Nee, dan had ik daar wel om gevraagd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:15 schreef Monidique het volgende:
Zou een HP/De Tijd-lezer beter zijn?
Wat ga je nu eigenlijk doen bij je nieuwe baas?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:20 schreef Monidique het volgende:
Helaas hebben wij hier geen opinieblad. Dat is wel zonde. Maar die krengen zijn ook zo duur.
Het zal je toch al wel enigzins zijn uitgelegd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef Monidique het volgende:
Ja, dat gaan we nog ervaren.
http://www.nytimes.com/2006/12/23/business/23warm.html?ei=5065&en=874c9936c0f905f5&ex=1167454800&partner=MYWAY&pagewanted=printquote:The glut of winter wear has sent a chill through the executive suites of major retailers, who count on big profits from coats in the crucial holiday shopping season. They are even starting to grumble about the first “global warming Christmas.”
http://www.ynetnews.com/articles/0%2C7340%2CL-3342999%2C00.htmlquote:Many Jews sold their soul to the devil of the Communist revolution and have blood on their hands for eternity. We'll mention just one more: Leonid Reichman, head of the NKVD's special department and the organization's chief interrogator, who was a particularly cruel sadist.
Hmmm, in dat boek van Montefiore staat volgens mij dat Yezhov wel Joods was, wat ook waar is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0%2C7340%2CL-3342999%2C00.html
Apart.
Ik heb liever een gemiddelde pragmatische autodictatische zelfdenkende robot dan een zelfbestempelde 'leider'.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:27 schreef Apropos het volgende:
Robots kunnen onafhankelijkheid eisen
Met het oog op interessante oorlogen een positieve tendentie.
Werken aan persvrijheid.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:26 schreef Monidique het volgende:
Uiteraard. Drukken. Drukkerij. Machines helpen te bedienen.
Citaat klopt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:13 schreef Apropos het volgende:
Kan een van de Elsevierlezers bevestigen dat de hier genoemde citaten echt zijn?
"Darwinistisch bioloogje pesten."
"What do such machines really do? They increase the number of things we can do without thinking. Things we do without thinking - there's the real danger."quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:27 schreef Apropos het volgende:
Je hebt burgerlijke bezigheden tijdens de Kerst?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:16 schreef sigme het volgende:
Ik héb toch een lading voedsel het huis in gesleept... En dan hoef ik notabene eerste noch tweede kerstdag een maaltijd te verzorgen (afgezien van wat sla en voor 20 man toetjes).
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt burgerlijke bezigheden tijdens de Kerst?
Schaakgrootmeesters verliezen het al van supercomputers. Geschiedenis is niet langer sociaal gebonden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:27 schreef Apropos het volgende:
Zo'n zin wekt in mij eindeloze nostalgie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef sigme het volgende:
Gister was mijn nichtje jarig, en toen besprak ik met mijn zusje de mogelijkheden binnenkort weer een spelletje te doen. )
Ik zit alleen Eerste Kerstdag eraan vast, maar dan gaat de gifbeker ook helemaal leeg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Gister was mijn nichtje jarig, en toen besprak ik met mijn zusje de mogelijkheden binnenkort weer een spelletje te doen. Aangezien we in mijn familie niet aan kerst doen hadden we beide 1e kerstdag nog vrij. Dus dan gaan we samen eten & een spelletje doen.
Tweede kerstdag eten we bij de schoonfamilie in de schuur. Ik verzorg de toetjes (watergruel, appeltaart, vruchtengelei, vers fruit, ijs & slagroom)
Is de eigen familie zo'n bezoeking, of heb je een koude kant?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit alleen Eerste Kerstdag eraan vast, maar dan gaat de gifbeker ook helemaal leeg.
Nee, dat zou er nog bij moeten komen, mijn eigen familie is al erg genoeg. En aangezien iedereen bij Kerst dergelijke bezigheden heeft, wordt je er welhaast toe veroordeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Is de eigen familie zo'n bezoeking, of heb je een koude kant?
Ik ken eigenlijk weinig mensen die er echt niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:35 schreef sigme het volgende:
Ik neem toch aan dat mijn familie niet de enige is die geheel niets doet aan kerst. Of wel?
En wat is het met een spatie? Chocoladetaart met gelatine?quote:Toen na de Tweede Wereldoorlog de economie in een beroerde staat was, en alles wat je marktaandeel kon vergroten welkom was, ontstond een strijd tussen Demel en Sacher over het originele recept. Demel vulde de taart namelijk niet met abrikozenjam, maar smeerde het alleen op de taart, direct onder de glazuurlaag. De bakker claimde dat dit het originele recept was en dat Franz Sacher het bij zijn vertrek verkocht had. Na een langdurig proces oordeelde een rechter dat Sacher de originele taart mocht verkopen. Sindsdien heet de taart van het hotel Original Sacher-Torte. Alle andere bakkers, incluis Demel, mochten hun taart “Sachertorte” noemen. Het verschil zat hem vanaf dat moment in het kleine streepje.
Hehe, toen Kasparov van Deep Blue had verloren, vertelde Hans Böhm vrolijk dat we computers voortaan het denkwerk moeten laten doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Schaakgrootmeesters verliezen het al van supercomputers. Geschiedenis is niet langer sociaal gebonden.
Denk je dat hij in de toekomst die snor nog zo kan laten staan? Dacht 't nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hehe, toen Kasparov van Deep Blue had verloren, vertelde Hans Böhm vrolijk dat we computers voortaan het denkwerk moeten laten doen. Wat een domoor.
Dat is niet vergezocht, enkel een kwestie van tijd... Computers doen al veel denkwerk voor je.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:09 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hehe, toen Kasparov van Deep Blue had verloren, vertelde Hans Böhm vrolijk dat we computers voortaan het denkwerk moeten laten doen. Wat een domoor.
Het meeste denkwerk dat het doet, doet 'ie voor z'n eigen functioneren. Een computer kan niet denken, hij kan rekenen. Neurale netwerken kunnen wat dat betreft wel interessant worden, maar daar had Hans het niet over.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is niet vergezocht, enkel een kwestie van tijd... Computers doen al veel denkwerk voor je.
Dan moet je je eens verdiepen in neurale netwerken.. Computers kunnen leren en zelf denken, al is het nog vrij beperkt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het meeste denkwerk dat het doet, doet 'ie voor z'n eigen functioneren. Een computer kan niet denken, hij kan rekenen.
Ja, leuk. Ik dacht al dat je het daar over had...denk je echt dat Hans het daar over had?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet je je eens verdiepen in neurale netwerken.. Computers kunnen leren en zelf denken, al is het nog vrij beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |