MUD
![]()
Tristania ken ik niet.
Die ga ik straks even via limewire zoeken. Goede muziek om in de auto op te zetten
![]()
Lonely christmas is goede auto muziek.
Ik moest buiten keihard lachen.
Dan denk ik aan mijn pa met zijn opmerkingen naar mij. Dan staat Talpa op met die zwarte sport-presentator en dan vraagt mij pa dus echt iedere keer wat je hebt als je hem een bezemsteel in de kont stopt
Ik weet dan altijd het antwoord maar ik zeg dan altijd tegen mijn pa dat ik het niet weet.
Een chocolade lolly
![]()
Steek je een bezemsteel in de kont van die ene donkere die is overgestapt van NOS naar Talpa dan heb je een chocolade lolly.
Misschien vanwege zijn kale kop of wat anders.
Tis dus niet racistisch bedoeld, mijn pa moet die kerel wel.
Mijn pa heeft soms homo haat in zich tegen bepaalde homo's en die homo-haat heb ik dus ook in me.
We hebben thuis geen homo haat in ons. Het gaat per persoon hoe wij beoordelen.
Jos Brink is een homo en zal nooit commentaar krijgen van ons.
Paul de Leeuw krijgt ook nooit commentaar, zelden tot nooit.
Gordon en Joling krijgen commentaar omdat het rel-nichten zijn.
Hier in dit huis wordt niet aan homo haat gedaan. Zodra een homo okey is dan is het een mens en kun je niet meer discrimineren op voorkeuren.
Gordon en Joling moeten we niet in dit huis.
Ik had een keer per ongeluk " No more Boleros" op de USB stick van de auto gezet, rijden we naar Stardust het bowling centrum komt dat nummer langs zegt mijn pa dat ik snel dat nummer eraf moet gooien, die nicht wilt hij niet in zijn gehoor hebben
![]()
Maar ik zette dat nummer erop om te testen en te lachen
![]()
Mijn pa
![]()
Ik heb soms commentaar maar dat is volledig onterecht.
Het is een innerlijke strijd die ik voer en lever. En thuis is het nu
![]()
Ontspannen.
4 mensen achter 4 computers.
Mijn pa op de bank met zijn laptop, en in woonkamer 2 zitten we met 3 gewone pc's.
Mijn pa is aan het gamen en mijn broer en moeder ook.
En dromenvanger zit op fok!.
Ieder wat wils
![]()
Gamen vind ik dus ook super, het liefst ga ik nu Indiana Jones spelen maar ik heb het geduld niet.
Mijn broer heeft me alle spellen van Sierra gedownload, full throttle ook. Kijken of ik die nog ergens op de externe harde schijf heb staan. Alle games van lucasarts
![]()
Morgen green Chili harde schijf voor kerst
En dan heb ik cadeaus gekocht die multi functioneel zijn en door het hele gezin te gebruiken zijn.
Spellen dus. Bord-spellen
En staatsloten
![]()
Tijd voor muziek nu
![]()
Buiten staat de johnny walker black label, als ik buiten zit drink ik af en toe een slokje, dan heb ik het warm buiten van de whisky.
Ik lag net echt in een deuk om mijn vader, ik ga nog het hele verleden bekijken, mijn vader is niet op zijn achterhoofd gevallen en kan echt rake opmerkingen maken. Als mijn pa het niet bevalt ergens dan zegt hij altijd precies waar het op staat.
Daar kan ik nog veel van leren.
En dat heeft hij mij ook geleerd.
Mijn moeder heb ik andere eigenschappen van gekregen.
Tis niet een ego trip dit.
Ik vertel gewoon over mijn opgroeien en hoe goed ik beland ben in dit gezin.
Een soort big brother op fok!.
Bij big brother worden ook constant gesprekken gevoerd maar ook spellen gespeeld
![]()
Tijd voor muziek en dan ga ik over 10 minuten even aan de johnny walker.