grep -i Kankermuis /etc/*RC | morequote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:07 schreef DucatiOwner het volgende:
Okay, het gebeurt trouwens ook bij Xubuntu, maar ik ga wel even die rc-files doorspitten. Sorry voor al die dubbele berichten overigens, maar ik schijn geen rechten te hebben m'n post te editten zoals IK dat wil..
EDIT: nu welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*grin*quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.je zegt precies hetzelfdeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry, ik wet geen antwoord op je vraag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:58 schreef DucatiOwner het volgende:
Hmm, is er niemand die antwoord weet op m'n vraag?
@Onnib: ik heb Zenwalk op een oude computer (233mhz, 96mb) volledig werkend gekregen en ik vond het nog best snel. Het betekent wel veel zelf compileren en dat gaat nou eenmaal weer niet zo snel op zo'n systeem, maar als het eenmaal werkt, dan werkt het...
..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:16 schreef Slappy het volgende:
Je bedoeld de driver van draadloos netwerk kaart?
Het is gewoon een Asus Wl-138g v2 die onder Xp wel Wpa/Wpa 2kan draaien.
Aux serieux? Mijn favoriete ftp.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben best blij trouwens dat Filezilla ook voor Linux en Mac OS X beschikbaar geworden is. Iemand al ervaring mee?
you are right there! Daarom kwam ik hier...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:32 schreef nipeng het volgende:
Er is een hoop geblaat te vinden online.
deze dus niet, voordat ie echt gaat installeren gaat t al misquote:Linux heeft zeker moeite met diverse hardware. Vaak komt dat omdat de fabrikanten niet meewerken aan het ontwikkelen van drivers. De basis componenten zijn (cpu, moederbord e.d.) vrijwel altijd uitstekend te gebruiken in combinatie met de Linux distributies en recentere kernelversies.
dat snap ik eigenlijk niet zo goed, als t werkt met windows hoe kan er dan een probleem zijn? Andersom hoor ik altijd: windows kan dit niet, en dat niet, maar linux nou, dat kan alles (als er idd drivers voorradig zijn).quote:Uit ervaring kan ik je vertellen dat een goed installerende Windows niet perse hoeft te betekenen dat er geen probleem is met de hardware.
ok dat is een goede tip. Ik heb net een nieuw cd'tje gebrand, maar dat mocht niet baten.... Kan natuurlijk ook aan de download zelf liggen, zeker aangezien ik de 3 cd'tjes tegelijk naar binnen heb getrokken....quote:Op maandag 15 januari 2007 23:56 schreef nipeng het volgende:
Dat zou best kunnen. Check jij de MD5sum/hash van het iso bestand voordat je deze fikt? In de FTP dir staat meestal een md5sums bestand met daarin dus de md5 hashes van de diverse iso bestanden. Je laat een md5 prog los op de vers binnengetrokken iso en vergelijkt de output met die genoemd in het bestand. Bij een verschil is de download niet goed.
Check voor meer uitleg: https://help.ubuntu.com/community/HowToMD5SUM
helaas zover kom ik niet. Misschien dat er morgen nog iemand een briljant idee heeft, misschien dat de download niet goed is, of dat Ubuntu het wel doet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:21 schreef nipeng het volgende:
Goed idee, met een beetje mazzel melden zich hier later mensen die nog een idee hebben over de oorzaak.
Oja, soms kan/moet je ook bij het booten een keuze maken voor de hardware die je hebt.
Ik installeer zelf bijna nooit linux. Doe jaren met een installatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop