158. Florent Beekman Stadion -> FCV Dender EHquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
157. GN Bouw Stadion -> FC Dordrecht (nog 4 te gaan in Nederland)
Inderdaad wat een kut uitvak hebben ze daarquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef NeedeRadicals het volgende:
116. Euroborg - FC Groningen
[afbeelding]
Wat een kut uitvak..dit was de eerste keer pas dat Twente er speelde maar zoals
het Oosterpark was wordt het nooit meer
160. Vicarage Road -> Watfordquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
158. Florent Beekman Stadion -> FCV Dender EH
159. Emanuel Hielstadion -> Racing Gent-Zeehaven
Eerste was niet zo veel. Dender zal ook zeker geen aanwinst zijn voor de 1e klasse. Racing Gent-Zeehaven was geweldig. Dit is het laatste jaar in hun 102 jaar oude stadion en ik wilde het persé nog een keer zien. Wat een vergane glorie is dat toch.
Zat je bij de uitsupporters dan?quote:Op zondag 22 april 2007 09:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
160. Vicarage Road -> Watford
Een typisch "Engels" stadion, zo tussen de huizen en met steegjes er omheen. Vooraf had ik er niet zoveel verwachtingen van, maar uiteindelijk viel het me heel erg mee en vind ik het zelfs een van de leukere stadions van de huidige Premier League (ook al zijn ze dat nog maar voor een paar weken). Geen Elton John gezien, maar wel Noel Gallacher die ons vak binnenkwam.
Man City is een soft spot van me in Engeland, dus ik was blij dat het nog lukte om een kaartje voor dat vak te krijgen op de zwarte markt. Had niet graag tussen de Elton Johns gezeten.quote:
161. Stadion am Rote Erde -> Borussia Dortmundquote:Op zondag 22 april 2007 09:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
160. Vicarage Road -> Watford
Een typisch "Engels" stadion, zo tussen de huizen en met steegjes er omheen. Vooraf had ik er niet zoveel verwachtingen van, maar uiteindelijk viel het me heel erg mee en vind ik het zelfs een van de leukere stadions van de huidige Premier League (ook al zijn ze dat nog maar voor een paar weken). Geen Elton John gezien, maar wel Noel Gallacher die ons vak binnenkwam.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:13 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Telt een hockeystadion ook mee?
Slechtste van de Eredivisie!quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Inderdaad wat een kut uitvak hebben ze daar![]()
( Volgensmij nog slechter als bij ons) ( Dan zijn ze in Eindhoven in Amsterdam nog beter )
Danquote:
Het lag naast een voetbalstadion, geldt hij nu wel :´)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef Grunner het volgende:
Een hockeystadion op een 'voetbalforum'? Ik heb de nodige ijshockey- en tennisstadions etc bezocht, maar ik denk dat dat toch niet echt hier hoort... Eerder in het Fok!Sportforum![]()
163. Plainmoor -> Torquay Unitedquote:Op zondag 29 april 2007 10:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
161. Stadion am Rote Erde -> Borussia Dortmund
162. Westfalenstadion -> Borussia Dortmund
113 Gay Meadow - Shrewsbury Townquote:
165. Sclessin -> Standard de Liègequote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
163. Plainmoor -> Torquay United
164. Loftus Road -> Queens Park Rangers
Mocht je met die nepper mee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
165. Sclessin -> Standard de Liège
Volgens mij ben ik er nog een paar vergeten, maar eens een keer die gigantische stapel toegangskaartjes doorspitten die ik nog heb liggenquote:Nederland
1. Ajax (De Meer)
2. Ajax (Olympisch Stadion)
3. Ajax (ArenA)
4. PSV (Philips Stadion)
5. feyenoord (de kuip)
6. Sparta (Het Kasteel)
7. Heerenveen (Abe Lenstra Stadion)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. Vitesse (Gelredome)
10. FC Utrecht (Nieuwe Galgenwaard)
11. AZ Alkmaar (Alkmaarderhout)
12. Ado Den Haag (Zuiderpark)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. FC Groningen (Euroborg)
15. FC Volendam (weet ik veel hoe dat heet)
16. NEC (De Goffert)
17. NAC (Rat Verlegh Stadion)
18. Roda JC (Parkstad Limburg)
19. RKC Waalwijk (Mandemakers stadion)
20. Excelsior (Woudestein) nieuw
21. Heracles (Polman stadion) nieuw
Duitsland
22. Arminia Bielefeld (Schüco-Arena)
23. Werder Bremen (Weserstadion) nieuw
Engeland
24. Arsenal (Highbury)
Frankrijk
25. AJ Auxerre (Stade Abbé-Deschamps)
Spanje
26. FC Barcelona (Camp Nou)
Italie
27. Inter Milan (Guiseppe Meazza / San Siro)
Tsjechie
28. Sparta Praag (Toyota Arena) nieuw
En dan stop je op de terugweg in Kerkrade voor Roda - FC Utrechtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:16 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Morgen richting Bayer Leverkussen Amateure - Dynamo Dresden. Bayarena heb ik nog niet bezocht.
Aan het einde van deze zeer voetbalrijke week nog wat stadions erbij:quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
165. Sclessin -> Standard de Liège
123. Portsmouth-Fratton Parkquote:Op maandag 2 april 2007 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
122. Liverpool-Anfield Road
Aardige ligging en dan heb je gelijk het meest spectaculaire van het gehele stadion genoemd.
Welke wedstrijd heb je gezien in Stadion am Schloss?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:25 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Aan het einde van deze zeer voetbalrijke week nog wat stadions erbij:
166. Glückauf Kampfbahn -> Schalke '04
167. Stadion am Schloss -> Westfalia Herne
168. Rurhstadion -> VFL Bochum
169. Armenonville -> VG Oostende
Ook bij KV Oostende v OH Leuven geweest, maar dat is nu mijn 8e keer dat ik daar nu ben geweest.
Geen, ben naar Bochum v Stuttgart gegaan. Ik denk ook niet snel dat ik er een wedstrijd ga zien, want er zitten meestal maar ee paar honderd man. Een wedstrijd moet voor mij een echte meerwaarde hebben, wil ik er naartoe gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:51 schreef spurs het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb je gezien in Stadion am Schloss?
Bij dit soort clubs moet je kijken als ze uitkomen in de DFB-pokal. Dit seizoen naar de bekerwedstrijd van Herne tegen Aue geweest. Er was ongeveer 7000 man op deze wedstrijd afgekomen, dan is het prima te doen. Maar volgend seizoen doen ze helaas niet mee met de DFB-pokal, als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Geen, ben naar Bochum v Stuttgart gegaan. Ik denk ook niet snel dat ik er een wedstrijd ga zien, want er zitten meestal maar ee paar honderd man. Een wedstrijd moet voor mij een echte meerwaarde hebben, wil ik er naartoe gaan.
Dan is het op zich wel waard om te gaan. Erg aardig stadion namelijk. Waarom doen ze eigenlijk niet mee in de beker? Te laag niveau?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:11 schreef spurs het volgende:
[..]
Bij dit soort clubs moet je kijken als ze uitkomen in de DFB-pokal. Dit seizoen naar de bekerwedstrijd van Herne tegen Aue geweest. Er was ongeveer 7000 man op deze wedstrijd afgekomen, dan is het prima te doen. Maar volgend seizoen doen ze helaas niet mee met de DFB-pokal, als ik het goed heb.
1 Amsterdam Arena, Amsterdamquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
Vrij gunstige update, Old Trafford is echt fantastisch. Samen met Bernabeu het mooiste stadion waar ik ben geweest. Wel jammer dat het uitvak op de tweede ring was.
[afbeelding]
Heb je een kaartje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
26 mei koning boudewijn brussel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |