Deeeee-troitquote:
TVPquote:Op zondag 24 december 2006 04:19 schreef popolon het volgende:
16 blocks voor de Pistons.
Maxiell.Wat heeft die een energie, niet voor niets de bijnaam Mini-Ben.
Haha, ik wist dat dat hier zou staan, stoere assist ookquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 24 december 2006 11:51 schreef pfaf het volgende:
Een post, zodat dit topic in mijn MyActive Topics verschijnt, wat het volgen vergemakkelijkt.
Ik hoop dat de wedstrijd te zien is op tvuquote:Op maandag 25 december 2006 11:43 schreef Terreros85 het volgende:
Vanavond geen verplichtingen. Denk dat ik tvuplayer maar eens aanslinger en Lakers-Heat ga kijken![]()
O-TSN Sports (engels commentaar) of CCTV-5 (Chinees commentaar) en ja op tvuquote:Op maandag 25 december 2006 20:56 schreef F1Bas het volgende:
Is het op TVUplayer en welk kanaal?
Kobe schijnt ziek te zijn...? Hij schiet in elk geval vrij ziek...quote:Op maandag 25 december 2006 22:33 schreef popolon het volgende:
Wat een dramatische wedstrijd.
Als Turiaf van LAL je topscorer is is er wel iets goed mis vandaag.
edit
Die vrouw van Wadedie borsten helemaal opgepropt en opgeblazen.
Geen gezicht.
3-17 driepuntrers nu.quote:
Dat ging maar nét goed.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:30 schreef popolon het volgende:
Zonder center Kristic, hele seizoen weg, zie ik de Pistons vanavond vrij makkelijk winnen van de Nets. Gewoon de paint domineren met Maxiellllllll.
Tja, ik heb in tijden de Pistons geen veegpartij zien geven. Het moet altijd zo.quote:
Meer 540, maar toch geweldig!quote:Op woensdag 27 december 2006 05:36 schreef popolon het volgende:
Ook leuk, uit de AND1 wedstrijden, een echte 720 dunk.
http://www.youtube.com/watch?v=9Xpcgthwdp0&NR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |