Ja, in '91 of '92.quote:Op maandag 25 december 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Grappig om die photo's te zien.
Nog meer mensen hier geweest?
en ik in 91/2quote:Op maandag 25 december 2006 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Grappig om die photo's te zien.
Nog meer mensen hier geweest?
Toen was het nog in gebruik voor betaald voetbal, had het net wat meer allure dan nu. Ik mis een photo van de kleedkamers, die zijn zo vreselijk klein hequote:
Dan weet je wat je te doen staat hequote:Op maandag 25 december 2006 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen was het nog in gebruik voor betaald voetbal, had het net wat meer allure dan nu. Ik mis een photo van de kleedkamers, die zijn zo vreselijk klein he.
Laat ik dan eens met een nuttige TVP komen (en hopen dat mensen niet boos zijn dat je hun bezigheden in de kerstvakantie afpakt......)quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is de ranglijst?¿
Heb ik puntenaftrekquote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef DRD het volgende:
[..]
Laat ik dan eens met een nuttige TVP komen (en hopen dat mensen niet boos zijn dat je hun bezigheden in de kerstvakantie afpakt......)
De ranglijst per 27 december 2006 (00:00 uur) is als volgt:
EREDIVISIE
01. Barnet_Bee - 147 (+11)
------------------------------------
02. fanneke - 140 (+19)
03. Dutchgooner - 120 (+2)
04. vitazz - 135 (+20)
05. Neede-Radicals - 108 (+4)
=====================
quote:Nederland
1. Ajax (De Meer)
2. Ajax (Olympisch Stadion)
3. Ajax (ArenA)
4. PSV (Philips Stadion)
5. feyenoord (de kuip)
6. Sparta (Het Kasteel)
7. Heerenveen (Abe Lenstra Stadion)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. Vitesse (Gelredome)
10. FC Utrecht (Nieuwe Galgenwaard)
11. AZ Alkmaar (Alkmaarderhout)
12. Ado Den Haag (Zuiderpark)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. FC Groningen (Euroborg)
15. FC Volendam (weet ik veel hoe dat heet)
16. NEC (De Goffert)
17. NAC (Rat Verlegh Stadion)
18. Roda JC (Parkstad Limburg)
19. RKC Waalwijk (Mandemakers stadion)
20. Excelsior (Woudestein) nieuw
21. Heracles (Polman stadion) nieuw
Duitsland
22. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
Engeland
23. Arsenal (Highbury)
Frankrijk
24. AJ Auxerre (Stade Abbé-Deschamps)
Spanje
25. FC Barcelona (Camp Nou)
Italie
26. Inter Milan (Guiseppe Meazza / San Siro)
Tsjechie
27. Sparta Praag (Toyota Arena) nieuw
Voor mij helaas niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:36 schreef Robjuhhh het volgende:
Morgen komt er voor bij het DSB Stadion erbij.
Qua sfeer ook geen aanrader, daar er bij thuiswedstrijden van Fortuna Düsseldorf tussen de 8.000 en 15.000 toeschouwers komen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:05 schreef zjroentje het volgende:
20. Rheinstadion, Dusseldorf
21. LTU Arena, Dusseldorf
Van de week gaan shoppen in Dusseldorf, na afloop maar even een kijkje gaan nemen in het nieuwe stadion. Via de officiele kanalen konden we helaas niet naar binnen, toen maar aan een paar bouwvakkers die daar bezig waren gevraagd of we via hun naar binnen konden komen, en voila.
Van buiten met afstand het allerlelijkste stadion dat ik ooit heb gezien, wat een blokkendoos.Van binnen ziet het er wel mooi uit, op de stoeltjes na.
Ehmm.... LTU Arena is op dezelfde locatie als het Rheinstadion gebouwd.quote:1.) Een stadion telt pas 2x wanneer het nieuwe exemplaar op een andere plaats is gebouwd.
Een vérbouwd stadion telt dus gewoon voor één! Er zijn stadions als de Vliert en Goffert die compleet vernieuwd zijn, maar ergens moet de grens getrokken worden, dus moet het nieuwe stadion op een andere plaats zijn gebouwd.
Volgens mij ernaast.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:17 schreef spurs het volgende:
Ehmm.... LTU Arena is op dezelfde locatie als het Rheinstadion gebouwd.
Net ernaast dus.quote:An etwa gleicher Stelle, leicht nach Norden verschoben, wurde mit der LTU arena eine Multifunktions-Arena errichtet.
Telt het oude kasteel (kwartslag gedraaid) dan ook?quote:
Yeahinho it is. En idd, vergeten aan te passen... kan de post nu niet meer wijzigen dus helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef Bananenman het volgende:
Yeaninho, ik heb er 27, maar sta op 22 in de lijst
Gvd, heb ik nog zoveel fout gedaan....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:14 schreef Robjuhhh het volgende:
Ik sta ook inmiddels op 50 stadions en in de lijst op 46
Kom er net van terug. Een 3000 toeschouwers, 1ste helft was eenrichtingsverkeer op goal van Verbroedering af, met 1 grote kans voor Patro (schot op de paal, rebound onbegrijpelijk op de keeper). In de 2de helft was Verbroedering een stuk beter en kwam Patro er nog sporadisch uit. Verbroedering mist meerdere enorme kansen en in de 89ste minuut maakt Patro (onverdient!) 1-0 wat ook de einduitslag was. Voor de match meermaals de Champions League hymne door het stadion horen schallenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
Vanavond had ik naar de Maasmechelse derby willen gaan. Helaas gaat me dat niet lukken. Morgen wel een leuke pot op het programma; de Luikse derby Seraing v Club Luik.
Wat zou het kosten om nog 3 van zulke tribunes te plaatsen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:20 schreef DRD het volgende:
Vandaag voor het eerst in Spakenburg geweest. VV Spakenburg heeft al een hele faaire hoofdtribune met 750 plaatsen.
[afbeelding]
dus dan is IJsselmeervogels er nu ook één aan het bouwen, die natuurlijk NET iets hoger, groter en luxer moet worden.
[afbeelding]
Maar om nou te zeggen dat deze twee clubs Eerste Divisie waardig zijn gaat me toch te ver. Misschien wle met het budget, maar gewoon niet met het 'stadion'.
Telenet is aan het uitbreidenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:02 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi DarkShine.
Wat zijn ze aan het plaatsen op de plaats van de kazerne?
Stond jij daar met die fakkel(s) na afloop?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Mooie foto DarkShine, groeten vanuit Vak J.
Die zullen ook wel weer gaan vallen voor die fakkelsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:06 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ik heb wel meegewerkt aan de tifo, stond te zwaaien met een grote rode vlag. Ik weet eigenlijk niet wie die fakkel aangestoken heeft. Bengaals is zeer mooi, maar heb geen zin in een sv.
quote:De door mij bezochte stadions:
Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
036: FC Groningen - Euroborg
België:
037: KV Mechelen - Achter de Kazerne
038: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
039: Sint Truiden - Staaien (Oud)
040: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
041: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
042: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
045: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
046: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
047: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
048: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
049: Royal Antwerp FC - de Bosuil
050: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
051: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
052: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
053: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
054: Kleine Heyzel
055: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
058: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
Duitsland:
059: Alemannia Aachen - Tivoli
060: KSV Hessen Kassel - Auestadion
061: Hertha BSC - Olympia Stadion
062: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
063: FC Schalke 04 - Veltins Arena
064: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
065: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
066: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
067: Ipswich Town FC - Portman Road
Jij zat op de lange zijde naast het uitvak dus?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Al een paar keer geweest, maar ook deze keer weer een panoramaatje:
[afbeelding]
Neuh. Ik zat wel op de lange zijde, maar het uitvak zit daar nog altijd achter het doel hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij zat op de lange zijde naast het uitvak dus?
Rechts van je ligt toch het uitvak ?? Of zat je hoofdtribune, kan het er ff niet uit opmaken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Neuh. Ik zat wel op de lange zijde, maar het uitvak zit daar nog altijd achter het doel hoor.
Inderdaad, dan ligt het uitvak linksquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoofdtribune inderdaad.
Je ziet toch de gele M () en de Angel-Side aan de rechtse kant.
Uitvak ligt dus helemaal links.
150. (jubileumground) Stadion Jos van Wellen -> Cappellenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:17 schreef Barnet_Bee het volgende:
149. Stade du Pairay -> Seraing
99 Freethielstadion - KSK Beverenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:31 schreef spurs het volgende:
98 Stade du Pairay - Seraing
Ik kom niet daar dus al sla je me dood, liever niet trouwens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:26 schreef Erasmusch het volgende:
Las het net. Zwarte markt?
En Arsenal-Bolton?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kom niet daar dus al sla je me dood, liever niet trouwens.
Daar zal wel iets van zwarthandel zijn maar niet meer zoals voorheen, reken op minimaal 80-90 pond.quote:
101 Euroborg - FC Groningenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:47 schreef spurs het volgende:
[..]
En nummertje 100 is:
het Fenix Stadion van KRC Genk
Van de week eens geweest, en het is inderdaad wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Ze zijn bezig met de bouw van een nieuwe hoofdtribune. Ook in Vlissingen wezen kijken, maar de foto's van een pagina terug vertellen wel het hele verhaal van de stadionnetje. Esserberg en de Blauwe Kei zullen komende week wel volgen, om het lijstje "grote amateurcomplexen" af te maken. Moet wat, als er in Nederland niets nieuws meer te vinden is.quote:Er zijn amateurclubs met een echt stadion, maar die grens is helaas moeilijk te bepalen... Quick Boys heeft een leuk stadionachtig complex
en DHC in Delft, ben je daar al geweest?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:28 schreef DRD het volgende:
[..]
Van de week eens geweest, en het is inderdaad wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Ze zijn bezig met de bouw van een nieuwe hoofdtribune. Ook in Vlissingen wezen kijken, maar de foto's van een pagina terug vertellen wel het hele verhaal van de stadionnetje. Esserberg en de Blauwe Kei zullen komende week wel volgen, om het lijstje "grote amateurcomplexen" af te maken. Moet wat, als er in Nederland niets nieuws meer te vinden is.
[afbeelding]
151. Stade Neuville -> Olympic Charleroiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
150. (jubileumground) Stadion Jos van Wellen -> Cappellen
Of "De Dennen" van Quick 1888 uit Nijmegen. Dat is ook nog wel een aardige.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
en DHC in Delft, ben je daar al geweest?
Nee, wist niet eens dat dat wel aardig wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
en DHC in Delft, ben je daar al geweest?
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef DRD het volgende:
[..]
Nee, wist niet eens dat dat wel aardig was. Blijkt vlak langs de A13 te liggen, waar ik jarenlang nietsvermoedend overheen rij.........
Ben nu bezig met een hele document vol interessante tribunes en sportparken, maar weet niet of dit het goede topic is om die te gaan bespreken?
Ajax heeft in de jaren '80 nog tegen DHC gespeeld in de KNVB Beker voor zo'n kleine 20.000 toeschouwers in dat stadion.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:52 schreef DRD het volgende:
[..]
Nee, wist niet eens dat dat wel aardig was. Blijkt vlak langs de A13 te liggen, waar ik jarenlang nietsvermoedend overheen rij.........
Ben nu bezig met een hele document vol interessante tribunes en sportparken, maar weet niet of dit het goede topic is om die te gaan bespreken?
Jij wel en ik nietquote:Op zondag 11 februari 2007 02:12 schreef Mindlight het volgende:
32. Galgenwaard
Morgen naar Dender-Mechelen.
Het was idd wel vlak voor kickoff, maar dan nogquote:Op zondag 11 februari 2007 15:33 schreef MaxPower het volgende:
Heeft ie ongelofelijk mazzel gehad. Maat van mij is rond de jaarwisseling geweest, en de zwarte markt begon daar vanaf 90 pond. Hij is terecht naar City gegaan.
33. Florent Beeckman Stadion (Dender)quote:Op zondag 11 februari 2007 02:12 schreef Mindlight het volgende:
32. Galgenwaard
Morgen naar Dender-Mechelen.
En KV doet weer mee in de titelstrijd! Eerste thuisnederlaag dit seizoen van Dender trouwens.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
33. Florent Beeckman Stadion (Dender)
Niet bij manyoo, eind november ben ik naar Bolton v Arsenal geweest en savonds op stap geweest in Manchester en toen kon ik voor 60 pond een kaart kopen voor manyoo v Chelsea een dag ernaquote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef Erasmusch het volgende:
Een maatje is gister voor 25pond naar Man Utd geweest. Ik dacht dat het daar zo lastig was om tickets te fixen
Had ik niet verwachtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet bij manyoo, eind november ben ik naar Bolton v Arsenal geweest en savonds op stap geweest in Manchester en toen kon ik voor 60 pond een kaart kopen voor manyoo v Chelsea een dag erna
Dat is helemaal mooi dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Had ik niet verwachtDie gast zat dus in het uitvak voor 25p terwijl de originele prijs 36p was.
152. Freethiel -> SK Beverenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
151. Stade Neuville -> Olympic Charleroi
Van de technische kant heb ik weinig verstand, maar voor de rest wil ik wel helpen. Mail me anders maar even.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben overigens bezig met het opzetten van een 'grote' stadionsite.
Naast DarkShine en DRD nog meer Fokkers die willen helpen? Alle hulp is meer dan welkom.
103 Grenzlandstadion - Borussia Mönchengladbach IIquote:Op zondag 11 februari 2007 13:55 schreef spurs het volgende:
[..]
102 Olympisch Stadion - Germinal Beerschot
Ik wil ook wel hulp bieden. Van webdesign ken ik amper iets, maar heb wel al een hele zooi stadions bezocht. Vooral in België omdat mijn favo cluppie nogal een liftploeg is.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben overigens bezig met het opzetten van een 'grote' stadionsite.
Naast DarkShine en DRD nog meer Fokkers die willen helpen? Alle hulp is meer dan welkom.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:05 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Van de technische kant heb ik weinig verstand, maar voor de rest wil ik wel helpen. Mail me anders maar even.
Mooiquote:Op maandag 19 februari 2007 13:31 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hulp bieden. Van webdesign ken ik amper iets, maar heb wel al een hele zooi stadions bezocht. Vooral in België omdat mijn favo cluppie nogal een liftploeg is.
Ga eens netjes in het uitvak zitten!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
Was er al eens geweest, maar hierbij alsnog een panoramaatje vanuit Dordt.
[afbeelding]
Na de 0-1 probeerde een van je medesupporters ons dat ook wat minder subtiel duidelijk te makenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:33 schreef DRD het volgende:
[..]
Ga eens netjes in het uitvak zitten!![]()
Twee nieuwe toevoegingen van afgelopen week van Tenerife. Foto's + stadionnamen volgen nog......
Heb je ook foto's van de andere tribunes van DHC?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:55 schreef DRD het volgende:
En weer een dag "nuttig" besteed:
Ook altijd wel aardig vind ik de Molenwei in Heerjansdam, de Zwaaier in Werkendam, de Kikkershoek in Oud-Beijerland, de Panhuis in Veenendaal.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef DRD het volgende:
Amateurtribunes:
Quick Boys Sportpark Nieuw Zuid
SV Spakenburg Sportpark de Westmaat
VV IJsselmeervogels Sportpark de Westmaat
VV Katwijk Sportpark De Krom
Rijsburgse Boys Sportpark Middelmors
Quick’20 Oldenzaal Sportpark Vondersweijde
VVOG Harderwijk Sportpark de Strokel
SV Woerden
Kikkershoek mooi?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook altijd wel aardig vind ik de Molenwei in Heerjansdam, de Zwaaier in Werkendam, de Kikkershoek in Oud-Beijerland, de Panhuis in Veenendaal.
Niet erg mooi, maar wel apart: 't Slot in Capelle aan den IJssel, Sportcomplex DOTO in Pernis en het sportpark van Deltasport aan de Kooikersweg in Vlaardingen. Sparta Nijkerk heeft een fraai kunstgrasveld.
Mwah, het veld en de tribune zijn redelijk mooi toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Kikkershoek mooi?Doe mij het oude kleine stadionnetje maar (inmiddels afgebroken). Kikkershoek vind ik saai en sfeerloos.
Het veld is inderdaad uitstekend! Maar die tribune en die eeuwige wind vind ik zelf grote minpunten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, het veld en de tribune zijn redelijk mooi toch?
Die wind is inderdaad abnormaal. Zeker op dagen dat het toch al harder waait dan gemiddeld, dan is het haast ondoenlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het veld is inderdaad uitstekend! Maar die tribune en die eeuwige wind vind ik zelf grote minpunten.
Als je naar Roda, MVV of Fortuna moet kom je langs Echt op de autobaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
EVV in Echt heeft trouwens ook wel een aardig terrein, mooie ligging. Maar daar rijd je niet zomaar even heen.
Mooi ding van binnen, van buiten walgelijk. Dat vieze oranje helpt ook niet. Er zit een rare knik in de main stands waardoor ze in het midden verder van het veld staan. Hoopte eigenlijk dat Leeds zou winnen, de uitsupporters hadden de hele onderste ring op die foto. Veel meer sfeer dan bij bv Villa. De stad zelf is niet de moeite waard, er was alleen een of andere gothic meeting, waardoor al dat stinkende tuig in de weg liep.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
Geile ground. Ik hoop er binnenkort ook naartoe te gaan, dan heb ik alleen Walsall nog niet gezien van de League-clubs uit Greater Birmingham. Hoe vond jij het eigenlijk daar? En heb jij soms een fetish met clubs uit Greater Birmingham? ;-)
Aha vandaar. Ik snapte al niet helemaal waarom je juist daar zo vaak naaroe gingquote:Op zondag 25 februari 2007 17:47 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi ding van binnen, van buiten walgelijk. Dat vieze oranje helpt ook niet. Er zit een rare knik in de main stands waardoor ze in het midden verder van het veld staan. Hoopte eigenlijk dat Leeds zou winnen, de uitsupporters hadden de hele onderste ring op die foto. Veel meer sfeer dan bij bv Villa. De stad zelf is niet de moeite waard, er was alleen een of andere gothic meeting, waardoor al dat stinkende tuig in de weg liep.Ik woon tijdelijk in Brum
105 Het Kuipje - KFC Westerloquote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef spurs het volgende:
[..]
103 Grenzlandstadion - Borussia Mönchengladbach II
104 Lohrheidestadion - SG Wattenscheid 09
Niet echt toeristisch neequote:Op zondag 25 februari 2007 18:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik snapte al niet helemaal waarom je juist daar zo vaak naaroe ging![]()
Heb je nog een favoriete club in Greater Birmingham? En ga je Walsall nog bezoeken?
106 Staaien - St. Truidenquote:
35. St Andrewsquote:
Wolves is vandaag pas gelukt. Dus zaterdag naar Huddersfield v Bradford City (een beladen derby) en Leeds v Luton (een echte degradatiekraker) en zondag dan naar Wolves v WBA. Dit lijkt op papier mijn leukste voetbalweekend tot nu toe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef Erasmusch het volgende:
Naar Wolves toch? Er zitten sowieso niet zoveel pubs daaro en die zullen nu wel helemaal dicht zijn. Kan je beter in het centrum drinken.
Hoe was je Engelse tripje?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:34 schreef Yeahinho het volgende:
+ Glyn Hopkin Stadium, Dagenham & Redbridge
+ The Den, Millwall
107 Regenboogstadion - Zulte-Wargemquote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef spurs het volgende:
[..]
106 Staaien - St. Truiden
Één van de leukere stadions in België waar ik tot nog toe ben geweest.
36. Bristol Cityquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
35. St Andrews
[afbeelding]
kickoff om 1130, dus alle pubs waren dicht. Ondanks dat en een grotere politiemacht dan bij de Klassieker, toch nog aardig wat randverschijnselen. Sterke wedstrijd van Loovens, Cardiff was veel beter op het baggerveld, maar Birminghams goal werd helaas niet afgekeurd wegens buitenspel
Sinds afgelopen donderdag:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:56 schreef Gatalin het volgende:
1. Alkmaarderhout
2. Amsterdam ArenA
3. Arke Stadion
4. Gelredome
5. Stadion Oosterpark
6. Stadion Feijenoord
7. DSB Stadion
8. Zuiderparkstadion
9. Loftus Road (GB)
10. RheinEnergieStadion (D)
11. Hardturm (CH)
34. De Goffertquote:Op zondag 11 februari 2007 20:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
33. Florent Beeckman Stadion (Dender)
Wat is er verkeerd aan..?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef spurs het volgende:
Echt groundhoplijstje NAKZ......
156. Clarence Park -> St. Albans Cityquote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef Barnet_Bee het volgende:
153. Galparm Stadium -> Huddersfield
154. Elland Road -> Leeds United
155. Molineux -> Wolves
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:06 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 143: Jef Luyten Stadion (Witgoor Sport - Racing Mol-Wezel 2-2, 4e klasse C Nat.)
[afbeelding]
Jawel, maar op die Belgische "stadionnetjes" zit hier niemand te wachten.quote:
Jawel manquote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jawel, maar op die Belgische "stadionnetjes" zit hier niemand te wachten.
![]()
OK dan.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jawel man.
Gewoon paar fotootjes posten, doen het altijd goed.
Klopt ja. Mol is koploper met 10 punten voorsprong en zullen wel kampioen worden. Ze verspeelden in de laatste 6 minuten echter een 0-2 voorsprong.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:29 schreef Yeahinho het volgende:
Best druk nog. Was ook een derby tegen de koploper o.i.d. toch?
Dat zijn er echt veel. Toen ik we begin dit jaar was, waren er 200 man. Ik vind trouwens het stadion van Witgoor leuker dan dat van Dessel. Vooral die geel-groene voetballen zijn wel aardig.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt ja. Mol is koploper met 10 punten voorsprong en zullen wel kampioen worden. Ze verspeelden in de laatste 6 minuten echter een 0-2 voorsprong.
Ik schat dat er zo'n 2000 toeschouwers waren.
quote:België
01. Olympisch Stadion, Antwerpen
02. Herman Vanderpoorten Stadion, Lier
Bosnië
03. Stadion Prijedor, Prijedor
Duitsland
04. Volkswagen Arena, Wolfsburg
05. Weserstadion, Bremen
06. AOL-Arena, Hamburg
07. Millerntor, Hamburg
08. Preußenstadion, Münster
09. Paul Janes Stadion, Düsseldorf
10. Ruhrstadion, Bochum
11. Lohrheidestadion, Wattenscheid
12. Georg-Melches-Stadion, Essen
Engeland
13. Highbury, Londen
14. Craven Cottage, Londen
15. White Hart Lane, Londen
16. Portman Road, Ipswich
17. Huish Park, Yeovil
18. Ashton Gate, Bristol
19. Memorial Stadium, Bristol
Finland
20. Urheilupuisto, Mikkeli
21. Olympiastadion, Helsinki
22. Finnair Stadium, Helsinki
23. Lahden Stadion, Lahti
24. Kisapuisto, Lahti
25. Harju, Jyväskylä
26. Väinölänniemi, Kuopio
Frankrijk
27. Stade de France, Saint Denis
Ierland
28. Dalymount Park, Dublin
29. Croke Park, Dublin
30. Tolka Park, Dublin
31. Carlisle Grounds, Bray
Nederland
32. Stadion Oosterpark, Groningen
33. Stadion De Langeleegte, Veendam
34. Gelredome, Arnhem
35. Arke Stadion, Enschede
36. Philips Stadion, Eindhoven
37. De Kuip, Rotterdam
38. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen
39. Alkmaarderhout, Alkmaar
40. Wagner & Partners Stadion, Sittard
41. Willem II Stadion, Tilburg
42. Stadion Galgenwaard, Utrecht
43. Mandemakers Stadion, Waalwijk
44. De Goffert, Nijmegen
45. Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
46. MyCom Stadion, Breda
47. De Vijverberg, Doetinchem
48. Amsterdam ArenA, Amsterdam
49. Sparta Stadion, Rotterdam
50. Woudestein, Rotterdam
51. Vast & Goed Stadion, Roosendaal
52. Unive Stadion, Emmen
53. Oosterenk Stadion, Zwolle
54. Veronica Stadion, Volendam
55. Zuiderpark Stadion, Den Haag
56. Stadion de Koel, Venlo
57. Cambuur Stadion, Leeuwarden
58. Sportpark Berg & Bos, Apeldoorn
59. Polman Stadion, Almelo
60. Adelaarshorst, Deventer
61. ECCO Stadion, Den Bosch
62. Euroborg, Groningen
63. DSB Stadion, Alkmaar
Servië
64. Stadion Partizana, Belgrado
Spanje
65. Camp Nou, Barcelona
Heb je er wedstrijden gezien of alleen het stadion?quote:Op maandag 26 maart 2007 15:40 schreef Grunner het volgende:
+ 2:
64. Ashton Gate, Bristol (Bristol City)
65. Memorial Stadium, Bristol (Bristol Rovers)
.
[..]
Heerlijke dingen, die oude Belgische stadionnetjes!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jawel, maar op die Belgische "stadionnetjes" zit hier niemand te wachten.
![]()
Niet echt. Met de taxi duurde dit ongeveer een half uur, maar dan stonden we ook steeds stil in het verkeer. Zou anders een kwartiertje rijden zijn schat ik zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef Erasmusch het volgende:
Lag dat Memorial Stadium in buurt van City stadion?
Goeie keuze, Frankfurt heeft de beste fans in de Bundesliga.quote:Op zondag 1 april 2007 17:18 schreef Robjuhhh het volgende:
[b]+1
En nog een sfeerfilmpje gemaakt van de FrankfurtFans, het bekende Pipi Langkous Liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=V_DB1Ti24Lw
122. Liverpool-Anfield Roadquote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef DutchGooner het volgende:
121. Millwall- The New Den
109 Stadion Am Zoo - Wuppertaler SVquote:Op maandag 12 maart 2007 09:07 schreef spurs het volgende:
[..]
107 Regenboogstadion - Zulte-Wargem
108 Ludo Coeckstadion - Koninklijke Berchem Sport
Hebben al contacten gelegd voor 21 april, we gaan dan naar Frankfurt zelf. Kaarten zijn al besteld.quote:Op zondag 1 april 2007 20:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goeie keuze, Frankfurt heeft de beste fans in de Bundesliga.
Moet altijd lachen als ik filmpjes van dit 'incident' zie voorkomen, nu je over het liedje begint: http://www.youtube.com/watch?v=N10r3uuRaZk
111 Achter de Kazerne - KV Mechelenquote:Op maandag 2 april 2007 08:38 schreef spurs het volgende:
[..]
109 Stadion Am Zoo - Wuppertaler SV
110 Daknam Stadion - Sporting Lokeren
Wou hetzelfde vragenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
En wat vond je van Achter de Kazerne?
Wat vond je ervan?quote:
Qua stadion mooi, sfeer viel toch wat tegen.quote:
Stadion is iddquote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Qua stadion mooi, sfeer viel toch wat tegen.
En die stewardsNog niet eerder meegemaakt dit, wat een opgefokte debielen, vrienden die aanstekers in moeten leveren, sleutelhangers die van de bos af moesten, totaal 50 minuten voordat ik binnen was (ik heb de eerste 10 minuten dus ook gemist). En zelf ben ik (als enige) in het geheel niet gefouilleerd
![]()
En wat betreft catering moeten ze kappen met die muntjes, zinloos systeem.
In Arnhem kon ik in het uitvak gewoon met geld betalen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stadion is idd, de sfeer vond ik zelf nog meevallen afgelopen weekend.
En die stewards bij Roda is een bekend probleem, is in de thuisvakken ook zo. Dit seizoen zelf al een keer of 4 negatief in aanraking gekomen met de stewards. Is onlangs ook al een fikse discussie met het bestuur over geweest.
En Martinair catering is gewoon waardeloos. Snap niet dat je in het bezoekend vak niet gewoon kunt betalen, alhoewel je in Arnhem ook kaarten moet kopen.
13. Weserstadionquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Sinds afgelopen donderdag:
12. St. James' Park
157. GN Bouw Stadion -> FC Dordrecht (nog 4 te gaan in Nederland)quote:Op zondag 25 maart 2007 11:26 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
156. Clarence Park -> St. Albans City
Vrij gunstige update, Old Trafford is echt fantastisch. Samen met Bernabeu het mooiste stadion waar ik ben geweest. Wel jammer dat het uitvak op de tweede ring was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:15 schreef A.Petacchi het volgende:
1 Amsterdam Arena
2 De Kuip
3 Psv Stadion
4 Alkmaarderhout
5 Twente Stadion
6 Gelredome
7 De Goffert
8 Rath Verlegh Stadion
9 Willem II stadion
10 Kaalheide
11 De Geusselt
12 Fortuna Stadion
13 Volendam Stadion
14 Haarlem Stadon
15 Eindhoven Stadion
16 Parkstad Limburg stadion
17 Galgenwaard
18 Excelsior Stadion
19 Fenix Stadion
20 Daknam Stadion
21 BayArena
22 Westfalen stadion
23 Bochum Revierstadion
24 Stade Velodrome
25 Camp Nou
26 Montjuic, Estadio Olimpic
27 Bernabeu
28 Vicente Calderon
29 Stamford Bridge
30 Ashburton Grove
31 Craven Cottage
32 Old Trafford
33 Stadio Olimpico
34 San Siro
35 Delle Alpi
36 Bentegodi, Verona
37 Del Duca, Ascoli
38 Artemio Franchi, Siena
Leuke wedstrijd, redelijk goede sfeer, stadion was minder beroerd dan verwacht. Toch leuker dan ik vooraf had gedacht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef DRD het volgende:
Darkshine stijl: En wat vond je ervan?
Nog drie weken en ik ga eindelijk weer wat toevoegen aan m'n lijst, weet alleen nog niet precies welke.
Natuurlijk moet je binnen geweest zijn. Als dat niet zo is, zou ik alle stadions aan de route du soleil ook mee kunnen tellen. Maastricht ,Luik, Metz etc.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Stadions waar je bij geweest bent, maar niet naar binnen mocht tellen niet voor de Groundhoppers lijst ??
En moet je perse een wedstrijd bezocht hebben daar ?
158. Florent Beekman Stadion -> FCV Dender EHquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
157. GN Bouw Stadion -> FC Dordrecht (nog 4 te gaan in Nederland)
Inderdaad wat een kut uitvak hebben ze daarquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef NeedeRadicals het volgende:
116. Euroborg - FC Groningen
[afbeelding]
Wat een kut uitvak..dit was de eerste keer pas dat Twente er speelde maar zoals
het Oosterpark was wordt het nooit meer
160. Vicarage Road -> Watfordquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
158. Florent Beekman Stadion -> FCV Dender EH
159. Emanuel Hielstadion -> Racing Gent-Zeehaven
Eerste was niet zo veel. Dender zal ook zeker geen aanwinst zijn voor de 1e klasse. Racing Gent-Zeehaven was geweldig. Dit is het laatste jaar in hun 102 jaar oude stadion en ik wilde het persé nog een keer zien. Wat een vergane glorie is dat toch.
Zat je bij de uitsupporters dan?quote:Op zondag 22 april 2007 09:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
160. Vicarage Road -> Watford
Een typisch "Engels" stadion, zo tussen de huizen en met steegjes er omheen. Vooraf had ik er niet zoveel verwachtingen van, maar uiteindelijk viel het me heel erg mee en vind ik het zelfs een van de leukere stadions van de huidige Premier League (ook al zijn ze dat nog maar voor een paar weken). Geen Elton John gezien, maar wel Noel Gallacher die ons vak binnenkwam.
Man City is een soft spot van me in Engeland, dus ik was blij dat het nog lukte om een kaartje voor dat vak te krijgen op de zwarte markt. Had niet graag tussen de Elton Johns gezeten.quote:
161. Stadion am Rote Erde -> Borussia Dortmundquote:Op zondag 22 april 2007 09:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
160. Vicarage Road -> Watford
Een typisch "Engels" stadion, zo tussen de huizen en met steegjes er omheen. Vooraf had ik er niet zoveel verwachtingen van, maar uiteindelijk viel het me heel erg mee en vind ik het zelfs een van de leukere stadions van de huidige Premier League (ook al zijn ze dat nog maar voor een paar weken). Geen Elton John gezien, maar wel Noel Gallacher die ons vak binnenkwam.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:13 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Telt een hockeystadion ook mee?
Slechtste van de Eredivisie!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Inderdaad wat een kut uitvak hebben ze daar![]()
( Volgensmij nog slechter als bij ons) ( Dan zijn ze in Eindhoven in Amsterdam nog beter )
Danquote:
Het lag naast een voetbalstadion, geldt hij nu wel :´)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef Grunner het volgende:
Een hockeystadion op een 'voetbalforum'? Ik heb de nodige ijshockey- en tennisstadions etc bezocht, maar ik denk dat dat toch niet echt hier hoort... Eerder in het Fok!Sportforum![]()
163. Plainmoor -> Torquay Unitedquote:Op zondag 29 april 2007 10:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
161. Stadion am Rote Erde -> Borussia Dortmund
162. Westfalenstadion -> Borussia Dortmund
113 Gay Meadow - Shrewsbury Townquote:
165. Sclessin -> Standard de Liègequote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
163. Plainmoor -> Torquay United
164. Loftus Road -> Queens Park Rangers
Mocht je met die nepper mee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
165. Sclessin -> Standard de Liège
Volgens mij ben ik er nog een paar vergeten, maar eens een keer die gigantische stapel toegangskaartjes doorspitten die ik nog heb liggenquote:Nederland
1. Ajax (De Meer)
2. Ajax (Olympisch Stadion)
3. Ajax (ArenA)
4. PSV (Philips Stadion)
5. feyenoord (de kuip)
6. Sparta (Het Kasteel)
7. Heerenveen (Abe Lenstra Stadion)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. Vitesse (Gelredome)
10. FC Utrecht (Nieuwe Galgenwaard)
11. AZ Alkmaar (Alkmaarderhout)
12. Ado Den Haag (Zuiderpark)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. FC Groningen (Euroborg)
15. FC Volendam (weet ik veel hoe dat heet)
16. NEC (De Goffert)
17. NAC (Rat Verlegh Stadion)
18. Roda JC (Parkstad Limburg)
19. RKC Waalwijk (Mandemakers stadion)
20. Excelsior (Woudestein) nieuw
21. Heracles (Polman stadion) nieuw
Duitsland
22. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
23. Werder Bremen (Weserstadion) nieuw
Engeland
24. Arsenal (Highbury)
Frankrijk
25. AJ Auxerre (Stade Abbé-Deschamps)
Spanje
26. FC Barcelona (Camp Nou)
Italie
27. Inter Milan (Guiseppe Meazza / San Siro)
Tsjechie
28. Sparta Praag (Toyota Arena) nieuw
En dan stop je op de terugweg in Kerkrade voor Roda - FC Utrechtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:16 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Morgen richting Bayer Leverkussen Amateure - Dynamo Dresden. Bayarena heb ik nog niet bezocht.
Aan het einde van deze zeer voetbalrijke week nog wat stadions erbij:quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
165. Sclessin -> Standard de Liège
123. Portsmouth-Fratton Parkquote:Op maandag 2 april 2007 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
122. Liverpool-Anfield Road
Aardige ligging en dan heb je gelijk het meest spectaculaire van het gehele stadion genoemd.
Welke wedstrijd heb je gezien in Stadion am Schloss?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Aan het einde van deze zeer voetbalrijke week nog wat stadions erbij:
166. Glückauf Kampfbahn -> Schalke '04
167. Stadion am Schloss -> Westfalia Herne
168. Rurhstadion -> VFL Bochum
169. Armenonville -> VG Oostende
Ook bij KV Oostende v OH Leuven geweest, maar dat is nu mijn 8e keer dat ik daar nu ben geweest.
Geen, ben naar Bochum v Stuttgart gegaan. Ik denk ook niet snel dat ik er een wedstrijd ga zien, want er zitten meestal maar ee paar honderd man. Een wedstrijd moet voor mij een echte meerwaarde hebben, wil ik er naartoe gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef spurs het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb je gezien in Stadion am Schloss?
Bij dit soort clubs moet je kijken als ze uitkomen in de DFB-pokal. Dit seizoen naar de bekerwedstrijd van Herne tegen Aue geweest. Er was ongeveer 7000 man op deze wedstrijd afgekomen, dan is het prima te doen. Maar volgend seizoen doen ze helaas niet mee met de DFB-pokal, als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Geen, ben naar Bochum v Stuttgart gegaan. Ik denk ook niet snel dat ik er een wedstrijd ga zien, want er zitten meestal maar ee paar honderd man. Een wedstrijd moet voor mij een echte meerwaarde hebben, wil ik er naartoe gaan.
Dan is het op zich wel waard om te gaan. Erg aardig stadion namelijk. Waarom doen ze eigenlijk niet mee in de beker? Te laag niveau?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:11 schreef spurs het volgende:
[..]
Bij dit soort clubs moet je kijken als ze uitkomen in de DFB-pokal. Dit seizoen naar de bekerwedstrijd van Herne tegen Aue geweest. Er was ongeveer 7000 man op deze wedstrijd afgekomen, dan is het prima te doen. Maar volgend seizoen doen ze helaas niet mee met de DFB-pokal, als ik het goed heb.
1 Amsterdam Arena, Amsterdamquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Vrij gunstige update, Old Trafford is echt fantastisch. Samen met Bernabeu het mooiste stadion waar ik ben geweest. Wel jammer dat het uitvak op de tweede ring was.
[afbeelding]
Heb je een kaartje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
26 mei koning boudewijn brussel.
Gezelligquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij aan kaartjes kan komen....
quote:
Belgische bruiloften gaan door tot in de vroege uurtjes...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan een latertje worden als het penalties word.
Een uur of 2 en dan oprotten over het algemeenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Duren bruiloften in Nederland niet tot in de vroege uurtjes?
Yup, kijk er nu al naar uit!quote:Voor de liefhebbers, volgende week zondag begint de einronde in tweede klasse met R. Antwerp FC, Kv Kortijk, Kv Mechelen en Lierse/Beveren
Antwerp staat nog steeds in de planning, misschien volgende week dan maar doen inderdaad. Twijfel tussen die en Suriprofs-Jong Oranje (in het Olympisch) en eventueel een Nederlands Play-off duel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Voor de liefhebbers, volgende week zondag begint de einronde in tweede klasse met R. Antwerp FC, Kv Kortijk, Kv Mechelen en Lierse/Beveren
170. Stadion am Zoo -> Wuppertal SVquote:Op zondag 13 mei 2007 19:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Aan het einde van deze zeer voetbalrijke week nog wat stadions erbij:
166. Glückauf Kampfbahn -> Schalke '04
167. Stadion am Schloss -> Westfalia Herne
168. Rurhstadion -> VFL Bochum
169. Armenonville -> VG Oostende
Ook bij KV Oostende v OH Leuven geweest, maar dat is nu mijn 8e keer dat ik daar nu ben geweest.
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Volgende week komt er nog Wembley bij voor mij
115 Uhlenkrug - Schwarz Weiss Essenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:21 schreef spurs het volgende:
[..]
113 Gay Meadow - Shrewsbury Town
114 The Hawthorns - West Bromwich Albion
Om 17uur is die, via Radioreflex.be livestream en live op de website van KV Mechelen te volgen.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:08 schreef spurs het volgende:
[..]
115 Uhlenkrug - Schwarz Weiss Essen
En nu de loting voor de Eindeonde van de 2de klasse van België afwachten. Kortrijk en Antwerp heb ik nog niet gehad.
Of ik ga zondag naar Rupel Boom tegen La Louvière.
Heb beide teams dit jaar al een keer gezien. Boom uit bij Berchem Sport en La Louviere uit tegen Olimpic Charleroi. Van beide clubs beviel het publiek mij niet echt.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:51 schreef Sandstorm_81 het volgende:
85 Wembley
Rupel Boom - Lalou is nog wel een leuke! Boom heeft een kleine fanatieke aanhangen met enkele bizarre figuren. En ik vind het ook een leuk stadion. Lalou heb ik altijd een sympathieke club gevonden, spijtig dat Gaone niet wil oprotten.
Viel goed mee voor een nieuw stadion! Ik zat op rij 12 aan de cornervlag en je zat bijna op het veld. Het stadion ademt voetbal uit en er is opvallend veel beenruimte. Geen idee welk nut die boog heeft. Er is ook geen gracht en vanbuiten ziet het er niet uit als een betonnen bak. Stadionvoer is best prijzig 5£ voor een hamburger, maar de kwaliteit is wel goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoe was Wembley bevallen?
Leuke stad, wel echt een gekkenhuis op die lange straat bij CSquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:12 schreef NeedeRadicals het volgende:
4 augustus komt er in ieder geval Ninian Park van Cardiff bij.
Twente heeft ook eindelijk eens een leuk oefenwedstrijdje bedacht!![]()
Die houdt het dak een beetje op z'n plaats.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef Sandstorm_81 het volgende:
[..]
Geen idee welk nut die boog heeft.
quote:
Word tijd dat je zelf weer eens gaat hoppen danquote:
Eerste heb ik allemaal nu, maar volgend jaar weer een paar nieuwe zoals Den Haag en Zwolle. Zaterdag Brussel. Ere zal niet snel meer gebeuren. Al mis ik er daar ook niet zo veel. Wel een paar die ik nooit meer ga halen zoals de hout en het oosterpark.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]Ohh zo, ja promoveer dan eens man, dan is t easy. Hoewel ik zowel in de jupiler als in de ere een paar stadions mis. In 1 van deze competities is dat vanaf volgend jaar voorbij.
Wat dus alweer weg is?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:42 schreef Barnet_Bee het volgende:
Voor de liefhebbers van groundhoppen heb ik een klein forum gezet op mijn site dat alleen over groundhopping gaat. Voordat ik als spamkoning wordt neergezet (wat ik natuurlijk wel ben) heb ik speciaal voor Fok een linkje naar hier gezet. De link: http://groundhoppersonline.com
quote:Nederland:
001: Roda JC - Kaalheide
002: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
003: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
004: Fortuna Sittard - de Baandert
005: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
006: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
007: BV Veendam - de Lange Leegte
008: FC Groningen - Oosterpark
009: Vitesse - Gelredome
010: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
011: Ajax - Amsterdam Arena
012: Feyenoord - de Kuip
013: Helmond Sport - de Braak
014: PSV Eindhoven - Philipsstadion
015: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
016: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
017: FC Twente - Arke Stadion
018: FC Den Bosch - de Vliert (2,3 & 4 tribune versie)
019: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
020: RCK Waalwijk - Mandemakers Stadion
021: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: NEC Nijmegen - de Goffert
024: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
025: Willem II - Willem II Stadion
026: Excelsior Rotterdam - Woudestein
027: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
028: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
029: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
030: FC Volendam - Kras Stadion
031: Ado Den Haag - Zuiderpark
032: VVV Venlo - De Koel
033: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
034: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
035: Heracles Almelo - Polman Stadion
036: FC Groningen - Euroborg
België:
037: KV Mechelen - Achter de Kazerne
038: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
039: Sint Truiden - Staaien (Oud)
040: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
041: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
042: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
045: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
046: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
047: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
048: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
049: Royal Antwerp FC - de Bosuil
050: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
051: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
052: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
053: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
054: Kleine Heyzel
055: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
058: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
059: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
Duitsland:
060: Alemannia Aachen - Tivoli
061: KSV Hessen Kassel - Auestadion
062: Hertha BSC - Olympia Stadion
063: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
064: FC Schalke 04 - Veltins Arena
065: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
Italië:
066: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
067: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
068: Ipswich Town FC - Portman Road
Van de Hout baal ik ook wel, had ik gewoon heen moeten gaan paar jaar geleden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eerste heb ik allemaal nu, maar volgend jaar weer een paar nieuwe zoals Den Haag en Zwolle. Zaterdag Brussel. Ere zal niet snel meer gebeuren. Al mis ik er daar ook niet zo veel. Wel een paar die ik nooit meer ga halen zoals de hout en het oosterpark.
quote:1) ADO Den Haag - Forepark
2) AGOVV Apeldoorn - Sportpark Berg en Bos
3) AZ Alkmaar - DSB Stadion
4) FC Dordrecht - GN Bouw Stadion
5) FC Emmen - Univé stadion
6) FC Omniworld - Mitsubishi Forklift-Stadion
7) FC Zwolle - Nieuwe Stadion
8) Stormvogels Telstar - Sportpark Schoonenberg
9) Top Oss - TOP Oss Stadion
Nieuwe stadion van ADO ben je wel al geweest?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Mis nog een aantal stadions in Nederland:
[..]
Nope, ff toevoegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nieuwe stadion van ADO ben je wel al geweest?
De sfeer bij Antwerp - KV is normaal bangelijk!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:42 schreef spurs het volgende:
Volgend seizoen staan in ieder geval Zwolle en Den Haag uit op het programma.
Met de eindronde in België hoop ik Kortrijk en Antwerp thuis mee te kunnen pakken. Bij Lierse en KV Mechelen ben ik al geweest.
Noodtribunes geplaatst vóór de gewone tribunes..? Wat is daar de reden van?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:07 schreef A.Petacchi het volgende:
39 Sant'Elia, Cagliari
Stadion heeft een mooie ligging vlak naast de zee maar wel een beetje de uitstraling van een betonnen bak... Supporters vrij fanatiek zoals vrijwel overal in Zuid-Italië.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee eigenlijk, het zou goed kunnen dat het iets te maken heeft met de nasleep van de feiten van Catania, toen die agent is heengegaan. Toen zijn de stadions gesloten totdat ze voldeden aan de normen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Noodtribunes geplaatst vóór de gewone tribunes..? Wat is daar de reden van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |