LadyS, wij zitten in hetzelfde schuitje, volgens mij gaan we gelijk op ook qua afbouwen.
![]()
Ik bouw 1 voeding per week af, hou me daar best strikt aan. Voel dat dat voor mezelf het beste werkt. Halverwege de week merk ik gewoon dat mijn borsten 'op knappen staan', dus dan is nog sneller afbouwen niet te doen.
en ook geestelijk kan ik zo rustig afscheid nemen
Cas drinkt verder alles hartstikke goed en ook de hapjes gaan er goed in. Ik zit alleen nog te dubben met de laatste voeding (die van 22.00). Bij Léon heb ik die gewoon elke keer met een half uurtje vervroegd en de voeding erna iets verlaat, waardoor ze ineens samenvielen. Maar nu komt dat een beetje lastig uit, omdat ik weer aan het werk ben. Ook 2 avonden dus. En ik vind het juist zo leuk om die voeding tot het laatst zelf te doen. Beetje lastig dus.
Die van 12.00 en 19.00 krijgt hij nu via de fles en dat gaat goed. Kan er nog even over nadenken en anders toch de ochtend als laatste laten vallen.
Sjak, mooi gedaan hoor.
![]()
Je bent een beetje zoals ik, graag alles onder controle willen houden. Daarom vind ik het ook zo knap van je (en van mezelf
![]()
) dat je de bv vol hebt kunnen houden.