Weer met wijn en lekker kaasjes??quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:22 schreef N.icka het volgende:
Ik werk de hele nacht vannacht , dus ik ben er wel
Nee , vannacht moet ik nuchter blijven, morgenochtend bij thuiskomt drink ik wel een lekker wijntjequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:23 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Weer met wijn en lekker kaasjes??![]()
ook lekker, ik ben ook ff weg....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee , vannacht moet ik nuchter blijven, morgenochtend bij thuiskomt drink ik wel een lekker wijntje
Doei doeiquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ook lekker, ik ben ook ff weg....![]()
Misschien moet je de vorige keer Fratellis aanvragenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef DaMook het volgende:
Nou van mij mogen de Fasellis wel weer eens komen. Ik heb zelf al zo'n 80 euro gespedeert aan deze actie, en meer kan ik niet echt missen, dus is er iemand anders die nog budget heeft om hem aan te vragen
?
Komt vandaag niet (was vorig jaar ook zo). De volgende stand is de voorlopige eindstand van morgenmiddag. Spanningsopbouw enzo, je kent 't wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:56 schreef Markeerstift het volgende:
is er nog geen tussenstand ?
Ja zoo mooiquote:
Je knipt 't topic in stukkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:57 schreef dvdfreak het volgende:
knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |