Er komt geen tussenstand meer vóór morgenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog geen tussenstand, ze willen het denk ik spannend houden voor morgen.
Over het miljoen moeten ze al wel zitten , alleen is de vraag op hoeveel preciesquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er komt geen tussenstand meer vóór morgen. Stond ook in de balk onderin beeld, zag ik net
.
Klopt, was voorgaande jaren exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog geen tussenstand, ze willen het denk ik spannend houden voor morgen.
30 volgens Brace gister...quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel landmijnen liggen er dan over de wereld?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:36 schreef evert het volgende:
[..]
nog niet over nagedacht, misschien is het ook wel leuk een stuk te laten schrijven over de 'verslaafden' aan deze actie, in hoeverre dit hun hele normale weekritme verstoord
OK!quote:Op zondag 24 december 2006 00:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Als het blad in de winkel ligt moet je het ff melden![]()
Volgensmij doen ze het vrijwillig , maar dit durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel vangen die gasten hier eigenlijk voor? Worden ze 24 uur per dag doorbetaald?
volgens mij valt dit gewoon onder hun 'gewone' salarisquote:Op zondag 24 december 2006 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Volgensmij doen ze het vrijwillig , maar dit durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
ik zou het mailen.quote:Op zondag 24 december 2006 00:28 schreef -chefke- het volgende:
Zo de kogel is door het glazen huis.Wij gaan morgen met de muziekkapel de Opstijgers uit Nistelrode (NB) in Utrecht spelen. Onze opbrengst komt ten goede van de actie en uiteraad gaan wij ook spelen op het Neude. (dus als 1 van de DJ`s het leest, een beetje aandacht is nooit weg)
www.opstijgers.nl![]()
![]()
80 miljoen volgens ratelband.quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel landmijnen liggen er dan over de wereld?
Wat moet Sander de Heer er mee?quote:Op zondag 24 december 2006 00:30 schreef evert het volgende:
sander@3fm.nl
quote:
o ja, je hebt gelijk! sorry....quote:Op zondag 24 december 2006 00:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Wat moet Sander de Heer er mee?![]()
sander.lantinga@3fm.nl is z'n email-adres.
Multiply? minstens 3 x gehoordquote:Op zondag 24 december 2006 00:34 schreef Dandelion het volgende:
Ik heb "de glazenhuis plaat van 2005" (hoe heet dan ding ook al weer...) nog geen een keer gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |