Brand bier erbij, buiten zit ik dus vaker Mirage, buiten zit ik vaker te mediteren een beetje, af en toe voor me uitstaren en nog meer. Even bij negatieven komen
![]()
Niet bij positieven komen maar bij negatieven komen.
Een weg zoeken om alles uit te schakelen. En dan krijg ik dus ook vaker zinnen binnen. Vrouwen die zeggen dat ze nog maagd zijn en nog meer van dat gedoe
![]()
Gisteren zag ik visioenen voor mijn ogen, ik zag een tunnel en ik ging door die tunnel heen. Een visioen in de vorm van een tunnel en de deuren gingen steeds open van die tunnel. Binnen de tunnel zaten deuren die zich gingen openen.
En hoe verder ik in de tunnel terecht kwam, des te meer ik zag. Ik weet niet 100 procent meer wat ik allemaal zag maar ik zag van alles. Vensters en vierkanten en nog meer.
Als je eens samen wilt mediteren dan vertel ik gewoon dat ik even naar buiten ga
![]()
Ook in de winter zit ik buiten met 2 truien en jas.
Zodra er meer geld is dan komt een warmte-kanon. Buiten zitten is fijn
![]()
Altijd binnen zitten dat is niet prettig. Ook die frisse koude lucht op het hoofd is prettig.
En dan van buiten naar binnen lopen en een aangename warmte in huis voelen
Verwarming is dus hier van levensbelang, de verwarming doet het nu al een hele tijd goed, de CV-ketel is in orde, klop klop klop ff afkloppen.
Er was een tijd toen ging dat ding iedere 3 maanden kapot.
Stel je voor je zit met de feestdagen zonder verwarming en warm water?
Verwarming en warm water dus. Eten en drinken en dak boven het hoofd. Meer hoef ik niet.
Ik vul dan wel iedere keer de lotto in en koop staatsloten maar dat is omdat ik geld wil verdienen voor eigen bedrijf en eigen goede doel.
Zelf zal ik me echt niet laten zwemmen in het geld zoals Dagobert Duck. En ook uitgeven niet.
Investeren in een betere toekomst. Dat zou ik doen met veel geld. De juiste bedrijven en de juiste goede doelen.
En een Fok! eiland kopen waar alle fokkers gaan wonen als ze daar zin in hebben.
Een eigen vakantie-eiland dat fok! eiland heet. Met eigen vlag en met eigen horeca en supermarkten en huizen en zee en strand
![]()
Dat zou ik willen met veel geld.
Dat geld komt vanzelf nog wel, ik weet dat ik zakeljik goed in orde ben. En ik weet ook dat ik logisch kan denken en lotto kan invullen zoals het hoort.
Nu rust
![]()
Biertje
![]()
![]()
![]()
Hoe verder ik vorder met het schrijven hier, des te meer het einde in zicht komt. Ik merk na ieder bericht dat er een last van mijn schouders valt. Daarom schrijf ik dus ook door.
Ik heb gezegd dat ik in 2006 een einde wil maken aan alle ellende die ik heb moeten meedragen in mijn leven, dus ik schrijf lekker door tot 31 december 23:59.
1 januari 00:00 even nieuw jaar wensen hier en daarna even champagne ontkurken en dan weer online tot 06:00.
En dan 1 januari uitslapen tot 15:00 en dan in 2007 hopelijk met meer rust en logisch verstand.
Ik ga toch door
Ik blijf doorgaan
![]()
Er staat wel in mijn signature dat aan alles een einde komt, maar daar bedoel ik dus alle ellende mee.
Mooie verhalen en mooie gebeurtenissen en prestaties mogen blijven bestaan.
Ik richt me dus op het kwade en het slechte. Op ellende en stress en spanning en nog meer.
Ooit is de maat vol en de bom is in 2000 gebarsten. De maat is nog steeds vol, maar ik zorg dat de maatbeker leeg blijf, en de beker van het bier gevuld blijft