Ja zoo mooiquote:
Je knipt 't topic in stukkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:57 schreef dvdfreak het volgende:
knip
2-0 voor Ajax.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:57 schreef dvdfreak het volgende:
wat is de tussenstand?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:28 schreef alors het volgende:
Ik heb zo het idee dat er voornamelijk mannen bij de regie werken..
Ongetwijfeld, maar dat horen we pas als ze het huis uitkomen. Ik gok nog steeds op dik 3 miljoen totaal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:52 schreef peaceman het volgende:
Zitten ze al boven het miljoen?
Ja met die verdubbeling van Balkenende erbij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat horen we pas als ze het huis uitkomen. Ik gok nog steeds op dik 3 miljoen totaal.
Bij mij 3 dagen geleden al.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef Asskicker14 het volgende:
lol, het begint nu echt mijn strot uit te komen.
Idd, ik vond het gitaarwerk wel oke, maar de tekst was een beetje simpelquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:32 schreef Dandelion het volgende:
fantasieloos gekweel. Misschien met een andere zanger en tekstschrijver beter aan te horen
Tja vaker zo bij nederlandse bandjes die engels willen doen. En sommige worden er nog beroemd mee ook...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, ik vond het gitaarwerk wel oke, maar de tekst was een beetje simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |