Beelden staan op ZijOnline: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=16194&roddels=51010quote:ZIE DE VIDEO! WIE ONTVOERDE VICTORIA KOBLENKO?
Een ding is zeker: de ontvoerde vrouw is Victoria Kblenko en de ontvoerder noemen zich het Millenium-front en eisen -kortweg gezegd- een betere wereld. Op Google staat sinds gisteren in ieder geval een filmpje waarin Koblenko ontoverd is en een boodschap voorleest namens haar ontvoerder. Maar wie er achter het filmpje zit is onduidelijk. Of het een oude video is, een video gemaakt is in het kader van een reclamecampagne, een film of een studentikoze grap: wie het weet mag het zeggen!
Bij de video staat de volgende tekst: Actrice en columniste Victoria Koblenko is afgelopen woensdag ontvoerd. Op dit moment ontbreekt ieder spoor ... alle » van haar. De ontvoering blijkt uit een videofragment dat vandaag opdook op internet. Dit heeft het management van Koblenko vandaag medegedeeld. Wie verantwoordelijk is voor de grap is nog onbekend.
Dit was zo smakeloos.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoezo grap? Daarbij, als je zo'n grap wilt uithalen, kun je er maar beter voor zorgen dat het overtuigt.
Albert Verlinden :quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:51 schreef N.icka het volgende:
Ik ga het filmpje niet kijken ,maare gaat ze dood?![]()
![]()
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Albert Verlinden :
'Jammer dat ze niet echt is ontvoerd.'
Hij heeft gelijk!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Albert Verlinden :
'Jammer dat ze niet echt is ontvoerd.'
Van die één iemand?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ken nu welgeteld één iemand die Victoria leuk vindt!
Of is het een misselijkmakende grap?
tsja vooral mijn post serieus nemenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ken nu welgeteld één iemand (Eppie) die Victoria leuk vindt!
Of is het een misselijkmakende grap?
quote:
Eenschquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:17 schreef MissMatch het volgende:
Ja, maar liever een kutgrap dan een echte Koblenkoleukvinder.
Toch mag die één iemand van mij ook ontvoerd worden.
God, gelukkig maar. Dan ken ik vanaf nu weer niemand die haar wél leuk vindt. Waarom is ze eigenlijk op tv als letterlijk iedereen een hekel aan die trut heeft?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:17 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
tsja vooral mijn post serieus nemen![]()
![]()
Ik wist even niet hoe ik het moest uitdrukkenquote:
Misschien was t je al opgevallen maar ik zeg t nog ff voor de zekerheid, mevrouw Koblenko is een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef Dronaement het volgende:
Ik ben benieuwd naar de achterliggende gedachtes van deze wazige actie.
Dan raad ik dr aan om de volgende keer naakt in de playboy te gaan staan want een fake ontvoeringsactie als deze raakt kant nog wal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien was t je al opgevallen maar ik zeg t nog ff voor de zekerheid, mevrouw Koblenko is een aandachtshoer.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Een aandachtsgeil wijf die vooral wil laten zien hoe intelligent ze wel niet is, want ze studeert al 20 jaar politicologie of russisch of zoiets.
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:59 schreef Cee het volgende:
Ach, ze faket ook intelligentie, dan kan dit ook wel erbij.
Jah en toen diste hij haar nog even door te zeggen dat ze het er nu anders alweer over hadquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:54 schreef Marietje_34 het volgende:
Ze heeft laatst ergens een interview gegeven over haar sexleven, over hoe ze pijpt en hoe vaak ze het doet enzo![]()
Toen Paul de Leeuw vroeg waarom ze in vredesnaam een interview over haar sexleven geeft, antwoordde ze dat ze 'er dan voor eens en voor altijd vanaf was'![]()
![]()
De teleurstelling is geheel wederzijdsquote:Op woensdag 27 december 2006 00:20 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb een zwak voor Victoria dus jullie stellen me allemaal diep teleur.![]()
Een zwak voor Victoria?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:20 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb een zwak voor Victoria dus jullie stellen me allemaal diep teleur.![]()
Een beetje late reactie.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Een zwak voor Victoria?![]()
Geweldig zoals Georgina Verbaan haar afzeikt bij Ranking with the stars! En als Victoria een column heeft geschreven in de Metro is dat al te zien aan al mijn medereizigers in de trein. Die kijken namelijk allemaal zo:![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:05 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Een beetje late reactie.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |