fan was die vorig jaar tijdens de playoffs bij game 4 op 12 seconden van het einde maar besloot niet meer te kijken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:33 schreef popolon het volgende:
Ik ben minder verbaasd.Lakers hebben genoeg talent, dat bleek vorig seizoen al.
Kobe heeft zich overduidelijk aangepast: Hoe minder schoten hij neemt hoe beter de Lakers spelen. Z'n relatie met de Zenmaster is ook duidelijk stukken beter. 't Is wat kort door de bocht maar dit is 't in een notendop.
Sadistquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef popolon het volgende:
ESPN vanavond ziet er ook leuk uit: DAL @ SAS en PHX @ MIA.
Phil is een coach die alles uit een speler kan halen wat erin zit. Hij werd eerder nog bekritiseerd dat hij alleen sterren coachte... veteranen teams. En inderdaad waren die 9 championships met zeer goed spelers. Maar Phil was goed met ego's.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:20 schreef Zwansen het volgende:
Zou dit allemaal te danken zijn aan Phil? Smush Parker was toch nooit echt een belangrijke speler bij de teams voor ie bij de Lakers speelde, om over Kwame nog maar te zwijgen...
Greg Oden, Kevin Durant zijn de twee die bij me opkomen. Ik heb een paar wedstrijden gezien en ze zijn echt goed. Kevin Durant is de next lamar Odom en Oden is gewoon een zeer goede atletische center met geweldig voetenwerk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef Toolmannetje het volgende:
Vraag is of al die teams in de East echt zo slecht zijn of dat ze allemaal goede plekken in de draft willen hebben (die loaded schijnt te zijn..) (en tvp)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:21 schreef J-Will het volgende:
[..]
Sadist
Ik ga kijken, J-Will voor de double double. Dan maakt die 78 - 110 me niks uit
Utah kwam aardig opzetten aan het eind, kan nog leuk wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Houston gaat lekker op het moment
Close matchquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:14 schreef Backdoorman het volgende:
ik zit te genieten hoor van de spurs...lekker degelijk en sterk, geen poespas, tot nu toe. dallas komt er niet echt aan te pas.
Ik zou er geen geld op zetten met Camby weer terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Lakers zullen zometeen toch wel winnen van Denver ?
Nee, Iverson pakt ze inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Lakers zullen zometeen toch wel winnen van Denver ?
It takes five.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:53 schreef Backdoorman het volgende:
zie ik dat nou goed of is het een typfout van de nba: Lebron James maar 4 punten in 30 minuten?!?
Niet echt nr. 23 waardige cijfers....
mag niet van de modjesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 04:36 schreef popolon het volgende:
Zeg NBA 'kenners', als het alleen maar om geld gaat en niet je favoriete club dan kun je dat net zo goed in je goktopic doen.
Ze hebben toch 2 kananlen ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:13 schreef J-Will het volgende:
Waarom zie ik op mijn ESPN stream een of andere race met ronde kartwagentjes en geen PHX @ MiaIK ben boos.
Ik zou maar gaan slapen, dit wil je niet zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:13 schreef J-Will het volgende:
Waarom zie ik op mijn ESPN stream een of andere race met ronde kartwagentjes en geen PHX @ MiaIK ben boos.
Wat vind je van ArenAs danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:23 schreef popolon het volgende:
Nash gaat gewoon weer voor een MVP titel als hij zo doorgaat.
Wat een impact heeft 'ie toch.
Super.quote:
20 mins ongeveer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 05:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe lang is de pauze tussen de 2e en 3e kwart ?
quote:
voor $10 dollar mag je niet klagen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar was ondanks alles dus wel gaaf bassieVL?
T-Mac? Wat is daar nou aan? Het is geen winner en heeft chronisch last van z'n rug, verdwijnt in de playoffs en volgens mij kan het hem allemaal geen donder schelen. Af en toe doet hele leuke dingen, maar is absoluut niet een consistente speler... en defense heeft-ie nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef Backdoorman het volgende:
T-Mac: 44 punten!
mijn favoriete 2 clubs in de nba:
1. Orlando
2. Houston (vanwege T-Mac)
vanwege die "leuke dingen" is het mijn favoriete speler...en dat ie last van ze rug heeft kan ie zelf niks aan doen natuurlijk, zonde, anders was ie echt een hele grote meneer op dit moment!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef Richterscale het volgende:
[..]
T-Mac? Wat is daar nou aan? Het is geen winner en heeft chronisch last van z'n rug, verdwijnt in de playoffs en volgens mij kan het hem allemaal geen donder schelen. Af en toe doet hele leuke dingen, maar is absoluut niet een consistente speler... en defense heeft-ie nog nooit van gehoord.
Hij is al een grote meneer... daarom speelt hij basketbal... maar zijn circustruukjes zie je ook bij AND1 basketball. T-Mac heeft nooit een winnaarsmentaliteit gehad en hij heeft dat zelf verscheidene keren toe gegeven. Dan ben je dus een een slappeling die veel te veel betaald krijgt en er net staat wanneer zijn team het nodig heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:18 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
vanwege die "leuke dingen" is het mijn favoriete speler...en dat ie last van ze rug heeft kan ie zelf niks aan doen natuurlijk, zonde, anders was ie echt een hele grote meneer op dit moment!
Kan me nog een schitterende actie herinneren dat ie de bal tegen het glas aangooide en ze eigen rebound dunkte...en dat in een wedstrijd![]()
daarom kijk ik dus nba
![]()
In een wedstrijd, huhuquote:
Nou nou, dat is ook erg overdreven. Nooit een winnaarsmentaliteit gehad? Dan bereik je echt niet zoveel als hij heeft bereikt.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:31 schreef Richterscale het volgende:
[..]
Hij is al een grote meneer... daarom speelt hij basketbal... maar zijn circustruukjes zie je ook bij AND1 basketball. T-Mac heeft nooit een winnaarsmentaliteit gehad en hij heeft dat zelf verscheidene keren toe gegeven. Dan ben je dus een een slappeling die veel te veel betaald krijgt en er net staat wanneer zijn team het nodig heeft.
Wat heeft TMac bereikt dan? Erg weinig. Iets bereiken doe je pas in de playoffs en daar komt TMac chronisch tekort. Hetzelfde geldt voor Vince Carter...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:05 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook erg overdreven. Nooit een winnaarsmentaliteit gehad? Dan bereik je echt niet zoveel als hij heeft bereikt.
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:40 schreef Richterscale het volgende:
[..]
Wat heeft TMac bereikt dan? Erg weinig. Iets bereiken doe je pas in de playoffs en daar komt TMac chronisch tekort.
Karl Malone heeft natuurlijk wel 3x de Finals gehaald, terwijl T-mac nog niet voorbij de eerste ronde is gekomen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
Karl Malone heeft ook nooit een kampioenschap gewonnen terwijl ie zo'n 25 jaar top-basketballer is geweest of beschouw je dat ook als een speler die teams niet naar een hoger plan tilt en chronisch tekort kwam![]()
TMac topscorer allertijden van Orlando in de playoffs?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
McGrady is Orlando's topscorer aller tijden in de play-offs met gemiddeld 32 punten, dan kom je natuurlijk niet chronisch tekort maar ben je gewoon goed bezig.
Karl Malone heeft ook nooit een kampioenschap gewonnen terwijl ie zo'n 25 jaar top-basketballer is geweest of beschouw je dat ook als een speler die teams niet naar een hoger plan tilt en chronisch tekort kwam![]()
Bovendien hoor je mij niet zeggen dat het de beste is, wel de leukste speler om naar te kijken in mijn ogen....![]()
Leuk gister, Ben Wallace gewonnen van ze oude team-maatjes! Daardoor Cleveland de nieuwe nr 1 in hun divisie....
en dan weer verliezen van memphisquote:Op maandag 8 januari 2007 17:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers gewonnen van de MavericksHebben ze eindelijk een echte quality opponent verslagen. Mooie allround game en lekkere passing weer.
Om een of andere reden hebben ze erg vaak moeite met Memphis... laatste drie jaar meer van verloren dan van gewonnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:13 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
en dan weer verliezen van memphis
Ze zijn niet echt heel constant
en 2 punten..quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:49 schreef BitetheBullet het volgende:
Mutombo nu trouwens 2e op de all-time blocklijst, op zijn 40e nog even 19 rebounds en 5 blocks in een wedstrijd.
Bulls hebben te weinig offense en de Suns te weinig defense...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:51 schreef Toolmannetje het volgende:
Verder blijf ik gaan voor de Suns als kampioen dit jaar en ze winnen van de bulls in de finale![]()
Suns staan twaalfde in defensive FG&, tussen de Mavs en Spurs, dus met die slechte defense valt het best mee. Alleen omdat ze zelf snel schieten, krijgt de tegenstander ook meer kansen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef Richterscale het volgende:
[..]
Bulls hebben te weinig offense en de Suns te weinig defense...
Volgens mij is het zo dat het contract van Webber op de begroting van de Sixers blijft staan tot hij een andere club heeft, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:22 schreef Toolmannetje het volgende:
Wat betekent het nou feitelijk qua salaris uitbetaling van de 76'ers? Dat hun verzekering het uitbetaald? Want volgens mij telt dat salaris nog wel op salarycap toch en luxurytax? Wat is het voordeel van contract uitkopen?
Daarnaast hebben de suns laten zien tegen de cavs dat ze redelijk kunnen verdedigen :-)
Nash 21 assists en 4 punten![]()
Cavs schieten nooit bijzonder hoog, en dat hadden ze hier wel nodigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:22 schreef popolon het volgende:
Ja.
Cavs 30 pts achter tegen PHX, Cavs schieten echt bijzonder slecht.
Voor Webber gelden trouwens vier teams die serieus in de race zijn (van de 17 die interesse toonden): Lakers, Heat, Pistons en Mavs.
De besparing van de Sixers door het afkopen is eigenlijk 15 mijoen dollar. Vijf miljoen die ze minder aan Webber hoeven te betalen in twee jaar, plus de luxurytax van vijf miljoen dit jaar en vijf miljoen tax volgend jaar. Dus dat is de reden dat Sixers hem hebben afgekochtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:53 schreef popolon het volgende:
10 miljoen? Doel je nu op Webber?
Het probleem is dat de scoring in de playoffs minder is en de defense intensiever is. Het verschil tussen de scoringspercentages wordt kleiner en het voordeel dat de Suns hebben dus ook. Suns zijn een team dat als het eenmaal ritme heeft gevonden lastig te stoppen is ze je op die manier tot een shoot-out verleiden. Laat je het tempo van de wedstrijd dalen, verander je het ritme ook. Daarom heeft Phoenix het in de playoffs vaak lastiger tegen de gebalanceerde teams die op de defense leunen zoals de Spurs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef J-Will het volgende:
Ik zie de Suns ook best kampioen worden eigenlijk. Ze laten .451 toe aan FGP, dat is 18e in de league en dus echt zo slecht niet. Zelf hebben ze het beste percentage van de league, en ze zijn tweede met drietjes percentage. Ze scoren gemiddeld 8.08 meer dan hun tegenstander, 2e na het oerdegelijke San Antonio. Ik geloof niet zo in het verhaal dat je alleen kampioen wordt als je defence helemaal in orde is. Het is niet alsof het spelletje ineens helemaal verandert in de playoffs. Andere teams gaan het trager spelen, goed, maar je kunt Phoenix niet dwingen elke keer in een half court setting te gaan spelen, lijkt me.
Webber heeft zelf ook iets van 5 miljoen afgedragen als ik het goed heb. Die gast is zo goed als gratis. Maar ook al bijna 34 jaar oud.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:42 schreef Colplay het volgende:
[..]
De besparing van de Sixers door het afkopen is eigenlijk 15 mijoen dollar. Vijf miljoen die ze minder aan Webber hoeven te betalen in twee jaar, plus de luxurytax van vijf miljoen dit jaar en vijf miljoen tax volgend jaar. Dus dat is de reden dat Sixers hem hebben afgekocht
Ik heb liever geen Webber... ik zie totaal niet wat die nog kan brengen in de Playoffs. Het is een goed passer, maar verder vind ik em nietsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Webber heeft zelf ook iets van 5 miljoen afgedragen als ik het goed heb. Die gast is zo goed als gratis. Maar ook al bijna 34 jaar oud.
Zou wel een leuke speler voor de Lakers zijn voor nog 2 seizoenen. Ook zou ik niet treurig zijn als 'ie 'thuis' komt: Detroit, Michigan. Zou betekenen dat Davis en/of Dice zouden vertrekken.
Vrije worpen bij elke overtredingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:25 schreef Wopper1 het volgende:
Weet iemand toevallig waar die Bonus goed voor is, die je kan zien bij de gamecasten @ sportsline en ESPN?
Soms zijn ze even rood, en later gewoon weer normaal.
bvd
Oud? Alleen Rasheed en Webber zijn toch boven de 30? Webber is geen begenadigd verdediger, maar hoeft ook niet zo enorm veel te doen bij verdedigend ingestelde spelers als Prince en Billups.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef popolon het volgende:
ESPN.com was reporting Friday night that Webber would not make a decision about his new team before today, but it still seems likely that by next week, the Pistons will start the former Michigan and Birmingham Detroit Country Day star alongside Rasheed Wallace, Tayshaun Prince, Richard Hamilton and Chauncey Billups.
Stoere basis vijf, wel wat oud.
Billups is ook 30 dacht ik. En vergeet Dice en Davis niet, alhoewel dat bankspelers zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oud? Alleen Rasheed en Webber zijn toch boven de 30? Webber is geen begenadigd verdediger, maar hoeft ook niet zo enorm veel te doen bij verdedigend ingestelde spelers als Prince en Billups.
Ik dacht dat Billups nog maar 26 was of zo...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Billups is ook 30 dacht ik. En vergeet Dice en Davis niet, alhoewel dat bankspelers zijn.
Van mij mag Webber komen, ik zie dat wel zitten en om de defensieve kwaliteiten van hem maak ik me niet te druk. Ook om de reden die je zelf al aangeeft.
Ik maak me daar wel druk om als hij naar de Lakers zou gaan. Lakers zijn niet echt het beste defensieve team in de leaguequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:00 schreef popolon het volgende:
Van mij mag Webber komen, ik zie dat wel zitten en om de defensieve kwaliteiten van hem maak ik me niet te druk. Ook om de reden die je zelf al aangeeft.
Meer drie forwards dan denk ik, Sheed zal nooit een echte C zijn met die drang naar de 3pt lijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef J-Will het volgende:
Sheed dan de startende center?
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Meer drie forwards dan denk ik, Sheed zal nooit een echte C zijn met die drang naar de 3pt lijn.
NO NO NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... gaat er dan niks goed vandaag??quote:Op maandag 15 januari 2007 00:30 schreef popolon het volgende:
Webber waarschijnlijk naar de Lakers.
Ziek idd, Phoenix gaat ze afslachten als het zo doorgaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:46 schreef Backdoorman het volgende:
heb nash alweer een paar lekkere assists zien geven bij memphis tegen phoenix. en ze scoren er allemaal wel lustig op los: 76 - 72....de stand bij de rust wel te verstaan!!! is een record dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |