quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef appelsientje het volgende:
En deze is ook al bijna vol
Ik heb de ring trouwens gekocht![]()
![]()
Dat was misschien wel een betere titel geweest..quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:33 schreef Urquhart het volgende:
In de ban van de ring
Nou hij moet nog kleiner worden gemaakt (ik heb een keer subtiel de ring geprobeerd en weet dus wat voor een maat ze heeft)quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Netjes Sien
Met Kerst is ze de lul?
quote:
Dat is tegen de ongeschreven wetten !!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]ze komt toch nooit op het Forum
dus dan kan het wel
... blij dat ik niet in de VS woon.. daar moet een verlovingsring 2x je maandsalaris wezenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is tegen de ongeschreven wetten !!!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
... blij dat ik niet in de VS woon.. daar moet een verlovingsring 2x je maandsalaris wezen..
hmm dat hoorde ik toen eens van een paar Amerikanen...quote:
Monopolyring dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:34 schreef appelsientje het volgende:
Dat was misschien wel een betere titel geweest..
En dit is alleen een verlovingsring... dit wordt dus niet de trouwring.
Niet alles zo maar klakkeloos aannemen he?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hmm dat hoorde ik toen eens van een paar Amerikanen...
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet alles zo maar klakkeloos aannemen he?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:33 schreef pascalheister het volgende:
en wat kost ie?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:01 schreef Messenga het volgende:
Adelaarshorst.
de foto voorop het AD is zelfs erg mooi!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hier valt het me nog mee![]()
[afbeelding]
Eerste Ring zeker ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:16 schreef appelsientje het volgende:
goed ik ben weg
Naar de Notekraker fijne avond nog
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
Opa had vanmiddag even onverwacht bezoek van z'n kleindochter.
[afbeelding]
![]()
Ze stond ineens alleen voor de deur?quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Ze stond ineens alleen voor de deur?
Diep respect voor hem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:30 schreef Eilanden het volgende:
Raptorix gaat de 100 km niet redden, maar ongeveer 9=80 km wel: Fok! voor Fok: Help Raptorix van Sch. naar Den H.
respect voor zijn prestatie
Inderdaad ... ik kan me het nauwelijks voorstellen ... zo'n afstand door het zand .. ik ben al kapot na zo'n 10-15 km!!! En dat gewoon over de verharde weg!quote:
Hee, dat is dat vlekkenshirt of nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:20 schreef golfer het volgende:
[afbeelding]
![]()
Bloesie heeft het gewassenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:54 schreef dndiek het volgende:
Hoi
[..]
Hee, dat is dat vlekkenshirt of niet
Jammer van mijn record.... Bos hier treed je natuurlijk wel tegen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |