abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2009 @ 12:33:54 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71336000
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
Vroeger moesten dingen gelijk voelen, dus als ik aan mijn linker arm krabde moest dat rechts ook en was het dan net wat harder dan links ook weer oeven hard en op dezelfde plek natuurlijk.
Of als iemand me op mijn bil sloeg dan sloeg ik zelf op de andere anders voelde dat niet gelijk
Guilty... fucking irritant want je krijgt het NOOIT PRECIES GELIJK!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71336827
Ik probeer heel vaak als ik over straat loop met de 4 medeklinkers op nummerborden van auto's een bestaand woord te vormen door alleen klinkers toe te voegen. Dat lukt verbazend weinig.

Verder ben ik wat neurotisch met bierglazen. Het glas MOET vetvrij en schoon zijn, want ik vind het een ramp als bier doodslaat. Je ziet het dan meteen aan het schuim bij inschenken, te grote bellen, instabiel schuim... En dan vind ik het niet meer lekker, maar bier weggooien doe ik niet dus drink ik het nogal tegen mijn zin op. Dus spoel ik een glas na elke keer inschenken om, en ga ik soms nog met soda aan de gang ook. Een tijd geleden had ik zo'n 12-blikjespak van grolsch, en door een productiefout ofzo SLOEG ELK BLIKJE DOOD. Hoe ik ook spoelde. Damn wat kreeg ik daarvan de pest in.
pi_71338674
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef eleusis het volgende:

[..]

Also guilty.

En wat ik ook heb Ik moet bepaalde dingen doen voor ik ga slapen. Anders kan ik niet slapen. Ik heb heel lang dezelfde dingen gehad (Mijn moeder&ik zeiden dan n heel riedeltje naar elkaar, en dan kon ik slapen. Als ze sliep voordat ik in bed ging, maakte ik haar wakker om dat riedeltje te doen anders kon ik niet slapen !)

Maar nou heb ik dat gewoon nog met bepaalde posities liggen. Ik moet nu weer op mijn buik slapen, anders kan ik niet slapen.

Hoe ik dus ga slapen :
Voordat ik mijn tanden ga poetsen, moet ik mijn rolluik al op spleetjes zetten, en als ik dat vergeet, ga ik er nog voor uit bed. Ik pak eerst 2 knuffeltjes van mn bed, die klem ik onder mijn kin, en dan doe ik de deur dicht (dat doe ik echt al heeeel lang), dan ga ik in bed liggen, leg ik de knuffeltjes NAAST mn kussen, dan doe ik mijn sokken uit en die leg ik erbij, en dan ga ik op mijn buik liggen, handen onder het kussen, maar ik raak mijn pinken aan, en mijn benen moeten over elkaar. Anders kan ik niet slapen.
Erg he. Overigens moet ik ook altijd mijn ipod in hebben.
Striving to be more than average.
  zondag 26 juli 2009 @ 14:33:35 #254
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_71338971
quote:

[..]

nee maar wel zo goed als soms ook wel eens wat vaker herhaald tot t goed voelde
  zondag 26 juli 2009 @ 14:34:10 #255
238120 Duimelot
pi_71338983
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:21 schreef Daniane het volgende:

[..]

Also guilty.

En wat ik ook heb Ik moet bepaalde dingen doen voor ik ga slapen. Anders kan ik niet slapen. Ik heb heel lang dezelfde dingen gehad (Mijn moeder&ik zeiden dan n heel riedeltje naar elkaar, en dan kon ik slapen. Als ze sliep voordat ik in bed ging, maakte ik haar wakker om dat riedeltje te doen anders kon ik niet slapen !)

Maar nou heb ik dat gewoon nog met bepaalde posities liggen. Ik moet nu weer op mijn buik slapen, anders kan ik niet slapen.

Hoe ik dus ga slapen :
Voordat ik mijn tanden ga poetsen, moet ik mijn rolluik al op spleetjes zetten, en als ik dat vergeet, ga ik er nog voor uit bed. Ik pak eerst 2 knuffeltjes van mn bed, die klem ik onder mijn kin, en dan doe ik de deur dicht (dat doe ik echt al heeeel lang), dan ga ik in bed liggen, leg ik de knuffeltjes NAAST mn kussen, dan doe ik mijn sokken uit en die leg ik erbij, en dan ga ik op mijn buik liggen, handen onder het kussen, maar ik raak mijn pinken aan, en mijn benen moeten over elkaar. Anders kan ik niet slapen.
Erg he. Overigens moet ik ook altijd mijn ipod in hebben.
je vieze sokken naast je kussen!?!? yak hhahaha
pi_71339057
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je vieze sokken naast je kussen!?!? yak hhahaha
Hahaha nee dan doe ik altijd nog schone aan voor ik in bed ga.
Striving to be more than average.
pi_71339290
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:

[..]

nee maar wel zo goed als soms ook wel eens wat vaker herhaald tot t goed voelde
Precies ja, die heb ik ook, of als iemand binnekomt en 1 hand op je wang legt om te laten voelen hoe koud het buiten is
verder:
-ritueel voor naar bed gaan: wekker op telefoon zetten, vervolgens ogen dicht doen en pas weer openen als 't lichtje uit is, als het lichtje nog aan is, dan nog 2 keer wekker instellen en nog een keer proberen, vervolgens gewone wekker 2 keer controleren.
-radio's moeten ALTIJD op een even volume-getal staan (leuk als je vrienden hebt die dat weten en in de auto de radio altijd op een oneven getal zetten)
-wc-papier moet altijd en overal met het papiertje van de muur AF hangen
-bij tegels nooit op de voegen stappen
-liefst alles met een even getal
-mes en vork moeten altijd gelijk aan elkaar liggen, niet scheef.
-bij bier tappen moet ik altijd 2 keer met de spatel op het aanrecht slaan voordat ik afschuim.
enz enz

Vroeger had ik het nog erger, deed ik ook dwangmatig geluidjes maken en als ik iemand aanraakte op straat of in een winkel moest ik terug om ze nog een 2de keer aan te raken (heel lastig)
No. I'm not part of the show.
pi_71339365
O, en verder, het is niet echt een dwangneurose, meer een fobie, ik kan niet tegen oranje.
verschrikkelijk, als ik in een huis ben en mensen hebben bijv een oranje muur wordt ik letterlijk misselijk.
Bij fruitsalades eet ik altijd eerst de oranje dingen er uit zodat het weg is
Bij m&ms heb ik trouwens ook dat ik alleen de blauwe en de groene mag eten, pas als die er niet meer zijn, dan de rode en gele, maar de bruine en oranje hoef ik niet.
Contradictie met oranje eten zie ik nu, maar goed, het blijft een mindfuck.
No. I'm not part of the show.
  zondag 26 juli 2009 @ 14:57:20 #259
214942 norich
delicate
pi_71339439
Ik controleer altijd 10 keer of de kraan wel dicht is, of het rode lampje van de tv uit is en of alle deuren op slot zitten voor ik naar bed ga, anders kan ik niet slapen.
Verder loop ik de trap altijd op dezelfde manier op; ik begin altijd bij de 3e tree en daarna alle oneven treden.
Turn the world into your dance floor.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:00:29 #260
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_71339483
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef Cylvia het volgende:
O, en verder, het is niet echt een dwangneurose, meer een fobie, ik kan niet tegen oranje.
verschrikkelijk, als ik in een huis ben en mensen hebben bijv een oranje muur wordt ik letterlijk misselijk.
Bij m&ms heb ik trouwens ook dat ik alleen de blauwe en de groene mag eten, pas als die er niet meer zijn, dan de rode en gele, maar de bruine en oranje hoef ik niet.
Hoe gaat dat bij jou op 30 april elk jaar?
  zondag 26 juli 2009 @ 15:00:43 #261
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71339486
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef Hilzillah het volgende:
* We zijn er achter gekomen dat alle woorden uiteindelijk op vier uitkomen. Dus 'alles is vier' is de slogan.
Bv. konijntje heeft 9 letters, het woord negen heeft 5 letters, het woord vijf heeft 4 letters en het woord vier ook 4. Dus alles is vier. Alhoewel ik weet dat alles vier is, tel ik vaak de letters van belangrijke woorden in het gesprek en pas hierboven genoemde toe. Gelukkig wel in mijn hoofd en niet hardop...
Goed gevonden! Ik heb even een naïef programmaatje gemaakt om dit te controleren en, "alles is vier" klopt

In ieder geval tot 40, wat al overdreven is want om 39 te bereiken zou je al moeten beginnen met een woord dat bijvoorbeeld 9999 (negenduizendnegenhonderdnegenennegentig) letters lang is.

Resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf verifiëren met deze prachtige code.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_71342879
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef Cylvia het volgende:
Wat zul jij het zwaar krijgen als volgend jaar het WK begint.
  zondag 26 juli 2009 @ 17:22:33 #263
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71343051
Ok deze dwangneurose is van m'n vriendin en dus nie van mij..
Maarre, elke avond voor we gaan slapen MOET ze persé mijn vingers en tenen knakken

En mijn dwangneurose: Als ik iets ga schoonmaken o.i.d dan MOET t
precies zo gebeuren als dat ik in m'n hoofd heb anders word ik
serieus woedend
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  zondag 26 juli 2009 @ 20:26:49 #264
238120 Duimelot
pi_71347532
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef Cylvia het volgende:

[..]

-wc-papier moet altijd en overal met het papiertje van de muur AF hangen
ja die heb ik ook met het idee dat t dan niet langs een misschien wel vieze muur komt wat onzin is want de rol hangt vaak toch wel tegen een muur
  zondag 26 juli 2009 @ 21:16:30 #265
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_71348935
quote:
Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef eleusis het volgende:

[..]

Goed gevonden! Ik heb even een naïef programmaatje gemaakt om dit te controleren en, "alles is vier" klopt

In ieder geval tot 40, wat al overdreven is want om 39 te bereiken zou je al moeten beginnen met een woord dat bijvoorbeeld 9999 (negenduizendnegenhonderdnegenennegentig) letters lang is.

Resultaat:
SPOILER
Zelf verifiëren met deze prachtige code.
SPOILER
Daar heb ik natuurlijk weer een handigheidje op verzonnen
bv. Chloorhexidinedigluconaat = heelergveel, heelergveel = 10, tien is 4
pi_71349663
In mijn hoofd typ ik heel vaak woorden (als op een toetsenbord), vooral moeilijke/onbekende woorden, meerdere keren achter elkaar Ik voel het dan zelfs in mijn vingers. Ik weet niet waarom, maar dit heb ik al sinds mijn typecursus in groep 7.
pi_71440957
Ik heb smetvrees, word er ook aan geholpen!
Erg vervelend!
pi_71444576
quote:
Vroeger moesten dingen gelijk voelen, dus als ik aan mijn linker arm krabde moest dat rechts ook en was het dan net wat harder dan links ook weer oeven hard en op dezelfde plek natuurlijk.
Of als iemand me op mijn bil sloeg dan sloeg ik zelf op de andere anders voelde dat niet gelijk
Same here, net als met de wc-rol. Ik heb ook zo'n wc-rollen houder aan de muur. Als ik die bijvul, moeten de rollen met het beginstukje naar de muur, zodat je aan de voorkant een 'mooie' rol ziet

Verder:

Alle glazen/kopjes/bekers moeten op een bepaalde manier in de kast staan en ALTIJD op dezelfde plek.
Als de computer aanstaat moeten alle programma's op 1 bepaalde manier in de taakbalk staan (met windows 7 is dat gelukkig verleden tijd): Eerst Outlook, daarna IE, enz. Mocht IE vastlopen, dan sluit ik ook Outlook af, want die moet en zal als eerste op de taakbalk staan.
Koffiepads: Die moeten allemaal met de bolle kant naar onderen in de bus en keurig netjes op elkaar. Als ik twijfel, gaat de hele zooi er weer uit
Notitieblok: Als ik een kladje begin te schrijven (boodschappenlijstje o.i.d. voor mezelf) en de pen doet het niet gelijk goed, of ik begin met een spelfout, dan schuur ik dat blaadje eraf om met een nieuwe te beginnen.

En zo kan ik er nog wel tientallen opnoemen
pi_71445624
quote:
! herkenbaar!
pi_71601191
Met mijn voet op de grond tappen.
Aan wondjes pulken .
Rare geluidjes maken met mijn lippen als het stil is.
pi_71602559
ik heb een hele tijd gehad dat ik als ik met mijn ogen knipperde dat 2x moest doen het moest iig een even getal zijn.
ook als ik een klein beweginkje maakte met met vingers dan moest dat dus ook een even getal worden.
stappen tellen moest ook een even getal zijn.
en zo nog wat dingetjes als het maar een even getal werd
zoals je leest had ik dus iets met even getallen.

ook moest ik op een getegelde stoep in 1 lijn van de tegels blijven lopen .
en alleen mijn hoofd mocht onder de deken uitkomen als ik ging slapen.
Deze heb ik allemaal niet meer.

maar deze wel.
mijn slaapkamer deur moet dicht zijn.
en als ik ga douchen moet de douchedeur open zijn.
mijn talgkliertjes op mijn bovenarmen maken teveel talg aan waardoor er bultjes zitten deze moeten open en de kostjes moeten eraf.
pi_71602795
quote:

[..]

ja deze had ik ook vroeger.
pi_71603026
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef MissX het volgende:
De windows in mijn taskbar moeten altijd precies dezelfde volgorde hebben qua programma's.

Thuis betekend dat 2x IE dan winamp dan weer 2x IE. Daarna programma's die ik op dat moment nodig heb. En de sites die ik altijd open heb, moeten altijd in hetezelfde window staan. Als mijn eerste IE door een fout sluit, moet ik alles afsluiten zodat de volgorde weer klopt.

Op mijn werk ook, eerst outlook, dan werkprogramma's, dan IE. Als ik mijn outlook dan per ongeluk sluit, kan ik bv 6 programma's gaan sluiten en alles opnieuw opstarten om het weer in de goede volgorde te krijgen. Echt super irritant! Maar ik kan niet werken, als outlook achteraan staan.
Oooh my dat doe ik oook!!!!!

Tot nu toe vond ik dat geen neurose...!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_71638802
geen idee of het er ook één is: voor een jumpsmash (badminton) mijn racket twee keer ronddraaien in mijn hand. zorgt wel altijd voor goede timing :p
Ik ben niet ziek
pi_71639343
Euh even kijken hoor

Bij het afwassen heb ik een vaste routine. Eerst de glazen. Dan begin ik met 1 ding van bestek, dat kan een vork of een mes of een lepel zijn, maar alles dat daarop volgt is wel hetzelfde. Als ik dan dus een vork pak, dan was en droog ik vervolgens eerst alle vorken, en dan weer de volgende 'categorie'. Alles moet geordend (nouja niet per se, maar ik vind het om de een of andere reden wel prettiger zo).

Ook kan ik thuis het niet uit staan als ergens een deur open staat, of wanneer het gordijn net niet goed op zijn plek geschoven zit. Dan soort dingen verbeter ik dan ook constant. (terwijl ik verder een vreselijke chaoot en vrij rommelig ben )

Ik probeer zo efficient 's ochtends mijn ontbijt klaar te zetten. Dat is echt meer een soort wedstrijdje met mezelf. Wat ik namelijk doe is dat ik elk kastje maar 1x open wil maken. In totaal moet ik dan bijvoorbeeld hebben:
-Voor de koffie: een senseopad, een mok, een lepeltje en de suiker.
-Voor het brood iets van beleg.
-Een leeg glas omdat ik 's ochtends per se een glas water moet drinken.
-Een bord voor mijn brood.
Ik merk dat het nog best wel moeilijk kan zijn om met je suffe kop alles in één keer uit elk kastje te halen (zonder een lijstje ernaast te houden ) en niet een deur 2x of vaker open te doen. Leuk dat soort uitdagingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')