Guilty... fucking irritant want je krijgt het NOOIT PRECIES GELIJK!quote:Op zondag 26 juli 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
Vroeger moesten dingen gelijk voelen, dus als ik aan mijn linker arm krabde moest dat rechts ook en was het dan net wat harder dan links ook weer oeven hard en op dezelfde plek natuurlijk.
Of als iemand me op mijn bil sloeg dan sloeg ik zelf op de andere anders voelde dat niet gelijk
Also guilty.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Guilty... fucking irritant want je krijgt het NOOIT PRECIES GELIJK!
nee maar wel zo goed als soms ook wel eens wat vaker herhaald tot t goed voeldequote:Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
je vieze sokken naast je kussen!?!? yakquote:Op zondag 26 juli 2009 14:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
Also guilty.
En wat ik ook hebIk moet bepaalde dingen doen voor ik ga slapen. Anders kan ik niet slapen. Ik heb heel lang dezelfde dingen gehad (Mijn moeder&ik zeiden dan n heel riedeltje naar elkaar, en dan kon ik slapen. Als ze sliep voordat ik in bed ging, maakte ik haar wakker om dat riedeltje te doen anders kon ik niet slapen
!)
Maar nou heb ik dat gewoon nog met bepaalde posities liggen. Ik moet nu weer op mijn buik slapen, anders kan ik niet slapen.
Hoe ik dus ga slapen :
Voordat ik mijn tanden ga poetsen, moet ik mijn rolluik al op spleetjes zetten, en als ik dat vergeet, ga ik er nog voor uit bed. Ik pak eerst 2 knuffeltjesvan mn bed, die klem ik onder mijn kin, en dan doe ik de deur dicht (dat doe ik echt al heeeel lang), dan ga ik in bed liggen, leg ik de knuffeltjes NAAST mn kussen, dan doe ik mijn sokken uit en die leg ik erbij, en dan ga ik op mijn buik liggen, handen onder het kussen, maar ik raak mijn pinken aan, en mijn benen moeten over elkaar. Anders kan ik niet slapen.
Erg he.Overigens moet ik ook altijd mijn ipod in hebben.
Hahaha nee dan doe ik altijd nog schone aan voor ik in bed ga.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je vieze sokken naast je kussen!?!? yakhhahaha
Precies ja, die heb ik ook, of als iemand binnekomt en 1 hand op je wang legt om te laten voelen hoe koud het buiten isquote:Op zondag 26 juli 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar wel zo goed als soms ook wel eens wat vaker herhaald tot t goed voelde
Hoe gaat dat bij jou op 30 april elk jaar?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef Cylvia het volgende:
O, en verder, het is niet echt een dwangneurose, meer een fobie, ik kan niet tegen oranje.
verschrikkelijk, als ik in een huis ben en mensen hebben bijv een oranje muur wordt ik letterlijk misselijk.
Bij fruitsalades eet ik altijd eerst de oranje dingen er uit zodat het weg is
Bij m&ms heb ik trouwens ook dat ik alleen de blauwe en de groene mag eten, pas als die er niet meer zijn, dan de rode en gele, maar de bruine en oranje hoef ik niet.
Contradictie met oranje eten zie ik nu, maar goed, het blijft een mindfuck.
Goed gevonden! Ik heb even een naïef programmaatje gemaakt om dit te controleren en, "alles is vier" kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:25 schreef Hilzillah het volgende:
* We zijn er achter gekomen dat alle woorden uiteindelijk op vier uitkomen. Dus 'alles is vier' is de slogan.
Bv. konijntje heeft 9 letters, het woord negen heeft 5 letters, het woord vijf heeft 4 letters en het woord vier ook 4. Dus alles is vier. Alhoewel ik weet dat alles vier is, tel ik vaak de letters van belangrijke woorden in het gesprek en pas hierboven genoemde toe. Gelukkig wel in mijn hoofd en niet hardop...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf verifiëren met deze prachtige code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Wat zul jij het zwaar krijgen als volgend jaar het WK begint.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:53 schreef Cylvia het volgende:
O, en verder, het is niet echt een dwangneurose, meer een fobie, ik kan niet tegen oranje.
verschrikkelijk, als ik in een huis ben en mensen hebben bijv een oranje muur wordt ik letterlijk misselijk.
Bij fruitsalades eet ik altijd eerst de oranje dingen er uit zodat het weg is
Bij m&ms heb ik trouwens ook dat ik alleen de blauwe en de groene mag eten, pas als die er niet meer zijn, dan de rode en gele, maar de bruine en oranje hoef ik niet.
Contradictie met oranje eten zie ik nu, maar goed, het blijft een mindfuck.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:49 schreef Cylvia het volgende:
[..]
-wc-papier moet altijd en overal met het papiertje van de muur AF hangen
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Goed gevonden! Ik heb even een naïef programmaatje gemaakt om dit te controleren en, "alles is vier" klopt![]()
In ieder geval tot 40, wat al overdreven is want om 39 te bereiken zou je al moeten beginnen met een woord dat bijvoorbeeld 9999 (negenduizendnegenhonderdnegenennegentig) letters lang is.
Resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf verifiëren met deze prachtige code.Daar heb ik natuurlijk weer een handigheidje op verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bv. Chloorhexidinedigluconaat = heelergveel, heelergveel = 10, tien is 4![]()
Same here, net als met de wc-rol. Ik heb ook zo'n wc-rollen houder aan de muur. Als ik die bijvul, moeten de rollen met het beginstukje naar de muur, zodat je aan de voorkant een 'mooie' rol zietquote:Op zondag 26 juli 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
Vroeger moesten dingen gelijk voelen, dus als ik aan mijn linker arm krabde moest dat rechts ook en was het dan net wat harder dan links ook weer oeven hard en op dezelfde plek natuurlijk.
Of als iemand me op mijn bil sloeg dan sloeg ik zelf op de andere anders voelde dat niet gelijk
quote:Op zondag 26 juli 2009 09:16 schreef Duimelot het volgende:
ja deze had ik ook vroeger.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Oooh my dat doe ik oook!!!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef MissX het volgende:
De windows in mijn taskbar moeten altijd precies dezelfde volgorde hebben qua programma's.
Thuis betekend dat 2x IE dan winamp dan weer 2x IE. Daarna programma's die ik op dat moment nodig heb. En de sites die ik altijd open heb, moeten altijd in hetezelfde window staan. Als mijn eerste IE door een fout sluit, moet ik alles afsluiten zodat de volgorde weer klopt.
Op mijn werk ook, eerst outlook, dan werkprogramma's, dan IE. Als ik mijn outlook dan per ongeluk sluit, kan ik bv 6 programma's gaan sluiten en alles opnieuw opstarten om het weer in de goede volgorde te krijgen. Echt super irritant! Maar ik kan niet werken, als outlook achteraan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |