Als je een teveel aan kinine tot je neemt kan het kindje ook gaan poeperen en dat wil je ook weer niet...quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:04 schreef E.T. het volgende:
je weet ook dat kinine door de placenta heengaat en bij je baby terecht komt? En dat kinine een soort vergif is? (bestanddeel van aspirine).
Is net als wonderolie en al dat soort middeltjes.. niet echt aan te raden.
Okay! op die fiets, ik kon er al helemaal niets van maken..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:14 schreef Vicky het volgende:
laatste loodjes moeders
das bijzaakquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:44 schreef pinquit het volgende:
maar dan heb je wel weer dat vreselijke gewicht of vocht aan je lijf in de hitte
Ik wist het ook nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:08 schreef Webcrowler het volgende:
Ik zie nu al een paar keer LLM voorbij komen? Wat moet dat betekenen![]()
Was jouw naam blauw dan?quote:
en wat is jouw excuus om om deze tijd nog wakker te zijn??quote:Op zondag 24 december 2006 02:09 schreef Popples het volgende:
oyo sterkte hoopelijk kun je straks ons wat leuks berichten alvast een paar![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze bedoelt dat ze een banner had in het lijstjequote:
O, oke! Ik dacht al aan beenweeen ofzoquote:Op zondag 24 december 2006 10:06 schreef oYo het volgende:
Vivi, vriendinlief heeft dat regelmatig. Zou de baby zijn die ergens binnein tegen een bepaalde zenuw drukt die naar je been toeloopt.
We wachten het nog ff af, ze moet zo toch weer naar de wc. Zit er dan nog bloed bij, dan bellen we de Gyn op idd...quote:Op zondag 24 december 2006 11:23 schreef oYo het volgende:
Druppel bloed? Kan van de prop zijn, maar ook wat anders. Bel maar even de vk.
ik kon ook niet slapen en daarom hebben we net maar een leuke film gekeken.quote:Op zondag 24 december 2006 02:42 schreef E.T. het volgende:
[..]
en wat is jouw excuus om om deze tijd nog wakker te zijn??
Mijnes is gewoon niet kunnen slapen..
gefeliciteerd.quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef erikh het volgende:
Nou ik kan het eindelijk vermelden hier (wou het eerst offline vrienden en familie vertellen) maar 18 mei word ik als het goed is vader
Mijn vriendin lurkt niet op Fok dus sorry gaan Fok Babymaar dat maakt mij helemaal niks uit
.
That's mequote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
jij bent toch van dat topic over de ziekte van je vader?
Ik heb je erbij gezet in de Openingspost. Kom je dan wel regelmatig updaten?quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef erikh het volgende:
Nou ik kan het eindelijk vermelden hier (wou het eerst offline vrienden en familie vertellen) maar 18 mei word ik als het goed is vader
Mijn vriendin lurkt niet op Fok dus sorry gaan Fok Babymaar dat maakt mij helemaal niks uit
.
Hoi Stiemie,quote:Op zondag 24 december 2006 12:53 schreef Stiemie het volgende:
Hallo Githa, ik zit nu gewoon met tranen in mijn ogen dit berichtje te lezen. Wat lief dat je dat allemaal schrijft.
We waren een paar dagen geleden op verlaat kraambezoek (de baby is al een paar maanden oud) en ik schrok gewoon van mezelf. Ik dacht dat ik me meteen volledig op de baby zou storten, maar die gevoelens kwamen helemaal niet. Daat ben ik wel heel erg van geschrokken... Wil ik dan eigenlijk wel echt een baby?
Vroeger werd ik helemaal warm van binnen bij de gedachte aan een kindje van mij en mijn vriend. Maar nu is dat mooie warme gevoel gewoon even spoorloos verdwenen. Dat had ik echt nooit gedacht want ik wilde juist al zo'n 1,5 - 2 jaar zoooooo graag een kindje, maar mijn vriend wilde toen liever nog wachten. En nu krijgen we dan echt een kindje en dan kan ik er nog niet blij mee zijn. ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |