Precies, en bedenk ook hoe goed het voor de 'koopkracht' (god wat haat ik dat parasietenwoord) is als meerdere armen weer normale' rijkdom hebben, neem nu die rijke rappersquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:15 schreef -scorpione- het volgende:
Je zou rijkaards juist niet moeten helpen. Als ze het niet overleven dan vloeit een groot deel van hun geld weer rechtstreeks terug naar de samenleving. Daar kunnen dan weer een heleboel nuttige dingen van worden gedaan.
jij verdiend 500 euro per maand? Bruto?quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Precies, en bedenk ook hoe goed het voor de 'koopkracht' (god wat haat ik dat parasietenwoord) is als meerdere armen weer normale' rijkdom hebben, neem nu die rijke rappersin amerika, die met miljoenen lopen, of die hollywood slijmballen die 10 miljoen per film verdienen, laat die lekker 2000 euro per maand krijgen is al 4x zoveel als mij, en dan kan iedereen 2000 euro per maand krijgen.
Maar wel de hele dag internetten, kijk eens hoe goed die kerel het heeft..quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
jij verdiend 500 euro per maand? Bruto?![]()
pff .. en 99 van de 100 keer zit die thuis met een uitkering omdat die wat ook alweer is .. ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan worden de mensen met de hoogste economische waarde het eerst geholpen
Verder is het terecht dat iemand die niet kan werken maar wel 100 euro per uur kost eerder geholpen wordt als iemand die heel de dag thuis zit met een uitkering. Die kan best wat langer wachten
www.heilstaatnk.comquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Precies, en bedenk ook hoe goed het voor de 'koopkracht' (god wat haat ik dat parasietenwoord) is als meerdere armen weer normale' rijkdom hebben, neem nu die rijke rappersin amerika, die met miljoenen lopen, of die hollywood slijmballen die 10 miljoen per film verdienen, laat die lekker 2000 euro per maand krijgen is al 4x zoveel als mij, en dan kan iedereen 2000 euro per maand krijgen.
Maar wie bepaald die waarde?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan worden de mensen met de hoogste economische waarde het eerst geholpen
NK , dat is toch dat land waar de grote leider wel vreten heeft en het gepeupel niet , waar de grote leider wel geld heeft en het gepeupel niet , waar de grote leider wel een nieuw hart zou krijgen en het gepeupel niet ??quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
www.heilstaatnk.com
www.cubarules.com
En wat als iemand vanwege gezondheidsproblemen, of bepaalde ziekten in het verleden geen donor mag zijn?quote:Op maandag 25 december 2006 21:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Donor probleem los ik bijna 5 minuten op, iedereen die zelf donor is, krijgt voorrang boven mensen die geen donicil hebben, wel zo fair lijkt me.
Maar niet per se gezonder. Een rijke kan het zich veroorloven elke dag uit te eten en 's avonds een borrel of wat te pakken. Wat ook gebeurt bij vele rijken thuis.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:47 schreef Napalm het volgende:
* Rijke patienten hebben een andere levensstijl. Het gevolg van de ziekte en behandeling kan dus ook anders
zijn.
Zij bepalen ook de markt.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, de markt
Maar door die borel (Matig alcoholgebruik) gaat het risico van hart problemen weer iets omlaag dus daar valt niks over te zeggen ....quote:Op woensdag 27 december 2006 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar niet per se gezonder. Een rijke kan het zich veroorloven elke dag uit te eten en 's avonds een borrel of wat te pakken. Wat ook gebeurt bij vele rijken thuis.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:20 schreef Gia het volgende:
[..]
En wat als iemand vanwege gezondheidsproblemen, of bepaalde ziekten in het verleden geen donor mag zijn?
Maar dood laten gaan als die een nieuwe lever nodig heeft?
Uhuh, dat KAN gezond. Ik eet thuis gezonder dan in welk restaurant ook. Ligt aan de manier van bereiden. Iemand die thuis niet eet, of niet goed eet, eet in een restaurant gezonder. Da's logisch.quote:Op donderdag 28 december 2006 04:32 schreef dontcare het volgende:
[..]
Maar door die borel (Matig alcoholgebruik) gaat het risico van hart problemen weer iets omlaag dus daar valt niks over te zeggen ....
Bij teveel gaat het weer omhoog en ook arme mensen zuipen .....
Ik eet trouwens ook bijna dagelijks buiten de deur en daar neem krijg ik gewoon groente/ sla etc bij , ik denk dat als ik buiten de deur eet ik gezonder eet als thuis dus ook daar valt niks zinnigs over te zeggen ....
Maar dat slaat toch nergens op. Er zijn mensen die geen donor mogen zijn. Je kunt toch niet gewoon stellen dat die geen orgaan krijgen, omdat ze geen donor zijn! Misschien wilden ze wel graag donor zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
simpel: wie zelf donor is heeft recht op een donor orgaan, anderen niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |