quote:* September 28 - Henry I of England defeats his older brother Robert Curthose, duke of Normandy, at the Battle of Tinchebrai, and imprisons him in Devizes castle; Edgar Atheling and William Clito are also taken prisoner.
* Balaguer, Spain, is captured from the Moors by the count of Urgell.
* Boleslaus III of Poland begins a war against his brother Zbigniew for control of Poland.
Births
* Pope Celestine III (approximate date; died 1198)
* Minamoto no Yorimasa, Japanese leader of the Minamoto armies in the Genpei War (died 1180)
Deaths
* August 7 - Henry IV, Holy Roman Emperor (born 1050)
* August 23 - Magnus, Duke of Saxony.
* Robert Malet, English baron
* Ali ibn Tahir al-Sulami, Syrian jurist and philologist
* Yusuf ibn Tashfin, ruler of Spain and North Africa
Retrieved from "http://en.wikipedia.org/wiki/1106"
Category: 1106
contact? Waar is dat nu weer goed voor?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
Toch ook wel om bezig te zijn, contact te hebben met mensen enzo.
Is ook niks. Daarom denk ik aan pensioen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mag toch wel hopen dat ik een baan ga vinden waar ik met plezier naar toe ga. Tuurlijk heb je weken en dagen dat je geen zin hebt, maar alleen werken voor het geld lijkt me niets.
Het zijn opvallend vaak rokers heb ik opgemerkt...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:02 schreef sigme het volgende:
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik vraag me óók af wat die collega's die echt niets produceren aan het doen zijn, terwijl ik kan zien dat ze niet internetten.
Ze lijken te werken maar produceren niet. Heel apart.
Hee hee, zonder wandelgangeninformatie geen lopend bedrijfquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het zijn opvallend vaak rokers heb ik opgemerkt...
O ja? Dat is bij mijn huidige werk zeker niet zo. Het groepje waar ik meestal mee ga meeroken (wel mee, niet roken) bestaat grotendeels uit die paar jongens die écht werken (jong, ambitieus, naief, je kent datquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:05 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het zijn opvallend vaak rokers heb ik opgemerkt...
Misschien kun je dit keer onder andermans bed gaan liggen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik nog even Civven en wat biertjes drinken en dan op de fiets naar de stad om te kijken of er nog mensen zijn om te irriteren.
quote:De aansprekende thematiek en de reeds bestaande tradities hebben Kerstmis echter tot het voornaamste feest in het jaar gemaakt. De huidige tradities rond het kerstfeest zijn van land tot land verschillend, zoals ze ook lang niet allemaal even oud zijn. Duidelijk is dat de Amerikaanse kerstgewoonten, in het kader van de voortschrijdende door de VS gedomineerde globalisering, overal elders doordringen, ook in Nederland.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef Apropos het volgende:
''Mondialisering''.
Spreid het woord.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:28 schreef Apropos het volgende:
''Mondialisering''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |