Sorry snoopy.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:26 schreef snoopy het volgende:
Er lijkt wel een massale bv-dip te heersen hier![]()
Y: ook daar gaan je borsten aan wennen.quote:Op zondag 24 december 2006 09:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik volg wel de tip van Belaan op: 's nachts kolven
Het doet trouwens nog wel zeer, maar dat zal toch wel overgaan
Is het toevallig de kant waar je hart zit? Het is mogelijk dat Brent het geluid van je hart fijn vind en daarom de linker borst liever heeft.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef Neuk het volgende:
PM ik heb ook dat meneer 1 kant minder goed 'accepteert' dan de andere. Maar een reden heb ik nog niet gevonden...
Mooi. Dan ga ik dat dus ook niet doen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Neuk het volgende:
Steken heb ik ook en ik hoor meer bv-moeders erover. Volgens mij is het heel normaal. Althans, ik ga niet overal wat achter zoeken.
Nee juist niet. Hij doet altijd links juist heel moeilijk. Hoofd heen en weer slaan, na wat gezogen hebben hoofd naar achteren werpen zodat ik een tepel heb van 10cm en dat soort fratsen...quote:Op zondag 24 december 2006 18:39 schreef lcicle het volgende:
[..]
Is het toevallig de kant waar je hart zit? Het is mogelijk dat Brent het geluid van je hart fijn vind en daarom de linker borst liever heeft.
Misschien schiet het wat minder goed toe aan die kant, dan krijg je van die lammetjes/jonge poesje-acties ( trekken en duwen... *auw*) Je zou kunnen proberen om rustig mee te masseren, dan schiet het misschien wat beter toe.quote:Op zondag 24 december 2006 23:22 schreef Neuk het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij doet altijd links juist heel moeilijk. Hoofd heen en weer slaan, na wat gezogen hebben hoofd naar achteren werpen zodat ik een tepel heb van 10cm en dat soort fratsen...![]()
Zou ik zeker doen, want juist mede door het trekken en duwen van Kendahl heb ik problemen gekregen. Natuurlijk heb ik ook aanleg enzo...quote:Op maandag 25 december 2006 00:04 schreef owlet het volgende:
[..]
Misschien schiet het wat minder goed toe aan die kant, dan krijg je van die lammetjes/jonge poesje-acties ( trekken en duwen... *auw*) Je zou kunnen proberen om rustig mee te masseren, dan schiet het misschien wat beter toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |